Könyvbemutató: Közlekedik a székesfőváros

A korrupció örök

A budapesti tömegközlekedés száz év alatt semmit nem változott: olyan fejlesztéseket tervezünk, mint az 1800-as évek végén, kenőpénz szintén volt már száz éve, ahogy fizetési botrány is: volt cégvezér, aki többet keresett, mint Horthy.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
gesszti 30 perce Creative Commons License 138113

Megkérdezem. Köszi.

 

Előzmény: bxbreak85 (138112)
bxbreak85 30 perce Creative Commons License 138112

Esetleg a Veszelszki autóbontót még megkérdezheted...Jó nagy.. :) (Kecskemét)

Előzmény: gesszti (138111)
gesszti 5 órája Creative Commons License 138111

Ok. Értem.

 

 

Előzmény: Quattroman (138110)
Quattroman 6 órája Creative Commons License 138110

nem jó mert nincs dokumentálva a sorozatszám.

409 és már sokan mások is leírták a megfejtést

Előzmény: gesszti (138106)
Quattroman 6 órája Creative Commons License 138109

Adásvételi? Más talán nem kell hozzá.

 

tévedsz. ez magyarország.

Előzmény: Nachtstern (138107)
TraguAre 7 órája Creative Commons License 138108

A papírokat sose láttad, a motorszám meg természetes úton lerohadt...

Előzmény: gesszti (138106)
Nachtstern 8 órája Creative Commons License 138107

Adásvételi? Más talán nem kell hozzá.

Előzmény: gesszti (138106)
gesszti 9 órája Creative Commons License 138106

Olyat találtam, hogy külföldi papíros komplett autó. Ha ilyenből rakom át a motort, akkor hogy papírozzam?

gesszti 9 órája Creative Commons License 138105

Nézegetem a bontókat. A Grassalkovich utcaiban nincs. A Garónál nincs. Mihályinál nincs. :-( Pesti úti még nem válaszolt. A soproni Lajter se válaszolt még. Hol érdemes még megnézni?

 

 

409 12 órája Creative Commons License 138104

Az a legjobb, ha egy természetes úton megsemmisült motorszámú blokkot tudsz venni..........

Előzmény: gesszti (138101)
Quattroman 12 órája Creative Commons License 138103

szemlével megoldható.

azt kell csinálni amit Tibi mondott. az esedékes vizsgáig nyugodtan használd így,esetleg a számlát hord magaddal

Előzmény: gesszti (138101)
novothauto 12 órája Creative Commons License 138102

Ha ugyanaz a motorkód, az esedékes időszakos műszaki vizsgakor bemész

bármelyik vizsgálóállomásra és adatlapra vizsgáztatod. Utána okmányban

új papírok és kész.

 

 

Előzmény: gesszti (138101)
gesszti 12 órája Creative Commons License 138101

Persze, hogy benne van a motorszám. :-/

 

Nkh-nál mi az ügymenet? Csak a motort nézik meg, vagy teljes vizsga?

Előzmény: Quattroman (138078)
gesszti 12 órája Creative Commons License 138100

Minden esetre sajnálom ezt a blokkot. Könnyen indult, erős volt, tettem rá új vezérlést, mindig friss olajat, stb... Kár érte.

 

Ha veszek egy másik blokkot, azon tudok valami tmk-t elkövetni, hogy tartósabb legyen? (hajtókarcsapágy, szimeringek, gyűrűk/dugattyúk takarítása, egyéb bixbaxok cseréje?)

Előzmény: cam aro (138083)
Paco155 13 órája Creative Commons License 138099

Ez lesz a sorrend. :)

Előzmény: kormi07 (138094)
Paco155 13 órája Creative Commons License 138098

Hmmmm......

 

Nos.  A kérdés az, hogy ha valamit csináltál és nem lett tökéletes akkor érdemes volt-e megcsinálni vagy talán megfelelt volna a "kenjük be sárral oszt jó lesz" hozzáállás is?

Előzmény: vezeték (138095)
Robátkó 15 órája Creative Commons License 138097

8 éve az enyém, azóta csipegette, de csak keveset, kb. 10 ezrenként fél - egy litert. Két éve cseréltem hűtőt rajta, továbbra is fogyogatott, 3 hónapja termosztátot, utánna még jobban ette. Most nem látok vizet a termosztát alatt leállítás után sem. Csere előtt volt alatta, mert repedt volt. A szivósor tömítés is ki lett cserélve. Új vizpumpát kb. 4 éve kapott, azóta 34 ezret mentem. 

Előzmény: tigronca (138096)
tigronca 21 órája Creative Commons License 138096

Mióta van nálad,és mióta eszi a vizet ?Hogy kezdődött?

Előzmény: Robátkó (138081)
vezeték 21 órája Creative Commons License 138095

Olvasgatom ezt a töltés dolgot egy ideje,de mi a kérdés?Indul,vagy nem indul az autó?

Előzmény: Paco155 (138092)
kormi07 22 órája Creative Commons License 138094

Az aksi állapota -szerintem- nem befolyásolja ilyen módon a töltőfeszültséget(akkor fordulaton sem simulna ki), ha a bele jutó töltőáram lemegy 1A alá, akkor azzal ilyen gond nem lehet.

 

Ez gerjesztési/szabályzási gondnak tűnik inkább.

 

1.Cserélj szabályzót, az könnyű/eccerű/olcó

2.Kérj kölcsön egy aksit egy körre

Ha nem javul ki, akkor 3.javítsd meg a generátort

 

Egyebetnemtudokmondani.részirül

Előzmény: Paco155 (138092)
cam aro 22 órája Creative Commons License 138093

ez meg mindig a santana ? 

Előzmény: 409 (138088)
Paco155 22 órája Creative Commons License 138092

- A diódákat darabonként kimértem - diódavizsgálóval is meg sima ellenállásmérővel is, és jónak tűnnek. Nem zárom ki, mert az öreg ördögnek már méteres csipák lógnak a szeméből, mégsem hajlandó elpihenni, de nem is tartom a legesélyesebbnek.

- A fesszab. Nos azt a kétezer forintot rá fogom áldozni a cserére és meglátjuk. Talán megjavul és nem kell az egyébhez nyúlnom.

 

- És az egyéb. Nem akartam előre leírni a tévút miatt, de gyanúim szerint ha egy akksi már újkorától kezdve három év alatt folyamatosan a töltés és nemtöltés határán járt  és sosem kapott 13,5 nél nagyobb töltőfeszültséget (előző generátor baja), akkor talán nem állhat a helyzet olümposzi magaslatán. Meg kellene csinálnom az egész méréssorozatot egy új akksival, de az bezony zsebbevágó lenne. Talán ha majd ha végleg jobblétre szenderül akkor kiderül mi volt az igazság.

Előzmény: kormi07 (138091)
kormi07 23 órája Creative Commons License 138091

Minél kisebb a fordulat, annál nagyobb gerjesztőáram szükséges ugyanakkora töltőáram fenntartásához.Ha átnézted a diódákat, és jók, akkor

-fesszab csere, vagy

-mégse jók a segéddiódák(ból valamelyik)

-egyéb

 

A zsetont meg ajánljuk fel jótékony célra.

Előzmény: Paco155 (138056)
gesszti 23 órája Creative Commons License 138090

Köszönöm a hozzászólásokat.

 

Vadászok egy használható blokkot, és kicserélem. Remélem megoldódik már ez a clio ügy, mert nagyon tele van a púpom vele.

Előzmény: 409 (138088)
cam aro 24 órája Creative Commons License 138089

benyas V6. 

koztudottan problemas hf tomitesel. 

tobbsegeben  viz kuszik az olajba. 

 

 

Előzmény: Szere28 (138087)
409 24 órája Creative Commons License 138088

Szerintem inkább a többszöri szereléstől, túlhúzástól deformálódott/kopott menet, meg az ótvaros utángyártott csavarok közötti feszítőerő repeszti el. Az enyém is elrepedt az olajfuratnál, pedig biztosan nem maradt benne semmi. Tettem bele heli-coilt, lezártam az olajfuratot a blokkban és a hengerfejben, és azóta kívül csövön kapja a hengerfej az olajat.

Előzmény: gesszti (138084)
Szere28 24 órája Creative Commons License 138087

Udv!

Hideginditasnal haromhengerezik es gyujtogyertya erdekes lerakodas tud lenni ha benzines. Dizel kicsit mas ott nincsen gyujtogyertya de az is tud furcsak indulni tole. De a dizelben jartasok ezt jobban tudjak . 

Udv!

Előzmény: Robátkó (138081)
Szere28 24 órája Creative Commons License 138086

Udv!

Ne hidd h a profik nem tudnak hibazni. 

 

Előzmény: gesszti (138084)
cam aro 24 órája Creative Commons License 138085

elkezd sargulni az olaj. 

Előzmény: Robátkó (138081)
gesszti 24 órája Creative Commons License 138084

Nincs ezzel gond. Mivel nem foglalkozok ilyen szerelésekkel napi szinten, akár még az is lehet. Próbálok mindenre odafigyelni, de csúszhat be ilyesmi tanulópénz...

 

 

Előzmény: Szere28 (138082)