Nagyon egyszerű eldönteni. Beállítjátok a jeladó alapján nullára. Egynesebe teszitek a kormányt. Visszaviszitek futómű beállításra hogy legyen szíves most már rendesen beállítani és a kormányhoz nem nyúlhat.
Ford itt az 1.8tdci-nél 2007körül behozta az olajba futó szíjjat a lánc helyett(hogy rohadnának meg)
Saját tapasztalat sajnos, QYBA mot kódos 1.8 tdci mondeom van.
Egy régi,nagyon precíz ügyfelemtől vettem,ő vezérlést cseréltetett elötte talán 20ezerrel.
Boldogan használtam,nagyon szeretem,de egy 40ezer km múlva,130Km/h-nál lefogazódott az olajos szíj.
Motor csere lett.
Aki a vezérlést cserélte,ő is csak ránézett,látta,hogy az alsó hajtás olajba fut+látta,hogy ehhez a motorkódhoz rendelhető alsó lánc is,tehát az alsó hajtás tuti láncos.....
Ja.(a gyökér ford ezzel a motorkóddal csinált alsó láncos és alsó olajos szíjjas motort is)
Jött ember Sharan-nal. Azt mondja, meg kellene nézni a motorolajat, mert újabban 140°C-os, a szokásos 100°C helyett. És, ha már itt van, a hűtőfolyadékszint visszajelzőjét is, mert az meg elromlott, folyamatosan alacsony szintet ír ki, pedig beleöntött már 10liter vizet.......
Ha már így belejöttem a kérdezésbe, 2014 es 1.8 tdci ford connect p7pb mot kód. Honnan lehet megállapítani, hogy lánc van a főtengely és a nagynyomású között vagy szíj? alvázszám szerint vagy szíj vagy lánc.
Tiszteletem Kolléga Urak! Astra 2008 1.7 Z17DTH 300 Ezren felül. P0002-5B, és P0002-75 kód esetében szerintetek ha kicserélem a nyomásszabályozó szelepet, csak a polcon lesz majd egy tarcsi új szelepem? Vagy tényleg lehet, hogy bűnös? A hiba pillanatában 1530 f/perc, 793 bár nyomás van.
páran megnyugtattatok - a kerékcsavarok kenése kérdésben (valahol azt is lattam, hogy "tilos" :-))
20 eve meglevö Honda Jazz-en, teli nyarit en csereltem (kiveve mikor uj szett jött; szoval vagy 140 kerekcsere :-) es kicsit en is megkenem
nehany Jazz-nel olvastam mar a töcsavar töreseröl, talan az is szerepet jatszik benne, hogy nagyon ratepik + összegyogyul kenes nelkül
en meg nyilvan nem is tepem ra + kicist kenve is ...még nem elözött meg a kereke, illetve leszedeskor sem éreztem, hogy lazult volna - az meg mar ha 140 csere x 4 csavar, az 560 kerékcsavar ...nekem ez sok, másnak rövid idö alatt megvan
500-1000 km alatt már nagyon halványan sem látszanak ezek. De nagyon függ az autótól, és attól, hol és hogyan használják. Driftben 1 kör és eltűnt.. :)
Gumizásban jártas kollégákat kérdezném, hogy az új abroncsok futófelületén látható színes csíkok, illetve a szintén futófelületre nyomtatott szöveges információk fehér betűvel valamilyen kódok) kb. hány kilométer után kopnak le? Ilyesmire gondolok (nem saját fotó):
Akkor a 6 fok eltérés az már bőven határeset is lehet? Holnap elhozzuk aznautót., azóta még tovább kupálodtam T.Bulletin infókból.., sanszos hogy okozhatja ez is a hibakódót.
Itt a Suzuki SX....,alkalmilag kigyulladó ESP Lámpa hibával...
Csináltunk egy nem túl hosszú próbautat....,hibajelzés semmi, kormányrásegités korrektūl van ,normálisan múkødik minden..
Diag csatolva--- az ominozus C1122- t sajátos beiródása miatt kivettük a hibák közül ,mint megtévesztőt , .lásd Laci pécs- nek szóló fényképeket- szöveget,
Ami ujdonságként feltünt az ügyfél által eddig nem emlitve--hogy a kormánykerék nem egyenesen áll., kb minusz 6 fokkal.,mint elmondta volt valami futómüjavitás is elkõvetve.., szerinte kizárolag hosszu egyenes autópályaszakaszokon szokott kigyulladni az ESP lámpa..,eröltetetten belelehetne magyarázni a hibakód létrejöttéhez, hogy túl sokáig hibásan állt a kormány mozgatás nélkül?? Vagy csak okostojáskodás - fantázialgatás inkább??
Mindenesetre--- hogy valahol elinduljunk--- elvittük először egy kollégához futómü korrekcióra.., utána csinálunk majd beállitást stb- stb