Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
cam aro Creative Commons License 14 órája 0 0 143810

ez egy kis gyuszu. 125i 4T. 

nem emel injektor nyitas idot gazadasra.. csak hidegindit, ,meg ketyeg alapjaraton. 

nincs kedvem, energiam ecuval tokolni.. 

 

keresek valami alternativ megoldast..

..lehet karbi nagyobb szivas lenne, de azert abban jobban otthon vagyok mint felvezetok. 

kosza otlet a karbi.. 

aludjunk ra. 

Koszi. 

Előzmény: Kisa (143809)
Kisa Creative Commons License 14 órája 0 0 143809

http://bolthely.hu/bpracing/id/00232_Facet_Silver_Top_Road_kisnyomasu_uzemanyagszivattyu_Box_Kit_

 

Hirtelen csak ezt találtam, de van sok hasonló, pár tized Baros.

 

Nem tudom, nekem is egyszerűnek tűnt, hogy kis fojtással vissza a tankba a nagy nyomású pumpát, úgy is ki fog alakulni valami kis torlónyomás, azt meg elbírja zárni  a tűszelep.

Ennek ellenére nem tudtam úgy beállítani, hogy ne ingadozzon az úszószint. Egy kanyarban, vagy egy nagyobb kátyúnál elbillen és jobban kinyit a tűszelep, utána túltöltötte és bedúsult, túlfolyt, nem tudta elzárni a tűszelep. Ennek valóstínűleg az is az oka, hogy nagyon nagy a szállítási mennyiségük ezeknek a befecskendezős motorokra szánt pumpáknak. (hozzá kell tenni én még az in line, K,L jetros nagy pumpákkal kisérleteztem.)

 

Előzmény: cam aro (143807)
Kisa Creative Commons License 14 órája 0 0 143808

Még annyit, hogy sérülhet a karmanytú, mivel olyan hengerpaláston jár a nagy pedálút miatt,ahol üzem közben nem, így ha megfelelően elhanyagolt az autó és ott lerohadt a ffhenger fala,akkor ez is szóba jöhet.

 

Kérdés még, hogy mit cseréltetek a fékrendszerben, mert előfordul egy teljes felújítás után ahol minden "új" , hogy annyira lélegzik, rugózik a fékrendszer mechanikusan, hogy a ffhenger teljes pedálúton sem tud annyit nyomni, hogy összefeszüljön.

Megtéveszthet, hogy levegős, hasonlóan viselkedik, nem keményedik fel a pedál, fékhatás közel nulla. 

Előzmény: JohnyFirpo (143794)
cam aro Creative Commons License 14 órája 0 0 143807

membranost latok.. szivocso vakum 'hajtja' ..

de semmi mas info nincs rola. szall. menny. max nyomas. egyeb. 

 

de jo.. tapasztalatod szerint mi a problem ? 

nem eleg stabil a nyom.szabalyzas.. es ez miatt a karbi feltoltes sem.. vagy..? 

 

ha befojtanam a nyomo oldal szallitasat..(csak kisebbre mint visszatero ) akkor egy ez utan levo  - akar testesebb-  T idomon keresztul majd gravis karbi nyomast erhetnek el. 

ez igy mukodhetne.. a kerdes a visszatero, ami akar egy legbubitol is fojtaskent mukodne. .azt jol felrugna az egyensulyt. 

ehh. 

 

Előzmény: Kisa (143805)
Kisa Creative Commons License 15 órája 0 0 143806

Egy megoldás a sok közül:

leszívod a kiegyenlítőt, és mind a négy nyereg légtelenítőjén keresztül benyomsz egy nagyobb fecskendővel fékfolyadékot. (50-100ml). Fékpedál legyen alaphelyzetben.

A főfékhenger mindig magasabban van, mint a nyergek, a buborékok is felfelé igyekeznek,ellened dolgozik, ezért nehéz hagyományos módon lelégteleníteni, ha nagyon fellevegősödik.

 

Előzmény: JohnyFirpo (143798)
Kisa Creative Commons License 15 órája 0 0 143805

Tapasztalatom szerint egy nagy nyomású pumpával soha nem lehet jól belőni még visszafolyó ággal sem egy tűszelepes karbit.

Kell rá egy elektromos kluttyogós pumpa, ami a régi japókon volt, kifejezetten karbikhoz, visszafolyó ág sem kell. Ma is kapni ilyet "tuning" shopokban. 

Előzmény: cam aro (143804)
cam aro Creative Commons License 15 órája 0 0 143804

...csak agyalok ... 

 

gravitacios karburator uza tapjat hogyan oldanatok meg, ha tank lejebb mint karbi, es 3 baros uza pumpa -szabalyzas-  van benne ? 

 

rovidre kotni nyomoldalt a visszaterovel. karbi felett elvezetve,

 T csovon meg lecsorog ami lecsorog ? 

(szukites ilyesmi eszkabalhato ) 

 

 

vagy ? 

 

cam aro Creative Commons License 15 órája 0 0 143803

nem teljessen, mert a legtelenito az rendszert zar. 

a hollander meg csak kotoelem. 

azt ha fejszelep (van benne ?) nem tokeletes. akkor csak a levegot pumpalja ide oda. 

Előzmény: Dorka 57 (143802)
Dorka 57 Creative Commons License 16 órája 0 0 143802

Igen, de a metódus ugyanaz mint a keréknél, csak légtelenítő helyett hollander van.

 

 

Előzmény: cam aro (143801)
cam aro Creative Commons License 16 órája 0 0 143801

jobb, ha be fogja a lukakat feltoltes fazisban. 

igy nem levegot szipkaz vissza egy levegos rendszerbol. 

(850 fiat. egy elet leckeje.)

 

vagy, azota fejlodes van azt toltse fel hatulrol.  

Előzmény: Dorka 57 (143799)
cam aro Creative Commons License 16 órája 0 0 143800

van szuro a kutban. 

Előzmény: -Smiley- (143786)
Dorka 57 Creative Commons License 16 órája 0 0 143799

Egyszerűen a hollandert kell megnyitni, mintha az lenne a légtelenítő

Előzmény: JohnyFirpo (143798)
JohnyFirpo Creative Commons License 17 órája 0 0 143798

üdv 409!

 

Ezt hogyan oldom meg?

 

 

Ez sima mezei henger, nem találok rajta légtelenítő csavart, mint a korabeli ABS tömbökön.

Vagy esetleg a hollanderek kinyitására gondoltál?

 

 

Előzmény: 409 (143797)
409 Creative Commons License 17 órája 0 0 143797

Légtelenítsd le a főhengert is.

Előzmény: JohnyFirpo (143794)
409 Creative Commons License 17 órája 0 0 143796

Akkor is.

Előzmény: csupa6os (143790)
409 Creative Commons License 17 órája 0 0 143795

"Gyors kérdés: ha nem változik az induktív jeladó (jel)feszültsége, akkor földön van ?"

 

 Szerintem nem, legalábbis az indukciósoknál. (60-as fordulaton ac 53mV feszt kell adjon)

Előzmény: LyPapa (143782)
JohnyFirpo Creative Commons License 17 órája 0 0 143794

Uraim!

 

Ma esti találós kérdésben kérnék segítséget.

 

VW Vento, 1,4 b 1994 ABS nélkül

 

 

Fék légtelenítés közben véletlen leürült a tartály, majd feltöltés után könnyedén nyomható be a pedál padlóig, annak ellenére, hogy minden keréknél kilégtelenítettem.

Járó motornál is bemegy a pedál, fékhatás nincs...

 

Főfékhenger karmantyúja tönkremehet így?

 

köszönöm!

Centi the real Creative Commons License 17 órája 0 0 143793

Két hete van nálam, egy tank dieselt füstöltem el....   Tudom ez még nem reprezentatív mennyiség, de ugyanazokat az útvonalakat járom, mint több éven keresztül a PDTDI-vel, és ott soha nem volt 6,2-nél több. (még télen dugóban sem)

Bolgog lennék, ha az általad linkelt oldal átlagát tudná az enyém, de egyelőre jóval a legmagasabb érték felett vagyok....

 

CM

Előzmény: mica-r (143792)
mica-r Creative Commons License 18 órája 0 0 143792
Előzmény: Centi the real (143791)
Centi the real Creative Commons License 18 órája 0 0 143791

Sziasztok, 

 

2012-es 1.6 CRTDI Octavia 2 FL (CAY motor, fekete) fogyasztását sokallom.  Pesten nem a dugóban ülve is 7, 5 körül megyek vele, előtte az 1.9 PDTDI-vel 6 liter körül mentem. Szűrők, ilyesmik nemrég cserélve.

Szokott ez ilyen sokat enni?  Ha igen, akkor miért? Mindenhol azt olvasom, hogy a PD-knél is takarékosabbak...

 

Köszi az ötleteket...

 

Cm

csupa6os Creative Commons License 19 órája 0 0 143790

Még akkor is ha olajnyomás nem esik le, visszajelző nem villan ki és nem füstöl?

 

Előzmény: wastegate (143789)
wastegate Creative Commons License 20 órája 0 0 143789

Ez biza hajtókar  vagy dugó bibi lesz ...

 

w

Előzmény: csupa6os (143788)
csupa6os Creative Commons License 20 órája 0 0 143788

Tudom hogy így nehéz, de tippeket várok. Vezérműlánc? Hajtókarcsapágy?

köszi

 

sechskant Creative Commons License 20 órája 0 0 143787

Ha van csepptoltod, kosd ra es hagyd bent az akkut, ha nincs, akkor vedd le a negativ sarut.

Bakold fel, vagy ha nincs bakod, allitsd a kereknyomast 3.5 barra.

Tankold tele es tegyel bele uzemanyagstabilizalo adalekot, hogy ne rohadjon bele a bioetanol.

Előzmény: aqua2015 (143783)
-Smiley- Creative Commons License 20 órája 0 0 143786

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy létezik-e valami olyan szűrő amit a benzintankba lehet illeszteni tankoláskor, hogy ne menjen tele a tank mindenféle apróbb szemcsékkel amik leválnak a benzinkút föld alatti tartályáról?

mica-r Creative Commons License 22 órája 0 0 143785

Akku csepptöltőt rá lehetne akasztani addig. 

Előzmény: aqua2015 (143783)
kacagógerle Creative Commons License 23 órája 0 0 143784

Szerintem a passattal gazdaságosabb kimenni, meg jobban el is fér benne 5 ember. A ci-t meg add ide nekem ,majd és gondoskodom róla.:-)

Előzmény: aqua2015 (143783)
aqua2015 Creative Commons License 24 órája 0 0 143783

Sziasztok

Ha egy autót le kell tennem 70-100 napra, addig nem lesz beindítva akkor mit csináljak vele? Akkumulátort ki vegyem, benzint/gázolajat leszívjam? 

 

(Van egy 99-es passatom 1.9 tdi meg egy 2003-as bmw 320ci e46-om, megyek ki németbe és egyik kocsi addig itthon fog állni, még nem tudom melyik, velem utazok számától függ.)

LyPapa Creative Commons License 27 órája 0 0 143782

Gyors kérdés: ha nem változik az induktív jeladó (jel)feszültsége, akkor földön van ?  Mert akkor símán 'átverheti' a vezérlőt, aki egy váltakozó jelfeszültséget vár, és indokolt lehet a 11-es kód ?

 

Üdv: LyPapa

Előzmény: 409 (143777)
LyPapa Creative Commons License 27 órája 0 0 143781

Ezen átsiklottam :(

 

Üdv: LyPapa

Előzmény: 409 (143768)