Keresés

Részletes keresés

Zubi66 Creative Commons License 30 perce 0 0 434433

Szia Balu 1st!Kilett olvasva Delphi-vel.Hozta a 3100 -as kódot/RPM jeladót/ !Ki nulláztuk,de azóta nem csinálta,várom,hogy csinálja megint és utána megint kiolvassuk.

Előzmény: Balu1st (434322)
DéeL Creative Commons License 2 órája 0 0 434432

ja, mint a fejklóbni! :-)

Előzmény: kopiteki (434430)
DéeL Creative Commons License 2 órája 0 0 434431
kopiteki Creative Commons License 3 órája 0 0 434430

Szorítok...

Előzmény: fargo (434429)
fargo Creative Commons License 9 órája 0 0 434429

Majd meglátom, van több lehetőségem is: Dublin, Hollandia, Büdipest (azt inkább nem :-), tágabb környék (Dunántúl), Zalaegerszeg, miazmás...

Aha, szakmában kellene maradni, ehhez értek, ezt szeretem. Lehetne tróbálkozni az autóiparban (nem értek hozzá, s bár megtanulható, az a pálya az ifjú titánoké), lehetne menni a Flextronics-hoz vastagon 7 számjegyű fizetésért (utálom azt a céget, nem is vág szakmába), meg lehetne magánozni is, ez utóbbi kifejezetten érdekes, lehetne helyben maradva dolgozni büdipesti nagy nyomdáknak, a havi fix meg a 2-3% jutalék azért elég szép megélhetést biztosít, ha ügyes a zember. Csak nem tudom hogy akarok-e könyökölni meg gyilkolászni a profitért, a pénz már nem motivál, meg akarok-e heti szinten küzdeni az adóhatósággal, adókkkal, könyvelővel, stb. Beleuntam és belefáradtam már 20 év alatt.

 

Dublin lenne a legértelmesebb választás, csak hát hova tegyem a gutyát? Az utat már nem élné túl, harcostársat magára meg nem hagyunk, ugyi...

 

Most kis szünet, oszt meglátom...

Előzmény: sZoMy (434428)
sZoMy Creative Commons License 18 órája 0 0 434428

Szintén nyomda, vagy valami új lesz? :) Ha teheted pihizz a két hely közt kicsit...

Előzmény: fargo (434424)
Alex Raps Creative Commons License 21 órája 0 0 434427

Két kapalppal az újhoz! :)

Előzmény: fargo (434424)
fargo Creative Commons License 25 órája 0 0 434426

Köszi! :)

Nem is tudatosult bennem, hogy te is kiléptél, csak most, hogy mondod, esik le, hogy láttam valamit a facebookon...

Előzmény: Pizo_S70 (434425)
Pizo_S70 Creative Commons License 25 órája 0 0 434425

Sok sikert az új helyhez!

 

(Nemsokára nekem is lejár a felmondási időm.)

Előzmény: fargo (434424)
fargo Creative Commons License 26 órája 0 1 434424

'Pot kévánok! :)

 

Hosszas huzavona után belengettem a középső ujjam a cég felé, munkahelyet váltok. Ebből adódóan a mostanság (7 éve) használt teflonszámom már nem él, a régi (1994 óta használt) számomon tessék keresni. Nem írom ide, mert csak, ha valakinek nincs meg és szüksége lenne rá az keressen a dade, ghw, hu +sallangok email címen :)

 

Juhé. Szabadság van :)))

Herr_Flick Creative Commons License 1 napja 0 0 434423

Jogos :)

 

2002-es S60 ülésről lenne szó.

Előzmény: dokeee (434412)
akosbitto Creative Commons License 1 napja 0 0 434422

Koszonom a valaszokat! :)

Előzmény: zorko (434421)
zorko Creative Commons License 1 napja 0 0 434421

"Kecskeméten a Hovanynal 20-ert, Zuglóban az Udvarinal 17-ert vallalnak."

Marmint allapotfelmerest.... :)

Előzmény: zorko (434420)
zorko Creative Commons License 1 napja 0 0 434420

3 hónappal ezelőtt kezdtem nézelődni, valami nagyobb kombi utan. Elolvastam rengeteg mindent, teszteket, a totalcaron a vonatkozó nepperuzos bejegyzéseket 4 evre visszamenőleg, ismerősökkel is beszeltem, stb. Nagyjabol a Mazda6 - 5-os Passat - Volvo V70 maradt a végére, amik jol mennek, megbízhatók, es viszonylag ertelmes ráfordítással uzemeltethetok, javíthatók. A Mazda hátránya, hogy hajlamos a rozsdara, (Passatnal is előfordul), a belter ízlés kérdése, a kisebbik dieselt tartják megbizhatobbnak, tartosabbnak (121 LE). A Passat előnye - legalabb is az 1,9-es PDTD motorral -, tartós, megbízható, konnyen nem tul drágán javítható. Futomuve kicsit komplikált. 131 lovasakat neztem, a jobb allapotuak nagyjabol a V70 árában vannak. Nagyobb a választék, bontott utángyártott dolgokból is, de vegul is a Volvonak is egesz jo kis kozossege van, sok mindent be lehet szerezni olcsóbban. A D5-os motorrol mindenutt csak jot olvastam, a 163 lovas változatot tartják a legjobbnak.

Most ilyen V70-eket nézek én is. :)

Ugy tudom a vezérlést 160e km-enkent ill. 8 évente kell cserélni, ugy emlékszem 100-120e Ft-ot mondtak ra.

Kecskeméten a Hovanynal 20-ert, Zuglóban az Udvarinal 17-ert vallalnak.

Előzmény: akosbitto (434414)
kopiteki Creative Commons License 1 napja 0 0 434419

Mondd el neki, hogy természetesen te állod a felmérést, inkább azt a 15 pénzt bánd, mint a kocsi felújítását. Nem tudom mennyi a fenntartása, nem ilyen gépem van. Van itt pár kolléga, majd megírják, légy türelemmel. Hétvége van...

Előzmény: akosbitto (434418)
akosbitto Creative Commons License 2 napja 0 0 434418

Maganszemely arulja, tehat ha huzodozik, alapbol felejtos. :) a fenntartasa mennyire viseli meg a penztarcat? Nem is a fogyasztas a lenyeg, inkabb a szervizelesre gondolok - teszem azt vezerlescsere, kopo alkatreszek.

Előzmény: kopiteki (434417)
kopiteki Creative Commons License 2 napja 0 0 434417

Elvileg a legjobb saját fejlesztésü dízel motorjuk volt. Ebbe is van kettős tömegü lendkerék, meg elektronika. Vidd el állapotfelmérésre és ne szeress bele egyik megveendő autóba sem! Ha nagyon húzódoznak, küldd el őket a sunyiba és keress másikat.

Előzmény: akosbitto (434414)
kopiteki Creative Commons License 2 napja 0 0 434416

:o) genyóóópapi. :o)))

Előzmény: nappapi (434415)
nappapi Creative Commons License 2 napja 0 0 434415

Van trabant ülésem.

Előzmény: Herr_Flick (434411)
akosbitto Creative Commons License 2 napja 0 0 434414

Udv! Autovasarlas elott allok es egeszen veletlenul eszrevettem egy elado s80-ast, 2007-es evjarat, 163 loeros dizel. Mivel ilyen hirtelen jott a felismeres, nem is nagyon tudok semmit ezekrol a kocsikrol: mennyire megbizhatoak, van-e tipushibajuk, gyenge pontjuk (befecskendezo, gyenge kuplung, lendkerek, ilyesmi)? Illetve a szervizeles, alkatreszellatas nagyon horror? Sok eve volt mar egy 850-esem, azt nagyon szerettem. :)

orasbacsi Creative Commons License 2 napja 0 0 434413

Tovább fűzve a gondolatot, ha abetét lenne mondjuk túl sűrű és nem megy át rajta, akkor az olyan, mintha már megtelt volna a szűrő kiszűrni valóval. Ekkor a bypasson keresztül még simán áramlana előre az olaj. Viszont új a szűrő.  Lehet, hogy az olaj sikerült túl sűrűre és nem bele való ?   Vagy hamis ?

Előzmény: dokeee (434412)
dokeee Creative Commons License 3 napja 0 0 434412

Ezért írtam, amit írtam.

Előzmény: C20NE (434410)
Herr_Flick Creative Commons License 3 napja 0 0 434411

Sziasztok, 

 

Kiszakadt, elfáradt a beige bőr a bal első ülésen. Mellbe vágó ajánlatot kaptam az áthúzásra, javításra.

 

Kerestem a neten de nem találtam.

 

Ha lenne valakinek eladó kérem jelezzen.

 

Köszönöm.

C20NE Creative Commons License 3 napja 0 0 434410

A betétszűrős autón is van visszacsapó és bypass csak nem a betéte/szűrőházba integrált!

Előzmény: dokeee (434409)
dokeee Creative Commons License 3 napja 0 0 434409

Felcsavarós szűrőnél ez tényleg így van, betétszűrőnél fura lenne.

Előzmény: Alex Raps (434408)
Alex Raps Creative Commons License 3 napja 0 0 434408

Nekem is ugyan ilyen hibajelenséget produkált az új noname kategóriás olajszűrőm az olajcseréket követő napok reggelein első indításkor. A másodszori esetet követően nagypapi megdumált a MANN (ha nincs MANN akkor Knecht) szűrőre. Azóta nem futottam bele ilyen jelenségbe. Szóval C20NE kolléga egyáltalán nem biztos hogy téved.  

Előzmény: orasbacsi (434406)
zorko Creative Commons License 3 napja 0 0 434407

Gondoltam beszamolok a fejleményekről röviden.

Felhívtam tegnap az "anyamobilt", nagyon kedves, szimpatikus hölggyel beszeltem, az autó rokonsagon belülről jott hozza két éve, neki nagy, kisebbet szeretne. Kérdeztem, hogy kettos tömegű volt-mar cserélve, oszinten mondta, hogy fogalma sincs rola... :) Viszont utana lehet kérdezni a családban.

Az atvizsgalas reszerol rendben, es milyen jo, hogy stevie megosztotta a legutóbbi szerviztapasztalatait, az udvari automobil epp a közelben van. :) Oket is felhivtam, 17-ert csinaljak az atvizsgalast, van is szabad kapacitasuk ra. Terv szerint hetfon megnézem a jarganyt, s ha jo, akkor utana foglalok időpontot az udvarinal.

Előzmény: D24T (434394)
orasbacsi Creative Commons License 4 napja 0 0 434406

Betétes olajszűrő-kupakból nem tud sehova visszafolyni az olaj. Sőt, ha olajcserekor feltöltöm a szűrőkupakot is friss olajjal, akkor 2 másodpercig se szokott olajnyomás nélkül járni a motor, rögtön van kenés. Ha kilyukad a műanyag szűrőkupak, akkor tudna ilyet. Akkor viszont ronda nagy olajtócsák lennének alatta és hamar kifogyna az olaj.  Két tippem van : járat dugulás - ilyenkor a szivattyú nehezen tudja előre préselni az olajat. Vagy valahol kifalsol az olaj - vissza a karterba - nehezen kialakuló olajnyomás. Ez még blokkrepedés is lehet, de inkább az előző hsz. tippjeim.

Előzmény: C20NE (434404)
czimbi Creative Commons License 4 napja 0 0 434405

Sakálatosat!

 

Tegnap egy konferencián voltam, ahol a kiállítók között ott voltak ezek a vasak, lehetett volna tesztvezetni őket, de időm nem volt rá, egy egy kattra futotta:

 

C20NE Creative Commons License 4 napja 0 0 434404

Én az olajszűrő visszacsapó szelepére is ránéznék, meg a bypass-ra.

Előzmény: orasbacsi (434403)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!