Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Dunába lökés előtt esetleg még próbáld meg normális bilinccsel rögzíteni. Az avab bilinccsel az a baj, hogy deformálódik lehúzás közben, ovális lesz. Neked egy normális bilincs kellene ide, amit erre a csőméretre gyártottak és csavarral lehet összehúzni. Az körkörös szorítóerőt biztosít. Meg jó minőségű gumicsövet vegyél. Én is évekig szívtam egy injektoros robogó benzincsövével. Minden évben ki kellett cserélnem a gumicsövet, mert egy év alatt elöregedett és eresztett, pedig autósboltban esküdtek mindegyikre. Ne kérdezd mit vettem végül, mert már 5 éve volt, nem emlékszem, de azóta jó.
Siheder koromban volt egy puruttya Golf 1-em, meg egy kis fekete tacskó kutyusom. Ilyenkor nyáriszünetben mindig vittem magammal, ezért rendszeresen ugrott is be a kocsiba, ha kinyitottam az ajtót. Egyik nap csak kiálltam az udvarból a kocsival a ház elé, de nem mentem sehová. A kutyusom beugrott és elfoglalta a helyét az ülésem mögött, de valamiért nem vettem észre, így bezártam a kocsiba. Egész délután, este kerestük, hogy hol lehet. Másnap reggel sem találtuk, aztán délután megtaláltam a kocsiban. 24 órát töltött a kocsiban, nappal volt benne vagy 60 fok. Nem ürített be semmit, nem koszolta össze a kocsit, de mikor kiengedtem kiitta szegény a Dunát :-)
Én is keresnék Budapesti, vagy környéki Volvo szakit, aki javított már turbós S/V40-t, konkrétan a üzemanyag nyomásszabályzót cserélt már, és meg tudta oldani, hogy szivárgásmentes maradjon ott az üzemanyag rendszer. Mióta megvan az autó, azóta fennáll a hiba, megvételnél át volt szakadva a membrán a szabályzóban, így az cserélve lett. Sajnos a gyári cső össze volt gyógyulva a hibás alkatrésszel, így azt visszatenni nem lehetett. Azóta a keretezett kis csődarab rövidebb-hosszabb ídő után el kezd szivárogni. Erre keresnék megoldást. Ha nem sikerül megoldani valahogy saját kézzel fogom a dunába lökni az autót. :(
tud valaki szervizt, ahol megpucolják és javítják a 850-ben honos SC-805-ös rágyót? Egy lámpát is kellene benne cserélni. Továbbá érdekel műszerfali izzók LED-re cseréje, erről tud valaki valamit? Az eredeti hideg zöldeskék színt szeretném meghagyni, de kicsit erősebbre és tartósabbra cserélném... Ha LED megy be az izzók helyett, annak is lehet majd állítani a fényerejét?
Nagyon irigy vagyok rátok :) és örülök, hogy jól sikerült a találkozó.
Nekem sajnos nem jött össze. Itt metróéknál ha valaki elhivatott és beleássa magát a történésekbe, hát ki sem látszik. Így lehet főálláskodni, oktatni, vizsgáztatni és megtanulni bármi mást. Ez nem panasz, hanem az igazság. Csak kevesen vagyunk így, hogy az életünk...
Ma volt egy egész délutánom. Befeküdtem a pancsiba, bedöntöttem két korsó micsodát. Fele HB (gyári) és fele frissen facsart grapefruit. Na ez a napon be is ütött.
Nagyon bízom abban, hogy egyszer sikerül nekem is részt venni egy topiktalálkozóban. Nekem eddig egy nap volt a nyár.
mert nem érdekli az eladot ..akit érdekel ugyis "jön megnézi" vagy " majd ha kér képet akkor" vagy " ennyiért nehogymár" stbstb. Részemröl ha már 6 fotot lehet feltenni akkor körbe a kocsit + beltér+ motortér amit fotoznék ..de ugylátszik vannak akik máshogy gondolják.
Ezt sosem értettem: ha el akarom adni az autómat, akkor a belső térről miért nem lehet egy nyitott ajtós, vagy legalább letekert ablakos képet készíteni, hogy látni lehessen valamit?
Jól gondolom, hogy az eldurrant turbócső okozhatott fogyasztás növekedést?
Én legalábbis úgy okoskodtam, hogy a légtömegmérő még azt a levegőmennyiséget méri, amit a turbó beszívott, és ehhez kiszámolt üzemanyagot fog befecskendezni az injektor, de ennek a levegőmennyiségnek a nagy része elszökött a fojtószelep előtt, így nagyon dús keverék jut a hengerbe (a katalizátor és a lambdaszonda örömére).
Feltűnő, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő az új cső beépítése után lényegesen kevesebbet mutat, mint korábban.