Teljes játékként adták egy régebbi GameSarhoz. Egyébként nekem megvolt eredetiben is, első és utolsó játékom, amiért képes voltam majdnem 8 ezret kiadni.
keresem az Imperium Galactica 1. részét másoltan eredetiben mindegy csak legyen meg!!! Biztos van nekem is olya játékom film bármi amit tudnék adni cserébe.
Imperium Galactica 2 (eredeti) + 160 oldalas kézi könyv + tipp gyűjtemény - a játékot annak idején vettem meg mikor megjelnet jó drágán ezért van hozzá ennyi minden de sajnos már nem megy a gépemen úgy hog eladom és élvezze az akinek megy. Mivel hozzám nőtt megkérem az árát de nagyon jó állapotban van nem mondok árat majd kiderül ki mennyit adna érte.
conquistador_02@freemail.hu - mail /@hotmail.com - msn
Az atom.hu-n még él a fórum, amúgy akinek gondja van vele némi megoldást jelethet a www.imperiumgalactica2.hu-n lévő patchek (nem hivatalos 1.13-nál tartanak a fiúk)
Valamint elég jó szerkeztőket is le lehet emelni onnan. Szerintem alapból kihozhattak volna ilyen a játékhoz, nagyobb tábora lett volna.
Ez a játék tényleg elhalt 2001-ben, vagy csak valamelyik indexes átállásnál tűntek el a hozzászólások. Tényleg, csak ennyi volt? Egy multis játéknál, ez elég ritka, na persze ha működik.
Fölraktam az IG2-t eredeti cd-ről.
De fagy. Főleg, ha behozom az Üzenetek menűt.
Sőt olyat is csinál, hogy elveszti a beállításokat, és utána nem ismeri fel sem a hang, sem a grafikus kártyát. Ilyenkor csak az segít, ha törlöm a setup.ini-t.
Mi lehet az oka?
Meg is patcheltem, de az sem segített, most megpróbálom egy újabbal
A gép:
400-as Celeron
Geforce II. (Asus)
256 mega memória
Win 98 Se.
Nekem mindig az a baj, hogy egy darabig mindig szepen elvagyok aztan mikor elkezdek kicsit terjeszkedni mar akkora flottajuk van, hogy nehany csata utan felorlik az enyeimet.
A masolashoz hozzaszolva a jatek nagyon jo es igen tamogassuk is a keszitoket egyetertek, de ha egyszer tenyleg jo a jatek es odajon hozzam valaki, hogy vegyem mar meg a bolti ar negyedeert nem tudok nemet mondani, mar elnezest.
Üdv!
Hunyadeto
A bányászatot nem úgy képzeltem el, hogy egy hegyet bontanak le, hanem a bolygó adatai között szerepelne az érc készlete.
Ez nem igényelne külön grafikai munkát csak több épületet.
A Shinarik én is csak a kézikönyvből idézve nevezem békés kereskedőknek amúgy rosszabbnak, tartom őket akár csak László még a Kra'hen-nél is.
Elfelejtettem megemlíteni a SAVE opciót múltiból nagyon hiányzik!
- Szerintem a nyersanyag banyaszat nagyon jo otlet lenne es a valtozatossagot novelne.
Meg a cossack-ban is van vagy 3 fele banyank + fa,ko = 5 fele nyersanyag es meg a kajarol nem is beszeltem.
- Vadaszok ugy el lettek cseszve ,ahogy kell. Kezdetben meg jo az arany ,de kesobb mar nem er semmit a vadasz. Csinaltam 80.000. vadaszt a jobbakbol es a min. a fele a legjobb vadasz volt ,aminek ossz tuzereje a halalcsillageval vetekszik ,de szar sem er. Meg a kereskedohajot is csak 2. fordulora nyirtak ki. Pedig annyi penzbol amibol 80.000 vadaszt legyartok ,csinalok tobbszaz csatahajot es az mar eleg jelentos.
- Shinariak ,meghogy a leggyengebb faj ,szerintem a legerosebb az osszes kozul. a hajoi brutal erosek es ha a manipulatort is felrakom akkor meg egyszeruen legyozhetetlen.En mindig is a shinari tamadastol tarottam es nem a krahenektol.
A jatekrol meg sokat lehetne beszelni egyebken ,van rajta mit javitani ,foleg a fokozott jatekmenetebe ,ami rakenyszerit az allando harcra es igy hat 3.5 ora alatt vegignyomhato egy hadjarat ami egy 4CD-s gametol egy kicsit durva. Legalabb 1 hetig kene kinlodni a kuldetessel ,ami az elso reszben sokkal jobban meg volt oldva.
Hali oximoron!
Elöször is leszeretném szögezni,hogy amit írtál abban van igazság ,de sajnos hülyeség is.
1.Az üzemanyagban teljesen egyet értek veled úgy kellet volna megycsinálni mint a Master of oriron 2-ben is.Az üzemanyag kapacítását lehet növelni.
2.Nyersanyag.Ezt szinte lehetetlen lenne megoldani,mert egy komolyabb hajó számára már egy fél hegyet lekéne bányászni(egyébként van benne hiány ,viszont csak nagyon sok idő után).
3.Lakosság költöztetése.
Ebben van igazság ,mondjuk néhány szálítóhajó jól jött volna,amikkel lehet kaját ,nyersanyagot, vagy lakosságot költöztetni.Lehetne a gyengébb fajoknak kalózkodni lehetőségük.
4.Flotta.
A vadászokat egy-egy hajóhoz kéne kötni ,úgy használni őket mint a torpedókat.Különben minden OK!!!
5.Diplomácia.A Shinari fajt nem nevezi senki se békés kereskedő fajnak.Még azért több lehetőséget is adhattak volna.Azért ez se kevés lehetőség.
6.Azért mert shinariknak szinte a legtöbbször gyenge kapacításu bolygójuk van.
(A kra'hanaknél már találkoztam 300%-os bolygóval is,de a shinarinál nem.
Egyébként nem tudod,hogy mi van a homepaggel?
Már vagy 1 éve nem újították meg.
Na csak ennyit kartam a kritikádhoz írni!
Nagyon jó kis játék, de nagyon sok apró bosszantó hibái is vannak.
Akkor sorolnám.
Nem elég életszerű.
Mindjárt a kolonizálásnál kiderül, hogy a hajónak be kell épülnie a főépületbe, jó meglehet, hogy a túl gyors kolonizálást akarják elkerülni, de akkor miért nem korlátozzák a hajók hatótávolságát?
Egy bolygót például nem lehetne elhagyni addig, amíg az üzemanyag előállítás nem indul be.
És itt jönne a képbe mindjárt a nyersanyag bányászata is.
Ebben a játékban elég, ha pénzed van meg gyárad és ez elég a hajógyártáshoz, ami szerintem nagyon kevés nem elég bonyolult, hiányoltam az orbitális gyárat is.
Egy bolygónak tartalmaznia kellene érceket is, amiből a hajókat vagy a tankokat gyártanánk.
Ezzel az épületek változatosságát is növelhetnék, pl. felszíni bánya, mélybánya, ércraktár, kohászat, valamilyen épület az üzemanyag előállítás számára.
Egy adott bolygó stratégiai értéke igen csak megnőne, és nem csak attól függene, hogy milyen a gyártási kapacitás és a lakosok szaporodási rátája mekkora.
Hiányoltam azt is, hogy a lakosok leszámítva a Zaulokat a Shinari hadjáratban nem költöztethetőek ez megint egy bosszantó hiányosság, mert így leszűkül a taktikai húzások lehetőségeinek a száma.
Nagyon szép a flotta, amikor együtt van csak az a sok vadászgép, ne lenne.
Az első részben csak korlátozott számú vadász lehetet egy flottában ezt a korlátozást itt is, bevezethették volna oly módon, hogy inkább csatahajók számához kötnék, pl. romboló 5 Nehézromboló 10 Korvett 15 Nehéz korvett 20
Cirkáló 25 Nehéz cirkáló 30 Csatahajó 50 vadászgép kíséret kapna.
A fegyverek nagyon ötletesek különösen a manipulátorok, de nagyon zavart, hogy amíg az űrfegyverek meglehetősen pontatlanok addig a földi elhárító ágyuk mindig telibe találtak.
Zavart az épületek létszám igénye is némely épület számomra érthetetlen módon túl sok embert igényelt, míg más épületek pedig túl kevés embernek látták el az igényeit jelen esetben az űrvédelmi ágyuk és a korház esete.
Diplomáciában megszokott dolog, hogy mindig a gyengébbet bántják ebben a játékban ez különösen igaz. Még a békésnek írt Shinari és Cheblon faj is a torkunknak ugrik, ha egy kevés katonai előnyre tesz szert.
Nem értem, hogy a kommunikáció a fajok között miért nincs kidolgozva rendesen?
Az előbb inzultálnak, aztán amikor morcosan válaszolok, mindjárt meghúzzák magukat. Arra már rájöttem, hogy a mikor pletykálnak valamelyik birodalomról akkor tulajdonképpen a pletyka tárgya ellen történő közös támadást, szeretnének elérni.
Arról már nem is merek álmodozni, hogy a háborúzó fajok valaha is békét kötnek.
Többjátékos módban a játék majd nem élvezhetetlen csak az utólagos javítással sikerült elérnie a fejlesztőknek, hogy a játékosok katonai képességüket is villogtathassák, persze a gép elleni űr és földi harc még ezzel a javítással sem jöhet szóba.
A gép szépen kiszámolja, hogy 20 lánctalpas tank ágyútoronnyal a tetején simán
Elfoglal egy olyan bolygót, ami 4 nehéz erőddel várja a támadókat.
A leírás szerint a Shinarik a leggyengébbek pedig mindenki tudja, hogy a győztes háborúhoz három dolog kell pénz, pénz, pénz, nekik pedig van dögivel.
Remélem, hogy lesz harmadik rész és a fent említett vélemény valahogy figyelembe lesz véve.
Üdv!-)(-oxi
Próbáltad már? Nincs két egyforma küldetés, játszd újra meglátod :)
Én a multija miatt vettem meg, de sokat csalódtam, nem elég élvezhető és NINCS save!
Nekem nem másoltan volt meg a játék,
hanem e haveromnak megvolt eredeti fullban,
és kölcsönkértem. A játék maga jó, meg
szerintem a legjobb Ür stratégiai játék,
csak nem kötött le sokáig, 1 hét alatt végigvittem mind a 3 fajjal. Szerintem
csak azért hogy végigjátszd, azért nem
érdemes megvenni eredetiben!!!
Vajon, hogy lehet az, hogy a Kra'hen lassaban fejleszt és 30%-al drágábban mint a Solarian.
Versenyfejlesztttem a Kra'hennel mégis a hadjárat során nekik van elöbb cirkálójuk csúcstechnológiával felszerelve plusz még egy rakás romboló amiből persze egy darabot sem veszítenek el szimulált harc során.
Egy nehézerőd simán cafatokká lő 20 lánctalpas tankot, ha ágyu toronnyal van felszerlve a szimulált földi harc mégis a tankokat hozza ki győztesnek minimális veszteséggel.
Nagy favorit a Kra'hen ha ilyent megenged neki a program :)
Ezt még az 1.05 -ös patch előtt lehetett megjátszani, mert akkor még lehetett fegyverzavarót meg harci álcázót pakolni ugyanarra a hajóra. Így észrevétlenül meg lehetett közelíteni az ellenséget és amikor a fegyverek feltöltődtek akkor indulhatott az írtás. A shinarik-nál egy hajóra lehet 3 nagyobb fegyvert tenni, paralizálót , hajómanipulálót meg 1 antianyagot.
Nekem az volt a szerencsém (ha jól rémlik) ,hogy a gép az ellenséges 22 csatahajót 4db 4-es és 2db 3-as csoportba szervezte így a két hajómmal a paralizáló és a hajómanip segítségével 16 hajóját kiiktattam mindjárt. A maradékra meg antianyaggal lőttem. A manipulált hajókkal(amkelyeken hamvasztó volt) elkezdtem lövetni a többi hajóját. Végülis a krahent a saját hajóival győztem le.