Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 7 órája 0 0 144317

vótam maga körül a múlt héten, hát akar a halál odaköltözni, olyan mocsok szar idő volt, haza is jöttünk hamar.

:)

Előzmény: cam aro (144316)
cam aro Creative Commons License 8 órája 0 0 144316

maga olyan mint a piz.. 

 

hol van, azt akko' hataroz,  

hol niccs, azt akko ' tuleljuk.

:))  

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (144315)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 8 órája 0 0 144315

tökmindegy, az összes ilyen kis motorka egyféle vacak ilyen szempontból.

hatos csavart is be lehet játszani, nem kell hozzá a gyári szerszám.

mondjuk nem árt hozzá tudni, hol keresse az ember a lukat, anélkül az életben nem lesz meg.

a tudás birtokában és körülményes kissé.
:)))

csináljon magának jelet ezen a motoron filccel, ahogy lejjebb is elhangzott, itt nagyot nem tud vele hibázni.

Előzmény: cam aro (144305)
Turzul Creative Commons License 11 órája 0 0 144314

Köszi, vettem!

Előzmény: wastegate (144310)
cam aro Creative Commons License 11 órája 0 0 144313

lemaradt. 

 

tevedes joga SK fenttartva. 

Előzmény: cam aro (144312)
cam aro Creative Commons License 11 órája 0 0 144312

< szerintem > 

 

a 16 I/P-J tol B+ kell hogy jojjon a kapcsolo konzolig.

10A-s biztositekot nem szoktak 5V-s  ref. voltra kotni. 

de!  'see power distribution' cim alatt megtalalod az eredojet is. 

 

aztan ezt a B+ osztja kapcs.konzol vissza a cruise control modulhoz  ( switch input, remote ground )

megpedig 390, 220, es 910 ohm terheles fuggvenyeben teve kulonbseget az inputban.  

 

ez dirigalja a ccm-et,  ami majd az O/D control ponton  keresztul igazgatja a pcm-et. (engine ecu ) 

Előzmény: hyuing (144311)
hyuing Creative Commons License 18 órája 0 0 144311

Nos: Gyújtáson van...  amennyiben jól fejtettem meg, a spirálhoz megy 1 szál piros (3-as) =4.97V ,    barna (2-es) = 4.8V,   rózsaszin (1-es)= 0 V.  A rózsaszin és piros között is 4.97 v van így  az 1-es szerintem test. (remote ground)

wastegate Creative Commons License 19 órája 0 0 144310
Előzmény: Turzul (144309)
Turzul Creative Commons License 20 órája 0 0 144309

Segítséget szeretnék kérni. Budapesten és környékén keresnék váltófelújítással foglalkozó műhelyt. Talán van valakinek munkakapcsolata olyan felújítóval aki korrektül, jól dolgozik. Master PF1-es, 5 sebességes manuális váltóról lenne szó. Hirdetéseket találok a neten, de sok helyen a fotókon, a felújított váltókon olyan olajsár van, hogy nem valami bizalomgerjesztő. Hátha van valamelyikőtöknek jó tapasztalata. Köszönöm szépen!

hyuing Creative Commons License 23 órája 0 0 144308

Igen.!

Előzmény: 409 (144307)
409 Creative Commons License 24 órája 0 0 144307

Kikapcsolt tempomatnál is?

Előzmény: hyuing (144306)
hyuing Creative Commons License 25 órája 0 0 144306

Igen.

Előzmény: cam aro (144297)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 0 144305

 

ott van, szuro mogott, legalso sik pontban a hf szintjetol.

L alakban hajtott atmero hatos acel palca megteszi rogzitonek. 

irhattam volna elobb is, de egy gec* vagyok. 

..avagy ha A neonba villogo fejlec keves.. akkor az egesznek mi a tokom ertelme van ? :)

Előzmény: Kisa (144300)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 0 144304

nem vagyok biztos benne hogy a fekfolyadek motorba valo.. 

na nem a kenokepessege miatt... hanem mert vannak gumi alkatreszek is egy motorban. 

...lehet az nem mind szereti a fekfolyadekot. 

 

szvsz csak ugy SK szinten az a velemeny, hogy aki nem tud szetszedni egy hidroelemet takaritashoz, hat az cserelje.

de atmosni.. azt biztos nem fogod a helyen semmifele csoda lottyel.  

Előzmény: csakazértis magamura (144303)
csakazértis magamura Creative Commons License 1 napja 0 0 144303

Viszont ezeknél a régi trükk szinte midig használ: olajcsere előtt fél liter fékolaj, majd 5 perc alapjáraton járatás. Szerintem nincs olyan motor amin ne használna a tisztítás szempontjából. A hidrotőkés motoroknál bevált, a költség elenyésző egy hidrotőke sor csere mellett. Persze míndig van kivétel.

Előzmény: Kisa (144301)
409 Creative Commons License 1 napja 0 0 144302

"..ha rossz a fojtószelepház elektronikája akkor nincs se alapjárat, se tempomat.."

 

Szerintem ami nincs, az nem is szokott elromlani. 

 (de kíváncsian várom, hogy elmond, mit csinál ezen a motoron a fojtószelep és annak az elektronikája  ??)

Előzmény: combi27 (144296)
Kisa Creative Commons License 1 napja 0 0 144301

Az én tapasztalatom az, hogy 150 Ekm- alatt ezek a motorok még rendszeres olajcsere mellet is hajlamosak így kinézni. Amit elhanyagoltak az meg katasztrofálisan.

 

Pontosabban elég egy-két késői olajcsere, vagy egyszer egy gyengébb olaj és kész is van az olajmócsing.

Konstrukciós dolog lehet, pl. a Matizok is nagyon hajlamosak erre. (Forró felület, nem elég gyorsan áramló, frissülő olaj...nemtom.)

A hidrotőkék legtöbb esetben tisztítás után használhatóak, ha 1-2 db cserés azzal kár kinlódni, de 16 már jelentős összeg, megéri szétszedni és kiáztatni. 

 

Előzmény: ezüst utazó (144262)
Kisa Creative Commons License 1 napja 0 0 144300

Igen, a lendkerékbe is kell tüske, az olajszűrő környékén van egy furat, ha jól tévedek.

 

Egyébként, ha csak cseréled, és nem szakadt le, csinálj saját jelent a főt. bordáskeréknél. Reteszes mindkét kerék, így ebben az esetben jó ez a megoldás is.

 

 

Előzmény: hazafia (144299)
hazafia Creative Commons License 1 napja 0 0 144299

 

Uraim!

Segítséget kérnék! C3 1.1 helyes vezérlés beállításhoz hol találom a jelet, már ha van? A vez kerék csap helye megvan, de lent a főtengelynél nem találok egyértelmű jeleket, csapolni kell azt is?

 

cam aro Creative Commons License 1 napja 0 0 144298

 

szerinted a dizel fojtoszelepel tempomatol ? :o 

Előzmény: combi27 (144296)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 0 144297

a 'clock spring' kozepsojen mered a 4.5V-t ? 

Előzmény: hyuing (144287)
combi27 Creative Commons License 1 napja 0 0 144296

a pedálnak nincs is, de ha rossz a fojtószelepház elektronikája akkor nincs se alapjárat, se tempomat...

viszont ha a pedál bowdenes (mert lehet az is, mivel a típust nem ismerem) akkor egy kis feszítéssel lehet alapjáratot verbuválni , és nem tudni hogy a kocsihoz közben hozzányúlt e más is.Ezt az elméletem döntötte meg  hogy elektronikus a pedál :D..így ha hiba lenne a fojtószelepház elektronikus vezérlésében akkor alapjárati és/vagy indítási problémák is lennének 

Előzmény: no_holy_shit (144293)
mica-r Creative Commons License 1 napja 0 0 144295

Legfelső ponton van a szuszogócső, nem kell légteleníteni. Esetleg a fűtéscsőnél van lehetőség, de az is kimegy, ha mennek az autóval

Előzmény: zumirobi (144292)
no_holy_shit Creative Commons License 1 napja 0 0 144294

diaggal megneznem, hogy latja-e amikor nyomogatod a kapcsolokat

(VAGCOM-ban pl. latni a kupplungpedal, fekpedal, es kapcsolok helyzeteit bit-ket)

 

ugy tunik a felpedal jo. kupplungpedalkapcsoloval mi a helyzet??

Előzmény: hyuing (144287)
no_holy_shit Creative Commons License 1 napja 0 0 144293

a gazpedalnak semmi koze az alapjarathoz...

Előzmény: combi27 (144290)
zumirobi Creative Commons License 1 napja 0 0 144292

Üdv! Valaki megmondaná hogyan tudom légteleniteni a hütőrendszert Audi A6 2.5 TDI nél? AFB motor. köszi. 

Hyuing-II Creative Commons License 1 napja 0 0 144291

Nincs hibakód?

Előzmény: combi27 (144290)
combi27 Creative Commons License 1 napja 0 0 144290

Ha lehet ennél többet kérnék. A gázpedál potira gondolsz? CRDI!

 

Attól még van rajta fojtószelepház hogy CDRI, és azon van elektronika.

De ha elektronikus a gázpedál, akkor ezt sztem ki is zárhatjuk, mert akkor nem lenne normális alapjárat sem.

Hibakód van valami?

Előzmény: hyuing (144289)
hyuing Creative Commons License 1 napja -1 0 144289

Ha lehet ennél többet kérnék. A gázpedál potira gondolsz? CRDI!

Előzmény: combi27 (144288)
combi27 Creative Commons License 1 napja 0 0 144288

én ránéznék a fojtószelepház elektronikus vezérlésére....

Előzmény: hyuing (144287)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!