Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Paco155 Creative Commons License 1 napja 0 0 218629

Megoldható anélkül is legfeljebb nem lesz lehúzva az adapter csak ahogy kézzel be tudjuk tekerni. De az kompressziómérésnél sem szokott gondot okozni.  

Előzmény: Adm (218628)
Adm Creative Commons License 1 napja 0 0 218628

Hétfőn megmérem.

Előzmény: Paco155 (218627)
Paco155 Creative Commons License 1 napja 0 0 218627

Ha a 19-es kulcs befér akkor nem.

Előzmény: Adm (218626)
Adm Creative Commons License 1 napja 0 0 218626

Juteszembe, M14, de viszonylag mélyen van a gyertyanyílás, ez nem tudom, nem okoz e gondot.

Előzmény: Paco155 (218618)
Sütemények Réme Creative Commons License 2 napja 0 0 218625

Lehelni....

Előzmény: Sütemények Réme (218624)
Sütemények Réme Creative Commons License 2 napja 0 0 218624

Jò jò jò

a pròbàlkozàst, mèg, nem bünteti, a törvèny...🤔😊

Bàr, ki tudja...?!

 

[ 1èbkènt magam sem gondoltam komolyan.]   

..nèmi ' beszèlgetèst ' kvàzi èletet ķìvàntam pusztàn lehrlni a fòrumba...

(c) piece

Előzmény: Paco155 (218623)
Paco155 Creative Commons License 2 napja 0 0 218623

Bocs, de ezen a hétvégén nem terveztünk vendéget fogadni. 

Előzmény: Sütemények Réme (218621)
Adm Creative Commons License 2 napja 0 0 218622

Szerintem eléggé távol állnak egymástól. :(

Előzmény: Paco155 (218620)
Sütemények Réme Creative Commons License 2 napja 0 0 218621

Azt mikor tudjuk meg, hogu nàlad vagy nàlam, lesz-e , a derèkig èrő hòban, valami tavaszi dzsembori?

 

[nincs valami plusz kaja? Micsinàltok a mai munkanapon ?]

Előzmény: Paco155 (218620)
Paco155 Creative Commons License 2 napja 0 0 218620

Fogalmazzunk úgy, hogy azt tudjuk meg, hogy a henger-gyűrű kapcsolat milyen.....

Előzmény: Adm (218619)
Adm Creative Commons License 3 napja 0 0 218619

A felvetés jogos... Így mondjuk megtudnánk azt, hogy a jelenlegi hengerek milyen állapotban vannak lentm középen és felül, nem?

Előzmény: Paco155 (218618)
Paco155 Creative Commons License 3 napja 0 0 218618

Azt ugye azért tudod, hogy mielőtt bontanánk bármint is, a jelenlegi motoron tudunk nyomásveszteséget mérni?   (12-es és 14-es gyertyanyílásba való adapterem van, ha más kell mondd meg oszt keresünk vagy esztergálunk valamit)

Előzmény: Adm (218616)
Sütemények Réme Creative Commons License 6 napja 0 0 218617

Ez a bontàs, mèg a tèli / tavaszi sütögetès előtt lesz, közvetlenül?

Vagy màr csak utàna?

😋😊👍😁

Előzmény: Adm (218616)
Adm Creative Commons License 6 napja 0 0 218616

Hát akkor bontsunk! :)

Majd kereslek telefonon.

Előzmény: Paco155 (218615)
Paco155 Creative Commons License 6 napja 0 0 218615

Szerencsére nem. :)

Előzmény: Adm (218614)
Adm Creative Commons License 6 napja 0 0 218614

Ez egy jő kis legalább fél napos programnak néz ki.

 

Én eddig úgy hallottam, gondoltam, ha egy csapágyat megbontunk, akkor még ha maradtunk is alap méreten, új csapágy kép, gyűrűk dettó, vagy nem ilyen vészes a helyzet?

Előzmény: Paco155 (218612)
Inner Circle Creative Commons License 6 napja 0 0 218613

Ja, időm jelentős részét távol töltöm...

Előzmény: Sütemények Réme (218611)
Paco155 Creative Commons License 6 napja 0 0 218612

Azé' ne becsüjjé má le minketet... 

 

Amíg bent van a dugó, tudunk mérni gyűrűhézagot illetve a gyűrű és a hengerfal közötti hézagot öt százados pontossággal.

Ha ki van húzva tudunk henger belső átmérőt, dugó külső átmérőt, főtengely csapátmérő, csapágyvastagság, hajtókarcsapágy belső átmérő ezredessel. Dugókiállás szintén ezredes.

Szelepszárvastagság, szelepvezető belső átmérő dettó.  

 

Olajevészet szempontjából meg más nem is nagyon létezik, de már a szelepnél is egyszerűbb szimmeringet cserélni mint méregetni ha nem látszik kopás a szelepen.

Fentiekből eldönthető, hogy kell-e új nyugvó és/vagy hajtókarcsapágykészlet, azok túlméretesek legyenek vagy sem és ha igen mennyire, van-e értelme gyűrűt cserélni vagy 1- jó még a régi, 2- az újjal se lesz jobb mert billeg a dugó.....   

 

 

 

És közben meg tudod használni a gépet mert benne van még a jelenlegi erőforrás, nem kell kapkodni.  

 

 

 

 

Előzmény: Adm (218609)
Sütemények Réme Creative Commons License 6 napja 0 0 218611

IC, 

Te tènyleg elköltöztèl, a vilàg tùlsô sarkàba?

 

Kèrdem  ezt kizàròlag azèrt, mrrt igy az esetleges közös sütögetèsen valò rèszvèteldd, kb. esèlhtelen...

Előzmény: Inner Circle (218607)
Sütemények Réme Creative Commons License 6 napja 0 0 218610

Ha ez segìtsèg: 

A TSalàdi közlekedőedèny [ a 2009es multijet Multipla utòdja ]...

per.  pill . egy Tipo ?kombi? 1.4 T jet vagy mi a fràsz a neve...

 

Nem multiair...mèg, pont nem az. Utolsò darabok 1ike vòt.

 

A csalàd esze szerint , a Multipla, minden szempontot figyelembe vève, jobb.    a u t ò volt.

 

Bocsi....androidròl nem tudok normàlisan hozzàszòlni...formàzàs, szòközök stb...

Előzmény: Adm (218605)
Adm Creative Commons License 6 napja 0 0 218609

:D

Akkor ez egy gyors mérés lesz :) Jelenleg kb csak a henger egy részét tudom igy megmérni, az meg kb úgy sem cserélhető.

Előzmény: Paco155 (218608)
Paco155 Creative Commons License 6 napja 0 0 218608

Akkor csak azt méred meg amit hajlandó vagy cserélni is. ;) 

Előzmény: Adm (218605)
Inner Circle Creative Commons License 6 napja 0 0 218607

Én a puttonyos Skodával vagyok mindig úgy, hogy most már tényleg elengedem a kezét, mert eszi az olajat, de arra a pár kilométerre, amennyit használom, mindig egyszerűbb rátölteni egy kicsit... a 2.0 Nord és az 1.7 16V motor meg kényelmesen befér hátra... :D

Előzmény: Paco155 (218604)
Adm Creative Commons License 6 napja 0 0 218606

Egyébként meglepő módón egész jól állt neki.

Előzmény: downer (218600)
Adm Creative Commons License 6 napja 0 0 218605

Igen, tudom, ezt előe is köszönöm.

De azért a költségekkel nem akarok elszállni, és a sok apró csetresz azért eléggé össze tud jönni. Méigiscsak egy A-ból B-be autóról van szó, ami sajna egyre nehezebben fenntartható, mert sokminden már nem kapható hozzá.

Előzmény: Paco155 (218604)
Paco155 Creative Commons License 6 napja 0 0 218604

Donor fűzött blokk szétkap, mindent is megmér*, és csak a szükségesek cseréje? 

 

 

 

*Tudod jól, hogy van rá eszközünk. 

Előzmény: Adm (218603)
Adm Creative Commons License 6 napja 0 0 218603

99,999999999999% hogy az olajlehúzógyűrűk le vannak ragadva/kokszosak.

Nem folyik el sehová, illetve ha hagyom alapjáraton pöfögni, gázadásra semmi füst. Szóval máshol nem mehet el az olaj, mellesleg sajnos tipushiba is.

Előzmény: Paco155 (218602)
Paco155 Creative Commons License 6 napja 0 0 218602

Csak magamban merengek......

 

Nem kellene előbb kideríteni, hogy HOL eszi az olajat?

Előzmény: Adm (218601)
Adm Creative Commons License 6 napja 0 0 218601

Jó volt ránézni és jó érzés lenne birtokolni valami hasonlót... Most amúgy odabent is csesztetnek a kollégák, mert agyalok, mi legyen a Stiloval, és azt hallgatom hogy most már megérdemlem, halgassak az érzéseimre és vegyek valami normális igaz Alfát, vagy Maseratit :)

 

Amúgy a kérdés: Stilo eszi az olajat, amúgy megy A-ból B-be. Van egy donor fűzött blokk. Aktuális a vezérléscsere, így döntenem kéne:
-eredeti motor vezérléscsere, olajat meg öntögetem bele

-eredeti motor hengerfej leszed, dugók ki, takarítás és új csapágy csavarral összterak

-domor fűzött blokk bele, rá a hengerfej, aztán csak lesz valamilyen
-donor fűzött blokk szétkap (új csapágyak, hajtórúd csavarok, gyűrűk is valószínüleg)

 

Na meg esélyes egy kuplungcsere is, ha már lúd, legyen kövér.

downer Creative Commons License 6 napja 0 0 218600

Lybra felnivel.

Előzmény: Adm (218597)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!