Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
buyer2 Creative Commons License 30 perce 0 0 141509

Nálatok ezt meg lehetne csinálni? 

Előzmény: novothauto (141507)
buyer2 Creative Commons License 30 perce 0 0 141508

Na igen, a vezérlés ha nem 25x lett checkkolva akkor egyszer sem.

Valahol nagy disznósság van az tuti!

 

Az egyes hengeren a vezérműtengelyek jelzőnyilai stabilan oda mutatnak ahová kell. két vezérműtengely közötti láncszem 16-ra beállitva. (2 soron ugye 15 láncszemre kell)

 

Két hete levettük a szelepfedelet és bár nem halál pontos mérést tudtunk végezni de úgy tünik hogy jókor nyitnak a szelepek. Persze lehet hogy mégiscsak meg kellene ismételni. mert ahogy irtad is az egész sorron siralmas az érték.

Előzmény: novothauto (141506)
novothauto Creative Commons License 2 órája 0 0 141507

Kéne csinálni egy járó motoros kompressziómérést és kiszámolni hengerenként a szelepnyitási szögeket.

Előzmény: novothauto (141506)
novothauto Creative Commons License 2 órája 0 0 141506

Vezérlés? Ahogy látom, kompletten rossz egy hengersor.

2 bar az nagy eltérés.

 

 

Előzmény: buyer2 (141505)
buyer2 Creative Commons License 4 órája 0 0 141505

Üdv.

 

Alany S8 4.2 2001 évjárat.

 

Nem olyan rég mértem sűrítést minden hegerben. Eredmény:

1 = 9.8b

2 = 10b

3 = 9 b

4 = 6b

5-8 = stabil 12 b

Alapjáraton eléggé rángtava járt nyoma sem volt  a 8 hengeres mozdulatlan óramű járásnak.

 

OK 1-es HF le, felújitás. szelep becsizsolás simering csere HF vissza, ha már bontva volt akkor a 2-est is levettem felujjitásra.

Új értékek:

 

1= 10b

2 = 10b

3 = 9b

4 = 10b

5-8 = 12b

 

Alapjáraton javulás tapasztalható de még mindig!!! gondolom köszönhetően a 4-es 6bar helyett 10, de még mindig  nincs a mozdulatlan óramű járás....

 

Igazából a 4-es hengeren történt mérhető javulás de az összes többi marad ugyanazon szinten. A 4-es is "csak" 10b-ra jött fel.

Veszteség mérés elvégezve, sehol,egyik hengerben sem jelzett kicsapó értéket. Mi több nagyon is jókat mértünk.

 

Ezek után nem tudom, hogy vegyem le még egyszer a HF-et??? 

 

Egy biztos, felsikolva nem lett...

 

Köszi a véleményeket.

TraguAre Creative Commons License 4 órája 0 0 141504

Izzok mitol "higanyosodnak" be?

Ma reggel csereltem ket helyzetjelzo izzot (24V 10W tgk), 8 oraval kesobb mindketto sotetitett...

 

Gagyi az izzo?

novothauto Creative Commons License 9 órája 0 0 141503

A kemények akkor is tenyérrel csinálják.

 

 

Előzmény: Kisa (141490)
Paco155 Creative Commons License 11 órája 0 0 141502

Az a baj, hogy ilyen mennyiségben már ragályos. :(

Nem véletlen, hogy próbálja mindenki kiirtani, azon kívül, hogy rendkívül zavaró is olvasni.

Előzmény: FeZ_ (141493)
cam aro Creative Commons License 19 órája 0 0 141501

 kis hidegindítót ekkor gondolom kompenzálnám a fals,többlet levegőhöz az üzemanyagot.""

 

reszben,.de a cel az, hogy lambda szenzor aktivitast merjunk. 

avagy hogy kideruljon a jel rossz. vagy valoban a keverek szegeny. 

 

én ebből nem tudok rájönni melyik körben lenne a hiba""

ebbol senki. 

ezert irtam a kiolvaso hibat. 

Előzmény: zsolt4593 (141499)
zsolt4593 Creative Commons License 20 órája 0 0 141500

A 8,8 fokról azt tudom mondani az mióta a kocsi a miénk azóta 8,8 fokon van nem találtam rá leírást csak arra hogy a maximális fok az 90 fok+tűrési idáig ezzel elvolt az autó 2 könyvben se ír semmit róla,és az olasz könyvbe se találtam értéket mi lenne az alapjárati fok feltételezem ez jó, az ütközőcsavarhoz nemvolt nyúlva egy kis imbus csavar szépen belekozmálva a fojtószelepházba TPS-hez se lett nyúlva és köszi az eddigieket jó éjt

zsolt4593 Creative Commons License 20 órája 0 0 141499

Ok rendben holnap megnézem hogy befogom a légszűrőt és nézem hogy eltudom e érni a 300mbar-t
>ha igen akkor kiderül mit csinál a lambda aktív e a hiba vagy sem tud e zárt hurokban dolgozni.

>Megnézem hogy hagyom zárt hurokban dolgozni ha lemegy 100mV-fele az érték hogy légszűrő szívócsonkjába fújok egy kis hidegindítót ekkor gondolom kompenzálnám a fals,többlet levegőhöz az üzemanyagot.

Vezérlés:nem lett mostanság állítva,se cserélve vezérlés alkatrész szóval jelen van minden

 

>Lambda Hiba
én ebből nem tudok rájönni melyik körben lenne a hiba

Másik programmal is néztem már ott is csak lambda hibát ír maga a hibát nem ragozza hogy épp mi fűtés vagy jel pl

Előzmény: cam aro (141498)
cam aro Creative Commons License 20 órája 0 0 141498

elso korben amit javasoltak tobben.  

zard le a levego betapot, amig 300mbar korul lesz a szivo vakum.

igy nezd meg a lambda szabalyzast.

 

a masik amit en irtam.

mikor ~ 100mV-re esik a lambda fesz. sprickolj be neki,  es nezd a lambda jel reakciot.  

 

3. 

ha vissza irja a lambda hibat. annak van egy kodja. 

azt is irni kellene. 

nem mindegy futokor. .vagy a jel kor. vagy barmi, de kod megmondja. 

mivel jelet mersz, es az sacc kb szegenykeverekes uzemet mutat.. (ami egybe cseng a map ertekel ) 

szerintem a futes miatt irja vissza egybol a hibat. 

 

 alacsony map. 3 ok. 

- nem sziv eleget. /pl vezerles /

-nem tomitett a rendszer  / pl megkerulos alapjarathoz minek 8.8%-os fojto nyitas < ez csak felvetes  / 

forditsunk. 

-szar a lambdad. szegenyet mer, ez miatt dusit mint az okor. viszont alapjarat szabalyzas meg tartani akarja 

alapjaratot..tehat ranyit. es ezert kicsi a map. 

 

sacc. 

 

 

Előzmény: zsolt4593 (141497)
zsolt4593 Creative Commons License 20 órája 0 0 141497

Ok tök normálisan kérdezem meg akkor:
Ha végigolvasod a regényem akkor a te felvetéseid mi a leírtakon kívül és a kérdéseimre tudnál adni választ szívesen hallgatnám.

Előzmény: cam aro (141496)
cam aro Creative Commons License 20 órája 0 0 141496

ha előtte fél ével 400Mbar volt az értékem"" 

mar akkor is rossz volt. 

 

mutatja a MAP akkor miért is aktív a lambda hiba?""

mert ket hiba van benne. 

 

 kitörlöm a hibát amint törlöm egyből abban a percben visszajön""

kiolvaso hiba, vagy valos aramkori /tehat nem jel / hiba.

 

 

 arra senki semmit nem tudott mondani...""

inkabb nem akart..

 

baszogatas nelkul.. ha visszanezel kicsit itt nem sok regenyt olvasol. 

na te azt irtal.. szamtalan kerdesel, es nehezen ertelmezhetoen.

(volt olyan erzesem hogy googli forditobol masoltad ) 

 

szvsz nincs itt baj, csak ha valamit nem ugy kapsz ahogy elvarod, akkor nem egybol sertodni kell. 

 

Előzmény: zsolt4593 (141495)
zsolt4593 Creative Commons License 20 órája 0 0 141495

Úgy megnézném a sok feltett kérdéseim közül menyire is kaptam választ és menyire tág fogalmazásban.
Egyébként köszönöm a segítséget amit idáig kaptam de elég sokra ami számomra nem érthető semmi választ nem kaptam és kaptam olyat is el se olvastam végig...Akkor a fáradtságot is vegyük az olvasásra.

A nagy nyelvbotlásokról pedig annyit mondanék a sok szakember hogy tudja ezt?
cetír vagy centrír simmering vagy O gyűrű(tömítő gyűrű) főtengely vagy forgattyús tengely hagy ne menjek már ebbe bele fáradt voltam és elírtam bocs emberek vagyunk tévedhetünk...

Arra senki se tudja megmondani hogy ha előtte fél ével 400Mbar volt az értékem akkor most ez az érték miért rossz és miért produkál hibát.
Ha ráadom a gyújtást  nem jár a motor és a légköri nyomást mutatja a MAP akkor miért is aktív a lambda hiba?Semmi köze a MAP hoz ilyenkor véleményem szerint..
Bese indítom az autót kitörlöm a hibát amint törlöm egyből abban a percben visszajön a motort be se indítom

Nem véletlen kérdeztem a lambda jeltest specifikus dolgot arra senki semmit nem tudott mondani...

cam aro Creative Commons License 21 órája 0 0 141494

ehen.. sejtem. :P 

 

jovanna...botlok. 

Előzmény: FeZ_ (141493)
FeZ_ Creative Commons License 21 órája 0 0 141493

És ezzel konkrétan nem is arra gondoltam, akinek írtad  :-D

 

Előzmény: FeZ_ (141492)
FeZ_ Creative Commons License 21 órája 0 0 141492

Úgy látom, hogy falra hányt borsó  :-(

 

Előzmény: 409 (141480)
Kisa Creative Commons License 21 órája 0 0 141491

...rengeteG... :)

Előzmény: Kisa (141490)
Kisa Creative Commons License 21 órája 0 0 141490

Nézd, nem vagyok helyesírás megszállott, de a fojtó, csak az egyik nagyon durva "betűbotlás", van még rengeted.

Segítséget is kapsz itt, ha jól látom, de cserébe elvárható, - főleg egy szakembertől - a helyesírás.

 

Egyébként én is azzal próbálkoznék, hogy egy merev műanyag lappal beállítanám a fojtást, 300 m(milli)Bar nyomás környékére és nézném mi történik.

 

Előzmény: zsolt4593 (141489)
zsolt4593 Creative Commons License 21 órája 0 0 141489

Ok bocs ha most a helyesírás végett írtad akkor bocs de már egy hete ez a téma a fejemben és nem tűnt fel hogy ly-onozok....
Vagy ha FoJtószelepház tömítésre gondolsz ezzel ez ügyben akkor írd le kerek mondatban köszi de most létszíves ne menjünk bele egy betűbotlás végett a szóvitába inkább segítséget várnék el köszönöm,a helyesírásom végett pedig szerintem még érthető mik a problémáim.

Előzmény: 409 (141480)
LyPapa Creative Commons License 21 órája 0 0 141488

Szerintem alapjárati levegő tanítás, ha van ilyen lehetőség.

 

Üdv: LyPapa

Előzmény: astraturbod (141483)
astraturbod Creative Commons License 21 órája 0 0 141487

az is zsir uj benne.

Előzmény: mica-r (141486)
mica-r Creative Commons License 22 órája 0 0 141486

Kuplung magasan fog :)

Előzmény: astraturbod (141483)
409 Creative Commons License 22 órája 0 0 141485

Bizonyára BKC akart az lenni.

Előzmény: mica-r (141472)
robika1 Creative Commons License 22 órája 0 0 141484

Ez jó ötlet.Csinálok egy képet az alapjáratkiegyenlitésről,hogy lássák,hogy nem a motor jár szarul.
De valószinű,hogy a "Menager" -nek nem fog sokat mondani.

Előzmény: fourwheels (141476)
astraturbod Creative Commons License 22 órája 0 0 141483

ma vittem müszakkizni az autót és azt figyeltem meg, hogy 2-3 ban mikor véltok fel, mondjuk kétezernél elváltok, akkor felmegy először 2200 ra és onnan esik le a fordulat.

 

folytószelep tiszta, beállitva.

 

a két első lambda cserélve.

 

merre kezdjem a kutakodást?

 

alapjárati motor takarítás?

gyertyák?

 

 

nissan maxima 1999 2.0 v6

 

mica-r Creative Commons License 22 órája 0 0 141482

BKD lenne akkor jó motor lenne :)

Előzmény: robika1 (141481)
robika1 Creative Commons License 22 órája 0 0 141481

Lehet nem BKP valami más kód 16 szelepes hulladék motor.Nem értem miért kellett nekik ezt a motort megcsinálni?!
Megmozgattam a nyelestengelyt,nincs semmi rendellenes hang....

Előzmény: mica-r (141472)
409 Creative Commons License 22 órája 0 0 141480

  

         Fojtószelep

 

Előzmény: zsolt4593 (141477)