Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
cam aro 20 perce Creative Commons License 139761

ne 

nyulj

hozza

 

 

..dehogy klasszikust idezzek.. 

 

Ennél a típusnál az EGR miatt szokott ilyet csinálni. "

Előzmény: Alkapánó (139751)
gesszti 1 órája Creative Commons License 139760

Küldtem mélt.

Előzmény: billywood (139758)
VWTD 1 órája Creative Commons License 139759

Igen gondoltam erre is clio-ba is rakták azt a mocit.

De ota a központi befecskendezős változatát.Tudom,tudom lehet hogy a blokk ugyan az.

 

Nekem ilyen kellene: 

Vagy ami közel áll hozzá. Nem kellene szétdobni teljesen esetleg néhány sallangot átdobni....

 

http://home.standvirtual.com/megapecas_visualizar_796191_parts.html

Előzmény: 409 (139738)
billywood 1 órája Creative Commons License 139758

Valahogy pont erre a válaszra számítottam. Csak az érdeket, hogy felülről hozzáférhető-e.

Előzmény: gesszti (139757)
gesszti 1,5 órája Creative Commons License 139757

Nyisd ki a motorháztetőt. Ha megtalálod az önindítót, akkor próbálkozz. Ha nem, akkor bízd inkább szerelőre.

Előzmény: billywood (139755)
VWTD 1,5 órája Creative Commons License 139756

Ezzel azt akarod mondani hogy az összes E7J blokk egyforma?

Én azért erre nem vennék mérget!

 

Egyszer már nagyon beleszaladtam egy ilyenbe Mikor külsőre minden passzolt a főtengely végére nem ment fel a lendkerék......,( de lehet hogy most túlságosan óvatos akarok lenni)

 

 

 

 

Előzmény: cam aro (139737)
billywood 1,5 órája Creative Commons License 139755

Kivitelezhető. Hozzá lehet férni az önindítóhoz? Hol van pontosan?

Előzmény: gesszti (139754)
gesszti 1,5 órája Creative Commons License 139754

Az attól függ, mennyire vagy műszaki ember.

 

Kell egy méteres vezeték. 1, 1,5 mm-es jó. Egyik végére rakj egy sima csúszósarut. A másik végét centi hosszan blankold le. Kézifék behúz, váltó üresbe. Kártya ki, ajtókat bezár.

 

Megkeresed az önindítót. A behúzó tekercsre megy 1 db vékony vezeték. Azt húzd le róla. (egy kis darab szigszalaggal esetleg le is szigetelheted, hogy ha véletlen kószaáram van benne, akkor se csináljon zárlatot.) Amit csináltál méteres vezetéket, rádugod ennek a vékony vezetéknek a helyére a behúzó tekercs sarujára. Másik végét meg egy másodpercre az akksi + sarkához érinted. Ha ez megvan, mond, hogy mit tapasztaltál. Elméletileg indítózni kellene neki. (motor nem fog beindulni)

 

Vigyázz, hogy véletlen se okozz sehol zárlatot.

Előzmény: billywood (139753)
billywood 2 órája Creative Commons License 139753

Ez már szerelő feladata lesz szerintem. Gondolom én ezt nem tudom megállapítani házilag :)

Előzmény: Quattroman (139745)
gesszti 2 órája Creative Commons License 139752

Ha a kormányzár nem old ki, nem is jut el addig, hogy indítózzon. Amíg a zár el nem küldi a megfelelő jelet az indításgátlónak, nem indít. Kormány alatti burkolatot vedd le, egy fekete kockát keress a kormányoszlop jobb oldalán. Levenni zárt állapotban nem tudod, de a csavarját kilazítani kicsit, igen. Bal (!) menetes, és bele lehet törni, így csak óvatosan. Torx kulcs kell hozzá. Be szokott úgy szorulni, hogy nem tudja visszahúzni a nyelvet, és akkor a kocsi nem megy onnan sehova. Nálam is ki van már lazítva évek óta. Így a kocsi indul, cserébe nem zár be rendesen. Ha valahogy a csavar kilazítása után kinyit a kormányzár, és elindul a motor, akkor már ki tudod tekerni a csavart, és le tudod szerelni a kormányzárat. valahol rögzítsd kábelkötegelővel, hogy ne zörögjön, és ne akadjon be sehova, ahova nem kell... Így el tudsz menni vele szerelőhöz. Ez csak egy ötlet, de sok megánost megszivatott már.

 

Az akksi tetején levő nagy biztosítékokat is érdemes megnézni. Azok közül az egyik az önindítóé.

Előzmény: billywood (139750)
Alkapánó 2 órája Creative Commons License 139751

Sziasztok!

 

Az autóm fűtésrendszerében nem működik az egyik állítómotor.

Én a kapcsolójára gyanakszom, de szeretnék biztosra menni.

 

Hozzáférek az állítómotor csatlakozójához és arra gondoltam, hogy ha adnék neki 12V-ot kiderülne, működőképes-e. Van másik autóakkum is.

 

Ez a fajta tesztelés kivitelezhető?

 

Hárompólusú a csatlakozója: piros, kék, zöld-csíkos.

Jól gondolom, hogy a piros a pozitív és a kék a negatív?

 

 

 

billywood 2 órája Creative Commons License 139750

Próbáltam fékkel is, és a kettőt egyszerre nyomva. Másik kártyával is volt próba. Szerintem a kormányzár nem old ki.

Előzmény: gesszti (139747)
novothauto 2 órája Creative Commons License 139749

Ennél a típusnál az EGR miatt szokott ilyet csinálni.

 

 

Előzmény: Macchia (139746)
novothauto 2 órája Creative Commons License 139748

Olyan hibája van, ami teljes terhelésnél nem jön elő.

 

 

Előzmény: Macchia (139746)
gesszti 2 órája Creative Commons License 139747

Vedd ki üresbe, és nyomd a féket is. Így se indul? Másik kártyával? Az indításgátló ledje mit csinál ilyenkor? Kormányzár kiold?

Előzmény: billywood (139744)
Macchia 2 órája Creative Commons License 139746

Sziasztok 

Mitől lehet az hogy gyengébb gázadásnál rángat a verda, csak padlogáznál nem? 

Quattroman 2 órája Creative Commons License 139745

önindító

rá kellene nézni a jelvezetékére hogy kap e impulzust.

ha elkopott/felakadt a szénkefe akkor nem kap testet a behúzótekercs. ilyenkor síri csend a válasza....

Előzmény: billywood (139744)
billywood 2 órája Creative Commons License 139744

Sziasztok!

 

Renault Megane 2, 1,6 16V. "Csupán" annyi a probléma, hogy a kocsi nem hajlandó elindulni :) Kuplungot kinyomom, majd gombnyomás után minden visszajelző kigyullad, mint normál esetben, de nem történik semmi. Nem is indítózik, síri csend van... A visszajelzők elalszanak, de a motor nem jár. Az akksi először fel lett töltve, nem segített, utána egy új, nagyobb lett belerakva, de semmi változás. Van ötletetek, hogy mi lehet a  probléma?

kolcsar 5 órája Creative Commons License 139743

Beirod a goole-ba http://eurokabel.hu vagy rá klikelsz régen a Hengermalom utcába volt az üzletük most átköltöztek,én valamikor ott vetem mindent,volt normál szigetelésű,de szilikonos is,és vvolt náluk több eres több szines kábelek is 4-7-12-17 eres 0.15-0.25.....0.5 is és méterbe is adtakezekbe mind más szin volt,de volt náluk,30-eres 0.5-ös is igaz az fekete volt mind csak számozotak voltak.Hivd fel őket úgy tudom vidékre is küldenek utánvéttel legalább is ezelőtt 2-ével még .

Előzmény: Aleko Viva (139740)
hyuing 5 órája Creative Commons License 139742

Urak!  Tuti tippet kérnék:  diesel üzemanyag tank megtisztítása a benne lévő fémrészecskéktől.

novothauto 10 órája Creative Commons License 139741

Szerintem a Fervillben van.

 

 

Előzmény: Aleko Viva (139740)
Aleko Viva 21 órája Creative Commons License 139740

Hello!

 

Nem tudjátok hol lehetne venni legalább 10 különböző színű vezetéket. Egy új kábelköteget kellene gyártanom, de nem találok sehol ennyi színt mindenütt kék piros fekete van. Végső esetben veszek bontóban valamilyen kábelköteget és abból kivágom.

cam aro 21 órája Creative Commons License 139739

wikipedia. ...

 

sokat nem veszt vele, legfeljebb r9-ben nem talal ilyen motort. :D 

Előzmény: 409 (139738)
409 21 órája Creative Commons License 139738

1998 –1999 Renault 9

 

???

Előzmény: cam aro (139737)
cam aro 22 órája Creative Commons License 139737
Előzmény: VWTD (139735)
Quattroman 24 órája Creative Commons License 139736

Kangoo az a Clioval van közös ősön nem?

Előzmény: VWTD (139735)
VWTD 27 órája Creative Commons License 139735

Rönó Kango  1998. 1.4b e7j7780 motorkód.

 

Motor kellene, de nincs.

 

Melyik motorkód állna a legközelebb? Aminek csak a sallangban lenne különbség!

 

(egyet már hoztak ami elvileg e7j kód de totál más ellenkező oldalon a kipuff.stb.)

 

Köszi

 

 

 

Tihi82 1 napja Creative Commons License 139734

Szia,ne csodalkozz ,nekem  a bmw 535d-ben(2005) 50.000 kilometernel 6-bol 3 ki volt menve. Ez is gyarilag beruval szerelt,lehet,hogy szar minoseg.Gyari kerult bele meglatjuk meddig teszi.

Előzmény: gesszti (139717)
gesszti 1 napja Creative Commons License 139733

euro 4 clio 2-ben tuti ezek a 11V-os gyertyák voltak gyárilag, mert első tulajos, és rajtam kívül nem piszkálta senki a motorteret.

Előzmény: no_holy_shit (139732)
no_holy_shit 1 napja Creative Commons License 139732

minnel EURObb annal annal alacsonyabb a NOx hatarertek ==> annal több AGR kell. Több AGR több HC es instabilabb eges ==> több utoizzitas szukseges

 

az euro 4-sben nem alacsony feszultsegu (5V) gyertya van gyarilag?? (mert k9k euro5-ben tutira az van)

Előzmény: 409 (139731)