Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Dorka 57 9 órája Creative Commons License 135786

A porlasztó nyakába be szokták ütni a nyitási nyomást.

Előzmény: bxbreak85 (135784)
cam aro 9 órája Creative Commons License 135785

szelephezag, kompresszio. porlasztocsucsok. 

 

nem tudok elso lepest. 

illetve de. 

de azt nem arulom el..mert megsertodsz.. :D 

================================

Előzmény: bxbreak85 (135784)
bxbreak85 9 órája Creative Commons License 135784

Rendben ,de akkor mi legyen az elsö lépés? Holnap lehet hoznak a mühelybe egy porlasztó méröt...(a másik telepi raktár alján porosodik talán..) Azt mondják a német kollégák,hogy évek óta elö sem volt véve...Hiába itt már elszoktak ezektöl...

A mérés azért csak elárul valamit...föleg ha a porlasztó is kijön... :)

Előzmény: cam aro (135782)
cam aro 10 órája Creative Commons License 135783

motorszamot nem irtal. 

ugyremlik van 25 td-ben ahol nem kell adagolo cserehez vezerlest bontani.. oda viszont kell adagolo kerek rogzito. 

..es van amiben bontani kell. 

mondjuk utobbi mindkepp javalt ebben a korban. 

ha csere nem is kell.. de egy ujra tajolas tuti nem art neki. 

 

SK. 

==================

Előzmény: hyuing (135772)
cam aro 10 órája Creative Commons License 135782

..es ennek siman ellentmond a liqui moly.. bar lehet csak mert az alacsonyabb hofokon gyull. 

 

ne cserelj meg porlaszto csucsokat. 

> szerintem < 

Előzmény: cam aro (135781)
cam aro 10 órája Creative Commons License 135781

 A füst színe szürkés,és gázolaj szagú "" 

 

szelephezag hiany siman okoz kompresszio problemat. 

annak meg a fent bemasolt a tunete. 

Előzmény: bxbreak85 (135780)
bxbreak85 10 órája Creative Commons License 135780

Kb ezer.km-el ezelött volt beállítva..Érdekes módon 1 szelepnél 0 volt a hézag 2 jó volt, 5 szelepnél kicsit szükebb volt de nem veszélyes mértékben. 

Esetleges rossz beállítás okozhat ilyen mértékü füstölést??

Előzmény: 409 (135778)
409 11 órája Creative Commons License 135779

Valószínűleg víz maradt benne és berohadtak az alacsonynyomású pumpa lapátjai és az előtöltés állító.

Szét kell szedni és megnézni/kitisztítani/javítani.

Előzmény: Csaba000111 (135775)
409 11 órája Creative Commons License 135778

Szelephézag??

Előzmény: bxbreak85 (135774)
409 11 órája Creative Commons License 135777

Ravalpindi, vagy Helsiki környékén?

Előzmény: kornel8 (135773)
Molly71 12 órája Creative Commons License 135776

Több autómnak is újították fel a kormányművét és nagyon rendesek. Átlag 40-50 ezrest kérnek és soha nem volt problémám utána. Apja-fia csinálja a boltot.

 

Kormány KKT.Cím: 1204BudapestElőd utca 139.(Jahn Ferenc kórház környéke)

Telefon: 06-1-284-99-04
Mobiltelefon: 06-30-355-99-02
E-mail: kormanykkt@mail.datanet.hu


Nyitva tartás: 
Hétfőtől-Péntekig: 7.30-18.00 
Szombaton: megbeszélés szerint 
Telefonos érdeklődés: 
Hétfőtől-Szombatig: 7.00-20.00 

Előzmény: kornel8 (135773)
Csaba000111 12 órája Creative Commons License 135775
Sziasztok! ÉN itt új vagyok de látom tele van a fórum jobbnál jobb szakikkal.
Szeretnék én is egy kis segítséget kérni.
Van egy 97-es 1.9d meganom most volt vezérlés cserélve.Viszont az adagolója 2évig nem látott g.olajat.Most indításnál nem.szívja fel az üzemanyagot a tankból.Pumpálom be neki egy kézi pumpával de tökéletlen az égés és ezért kékesen füstöl.Ha 2500fölé engedem a fordulatot akkor csörög a motor.Ez is az adagoló hibája?
bxbreak85 12 órája Creative Commons License 135774

Üdv. A segítségeteket szeretném kérni. Adott egy 1988-as citroen cx 25 trd turbo 2 (120 le. intercooler) Egyik napról a másikra elkezdett füstölni...nem kicsit sajnos. Hideg motorral nem füstöl viszont ahogy bemelegszik akkor alapjáraton is folyamatosan.. A füst színe szürkés,és gázolaj szagú. A motor a nagy generál óta még nem futott csak 15-ezer körül. (azt az elözö gazda csináltatta elég horror összegü számlák vannak..) Mióta nálam van azóta 3500km ment bele,olajfogyasztás abszolút nincs. Hütöfolyadék tiszta,forró motornál is le lehet venni a sapkát ,nem nyomja ki a vizet.

A füstölés ellenére a hangja nem változott. Ha állítok az elötöltésen akkor keményebben szól,de ugyanúgy füstöl..

Ma direktben kapott liqui-moly rendszertisztító adalékot..Ezzel az anyaggal szinte semmi füstöt nem produkált..Volt kis gáz ,nagy gáz,hosszú percekig alapjárat stb--semmi füst. Már kezdtem reménykedni,hogy megúszom.. Visszaszereltem mindent. Az elsö 5km abszolút problémamentes ,15 km után lámpától való elindulás után már tolja ki a füstöt, 30 km után visszaállt mint ahogy reggel is volt : füstöl folyamatosan :(  

A leírtak alapján várnék segítséget... Porlasztó csúcs,vagy adagoló ??

Egy netes oldalon találtam ebbe való porlasztót..de csak egy darabot (régi cikkszám:93 510 494 új cikk szám:1984 41 ( RDNOSDC 6850 C )

Érdekes módon a gyári citroen program ezt a cikkszámot bx-hez hozza..-persze már nem rendelhetö..

Egy másik oldalon viszont találtam bx-hez gyári garnitúra csúcsot,de természetesen más cikkszámon.. 96 009 955 (RDNOSDC 6751 C)   Ha a beméréskor kiderül,hogy cserélni kell,akkor esetleg ez az utóbbi jó lehet ???

Itt Németországban kicsit nehezebb a helyzet mert nem akarnak vele igazán foglalkozni,és horribilis árat mondanak mindenre.. Ezért gondoltam arra hogy beszerzem a csúcsokat és a környéken lévö bosch szervizben összeszereltetem és beállíttatom...

Utolsó kérdés: Mekkora nyomáson kell ennek nyitni..130-bart hallottam de,jó lenne konkrétan tudni.. (bx roto adagoloval 115-bar ) 

Elöre is köszönöm a segítséget..

kornel8 12 órája Creative Commons License 135773

Sziasztok. Tudna valaki jó kormánymű felújító emberkét, műhelyt ajánlani?

hyuing 14 órája Creative Commons License 135772

Köszi!

Előzmény: cam aro (135771)
cam aro 14 órája Creative Commons License 135771

vezerles rogzito. 

Előzmény: hyuing (135759)
cam aro 14 órája Creative Commons License 135770

takaritasd ki a vvti olajszabalyzo szelepet.. ez valoszinu karter szurore is rafer. 

ha ez nem eleg, akkor a vti lanckerek is csere. 

persze lehet egyszerre is. 

Előzmény: 9:3-at tippeltem (135769)
9:3-at tippeltem 15 órája Creative Commons License 135769

nézték, azt mondták, rendben van.

 

De többet nem írok, természetesen nem várom, hogy itt megoldjad a problémát :) Még garanciális másfél hónapig, addig szeretnék a végére járni mindenképpen.

 

köszönöm még egyszer

Előzmény: novothauto (135768)
novothauto 15 órája Creative Commons License 135768

Ez inkább tipp, mint válasz. Ezeknek alapból gané hangjuk van, lehet, hogy csak

a videó erősíti fel.

 

Maga a rázkódás nem biztos, hogy ettől van.

 

Viszont a láncfeszítő ennél a kilométernél már problémás szokott lenni, ha nem volt

csere, javasolt az ellenőrzés.

 

 

Előzmény: 9:3-at tippeltem (135767)
9:3-at tippeltem 15 órája Creative Commons License 135767

ez klassz. 73 e km van a kocsiban...

 

Vajon a márkaszervizek (több is) miért nem veszik ezt észre?

 

Egyébként az a fura, hogy teljesen rapszodikus, van, amikor szinte minden hidegindításkor csinálta, de legutóbb csak minden hetedik-nyolcadik alkalommal.

 

Mindenesetre köszönöm a választ, ez már vmi fogódzó. 

Előzmény: novothauto (135763)
novothauto 16 órája Creative Commons License 135766

A vákuumdob vezérlő szolenoid előtt mérnék élből egy rendszervákuumot.

 

 

Előzmény: Adam2991 (135761)
novothauto 16 órája Creative Commons License 135765

Kiegészítés. Ugyanezzel a lánccal szerelt motor:

 

 

Nagyon nem kell túllihegni, a láncszett-csere és a szakadt lánc utáni javítás

között max egy jelképes 1,2-1,4 mill Ft a különbség.

 

 

Előzmény: novothauto (135763)
novothauto 16 órája Creative Commons License 135764

Most vagy JTD, vagy overboost szelep.

 

 

Előzmény: Adam2991 (135761)
novothauto 16 órája Creative Commons License 135763

Isten hozott!

 

Ha jól hallom, ráférne egy komplett láncszett csere.

 

 

Előzmény: 9:3-at tippeltem (135760)
Adam2991 17 órája Creative Commons License 135762

A 2 kép fordítva lett feltéve van.. Elnézést...

Adam2991 17 órája Creative Commons License 135761

Hali!

 

Egy Fiat Stiloról lenne szó 1.9 JTD a számítógép Overboost szelepet dobja ki hibának, hogy alsó határ alatt van... Megnéztem a vezetékeket, nincs probléma, megnéztem a vákumcsöveket ott sincs probléma... amúgy a hibát csak 3000 fordulat felett üti, be elvittem kipróbálni, az 1.képen látható, hogy elsőre nem, de másodjára beverte a hibát, és az overboost szelepet le is tiltotta... 2. kép már a csövek és a kábelek átnézése utáni teszt, itt akárhogy hajtottam nem vágta be a hibát, de nem is ment úgy ahogy kellett volna neki, kicsit lomha volt, és az is... Nem tudjátok, hogy esetleg mi az amit amit még megnézhetnék? amitől ezt produkálhatja? MAP? Légtömegmérő? Amúgy a kocsin most volt turbó felújítás...

 

1.kép

 

2.kép

9:3-at tippeltem 20 órája Creative Commons License 135760

sziasztok,

 

van egy 1.6 vti motoros Picassóm, mely hideg indításkor ezt a jelenséget produkálja (nem minden alkalommal):

 

https://www.youtube.com/watch?v=_DItEJw6R-U&feature=youtu.be

 

 

kb 10 mp az egész, ezalatt az alapjárati fordulatszám nagyon lecsökken, utána megy rendesen. több márkaszervizben jártam, sehol nem tudtak segíteni, mert nincs hibakód.

 

A kocsi a morgás-rázkódás után tökéletesen működik.

 

Van vkinek ötlete, hogy mi lehet ez?

 

 

hyuing 22 órája Creative Commons License 135759

Urak!   Sok más egyéb mellett a BMW-k kimaradtak az életemből.  Egy régi  ügyfél venni akar egy 525-őst  96-os , dieselt.   Le kellene az adagolót vennem erre kapacitál az ember, de tartok tőle, mert soha nem volt ilyen feladatom. Valami  célszerszám kell hozzá?  Adagoló kerék lehúzó készletem van!

vigusz 22 órája Creative Commons License 135758

Sziasztok !

 

Opel Astra F kombi bal első égőcsere után olyat csinál, hogy a reflektor levétele után a belső kék visszajelző nem alszik el teljesen hanem halványan világít tovább. Mi lehet a hiba és hogy lehet orvosolni? Köszi előre is.

jeepy 1 napja Creative Commons License 135757

köszönöm!

Előzmény: cam aro (135756)