Kell legyen egy led is valahol. A fekete kétgomboson egyszerre nyomni a két gombot, amíg a led vagy folyamatosan, vagy villogva világítani kezd. Ekkor az "érintő" kapcsolót nyomni amíg vagy csippan egyet vagy jól hallhatóan kattan valami. Nyitókart meghúzni. (ha nincs led, akkor a kétgombos nyomásra csippan, érintősre kattan)
Kormányt eltekerni jeladó nullára. Majd kormánykereket visszatenni középállásba, nullás jeladóállás mellett. Végül elvinni futóműveshez, hogy legyen szíves a futóművet is beállítani ehhez a kormányálláshoz.
menetközben (természetesen.., miért is ) nem jutott eszünkbe megfigyelni../.. most is minusz 6/ fokot látni....,menetközben most se jutott esznkbe megnézni..
eddig cirka 15-20 hsz-t produkaltal a temaban.
vegre van benne info is arrol hogy mit nem neztetek meg.
igaz, ez igy hasznalhatatlan, de legalabb latjuk hogy nem adod fel.
Igen.., egy két gombos fekete ,egyértelmūen nem gyári..., tulaj most vette, fogalma sincs semmiről..., lehet hogy az a kétvezetékes érintö kapcsoló valami vészkikapcsoló szerüség?? Hagyományos motortérnyitó van., egy piros kerek öntapadós van rajta...3 gombos gyári., múködő Citroen ovál távirányitója is van...
Ezt is döntöttem, hogy újat viszek aztán majd tarcsiba kerül. Így végül is nem is szórjuk a pénzt potyára,de nem is kockáztatjuk a kellemetlenséget a rég tervezett hat napon.
Lehetséges gyárilag elektromos motortérnyitás??? Szerintem ., nagy valószinüséggel valami utólagosság lehet--sajnos Citroen márkaszervizben sem tudták kinyitni...
Nem Pajzs féle központizármotoros nyitó állatságnak látszik---
Baloldalt lenn van egy érintős gomb--fölötte egy hagyományos motortérnyitó piros matricával jelölve.., állitólag összefüggenek egymással a nyitáshoz..,
A motortérnyitót töréshatárig feszegetve semmi se történik...
Most akkor mi van??????? Most is azt írod, hogy érted. Biztos?
(Más kérdés hogy én ezek után már lassan azt sem hiszem el amit kérdezel szóval legelőször! mielőtt leszednéd a kormánykereket tedd rá a gépre és élőadatban nézd az értéket miközben forgatod a kormányt, hogy egyáltalán változik-e? Be tudod-e nullára állítani?
ááá, ezek nálam nem jelentkezhetnek, mint írtam: nagyon kímélem: radio nagyon ritkan van bekapcsolva - leginkabb autopalyan haladaskor, de akkor is ritkan -, belsö vilagitas alapbol a kikapcsolt allasban, a 20 ev alatt talan összesen 30 percet ment, ha epp sötetben kellett
...ha az elsö ablak kézi tekerös lenne, tutti többször mozgatnám fel-le
(ha más nem: benzinbe kerül ezek használata)
öninditö forgatásán, benzinszivattyu "búgásán" (reggeli inditozas elött) még nem vettem észre semmit
Tudod hogy Cavinton az egyetlen világszerte ismert magyar gyógyszer? Apropo, Notropil a váltója...,Az én esetem messzemenően bizonyitja hogy semmire se jó..,Ez komoly ,nem fogod elhinni : Most ugrott be hogy szóbahoztad ..... ma még nem kaptam be...., most viszont megteszem..
Mazda 6 volt ilyen ex szomszéd vette. C típusú C típustól.
Frissen behozva, műszakival. Bla bla. Benzin az jó volt benne. Úgy átkúrták. Mindegy visszavitte 3 napig fenyegetőztek. Megvette a másikat. Az meg csak rohadt.
Nekem a grand csirkét nem akarták honositani mert kevesebb mint egy 1 hó volt a műszaki.