Keresés

Részletes keresés

HBweb hu Creative Commons License 2015.07.31 0 0 141460

Szép, vadregényes vonalvezetés...

Előzmény: rm40 (141427)
Hamster Creative Commons License 2015.07.31 -1 3 141459

Szerintem kár újrakezdeni ezt az ezerszer megrégott, és szvsz érzelmi síkon rég befulladt témát :) de azért ne feledkezzünk már arról el, hogy nem csak azok a TW-k vannak, amik már itt vannak, hanem van egy rakás még odakint Hannoverben, köztük a kilencvenes években gyártottak is (amik ráadásul korszerűbbek is), és az amiket leváltó generáció már elkezdett odakint megjelenni (azaz hamarosan eladósorba fognak kerülni).

Előzmény: DJ. Bakter (141458)
DJ. Bakter Creative Commons License 2015.07.31 0 1 141458

Ez a video mit bizonyít?

 

Ha azt, hogy a TW tud gyorsan menni, és stadtbahn lenni, akkor oké.

De ha azt, hogy a HÉV-et ilyenre kellene lecserélni (lásd 141407), akkor nem oké. Egy 40 éves járműre alapozva átalakítani a HÉV infrastruktúrát (áramellátás, peronok, kitérők) nem hiszem, hogy nagyon "bölcs" dolog.

Amúgy pedig, a villamoshálózatról elkommunizált hannoverik helyett mi járna? Még tovább tartanánk az ICS-ket?

Előzmény: Ivoa (141455)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.31 -2 2 141457

Utóbbi (V. Gyomszakértő Dávid) már csak a Volánokon és a MÁV-on tudja a wifi-jelszót. :P :)

Előzmény: Ogiboy23 (141456)
Ogiboy23 Creative Commons License 2015.07.31 -5 2 141456

Tralós Estván vagy Ötödik Dávid :))

Előzmény: GST-616 (141454)
Ivoa Creative Commons License 2015.07.31 -1 1 141455

Ezt a videót minden döntéshozónak szépen kiírnám egy DVD-re, és bevinném a főpolgármesteri hivatalba. Megspórolnánk többszázmilliónyi hatástanulmányt meg ilyeneket.

 

Esetleg néhány holland karbantartót és villamosvezetőt is fel lehetne kérni, hogy tartsanak előadást az egyik közgyűlésen.

 

Csak az a baj, hogy ezt követően is jönne pár "bölcs", aki azt mondaná, hogy ezt nem lehet, meg ezt nem lehet.

Előzmény: rm40 (141427)
GST-616 Creative Commons License 2015.07.31 -5 0 141454
tegnap ki akartam próbálni a 2013s combino wifit de jelszavas valaki tudja mi a jelszó?
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.07.30 -1 0 141453

OFF

 

Szerintem meg nem, mert ezeken hűvösebb van, mint a TW-ken. Az MX/A-khoz képest pedig még inkább. Ha épp nem sietek sehová, akkor utóbbiakra fel se szállok ha nagyon meleg van, mert egy megállót is alig lehet kibírni.

 

ON

Előzmény: Ivoa (141407)
LoviGabi Creative Commons License 2015.07.30 0 0 141452

Jó, hatásvadász cikk. De a tények akkor is makacs dolgok...

http://kepek.444.hu/2015/07/29/meteres-korok-kozott-halad-az-egyes-villamos/

r1232 Creative Commons License 2015.07.30 0 0 141451

Ágyazat átvezetéses a híd, valamennyit talán lehetett volna játszani vele.

 

a peronelem csere 588 m-en nem fért bele a +100 mrd. ft-os beruházásba ?

 

A kettős finanszírozás nem fért bele.

Előzmény: nememlexemki (141449)
W25 Creative Commons License 2015.07.30 -1 0 141450

Csatt a Kosztolányin. A kocsik a sínen állnak.

nememlexemki Creative Commons License 2015.07.30 0 1 141449

érd alsótól kb. 50 m-re lévő aluljáró födémje esetleg nem volt útban a 25 cm süllyesztés esetén ?

vagy azon az 50 m-en le lehet süllyeszteni a pályát 25 cm-t az átmenetekkel együtt ?

a peronelem csere 588 m-en nem fért bele a +100 mrd. ft-os beruházásba ?

Előzmény: r1232 (141428)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.29 0 1 141448

Ehhez viszont el kell jutni tudatilag...
Amikor több éve "probléma", hogy hőségriadó idején ha összajtózni kell a megállóban az még nem jelenti azt, hogy meg is kell állni mindenhol... Ezzel több vonalon is találkoztam, hogy mindenhol megállt, nyitott, zárt és ment tovább. Persze se fel-, se leszálló nem volt. Utasításban olvasta minden ajtót ki kell nyitni, a parancs az parancs.

Előzmény: g86 (141446)
r_tamas Creative Commons License 2015.07.28 0 1 141447

:-)) LOL

Előzmény: LoviGabi (141443)
g86 Creative Commons License 2015.07.28 0 0 141446

Összajtózni nem kell, lehet egyedizni, csak a visszazárás problémás.

Előzmény: nemeza (141444)
Hamster Creative Commons License 2015.07.28 0 1 141445

Az E1-esek márciusi búcsúmenete:

 

nemeza Creative Commons License 2015.07.28 0 1 141444

Remélem azért le lesz verve a gyártón / beszállítón legkésőbb október végéig, hogy patentül működjenek!

Van pár igencsak huzatos megálló az 1-esen, ahol főleg télen jönne jól este / hajnalban, ha nem kéne összajtózni. Esetleg 1-1 megállón át is lehetne haladni..

Előzmény: g86 (141438)
LoviGabi Creative Commons License 2015.07.28 -1 3 141443

(...)

Előzmény: GST-616 (141442)
GST-616 Creative Commons License 2015.07.28 -8 1 141442

 

ennyi villamost még sose jelzett ki a kocsiszín :D

Grgabácsi Creative Commons License 2015.07.28 0 2 141441

Az első 80 korszer kocsin VILL-CAD vezérlés van, az újakon pedig Sedulitas. Előbbiek sem indultak zökkenőmentesen, hátha az újak is bejáródnak.

Előzmény: király2644 (141440)
király2644 Creative Commons License 2015.07.28 0 0 141440

Akkor ez nem ugyanolyan min a sima T5C5K ilyen szempontból? Azokon ilyen problémát még nem tapasztaltam, vagy csak nem sikerült behangolni a rendszert?

Előzmény: g86 (141438)
király2644 Creative Commons License 2015.07.28 0 0 141439

Köszi :)

 

 

Előzmény: Grgabácsi (141437)
g86 Creative Commons License 2015.07.28 0 0 141438

Tavaszi - azóta lehet, hogy elavult - infóm szerint annyira megbízhatatlan és veszélyes a működése (értsd: rácsukja a felszálló utasra az ajtót), hogy eseti utasítás alapján nem szabad használni.

Előzmény: király2644 (141435)
Grgabácsi Creative Commons License 2015.07.28 0 0 141437

Van, és abszolút helyesen nem használják. 25 fok felett ui. klímátlan kocsin nem kell.

Előzmény: király2644 (141435)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.28 0 0 141436

Persze, mozog benne a levegő, de attól még meleg van benne, persze egy kis szellő kellemes tud lenni, csak mondjuk pont az Üllői úton az 50-es villamos esetében a sok és gyakori megállások miatt ez kevésbé érvényesül szerintem.

 

Amíg mondjuk egy 1-es villamoson a nagyobb megállótávolságok és az elvben villamosra hangolt lámpák segítenek ezen valamelyest, vagy az Erzsébet királynén, vagy az NLK-n azért kicsit jobb a helyzet.

Előzmény: hungeri (141433)
király2644 Creative Commons License 2015.07.28 0 1 141435

Kedves Hozzáértők!

 

A T5C5K2M-ben van automatikus ajtó visszazárási funkció beépítve, mint a sima T5C5K-ban (talán 4 másodperc időzítéssel) ? Csak azért kérdezem, mert láttam az infrás érzékelőket felszerelve, de használni még sehol nem láttam, így lehet, hogy ilyen funkció nincs is?

 

Válaszotokat előre is köszönöm.

vrobee Creative Commons License 2015.07.28 0 0 141434

Az ugyanolyan meleg , a mozgó levegő, és a külsőnél nem magasabb páratartalom mind-mind óriási dolog ilyen időben, mint ami múlt héten volt... Sajnos a klímás járművek egy részével is az a baj, hogy max. az elsőt tudják...

Előzmény: Törölt nick (141432)
hungeri Creative Commons License 2015.07.28 0 3 141433

Ez így igaz minden működő klíma nélküli járműre! Amiben viszont különbözik a TW (és még sok másik jármű, de nem mind), hogy ha mozog, a levegő is mozog benne, köszönhetően a hatalmas nyitható ablakfelületeknek.

Előzmény: Törölt nick (141432)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.28 0 0 141432

Szólj rá saját utastársaidra, hogy ne csukják be az ablakokat +38 fokban és meglátod, hogy nem meleg.

 

Azért egyszer próbáld ki 38 fokban az 50-es villamost is, és akkor nem írod le ezt ilyen magabiztossággal.

 

Konkrétan minden ablak tárva nyitva, és konkrétan ugyanolyan meleg van a TW-ben, mint az utcán.

Előzmény: trizs77 (141405)
trizs77 Creative Commons License 2015.07.28 0 1 141431

Fényképgyűjtőknek.

Dátummal.

Helyszínnel.

Pályaszámmal.

 

http://index.hu/mindekozben/poszt/2015/07/27/villamos_utazik/

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!