Bocsánat hogy új témával szakítom meg a beszélgetést, de egyre jobban furcsállom az Üllői úti (fényjelző nélküli) zebrákat.
Idős bácsi szeretne átkelni a villamospályára festett zebrán, de a járművezető gyorsítással veszélyezteti az életét. Engem is ütött már el majdnem villamos, amikor nem vettem észre hogy nem akarja megadni az elsőbbségem.
Erre mi lenne a megoldás? Nem lehet mindenkit megbüntetni/kirúgni, de szerintem valami új közúti jelzést kéne kitalálni, ha a villamost előnyben akarjuk részesíteni.
ad2. Tudod, ha nem az lenne a képlet, hogy nekem írt válaszaid tartalmában finoman szólva is gyakran kerül elő a barnaköpenyes, vagy azzal valamilyen szempontból metaforikus viszonyban lévő jelző, akkor nem említett volna meg.
ad3. Nem véletlenül nem írok le semmilyen olyan dolgot, ami ne hangzott volna el a nyilvánosság előtt, vagy ne írta volna be más.
"Kitérők, vágánykapcsolatok tervezése során olyan szerkezetek tervezendők, amelyek egyenes irányban minimum 30 km/h sebességgű közlekedésre alkalmasak..." :D
ad1. Nem tudom, hogy kinek a fiókjában lapult, de a BKK-nál, mint a projekt Megbízójánál és felelősénél tessék kopogtatni.
ad2. Nagyon szép és látványos dolog, az a kommunikáció amit a VEKE honosított meg, ami abból az egyszerű és populista nézetről szól, hogy mindig egy bizonyos tervező céget fikázni, és akik esetleg bizonyos dolgokra próbálnak rávilágítani azzal a szándékkal, hogy elnézést, de szar működésképtelent talán nem kellene tervezni és aztán megcsinálni, azt szépen elkönyvelik többek barnaköpenyeseknek, és hasonlók, ez konkrétan csak és kizárólag azokat minősítik emberileg, és teszik teljesen hiteltelenné szakmailag, akik ezt köpködik másokra.
ad3. Maradjunk annyiban, hogy sokkal több információval rendelkezem mint te, mégsem jelentek ki egy rendkívül alacsony színvonalú és minősíthetetlen lakossági fórum után magabiztosan bizonyos dolgokat, amely eseményen fő kérdésekre semmilyen válasz nem érkezett, vagy inkább úgy fogalmaznám meg, hogy a BKK képviselője/képviselői és a politikusok szándékosan hallgattak el a közönség elől.
Sokat javult egyébként az elmúlt tíz évben a helyzet. A BKK-BKV szétválasztás annak idején azt eredményezte, hogy a V üzemeltetői igyekeztek maximumon teljesíteni (egy kis morgás tekintetében), így akkor véleményem szerint elindult egy fejlődés ebben a tekintetben. Sajnos ez nem úgy folytatódott, hogy értelmes K-s kérésekre konstruktív V-s válaszok érkeztek, hanem mindkét oldal saját eszközeivel a másik oldalnak feszül. És ez a spirál sajnos csak mélyül, és az itt többek által kifogásolt problémáknak a megoldását nem segítik elő.
Végül is tiszta sor: ha a rendszerre nem lehetne már panaszkodni (annyira), az gond. :( -- akkor már jogosan merül fel, miért is nincs megcsinálva valami..
Egyébként teljesen megértem a dolgot: van egy időszak amikor az ember motivált, de ha a rendszer egyáltalán nem támogatja, sőt igyekszik elfojtani a megoldási javaslatokat, inkább max. panaszkodik mindenki, ha egyáltalán megszólal..
Kár, hogy a VEKE korábbi funkcióját tekintve megszűnt / a vállalható szint alá írta le magát a nyilvánosság előtt. Ezt a Keletiig építést (Újpalota villamos) első ütemben biztos nagy erővel támadnák, hogy legalább Blaha / Uránia.. Nekem tiszta 41-es @ SZTK feeling. A dilatációs téma (Reitter felüljáró) dettó..
Bocs, hogy ezt írom, úgy látszik, nálatok ez a kötelező panel, de itt most baromira nem adekvát. Nem közlekedési ágak közt kell dönteni, hanem egy qrva hídon kell felújítani a pályát.
Nem rajongókra, hanem szakemberekre van szükség, akik nem érzelmi alapon döntenek a közlekedési ágazatok között. Ha mellette szereti a munkáját, az csak előny.
Minden nap az érintett buszokkal járok, de a 23 percet eddig csak hétvégén sikerült hoznom. A csúcsidei átlagot nem tudom, hogy számolták (gondolom belevették a reggel 6 órai üres Thököly utat is az átlagolásba), de a 26 perc jóindulatú túlzás. Inkább 30-32 az. És az utasok túlnyomó részét az érdekli, hogy reggel mennyi idő alatt ér be a munkahelyére.
A tegnapi fórum alapján az 5-ös el lenne terelve a Telepes utcára az Erzsiről, így megadná a Zugló-Cinkotai között a közvetlen belvárosi kapcsolatot azoknak a megállóknak, amiknél nem állna meg a villamos, és megmaradna a MÁV-teleptől kifele a közvetlen belvárosi járat. A legésszerűbb megoldás, tekintettel arra, hogy a Bosnyáktól kifele a lakóterület tengelye nem a Csömöri út, hanem a Telepes utca.