Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
yourmate 7 órája Creative Commons License 136812

Sziasztok!

 

Az elozo kerdesemet "d" kifejtenem egy kicsit bovebben ;)

 

Mini ugyben kernek segitseget. Egy karambolos Clubman-t (R55) osszetakolt az elozo tulaj es az auto nagyon razott 80-100 kozott. Jobban korulnezve kiderult, hogy a jobbos (hosszu) feltengely belso csillaganak egyik agabol kipotyogtak a gorgok a harangba, mert hianyzott a zarogyuru es - valoszinuleg - nehany gorgo is, amikor a jokepessegu osszerakta.

 

 

Kerdes 1: megegyezik-e a csillag a regebbi verziokeval (mondjuk R50, R52), mert olyan feltengelyhez hozza lehet jutni

 

Kerdes 2: a kepen jelolt "kulso resz" is megegyezik-e a regiekkel, vagyis ki lehet-e az egesz kulso reszt cserelni (merjunk nagyot almodni)

 

Meg egy aprosag, automata valtos a gep es termeszetesen a kep szar, mert ez a jobbos tengely, csak pont forditva fenykepeztek le..

 

Nagyon koszonom a segitsegeteket!

 

yourmate 7 órája Creative Commons License 136811

d

 

 

 

 

no_holy_shit 10 órája Creative Commons License 136810

nem beszelt itt senki BMW-rol. 

 

BMV=BuszMetroVillamos

Előzmény: cam aro (136809)
cam aro 11 órája Creative Commons License 136809

mennyivel jobb az audi, mint a bmw ? 

 

mennyivel szarabb a piritos, mint a lekvaros ? 

Előzmény: no_holy_shit (136804)
cam aro 11 órája Creative Commons License 136808

azt vedd ami tetszik.  

tok mindegy hogy paraolimpias, vagy propelleres. 

 

kasztnist, diagost keress a kivalasztott autohoz. 

Előzmény: -Smiley- (136803)
cam aro 11 órája Creative Commons License 136807

caak tipp. 

 

muszerfal nem fordul ki, mert tartja a km spiral. 

hat kapcsold le a valto oldalrol.. azt ugy huzd kijebb muszerfalat. 

Előzmény: zoli440 (136802)
cam aro 11 órája Creative Commons License 136806

Hagyd úgy negyed/fél órát, aztán próbáld meg bikakábel nélkül,""

 

HA 30A atszalad azon a kabelen. felora alatt pont kevesebb mint 15Ah-t toltesz a ket eves akksiba. 

pont semmire nem lesz eleg. 

Előzmény: cs!rke (136801)
no_holy_shit 13 órája Creative Commons License 136805

 

 

vettem egy 3-s golfot torotten 2.tulajtol nemetorszagban. mint kiderult mar korrabban is torve volt es az elozo javitaskor benzines lokost raktak ra, tehat kitakartak az intercoolert...

 

(haverom vett egy leon, amit az elozo tulaj svajcbol kozott be torottem (mondta is) es osszerakta TYC es DEPO cuccokbol. Na a DEPO fenyszorok mindenhova vilagitottak csak az utra nem... A homlokfal meg nyeklett nyaklott rezgett... vegul minden kirepult es ment a helyere gyari bontott

Előzmény: no_holy_shit (136804)
no_holy_shit 13 órája Creative Commons License 136804

"mennyire megbízható az Audi/BMV?"

BMV-t tudom ajanlani, foleg 65 felett. kicsit füstöl, hangos, szardinias doboz erzes, de olcso es mindig odaer. ha nem is az amivel indultal, akkor a kovetkezo

 

"Vagy törött csak sérülésmentesnek van írva?"

a serulesmentes a a hirdetes pillanataban levo allapotra vonatkozik. a hirdetes pillanataban nincs rajta serules

 

"ezt hogy lehet ellenőrizni hogy szerkezeti hibája van-e, ha teszem azt új motorháztetőt kap egy baleset után?"

egy uj motorhazteto nem szerkezeti hiba...

 

egy uj kasznielemet festekvastagsagmerovel kideritheto, de most mi van akkor ha uj sarvedo/motorhazteto van rajta?? (felteve nem a legolcsobb utangyartott kerult ra es nem hagytak ki semmit...)

 

a fiat pandamat összetacsoltam(övfeszitok, legzsak nyilt. A oszlop es ajto kozott nem stimmelt a res) 1 evesen 22ekm-rel. csak gyari uj es bontott alkatresz kerult bele. most van benne 158ekm es 8eves... semmi baja

Előzmény: -Smiley- (136803)
-Smiley- 13 órája Creative Commons License 136803

Üdv urak!

 

Autócsere előtt állok. Nézem a használt autókat és ilyen 4-6 éves Audikat/BMW-ket hírdetnek 100-120 e. km-el, automata váltóval (csak olyan kell)  2.5 - 3,3 millió körüli összegért.  Szerintetek ebben van valami buktató? mennyire megbízható az Audi/BMV? Meg lehet nézni valahogy központilag hogy tekert -e az óra, vagy hogy  a fenébe van az hogy 8-10 milliós autó 4-6 év alatt a negyedét éri?  Vagy törött csak sérülésmentesnek van írva? (ezt hogy lehet ellenőrizni hogy szerkezeti hibája van-e, ha teszem azt új motorháztetőt kap egy baleset után?)

zoli440 14 órája Creative Commons License 136802

sziasztok.

még uj vagyok itt ez az elsö hozzászolásom..

szoval olyan gondom akadt hogy nem világit a müszerfalamon sok égö,köztük a háttérvilágitás 3/4 e sem.

volt egy régi generátorgubanc még az elözö tulajnál,,szerintem akkor verte ki az égöket.

gondoltam kicserélem öket,

na ez nem olyan egyszerü. a müszerfal valami miatt nem jön ki.lebontottam minden burkolatot,

kiszedtem minden csavart,félig kifordul,de valami,nem engedi,meg a kilométerspirál,amihez nem férek hozzá ez miatt,és nem birom kiszedni az egész müszeregységet.

 csinált ilyet már valaki?van ennek valami trükkje?

 ja egy 1995ös volvo 440 a gép.

 

 

cs!rke 14 órája Creative Commons License 136801

Rakd rá a bikakábelt, aztán járjon a bikázó autó motorja, így tölti a bikázandó autó akksiját (már ha egyáltalán veszi a töltést az az akksi). Hagyd úgy negyed/fél órát, aztán próbáld meg bikakábel nélkül, a saját akksijával indítani! Még az sem biztos, hogy át lehet fordítani azt a motort...

Előzmény: aspen94 (136792)
novothauto 15 órája Creative Commons License 136800

Kösz.

 

 

Előzmény: cam aro (136798)
409 17 órája Creative Commons License 136799

"Kb 2 évet állt biztos le van merülve az akksi."

 

 Sokkal valószínűbb, hogy régen tönkrement..... Az olyat meg nem szerencsés bikázgatni.  Szerintem.

Előzmény: aspen94 (136791)
cam aro 20 órája Creative Commons License 136798

pl. laser 5711. 

 

igen. 

Előzmény: novothauto (136796)
novothauto 20 órája Creative Commons License 136797

Előzmény: novothauto (136796)
novothauto 20 órája Creative Commons License 136796

Hello!

 

Valvetronic szereléssel kapcsolatban lenne két kérdésem:

 

- milyen célszerszám szükséges a rugó beakasztáshoz?

- a műszeres alapbeállítás a végállásokat tanítja meg, mintpl a fojtószelepnél?

 

Kösz!

aspen94 22 órája Creative Commons License 136795

b5-ös 1.9 tdi passat, nem pd

am igen vételre lenne a wartburg... papámnak kell ő meg elég akaratos ("márpedig el kell hozni") nem igazán akarja kivárni a töltést meg hogy megnézzünk másik autókat, varesza volt, most is az kell...nah mind1, viszek magammal egy jó akksit is de gondoltam egy bikázást meg lehetne próbálni

indítókábellel nincs gond, házi ipari híd kábel meg a csipeszek is rendben vannak, 720 Amper már ment rajta több percig is....elvileg 1150 A-ig nem lehet vele gond

Előzmény: no_holy_shit (136794)
no_holy_shit 23 órája Creative Commons License 136794

ha van rendes bikakabeled, ami az aramot at viszi es nem csak füsté konvertalja, akkor igen, de sokkal jobb ha vagy beraksz egy jo akksit, vagy ami benne van az kiveszed es rendesen feltöltöd (lehet hogy nem lehet teljesen feltolteni, mert az egyik cella zarlatos vagy ilyesmi, de legalabb nem teljesen nulla lesz)

 

de gondolom nem a tied a vartyogo, hanem most akarod megvenni es ki akarod probalni vetel elott... akkor vagy marad a jo akksi berakas verzio, vagy a bikazas... (ami valszin teljesen kinyiffantja a benne levo akksit. (a toltoaram a motor beinditasa utan eleg nagy ures akksinal). Ha teljesen nulla a benne levo akksi, akkor lehet hogy beinditas utan, ha leveszed a bikakabelt le is all ujra...

 

passat tdi... melyik? b4 vagy b5?

Előzmény: aspen94 (136791)
Paco155 23 órája Creative Commons License 136793

Nem lenne egyszerűbb arra az időre beletenni egy jó akksit?

Előzmény: aspen94 (136791)
aspen94 23 órája Creative Commons License 136792

a bikázó autó egy passat 1.9 tdi vagy egy nissan patrol lenne, a bikázandó meg egy wartburg , 2ütemű

Előzmény: aspen94 (136791)
aspen94 24 órája Creative Commons License 136791

Sziasztok

Sokat állt autót be lehet bikázni? Kb 2 évet állt biztos le van merülve az akksi. A bikázó autónak vagy akksijának lehet valami baja ? Bikázás menete tudom,hogy hogy van. Multival meg terhelő ellenállással majd rámérek a bikázandó autó akksijára.  

lacipécs 24 órája Creative Commons License 136790

Jobb "A" oszlopban van kb. Előfordulhat,hogy az ac utána sem megy,mert ha nagyobb pofont kapott akkor a tankban szétesik és letépi a csúszósaruját.Többnyire újra össze lehet rakni.

Előzmény: kisadamvikt (136782)
cam aro 1 napja Creative Commons License 136789

 mondom csapagyat cserelek benne. 80e mondtak a csapagyakra."" 

az valoszinu a XX szamu vw valto. :)

 

keruld el a bajt.

adok instrukciot. :D 

(109714. hsz itt ) 

 

 

 

Előzmény: Szere28 (136781)
cam aro 1 napja Creative Commons License 136788

gyááá... :/ 

feloraja zart be a muhely. ecu meg ottvan. 

(meg szerszam, meg tolto, meg minden ) 

 

azert egy pacsi meetinget osszehozhatunk. :)

 0 double seven 206270 hét1.

Előzmény: diagnet (136783)
409 1 napja Creative Commons License 136787

Ha gyújtás sincs, akkor kevés lesz a piros kapcsolót (bal A oszlop tövében a burkolat mögött) visszanyomni. Valószínűleg a légzsákvezérlő tiltotta le a motor működését. Papírforma szerint az nem törölhető.

Előzmény: kisadamvikt (136782)
mica-r 1 napja Creative Commons License 136786

Ott már nem járnak kamrás dízellel...

Előzmény: bxbreak85 (136785)
bxbreak85 1 napja Creative Commons License 136785

Otthon nekem sem okozna gondot adagolóst találni...de németországban kicsit nehezebb a helyzet... :)

Előzmény: mica-r (136778)
no_holy_shit 1 napja Creative Commons License 136784

2006-s pandaban a vezetoules alatt van

Előzmény: kisadamvikt (136782)
diagnet 1 napja Creative Commons License 136783

Valamelyiken van egy piros inerciakapcsolo a motorterben vagy az első ülés előtt. Azt kell visszakapcsolni. 

 

Off:

camaro: ma vagy holnap meg tudnám nézni a motort,ha aktuális meg.

Előzmény: kisadamvikt (136782)