Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 148300

Azt nem tudom.

 

Én pont akkor utaztam velük.

 

 

Előzmény: DarvasKristof (148292)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.06 0 0 148299

Az utóbbi időkben nagyon úgy tűnt, hogy ezt a rekonstrukciót ugyanúgy lesöprik az asztalról, mint sok már előkészítés alatt álló vagy előkészített projektet (pl. M1 felújítása és meghosszabbítása). A többi projektről (Külső Bécsi úti villamos, 1-es villamos az Etele térre, Fogas) szinte minden alkalommal szó esett, de erről síri kuss volt jó ideje. Nincs kizárva, hogy a csepeli HÉV-vel tervezett ámokfutás miatt került elő újra a dolog. Továbbá a fentebb említettek miatt sajnos ez lehet az egyetlen esély, hogy belátható időn belül megvalósuljon a rekonstrukció.

Előzmény: Törölt nick (148297)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.02.06 0 0 148298
Előzmény: Dreamy (148294)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.06 0 0 148297

Ugye az megvan, hogy a 2-es villamos rekonstrukciójának tervezése már zajlik egy ideje, akkor kezdődött, amikor még az Olimpiára való pályázás sehol sem volt.

Előzmény: Dreamy (148293)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.06 0 0 148296

Ebből az egész tervezetből - a már átadottakat leszámítva - csak Budafok kocsiszín átépítése fog az említett időintervallumon belül megvalósulni. A többi projekt maximum elkezdődni fog - már ha el fog.

Előzmény: Dreamy (148294)
BPatty Creative Commons License 2016.02.06 0 2 148295

Köszönjük a régi lámpaprogram visszaállítását a Bécsi úton. Felesleges is volt a felújítás utáni hülye zöldhullám a villamosnak, álljon csak meg minden lámpánál vagy közlekedjen 20km/h sebességű gördülő várakozással végig ezen a szakaszon.

Dreamy Creative Commons License 2016.02.06 -1 0 148294

Az van ráírva, hogy 2016-2017. évi villamoshálózati fejlesztések, de nem hiszem, hogy ebből 2017. év végéig bármit átadnának. Az lehet, hogy 2017-ben megkezdik a területrendezést valamelyik esetben. De pl. az 1-es Aranyvölgyi vá. helyszínrajza már megvan, tehát azt keményen nyomják, de a Kelenföldi pu végállomásának helyszínrajza még nincs, tehát az még nem eldöntött, hogy hogyan is legyen pontosan.

Újpalotai villamos 2020-ig biztos nem lesz, és utána ki tudja, hogy ki hogyan dönt...

Előzmény: DarvasKristof (148282)
Dreamy Creative Commons License 2016.02.06 -2 0 148293

Na, akkor meg is van a magyarázat a csepeli 2-es Tátra villamosra, lásd 32. oldal.

Előzmény: Lovrin (148280)
DarvasKristof Creative Commons License 2016.02.06 0 0 148292

Nem csak átmenetileg, a világkiállítás alatt?

Előzmény: trizs77 (148291)
trizs77 Creative Commons License 2016.02.06 -1 2 148291

Nem beszélve arról, hogy ezek a TW-k szülőfalujukban hármas csatlásban közlekedtek.

 

 

 

Előzmény: nemeza (148290)
nemeza Creative Commons License 2016.02.06 -2 4 148290

Csatolt TWidelis ideális lenne Csepel felé.

Egyetértek abban, hogy a távlati tervekkel összhangban kene a rendszerhez nyulni

bandrew_ Creative Commons License 2016.02.06 0 0 148289
Előzmény: Februári Dusán (148288)
Februári Dusán Creative Commons License 2016.02.06 0 1 148288

... vagy jobb géppel próbálkozhatnak.

Előzmény: Februári Dusán (148287)
Februári Dusán Creative Commons License 2016.02.06 0 0 148287

Elég messziről lőttem és még nagyítva is van... De a bátrabbak közelebb mehetnek :)

Előzmény: bandrew_ (148286)
bandrew_ Creative Commons License 2016.02.06 0 0 148286

A pályaszámát se tudod? A képen nem látszódik rendesen.

Előzmény: Februári Dusán (148284)
Blöky2 Creative Commons License 2016.02.06 0 1 148285

Ezen segíthetne, ha a hévet levinnék kéregbe. M5-nek a Boráros teret úgyis legalább másfél emelet mélységben kellene átszelnie.

Előzmény: DarvasKristof (148281)
Februári Dusán Creative Commons License 2016.02.06 0 3 148284

Kék banán (ízét nem tudom, milyen) és Bengáli a Fehér úti telepen

Közlekedésguru Creative Commons License 2016.02.06 0 3 148283

Nem is lenne rossz, legyen ilyen sétány, de a HÉV-maradványt rakják be alá. Értékes a terület, drágán lenne a bérleti díj is, stb., ne a közlekedés rovására tegyenek el hasznot, ez így csak pár magánember és az önkormányzat érdeke, a közlrdek a fejlesztés, nem a villamossá butítás.

Előzmény: DarvasKristof (148281)
DarvasKristof Creative Commons License 2016.02.06 -1 2 148282

Annak van jelentősége, hogy az újpalotai villamos hiányzik a listáról?

 

Érdemes drága pénzért négyvágányos végállomást építeni a Közvágóhídnál, ahelyett, hogy a H6 pályáján továbbvezessék a villamosokat?

Előzmény: Lovrin (148280)
DarvasKristof Creative Commons License 2016.02.06 0 5 148281

Nekem az a gyanúm, hogy itt a Duna-part felszabadítása a lényeg és az olimpia ürügy.

Az irodaházak üzemeltetőinek nyilván nagyon jól jönne, ha közpénzből kapnak egy parti sétányt, ahol kávézókat és éttermeket nyithatnak. Az lenne az egyetlen olyan belváros-közeli partszakasz, ahol közvetlenül a Duna mellé lehetne kitelepülni, ezáltal nagyon értékes.

Előzmény: király2644 (148278)
Lovrin Creative Commons License 2016.02.05 -1 6 148280
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2016.02.05 0 2 148279

"Ez a nincs fedezet nettó baromság......"

Nincs fedezet rá, mert nem akarják. Így jobb? A lényegen sajnos nem változtat.... :( Olimpiát akarunk rendezni, azt a látszatot keltjük, mintha a "civilizált Nyugat lennénk", közben meg alapvető dolgokra, ebben az esetben a hozzá kapcsolódó,  amúgy is szükséges tömegközlekedés fejlesztésére meg "nincs pénz." Ez a film szatíra sajnos a mai napig aktuális: http://videa.hu/videok/vicces/riado-a-pitypang-szalloban-alfonzo-hotel-humor-KF7bJi7aT9tp0ZG6

 

Persze, hogy az 5-ös metró megépítése lenne az egyetlen normális alternatíva. 

Előzmény: király2644 (148276)
király2644 Creative Commons License 2016.02.05 0 4 148278

Politizálás nélkül, de minden nap hallani, mire hány (tíz) milliárd megy el.....

 

Sajnos én azt látom, hogy nem jó a forrásmegosztás, ezért írtam, hogy erre nincs pénz.

 

Mindenesetre azt azért be kéne már látni, hogy a közlekedési rendszer elemeit bizonyos időközönként fel kell újítani, és karban is kell tartani (ne adj ég fejleszteni). Ez mind-mind előre tervezhető költség (lenne).

 

De hát tudjuk jól, hogy ez egy szélsőségesen tömegközlekedés orientált város... ezért  vissza kell fejleszteni mindent. Csepeli HÉV helyett a villamos is visszalépés. 

Előzmény: Törölt nick (148277)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.05 0 5 148277

Kicsit pontosabban: nincs pénz.

 

Ami van, az vagy hitel, vagy EU-s támogatás. A többi arra sem elég, hogy fenntartsák az ész nélkül foltozgatott országot.

 

Alapvető probléma, hogy fenntartható fejlődés felütéssel egy rakás olyan feladatba vágnak bele állami érdekeltségű helyek, amikre utána nem lesz sem pénz, sem ember. Mert jól hangzik és remélik, hogy választókat szereznek ezzel.

 

Ha van pénz és, vagy ember, az ember nem tudja, hogy az az ő feladata, a pénz pedig nem tudja, hogy erre szánták. Majd 20-25 év rohadás után egy nagy támogatás felhasználásával jól felújítják a folyamatos karbantartás helyett.

 

Ez az analógia az iskolák krétaellátásától a fonódón és az M3 felújításon át bármilyen állami vagy helyi önkormányzati beruházásra ráhúzható.

Előzmény: király2644 (148276)
király2644 Creative Commons License 2016.02.05 0 3 148276

Ez a nincs fedezet nettó baromság......

 

 

Erre nincs pénz sajnos.....(igen, minden másra meg van...)

 

 

Szerintem csak és kizárólag az 5-ös metró a támogatható, első szakaszban az Astoriáig.... minden más építkezés felesleges....

Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (148274)
FKU-911 Creative Commons License 2016.02.05 0 0 148275

Ma volt aki használta a visszazárást.

Előzmény: király2644 (148272)
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2016.02.05 0 3 148274

Ebben a bizonyos tanulmányban, vajon megvizsgálták - e kellő részletességgel a csepeli héven csúcsidőben utazók számát? Ugyanezt a férőhelyet milyen típusú, kapacitású villamossal, milyen követési időkkel lehet biztosítani? (A 3-as Tatra még viccnek is rossz, Combinoból/hosszú CAF-ból is elég sok kellene....)  Mindez üzemeltetésileg (több járművezető, több szerelvény, karbantartás) hosszabb távon mennyire gazdaságos megoldás? A jelenlegi csepeli hév telep villamos remízzé alakulna-e át? (Amennyiben nem, nem biztos, hogy a meglévő kocsiszínek elegendőek lesznek a többletfeladatokra...)

Milyen hatással lenne a nagykörúti villamosforgalom egyenletességére, ha nem a közeli (Boráros tértől) dél-budai végállomáson fordulna..? (Ld. : a 4-es villamos idestova 5 évtizede nem jár ki Budafokra az előbbiek miatt...)

 

Az teljesen rendben van, hogy a H7-essel valamit majd kezdeni kell. Eddig úgy nézett ki, hogy a leendő 5-ös metró része lenne a ráckevei és a szentendrei vonalakkal együtt. Bizonyára erre nincsen fedezet, és az elkövetkezendő években sem lesz. Viszont azt talán meg lehetne oldani, hogy a H7-es vonalat a szükséges (minimális) mértékig felújítani, és korszerű, nagy befogadóképességű, alacsony padlós elővárosi vonatokat (pl. Stadler Flirt) beszerezni a vonalra. (Természetesen változatlan nyomvonalon, a lehetőségek híján a Boráros térig.)

 

Előzmény: Dreamy (148261)
Humarci Creative Commons License 2016.02.05 0 1 148273

szvsz amikor behalad a combino nem látja van-e 17es a váltónál

ha megáll a kanyarban, hogy ne állja el a közútat, akkor meg nem látja a lámpát

Előzmény: Blöky2 (148195)
király2644 Creative Commons License 2016.02.05 0 3 148272

Tudtok esetleg valamit arról, hogy álla  K2M-eknél az automatikus ajtóvisszazáró működése? Sikerült már megcsinálni, vagy egyelőre áll az egész, és nem foglalkozik vele senki.... Csak mert nem láttam, hogy használnák a vezére, pedig igen jó lenne, mert nem hűlne ki a kocsi 10 sec alatt a Lehel téren....

Bajusz2010 Creative Commons License 2016.02.05 0 2 148271

Korábban rontották el a Bécsi út Kolossy-Nagyszombat közötti szakaszát.

Hely ugyan lett volna, ha időben gondolkoznak. 

Előzmény: lebontották a régi földszintes házakat  a Bécsi út a hegy felőli részén. Hátrább kellett volna tolni és úgy megépíteni a mostani házsort.

Így lenne helye az autóknak is a villamos mellett.  

Előzmény: trizs77 (148238)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!