Keresés

Részletes keresés

Közlekedésguru Creative Commons License 2017.04.28 0 1 156528

Minden körutas jv. utálta. Amúgy meg igen, ha telített volt bukta a fázist, persze "csak 1 perc", de a programból adódóan ha tömve volt, mindenhol bukta, így többet bukott vele, mint nyert. Ha meg zárta volna úgyis valahol visszafeszegették az ajtót, ugyanúgy bukta. Ehhez jöttek hozzá még a lassújelek, nem csoda, hogy nem kedvelték.

Előzmény: trizs77 (156513)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.28 0 0 156527

Azért kakukktojás, mert a BKK-s arculati elemeket, a FUTÁR-t és a kijelzőket rá kellett rakni, illetve a kapaszkodók és ülések már nem felelnek meg a kor követelményeinek. Viszont az eredeti filmes viszonylatjelző, az eredeti kapaszkodók és ülések mind megvannak, csak arra várnak, hogy ki lehessen venni a forgalmi állományból a kocsit, és pár napon belül korhű állapotba lehet majd hozni.

Előzmény: Városjáró_Blog (156519)
Basch Creative Commons License 2017.04.28 0 5 156526

Szerda este 21:40 körül jutott CAF a 41-es önálló szakaszára is, egészen Rózsavölgy alsóig. Igaz nem forgalmi kocsi volt, nem is csere, ellenben 56 méteres!:)
(Fehérvári úti próbajárat volt egyébként 2111 személyében. A kocsiszínnél az átadásig nem foghatnak vissza, addig ez a legoptimálisabb "hosszú" visszafogó. Aztán reméljük július-augusztustól ez a jelenség a Fehérvárin a kocsiszínig már mindennapos lesz..)

Előzmény: JakiHUN (156511)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.04.28 0 0 156525

Másra válaszoltam :-)

Előzmény: Szakadáskapcsoló (156524)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.04.28 0 1 156524

2 perc nyereség = mínusz egy kocsi csúcsban, nem mindegy.

Előzmény: siófoki35 (156521)
Basch Creative Commons License 2017.04.28 0 2 156523

Hétköznap 17-es, 41-es, vagy 56/61-es szokott lenni, hétvégén 41-es, ha ki van adva. 28/28A-n nem nagyon szokott lenni, párszor volt, de akkor is cserekocsi ha jól emlékszem. Ma délután 56/F43

Előzmény: siófoki35 (156521)
Városjáró_Blog Creative Commons License 2017.04.28 -1 0 156522

Én a 61-esen utaztam rajta.

Előzmény: siófoki35 (156521)
siófoki35 Creative Commons License 2017.04.28 0 0 156521

melyik vonalon szokott közlekedni a 4000-es? :)

Előzmény: Törölt nick (156518)
JakiHUN Creative Commons License 2017.04.28 -6 8 156520

A lámpaprogram alapvetően az utasok miatt készült, nem a villamosvezetők miatt. A villamosvezető meg semmit nem cáfol az utasoknak jutó előnyökből.

Az valóban félre lett kommunikálva, hogy nem a 2 perc nyereség a fontos, hanem az abból fakadó többletkapacitás, illetve a sűrűbb váltás általi egyenletesebb követés lehetősége.

Na most ezek nem olyanok, amiket egy villamosvezető érezni/értékelni fog.

Előzmény: trizs77 (156513)
Városjáró_Blog Creative Commons License 2017.04.28 -1 0 156519

Gondoltam, hogy valami nosztalgiahibrid alkotás lehet. De maximum a padozata és a színe ami gyártásközeli. Mert sem a kapaszkodók, sem az ablakok, sem az oldalsó elektromos menettáblák, sem az üléshuzatok nem azok. Mondjuk szép így is. És a céljáét tökéletesen ellátja. De tök kakukktojás szegény.

Előzmény: Törölt nick (156518)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.28 0 2 156518

Gyártásközeli állapotra visszaállítás. Azért, hogy kevés munkával lehessen majd nosztalgiává alakítani, ha arra kerül sor. 

Előzmény: Városjáró_Blog (156517)
Városjáró_Blog Creative Commons License 2017.04.28 -1 1 156517

Tegnap utaztam a 4000-es pályaszámú Tártával. Csilli-villi mód felújították, de sem elektromos jegykezelőt nem kapott, sem leszállásjelzőket. És nem is a T5C5K-nál megszokott narancsszín köszönt vissza a beltérben, hanem a nosztalgikus fehér. De legalább a kapaszkodók újra csavarhatók lettek benne, és nem a szánkózós műanyagok. Ez milyen felújítási projekt volt?

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.04.28 0 8 156516

Voltak előnyei és hátrányai is a 60-as programnak.

 

Előny:

 

- igazodik a villamos menetrendjéhez, egyenletesebb utasterhelés

- elverődés esetén könnyebben helyreáll a rend, mivel mindegyik menetrendi perc mögött volt egy "üres" szabadjelzés, tehát egy lámpavesztés büntetlen volt

 

Hátrány:

 

- zebrákon irreálisan rövid zöld jelzés, időseknek esélytelen volt a villamosmegállóig normálisan eljutni

- a villamosnak rövidebb szabad jelzés miatt nagyobb eséllyel volt utaslemaradás vagy lámpavesztés

- nagyobb közúti torlódás, mert az összes közúti zöldidő aránya kisebb volt

- a 90-es program jobban igazodik a város többi csomópontjához

 

Darabszámra több volt a hátrány, de súlyozva én inkább előnyösebbnek láttam. Nem villamosvezetőként, hanem napi rendszerességű utasként.

Előzmény: 08-73 (156514)
biciklis bakter Creative Commons License 2017.04.28 -1 3 156515

Magyarországon mindenki azt tudja a legjobban, hogy mit, miért NEM lehet megcsinálni, és mi miért NEM jó. 

Előzmény: trizs77 (156513)
08-73 Creative Commons License 2017.04.28 -18 0 156514

Ennyi, meg egy bambi! Lapozzunk, unalmas a hiszti a körúti lámpaprogramról:)

Előzmény: trizs77 (156513)
trizs77 Creative Commons License 2017.04.28 0 4 156513
08-73 Creative Commons License 2017.04.28 -1 0 156512

Kelemen László utcai támfal. Viszont kérdés, hogy az 56/56A/61 közül melyik megy el a János kórházig, gondolom az alap 59-es eredeti útvonalon fog járni továbbra is.

Előzmény: rezgaras (156510)
JakiHUN Creative Commons License 2017.04.28 0 2 156511

Néha megesik, hogy CAF jár a 41-esen:

https://www.instagram.com/p/BMBQy8qhP_y/

https://www.instagram.com/p/BOWwIS-BWas/

https://www.instagram.com/p/BTa1oHABZtD/ (ez ma reggeli)

 

Az a tapasztalatom, hogy ha 17-esről van átrakva, Savoya parkig, ha 19-esről, Móriczig szokott a 41-es vonalán menni, Kamaraerdőbe már a cserekocsi megy.

Előzmény: exvérmezö15 (156507)
rezgaras Creative Commons License 2017.04.28 0 0 156510

A hűvösvölgyi vágányzár mit érint? Budagyöngyétől kifele? (a BKK honlapján nem látok semmit még)

Előzmény: 08-73 (156499)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.28 0 0 156509
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.28 0 0 156508
Előzmény: exvérmezö15 (156507)
exvérmezö15 Creative Commons License 2017.04.28 0 0 156507

 

Egy kis érdekeség. Kimegy Kamaraerdőbe is?

GOLAZ111 Creative Commons License 2017.04.28 0 0 156506

Pár utcával arrébb, messzebb a villamostól.

Előzmény: siófoki35 (156505)
siófoki35 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 156505

Hová költöznek? :(

Előzmény: GOLAZ111 (156496)
BPO-105 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 156504

Bravó :/

Előzmény: Törölt nick (156479)
Pályaőr Creative Commons License 2017.04.27 0 0 156503

A Fogas =>természetjárás, buszjeggyel volt igénybe vehető.

Már én se voltam biztos, de van még pár jegyem: 

Előzmény: névtelen (156483)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.27 0 0 156502

Általában igen.

Előzmény: 7-es troli (156501)
7-es troli Creative Commons License 2017.04.27 0 0 156501

Az 56-os vili a csúcsidőben reálisan képes 18p alatt eljutni hüvősvölgyből SZKT-re?

Előzmény: További magyar hang (156500)
További magyar hang Creative Commons License 2017.04.27 0 0 156500

 

Előzmény: rezignált (156473)
08-73 Creative Commons License 2017.04.26 0 1 156499

Hűvösvölgy: ha minden igaz május 27-től augusztus végéig (javítani ér).

Ezen és a 3-as vili vágányzárán kívül még a 42-esen lesz vágányzár május 13-tól június 1-ig.

Előzmény: Törölt nick (156498)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!