Biztos, hogy ez a helyes állás, mert csak így lehet a címeren a BHÉV feliratot kiolvasni.
Úgyhogy a következő kérdés, hogy tényleg helytelenben megy-e, hátsószedőzéssel? Avagy csak a fotó miatt levették a zártárcsát? És igen, van párja a fotónak zártárcsával, hátsószedőzéssel.
Azért annyira nagyon nem lesz szokatlan, hiszen amikor készültek ezek a kocsik, akkor még a HÉV kezelésében volt a kocsiszíntől lefelé eső hálózat. Van is kép, amint egy MIX próbázik a mai 41-es vonalán.
Cserébe most tényleg rekordszámú járat nyomorog a megállókban, így legalább tényleg nem lehet haladni. Rossz esetben simán van 3-4 perc csak az, mire az ötös átjut a Nagy Lajoson... A Hungária túrása miatt máshol se lehet közlekedni Zugló/Rákospalota irányából a város felé, de legalább a zuglói tujákon lehet táncolni.
a fopalyaudvaron az informacional tudnak angolul,es jegyet is arulnak. (ha a villamosok fele indulsz el a vasuttol,ugy az allomas epulet jobb oldali reszen van az epuleten belul) ha a cel a gondtalan utazas akar nagyobb tavokra is,ugy erdemes napijegyet venni. ebbol van olyan is ami a belvarosban (a terkepes zonahatarokat a szolgaltato honlapjan erdemes megnezni),es van ami a kulso keruletekben is ervenyes. ha kevesebb utazas,tobb fotozas a cel,lehet tobb de rovidebb idre szolo jegyet erdemes venni. gyalog a belvaros tulso vege-allomas kozotti tav kenyelmesen fel ora alatt megteheto.