Olasz autós, de típusidegen vagyok (Fiat Bravo 1.4 Tjet sport)
Szeretnék érdeklődni, hogy kézi váltó javítás ügyében (hírhedt M32..) , van-e megbízható és kifizethető műhely látómezőtökben, Budapesten vagy a környéken?
Sziasztok ! Lenne egy műszaki kérdésem amire sajnos nem tudok rájönni ! Alfa 156 1.9jtd 2005évj 150le .. Hiba : feketén füstöl kegyetlenül viszont erővel semmi gond! ? Motor contol ma ki is gyuladt viszont majd csak 2hét múlva tudják vállalni.. . Valakinek valami tapasztalata ? Köszönöm !
való a jeladók is mások sajna nem kifelé hanem befelé kel csalni mivel hosszabb kel, amennyire a Láng oldaláról a jeladókat nézegettem a Bosch oldalán van 57,1mm teljes hossz és 60,8mm az érdekes, hogy a Bosch katalógusban az 57,1mm az lapos csatlakozós enyém meg kör,
Hogy tudták ezt összehozni az előző tulajok, vagy szerelői? Gondolom a komplett csonkállványt cserélték jeladóstól csapágyastól így nem tűnt fel nekik mert mindenhol egyezett minden.
Azért arra a csatlakozóra ránézek majd nem-e az is mókolva van.
A segítséget még egyszer köszi, magamtól nem tudom mikorra jutottam volna el idáig.
Első körbe az volt lehet mégis csak megütöttem az érzékelőt és eltört benne valami, de ezek szerint nem
Örülök, hogy sikerült előbbre jutni. Már csak meg kell találni, hogy mi nem egyezik még és annak megfelelően megtenni a következő lépést. Lehet, hogy mégis cserés lesz az a jeladó, de az is lehet, hogy egy alátéttel, vagy közdarabbal megoldható a probléma. Hasonlítsd össze a jó oldallal.
Bocsánat, hogy csak most, de külföldön voltam, azóta pedig nem engedett be a másik nevemmel. Vida Péternek hívják.
Egyébként nem neked, csak úgy általánosságban: hazaérkezésem óta megvolt az első szerviz, olajcsere, beállították a fényszórót, a motor fedőlapját megigazították, hogy ne legyen "traktorhangja", klímatisztítás is megvolt. Ma elvittem autóvillamosságihoz, mert a tolatólámpám nem égett, és a hátsó ablaktörlőm sem ment, elvileg az előző tulaj (vagy a szerelője) valamit forrasztgatott, de nem túl jól, szóval azt mondta a szerelő (ismerősé, tehát talán nem akar lehúzni), hogy 30 ropi lesz a javítás, és még örüljek, hogy nem égett ki/lett zárlatos, mert akkor 150 lett volna.
Remélem, innentől már csak az örömvezetés és a szerelem jön :D
A kerékagy jobb oldalon 37mm csapágyba való volt a csapágy is a bal oldali 42km ezt cseréltem 37mm-re mivel a két csapágy egyforma amit vettem értelemszerűen. Most egyformák a kerékagyak és a csapágyak is.
Szerelésnél kosz alákerülest nem tartom valószínűnek szépen megtakarított ám az új csapágy is szépen beült a helyére.
Majd megnézem amit tudok. Hátha csak valami odakerül kosz a gond.
Még abba kellene info hogy a bal belső féltengely gumiharangnál van váltó olaj? Cserés az is.
Igen, kicsi vagy nagy. Úgy tudsz változtatni rajta hogy nem belevaló alkatrész kerül bele, és/vagy rossz szerelés, alákerül valami piszok, stb
"na az amit nehéz ellenőrizni, mert ugye a csapágyban van"
Na igen Nem tudom, hogy ebben a csapágyban, vagy a féltengelycsonk kerületén, de mindegy is. Ha nem stimmel a "fogszám" akkor hiba. Ismét a nem belevaló alkatrésznél vagyunk.
"vigyáztam, hogy ne sértsem meg, de lehet mégis"
Nem csak az lehet szerelési hiba ha nem sérted meg.
"eddig nem volt vele gond nem tartanám valószínűnek, hogy pont most szart be"
A dolgok már csak így romlanak el. Egyszer még jó utána meg már nem. Az ABS kocka is sok dologtól mekkenhet meg, akár csak félig is.
"élő diagnoszikán lehet ezekből látni valamit, mondjuk, hogy melyik keréknél érzékel megállást?"
Igen.
"ha széthúzom a csatlakozót multiméterrel tudok valamit mérni ha megforgatom a kereket?"
Nem.
Az egész problémád itt kezdődik:
"volt kicsi érdekesség mert a bal oldali kerékagy nem 37mm hanem 42mm de szerencsére sikerült 36mm-es agyat szerezni vasárnap délután."
Hétvégén csapágy csere volt a 147-en, volt kicsi érdekesség mert a bal oldali kerékagy nem 37mm hanem 42mm de szerencsére sikerült 36mm-es agyat szerezni vasárnap délután.
Ami viszont nem tetszik. 20Km/h alatt néha nem minden alkalommal fékezéskor elkezd dolgozni az ABS, felette semmi probléma. A jeladó nem lett kivéve mert nem akartam széttörni szerintem azt még a gyárba rakták bele és az elmúlt 17 évben senki nem mozdította. Hiba jelzés nincs a műszerfalon
Talán azért mert abban az időben a motorkódok az Alfánál ötjegyűek voltak, szóval 4 az nem lesz elég. Valamit félreolvashattál, esetleg megsemmisült valamelyik szám. Próbáld meg megtalálni.
Az AR305-ig szerintem jó. Utána valószínűleg van egy pont és még két számjegy.
Hello még új vagyok a fórumon és a segítségeteket szeretném kérni .
Van egy 1987 Alfa Romeo 33 1.5 autóm mivel már régi így a karosszérián meglátszódik hogy nem egy mai darab úgy határoztam hogy szépen lassan elkezdem felújítani de viszont ahogy néztem a motor kódot ami AR3056 sajna sehol nem találtam ilyet sőt még a bárdi autós boltot is felhívtam és az unixot is de ők se találtak semmit róla és ehez szeretném kéri a segítségeteket ha esetleg valaki tud róla valamit a kor aszt nagyon megköszönném ha leírná nekem.
tegnap megdöbbenve tapasztaltam ,hogy egy 147-es ablak kapcsoló 50-60e Huf
a bontottak percek alatt elkelnek, a fiaméval csak annyi a gond a gomb tengelye letört, bár gondolom másnak is ez a gondja bár youtube videókat nézegetve találtam elektronikai javítást is.
Kérdésem melyik hiba miatt ilyen kapós alkatrész?
e-bay-en láttam csak gombot esetleg valakinek nincs a fiók mélyén?
hétvégén szerviz is volt rajta eddig a másik fiam használta ő megcsináltatta a haverjával most a kisebbik vette át és mivel ő nincs úgy eleresztve a fősuli mellett dolgozik így minden forint számít hát én csináltam mindent. 35 éve bütykölök autót, hát a légszűrő cserénél azért emlegettem a tervező anyukáját.
145-bol szabad 1.6 boxer motoros verziot megvenni? kollegam nagyfaterja eladja a sajatjat, en meg epp autot nezek. elso tulaj szervizkonyv. futott 90xxxkm-et mentem vele probakort nem nagyon ereztem hibat, rozdat se lattam amikor alahajoltam/felemeltem.