Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rudó Creative Commons License 2017.11.26 0 0 216441

Köszi de ez itt nem játszik, ennek sima egyszerű 21/5w-os foglalata van. Elvileg nem kellene ott lennie +12v-nak. Azt kell kiderítenem, honnan megy oda.

Előzmény: tintacska (216440)
tintacska Creative Commons License 2017.11.26 0 0 216440

Lehet hülyeség,akkor elveted a lehetőséget...

Nekem a Thesisen volt ilyen jelenség. Igaz ledes a lámpája,de ez akármelyiken előfordulhat.

 

A lámpa nyomtatott áramkörét kellett feltakarítanom,mert az évek alatt rárakódott por,összezárta az áramkörön a dolgokat.Alapos contaktolás után megszünt ez a jelenség,azóta működik rendesen.

Előzmény: Rudó (216405)
Pocsai67 Creative Commons License 2017.11.25 0 0 216439

Vettem hozzá egy másik rádiót és azzal sem szól . Igy van egy felesleges is . Nekem is a csomagtartóban van a cd.-tár valamint a gps . Már százszor szedtem ki a cd.-tárta és raktam vissza , egy napot szólt majd másnap indításkor a hangszóróban egy tompa durranás volt és azóta megint nem szól . Már gondoltam a kis erősítőre is a cd-tár tetején .

Nem tudom ..........

Rudó Creative Commons License 2017.11.25 0 0 216438

Működnie kellene, a mienkben a gps cucc (csomagtartóban akku mellett) le is van húzva a rendszerről, mert ha rajta van akkor csak onnan tud órát szinkronizálnia, ha széthúzod akkor meg a rádió-ról. Egyébként sincs lényege Magyar térkép nincs. :(

Előzmény: Pocsai67 (216437)
Pocsai67 Creative Commons License 2017.11.25 0 0 216437

Üdv!

Érdeklődni szeretnék, hogy az Alfa 166 rádiója a NAVI nélkül miért nem működik ? Elfogadja a Rádió kódot , de a naviét  nem.

Hangot nem tudok belőle kicsalni !!!!

Rudó Creative Commons License 2017.11.24 0 0 216436

Szombatra bejelentette a feleség, hogy kimegy megnézni a bécsi vásárt az autóval úgyhogy vasárnapra tolódik a hibaelhárítás.

Természetesen beszámolok.

Előzmény: downer (216435)
downer Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216435

Az a vagy folytatása volt a tiédnek, ami szintén vagy-gyal kezdődött. 

A lényeg, hogy Rudónak a lehetőségei fel vannak tálalva, innentől kezdve várjuk a visszajelzést a probléma gyakorlati megoldásáról! :)

Előzmény: Paco155 (216434)
Paco155 Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216434

Az a "Vagy" az elején nagyon úgy hangzott.....

Előzmény: downer (216433)
downer Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216433

Mondtam én ilyet? :P

Előzmény: Paco155 (216432)
Paco155 Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216432

Miért, letöltés és értelmezés után nem kell kimérni? :P

Előzmény: downer (216425)
downer Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216431

Tegyél fel egy WinCDEmu-t, vagy ki kell írni lemezre.

Előzmény: Rudó (216430)
Rudó Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216430

Hát ez jól sikerült, lényeg, CD-t kér.

Előzmény: Rudó (216429)
Rudó Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216429

Köszi, letöltöttem,telepítettem, futtattam majd ezt kaptam:

Előzmény: downer (216428)
downer Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216428
Előzmény: Rudó (216427)
Rudó Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216427

Honnan tölthetem le?

Előzmény: downer (216425)
Rudó Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216426

Megy az autò nap mint nap, most nem ér rá meg én se. Infót gyűjtök és szombaton belevetem magam.

downer Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216425

Vagy, eLearn letölt és ott a rajz mindenről. Beazonosítható a féklámpa kapcsolótól kiindulva az egész áramkör.

Előzmény: Paco155 (216424)
Paco155 Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216424

Nem teljesen így van, mert a check controll azt is figyeli, hogy a féklámpakapcsoló hibás vagy sem. De tényleg nem bonyolult, egy 1200 forintos multiméterrel el lehet indulni visszafelé a lámpától. Vagy amit mondtam, hogy a biztosítékok húzogatásával kideríteni kitől kapja az állandó áramot, és utána végigkeresni.   Csak épp idő, idő, és idő.

Előzmény: downer (216423)
downer Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216423

Ha a 166 lámpa nem Can-buszos, akkor ezt nem olyan bonyolult kilogázni.

Feltételezem, Check control van a műszeregységben. Akkor ez úgy néz ki, hogy a féklámpa kapcsolótól a biztosítéktáblán keresztül a műszeregységbe érkezik az áram, méghozzá kétfelé ágaztatva két különböző bemeneten.

Aztán a műszeregység egy adott panelén keresztül két külön kimeneten távozik a két hátsó féklámpa felé. Innen tudja, hogyha kiég a féklámpa izzó.

A műszeregység kimenetén kutatnám azt a fixre vált tápot, szerintem azon belül a legesélyesebb a hiba.

Paco155 Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216422

A halogén igen, de a xenon az már CAN vezérelt.  Hátul az is sima.

 

Előzmény: TtK (216419)
TtK Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216421

Amúgy lámpatestet CAN-buszosra csinálni szerintem értelmetlen. Egy bonyolult hátsó lámpa pl. 5 drót (helyzetjelző, fék, index, tolatólámpa meg egy közös test), Ha CAN-buszos, akkor meg tudsz extrém esetben két drótot spórolni (ha a CAN-busznak ugyanaz a testje, mint a tápnak, de ez szerintem nem egészséges), cserébe egy elektronikát tartalmazó NYÁKot kell tenni a lámpatestbe. Esetleg egy menet+kanyarfényes full LED-es fényszórónál lehet létjogosultsága.

TtK Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216420

Pont ma reggel cseréltem izzót, láttam. :)

Előzmény: TtK (216419)
TtK Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216419

Még a 159-ben is közönséges lámpák vannak elöl-hátul.

Előzmény: Kormit155 (216417)
Paco155 Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216418

166 még elöl is analóg. Hátul pedig tudtommal mindegyik.

Előzmény: Kormit155 (216417)
Kormit155 Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216417

Ezek még analóg lámpák, vagy már buszosak?

Előzmény: TtK (216414)
Rudó Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216416

Na ezek már olyan segítségszagú hozzászólások, köszönöm.

Igazából a típusismeret miatt írtam ide, hogy hátha találkozott már valaki ilyennel.

Ill, hogy valaki fejből vágja, hogy az a kormány alatt negyedik sor harmadik a fèklámparelé azt nézd meg, az ott a biztosítéka, itt a hátsó ülés bal sarkánál szokott megtörni a korbács vagy ott a.............., ilyenek.

TtK Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216415

Na igen, ha kábelkorbács-zárlat (de szép szó :) ) van, az térdre imához..

Előzmény: Paco155 (216413)
TtK Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216414

Nem azért nem vállalják, vagy mondanak ilyen barbár, de gyorsan kivitelezhető megoldást, mert nem tudnák kimérni/megjavítani, hanem mert ebből kinéz egy egy-két napos szívás és nem mondhatja neked, hogy 10 órát dolgozott rajta, az a 10ezres rezsióradíjjal egy százas lesz, meg még pár száz forint anyag, amit elhasznált. Mit szólnál?

Azért világít egyébként, mert valahol zárlat van és rákerül a táp a féklámpára. A kérdés, hogy hol. Elsőnek érdemes a féklámpa reléjét megkeresni, elképzelhető, hogy az feküdt meg. Ki kell húzni a foglalatából. Ha elalszik a féklámpa, nyertél. Még egy viszonylag egyszerűbb van: a két lámpatestet kell megcserélni, ha marad baloldalt a hiba, az szívás, mert végig kell menni a féklámpa betápján. Ha átmegy a jobboldalra, akkor a lámpatest a hibás. Ezeket műszer nélkül te is meg tudod csinálni.

Előzmény: Rudó (216411)
Paco155 Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216413

Viszont akármit is csinálsz mindenképpen meg kell keresni hogy miért ilyen. A szakik azért húzzák a szájukat mert sok idő, sok meló és a legtöbb ember nem akarja majd kifizetni a beleölt órákat. Gyorsabb elvágni és átvinni a másik oldalról. Csak nem ez a helyes megoldás.

 

Te meg ki tudod mérni mert semmit sem kell tenned minthogy mögéálltasz egy embert és elkezded kihúzogatni a biztosítékokat. Amikor elalszik annak az áramkörével van összerohadva a féklámpád vezetéke. Onnantól meg már csak meg kell keresni hogy hol. Műszerfal és/vagy utastéri és csomagtéri kárpitok szétszed, kábel kicserél, műszerfal és kárpitok összerak.

 

Mondjuk jó esetben 4-6 óra. Rossz esetben 20.

Előzmény: Paco155 (216412)
Paco155 Creative Commons License 2017.11.23 0 0 216412

Még az is lehet, hogy az a megoldás.   De innen még Gyurcsók sem tudja megmondani.

Előzmény: Rudó (216411)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!