Keresés

Részletes keresés

Sannze Creative Commons License 2015.10.09 0 2 143392

Bocsánat hogy új témával szakítom meg a beszélgetést, de egyre jobban furcsállom az Üllői úti (fényjelző nélküli) zebrákat.

Idős bácsi szeretne átkelni a villamospályára festett zebrán, de a járművezető gyorsítással veszélyezteti az életét. Engem is ütött már el majdnem villamos, amikor nem vettem észre hogy nem akarja megadni az elsőbbségem.

Erre mi lenne a megoldás? Nem lehet mindenkit megbüntetni/kirúgni, de szerintem valami új közúti jelzést kéne kitalálni, ha a villamost előnyben akarjuk részesíteni.

Törölt nick Creative Commons License 2015.10.08 -2 0 143391

OFF

ad2. Tudod, ha nem az lenne a képlet, hogy nekem írt válaszaid tartalmában finoman szólva is gyakran kerül elő a barnaköpenyes, vagy azzal valamilyen szempontból metaforikus viszonyban lévő jelző, akkor nem említett volna meg.

 

ad3. Nem véletlenül nem írok le semmilyen olyan dolgot, ami ne hangzott volna el a nyilvánosság előtt, vagy ne írta volna be más.

 

ON

 

 

Előzmény: szzerb (143383)
Divrotcé Creative Commons License 2015.10.08 0 0 143390

Legutóbb arra hivatkozva követeltétek itten a kiskörúti villamosok leállítását, hogy a Fővám téri vágányzár idején sem panaszkodott senki.

Előzmény: Divrotcé (143387)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.08 -5 0 143389

"A tegnapi fórum alapján az 5-ös el lenne terelve a Telepes utcára az Erzsiről,"

 

Ez jó nagy állatság lenne. Ki a fasz találja ki ezeket ?

Előzmény: szzerb (143363)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.08 -5 0 143388

A Thökölyin lévő villlamossín olyan lesz, hogy az autók is mehetnek majd rajta egye ?

És akkor több buszsáv már nem lesz ?

Előzmény: DarvasKristof (143373)
Divrotcé Creative Commons License 2015.10.08 0 0 143387

Örülök, hogy neked is sikerült megértened a mondandóm lényegét.

 

Legalább annyira, mint a teljes felújítást, aminek meg én rülök. ;-)

Előzmény: korpi41 (143336)
trizs77 Creative Commons License 2015.10.08 0 0 143386

Ezt az előterjesztést visszavonták, mivel akkor még nem volt változatelemzés.

Most már van, amit tegnap be is mutattak.

 

-------------------

 

Ok.

Hol olvasható ?

 

 

Előzmény: szzerb (143379)
GST-616 Creative Commons License 2015.10.08 -4 0 143385

3-ason mi ez a KXM-027 egész nap? 2203 álcázza magát annak?

kz54 Creative Commons License 2015.10.08 0 0 143384

"Kitérők, vágánykapcsolatok tervezése során olyan szerkezetek tervezendők, amelyek egyenes irányban minimum 30 km/h sebességgű közlekedésre alkalmasak..." :D

Előzmény: trizs77 (143378)
szzerb Creative Commons License 2015.10.08 0 1 143383

ad1. Aláírom.

ad2. Akinek nem inge...

ad3. Ha jóval több információval rendelkezel, nyugodtan megoszthatod.

Előzmény: Törölt nick (143382)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.08 -2 1 143382

OFF

 

ad1. Nem tudom, hogy kinek a fiókjában lapult, de a BKK-nál, mint a projekt Megbízójánál és felelősénél tessék kopogtatni.

 

ad2. Nagyon szép és látványos dolog, az a kommunikáció amit a VEKE honosított meg, ami abból az egyszerű és populista nézetről szól, hogy mindig egy bizonyos tervező céget fikázni, és akik esetleg bizonyos dolgokra próbálnak rávilágítani azzal a szándékkal, hogy elnézést, de szar működésképtelent talán nem kellene tervezni és aztán megcsinálni, azt szépen elkönyvelik többek barnaköpenyeseknek, és hasonlók, ez konkrétan csak és kizárólag azokat minősítik emberileg, és teszik teljesen hiteltelenné szakmailag, akik ezt köpködik másokra.

 

ad3. Maradjunk annyiban, hogy sokkal több információval rendelkezem mint te, mégsem jelentek ki egy rendkívül alacsony színvonalú és minősíthetetlen lakossági fórum után magabiztosan bizonyos dolgokat, amely eseményen fő kérdésekre semmilyen válasz nem érkezett, vagy inkább úgy fogalmaznám meg, hogy a BKK képviselője/képviselői és a politikusok szándékosan hallgattak el a közönség elől.

 

ON

Előzmény: szzerb (143381)
szzerb Creative Commons License 2015.10.08 0 0 143381

És tudott róla a kerület is, vagy a ti fiókotok mélyén lapult? Nem mindegy.

Előzmény: Törölt nick (143380)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.08 0 0 143380

1. Már akkor is volt változatelemzés.

2. A kerület más okok miatt vonta vissza azt az előterjesztést.

 

Előzmény: szzerb (143379)
szzerb Creative Commons License 2015.10.08 0 0 143379

Ezt az előterjesztést visszavonták, mivel akkor még nem volt változatelemzés. Most már van, amit tegnap be is mutattak.

Előzmény: trizs77 (143378)
trizs77 Creative Commons License 2015.10.08 -1 0 143378
szzerb Creative Commons License 2015.10.08 0 0 143377

Tervezésileg a Blaháig hoznák be. De igazából ha önjáróval adnák ki, akkor nyugodtan maradhat a drót a Keletiig.

Előzmény: DarvasKristof (143373)
korpi41 Creative Commons License 2015.10.08 0 1 143376

Ööö. A hozzászólás eleje és vége közötti ellentmondás feloldása: de még így is jobb a helyzet szerintem, mint 10 évvel ezelőtt.

Előzmény: korpi41 (143375)
korpi41 Creative Commons License 2015.10.08 0 4 143375

Sokat javult egyébként az elmúlt tíz évben a helyzet. A BKK-BKV szétválasztás annak idején azt eredményezte, hogy a V üzemeltetői igyekeztek maximumon teljesíteni (egy kis morgás tekintetében), így akkor véleményem szerint elindult egy fejlődés ebben a tekintetben. Sajnos ez nem úgy folytatódott, hogy értelmes K-s kérésekre konstruktív V-s válaszok érkeztek, hanem mindkét oldal saját eszközeivel a másik oldalnak feszül. És ez a spirál sajnos csak mélyül, és az itt többek által kifogásolt problémáknak a megoldását nem segítik elő.

Előzmény: nemeza (143368)
korpi41 Creative Commons License 2015.10.08 0 0 143374

Tök érdekes, hogy van néhány nick, akiknek mindig átmegy torzítatlanul a mondanivalóm. és vannak olyanok akikhez sohasem :-)

Előzmény: vrobee (143367)
DarvasKristof Creative Commons License 2015.10.08 0 0 143373

De a 77-es is a Keletiig járna, ha jól gondolom, tehát akkor belvárosi kapcsolatot az 5-ös és a szólók adnának.

Ilyen technikai dolgokról volt szó, hogy pl. a belső Thököly úton hogyan férne el a villamos, a biciklisáv vagy a parkolást szüntetnék-e meg?

Előzmény: szzerb (143372)
szzerb Creative Commons License 2015.10.08 0 0 143372

Jah, meg a 77-es troli.

Előzmény: szzerb (143371)
szzerb Creative Commons License 2015.10.08 0 0 143371

7-es nem. Csak 5, 110, 112.

Előzmény: DarvasKristof (143370)
DarvasKristof Creative Commons License 2015.10.08 0 0 143370

Az 5-ös maradna csak a Thököly úton, vagy a 7-es is megmaradna? Erről hangzott el valami infó?

Előzmény: szzerb (143363)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.08 0 1 143369

Ezt most általánosságban írtam, az 1-estől elszakadva. Az adott híd szakasz aztán sok összetevőnek a következménye. Lapozzunk.

Előzmény: vrobee (143367)
nemeza Creative Commons License 2015.10.08 0 0 143368

Végül is tiszta sor: ha a rendszerre nem lehetne már panaszkodni (annyira), az gond. :( -- akkor már jogosan merül fel, miért is nincs megcsinálva valami..

 

Egyébként teljesen megértem a dolgot: van egy időszak amikor az ember motivált, de ha a rendszer egyáltalán nem támogatja, sőt igyekszik elfojtani a megoldási javaslatokat, inkább max. panaszkodik mindenki, ha egyáltalán megszólal..

 

Kár, hogy a VEKE korábbi funkcióját tekintve megszűnt / a vállalható szint alá írta le magát a nyilvánosság előtt. Ezt a Keletiig építést (Újpalota villamos) első ütemben biztos nagy erővel támadnák, hogy legalább Blaha / Uránia.. Nekem tiszta 41-es @ SZTK feeling. A dilatációs téma (Reitter felüljáró) dettó..

 

 

Előzmény: korpi41 (143364)
vrobee Creative Commons License 2015.10.08 0 2 143367

Bocs, hogy ezt írom, úgy látszik, nálatok ez a kötelező panel, de itt most baromira nem adekvát. Nem közlekedési ágak közt kell dönteni, hanem egy qrva hídon kell felújítani a pályát.

Előzmény: Törölt nick (143366)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.08 0 0 143366

Nem rajongókra, hanem szakemberekre van szükség, akik nem érzelmi alapon döntenek a közlekedési ágazatok között. Ha mellette szereti a munkáját, az csak előny.

Előzmény: korpi41 (143335)
szzerb Creative Commons License 2015.10.08 0 2 143365

Minden nap az érintett buszokkal járok, de a 23 percet eddig csak hétvégén sikerült hoznom. A csúcsidei átlagot nem tudom, hogy számolták (gondolom belevették a reggel 6 órai üres Thököly utat is az átlagolásba), de a 26 perc jóindulatú túlzás. Inkább 30-32 az. És az utasok túlnyomó részét az érdekli, hogy reggel mennyi idő alatt ér be a munkahelyére. 

Előzmény: trizs77 (143352)
korpi41 Creative Commons License 2015.10.08 0 0 143364

Lehetne. Csak a rendszer megjavítása senkinek nem a munkaköri kötelessége. Hobbiból pedig senki nem foglalkozik ezzel.

Előzmény: nemeza (143362)
szzerb Creative Commons License 2015.10.08 -1 0 143363

A tegnapi fórum alapján az 5-ös el lenne terelve a Telepes utcára az Erzsiről, így megadná a Zugló-Cinkotai között a közvetlen belvárosi kapcsolatot azoknak a megállóknak, amiknél nem állna meg a villamos, és megmaradna a MÁV-teleptől kifele a közvetlen belvárosi járat. A legésszerűbb megoldás, tekintettel arra, hogy a Bosnyáktól kifele a lakóterület tengelye nem a Csömöri út, hanem a Telepes utca.

Előzmény: vrobee (143344)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!