Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
kovacs1000 1,5 órája Creative Commons License 138685

A nyerget, vagy a nyeregtartót rángatod?

Előzmény: elam1 (138684)
elam1 2 órája Creative Commons License 138684

Aláfeküdtem cam!

Meg van tépve rendesen mind a két csavar.

Viszont ha megfogom jól és rángatni kezdem a nyerget-hát van holtjátéka-szerintem abnormálisan sok-ellenben a csavarok meg fogják mint állat.

Fékbetét kopása 1/4 -ha hiányzik és stabilan áll benne-nem kotyog nem fészkelődik.

Előzmény: cam aro (138576)
lacipécs 4 órája Creative Commons License 138683

Tippem szerint a vezető ajtód zárkapcsolója adta meg magát,ezért is riaszthatott be eleinte.

Mostanra meg teljesen letérdelt ezért nem megy kulccsal sem.

De keress egy villamosságist,majd az kiméri.(vagy igazol,vagy cáfol).Távolból csak a táltosoknak megy.:)

Előzmény: 408 (138682)
408 8 órája Creative Commons License 138682

Polo sdi 1999 spal riasztó.(azt gondolom hogy a riasztó)

 

Tünetek:

-egy ideje már nem használom a riasztót, mert ha azzal zárom akkor mindig bekapcsol valamiért és riaszt.

Azóta csak kulccsal zárom nyitom ez idáig működött.De most egyre többször nem akar.

-nem mindig indul ilyenkor csipog a sziréna és villognak az indexek indítózás alatt

-az indító motor teker ha próbálkozom többször is 4-5mp indítózást is bír az aksi

de ha nem indul elsőre akkor már nem szokott indulni:(

-ilyenkor eltolom az út végére mert ott van lejtő és szinte 2m és beröffen

 utána indul lehet  hogy 2-3 nap is kiszámíthatatlan:(

Igazából a riasztó nekem nem is kellene de a központi zár az jó lenne......

Szerintetek? Kuka az egész?

 

Köszönöm

 

opelaci 19 órája Creative Commons License 138681

Köszönöm a segítséget. Holnap megnézem ezeket.

Addig is jó éjt. sziasztok.

Előzmény: cam aro (138680)
cam aro 19 órája Creative Commons License 138680

nem gondolok semmire. .. nincs mibol. *  :) 

 

az 1.7dt-n ha barmi uza gond van, az a dizel vezerlo az elso amit lebontok. 

eddig mindenben fel voltak olvadva a rele labak. 

 

legtomegmero szerintem, igy  -csak adott fordulaton - nem romlik el. 

de rateszel egy multimetert. es alapjaraton 1.3V korul. .padlon 4V+ kell merj. 

nyilvan a koztes. linearis. 

 

*esetleg ha annyira kihagy azon a fordulaton.. ecu/edu tap ellatas egy relen remlik. 

tevedes SK. 

 

 

Előzmény: opelaci (138678)
lacipécs 19 órája Creative Commons License 138679

Nem mondom,hogy megoldja,csak erre írtam:"de nem hiszem ill. nem tudom, hogy mitol valtozott volna meg az összetartas,"Pl:lengőkarok ki-be.

Előzmény: no_holy_shit (138677)
opelaci 19 órája Creative Commons License 138678

Igen-igen. Erre gondoltam,csak fordítva írtam.

Holnap leveszem-szétszedem-megforrasztgatom ahol kell, megnézem még az adagolón a szelepet nem-e engedi a gázolajat.

Levegőmennyiségmérőre gondolsz? Lehet, hogy véletlen egybeesés és most mehetett tönkre? Tisztítsam meg esetleg?

Előzmény: cam aro (138676)
no_holy_shit 19 órája Creative Commons License 138677

 

nem az a gondom, hogy nem akarom beallitatni, hanem az hogy nem hiszek, hogy az megoldja a gondot

Előzmény: lacipécs (138675)
cam aro 19 órája Creative Commons License 138676

szerintem pont forditva van.. de az egy csatis, adagolo alattira gondolok. 

 

Előzmény: opelaci (138672)
lacipécs 19 órája Creative Commons License 138675

Azt írtad a lengőkarokat kivetted a bölcsőből,ezután egy állítás szerintem elmehet.

Előzmény: no_holy_shit (138673)
opelaci 19 órája Creative Commons License 138674

Fordítva írtam ugye?

 

Előzmény: opelaci (138672)
no_holy_shit 19 órája Creative Commons License 138673

1, bealitottatom, de nem hiszem ill. nem tudom, hogy mitol valtozott volna meg az összetartas, ha a bekotoszar/gömbfej, kormanymü, csonkallvany komplott nem volt bojgatva.

 

2, levideozom!

 

nem akarom a szervora fogni, de nem lehet hogy az orsotengelyen szorul a szabalyzogyuru?

=> le kene vennem a szijat es ugy kiprobalni

Előzmény: Quattroman (138671)
opelaci 19 órája Creative Commons License 138672

"levegot kellene nezni.. de az is lehet hogy pont most szakadt meg benne a DCM. 

(ha jora gondolok )"

Ez alatt mit értesz?

Hibakód nincs.

Mit nézzek meg?Melyiket?

A motorvezérlőt ami az adagoló alatt van hátul(ez szélesebb), vagy ami a szelepdekni mellett van az adagolóvezérlőt (ami keskenyebb)?

Előzmény: cam aro (138664)
Quattroman 20 órája Creative Commons License 138671

de mindenekelőtt dobd ki a szar alkatrészeket belőle (pl kerékcsapágy)

Előzmény: Quattroman (138670)
Quattroman 20 órája Creative Commons License 138670

simán csak állítasd be a kerékösszetartást. (nagyon széttart)

Előzmény: no_holy_shit (138668)
opelaci 20 órája Creative Commons License 138669

Már próbáltam a "kannás" módszert és változatlanul megy, vagyis megmaradt az alapjárati nagyon kicsi ingadozás. 

Viszont az 1400-1500 rpm közötti szaggatás nagyon zavaró. azt viszont csak sebességben csinálja.

Üresben felpörgetve semmi.

Előzmény: lacipécs (138660)
no_holy_shit 20 órája Creative Commons License 138668

 

 

eloszor en is gondoltam, hogy a hatulja lifeg (guminyomas rendben, gatlokban benne az olaj, csatolt lengokar szilentje nem uj de ok)

 

de konkretan ugy nez ki, hogy ha jobbra valtottam savot (kormanykerek kozeptol jobbra pl. 15 fok), es elengedem (illetve csokkentem az erot a kormany kereken), akkor eloszor elmegy a kormany a kozeptol BALra 10fokig, majd csak utanna all be kozepre

 

 

golf 3 kombi tdi, (hidrauikus szervo)

 

 

Előzmény: cam aro (138663)
cam aro 20 órája Creative Commons License 138667

 BE kerekcsapagy kuka"" 

 

 

 

Előzmény: no_holy_shit (138666)
no_holy_shit 20 órája Creative Commons License 138666

- gyari 175/70R 14

- minden gyari kiveve, hogy belekerult a plus golyalaba (tehat -20mm es vastagabb gatlo szar)

- ezzel a konfiggal voltam zengöeknel a nagyszollösben allitatni 1 eve (8ekm)

(- az elso gumik kulso es belso fele is el volt mar akkor is kopva)

 

ami azota tortent:

- egyszer levettem a bolcsot stabival egyutt (lengokarokat kihuztam a bolcsobol, kormanymuvet lecsavaroztam a bolcsorol (tehat kormanymu, bekotoszar, csonkallvany kapcsolat nem lett megbontva. Csonkallvany, golyalab, kormanymu, lengokar maradt a kocsiban)

 

 

tovabbi jelensegek:

- lassu haladaskor (foleg terheles nelkul) ha elengedem a kormanyt jobbra balra mozog a kormanykerek kb 1cm-t

- egyszer esoben darabos lett a rasegites (also muanyag nincs fent), meghuztram a szijat azota ilyen nincs

- lassu temponal teljesen alaszedve van egy hangos koppanas (nem elso VW aminel ilyennel talalkoztam)

- erosebb

- hirtelen erosebb fekezeskor volt egy erosen morgo hang, ami kozben megszunt magatol

- BE kerekcsapagy kuka

Előzmény: mica-r (138661)
cam aro 20 órája Creative Commons License 138665

http://indafoto.hu/cam_aro/image/14933575-f3e8aa62/471853

 

kep jobb szelen azt is latod, hogyan erdemes levenni a  fedelet. 

(fedel vastagsag ala koszorul lepcsos hazperemet. ) 

Előzmény: cam aro (138664)
cam aro 20 órája Creative Commons License 138664

levegot kellene nezni.. de az is lehet hogy pont most szakadt meg benne a DCM. 

(ha jora gondolok ) 

 

hibatar kiolvasas.

barmi nemu uza hiba jelzes  > motor hatuljan a dizel kontrol modul. 

fedel le. forraszt vissza rele labakat. 

 

-keverhetem -

Y/Z 17 DT /L/H.. a tok tudja,. 

Előzmény: opelaci (138658)
cam aro 20 órája Creative Commons License 138663

hatulja ha lifeg - akar guminyomas- szokott ilyesmit produkalni. 

vagy lengcsillapito ha nagyon kuka. 

 

ha elektromos, akkor olvasd ki. 

ordog nem alszik. 

Előzmény: no_holy_shit (138659)
cam aro 20 órája Creative Commons License 138662

soha nem kotom le az akksit. 

jo az puffernek.

(vagy nem, mi is lett a vita vege ? ) 

 

meg kell nezni hany henger hagy ki.. es miert. 

benyatol valoszinu nem... 

Előzmény: tiposimre (138637)
mica-r 20 órája Creative Commons License 138661

Gyári a futómű-kerékméret?

Egyébként ne engedd el a kormányt kanyarodás közben...

Előzmény: no_holy_shit (138659)
lacipécs 21 órája Creative Commons License 138660

Esetleg a gázolajszűrő cserével összefügghet.Lehet,hogy valahol egy kicsit levegősödik.Próbaképpen rákötném egy kannára hátha kisimul az alapjárat.

Előzmény: opelaci (138658)
no_holy_shit 21 órája Creative Commons License 138659

 

a kormanyommal van egy olyan problemam, hogy ha (kanyarodas vagy) savvaltas utan elengedem a kormanyt, hogy visszaalljon kozepallasba, de a ahelyett hogy visszaallna kozepallasba tullendül a közepallason, majd a vegen beall kozepallasba

 

ez mi a raktol lehet?

 

 

opelaci 21 órája Creative Commons License 138658

Sziasztok.

Valaki erre tud valami megoldást??

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=132961784&t=9008022

Paco155 22 órája Creative Commons License 138657

Ebben a kérdésben az új sem változott.

Előzmény: Quattroman (138655)
Paco155 22 órája Creative Commons License 138656

Ne engem kérdezz, nem én adom a típusengedélyt. 

De ha mindenképpen az én véleményemre vagy kíváncsi akkor én úgy látom, hogy az a lámpa egy millimétert balra lóg :)

Előzmény: tAB (138653)