Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

CorvBoy Creative Commons License 3 órája 0 0 151222

Szerintem nem megszakítós a gyújtása, hanem elektronikus, nem lehet próbalámpával állítgatni.

A gyertyák milyenek, arról egy szót sem írtál.

Gyertyakábelek?

 

Előzmény: vurek (151205)
cam aro Creative Commons License 16 órája 0 0 151221

lemaradt.. 

 

semmi tobb hibakod...  > csak random feltuno nem visszaterok.  

================

Előzmény: cam aro (151220)
cam aro Creative Commons License 16 órája 0 0 151220

megoldodott . 

 

p1735, p1734 volt a valtoban. 

es P2** kommunikacios hiba a valtovezerlovel a cim, es abs modulban. 

semmi tobb hibakod. 

 

 

kimertem a can drojtokat valto vezerlo <> bsi kozt. 

vegellenallas mindket vegen 110ohm, szemre jo jelek is koricalnak rajta. 

ennek ellenere cim, es abs tovabbra sem latta a valtot. 

 

..utolso proba, azt beleszarok.. 

kts  alapbeallitas kozben felhozta hogy nem 'N'-ben van a valtokar. 

(ugyanitt az opcom annyit kozolt hogy  > condition not correct  < :@)

eloadat szerint pedig de, N-ben van..  

meghuztam jobbra valtokart, es ott is tartottam, mert ha elengedtem megint jott a panasz.

ezt igy elfogadta.

  mar csak az onindito relet kellett kivezerelni, mert inditomotort akkor is tiltotta, mikor az inditast kerte

beallitas kozben.

igy rendben lefutott mindket alapbeallitas.. es megszuntek a kommunikacios hibak is. :oo

============================ 

Előzmény: cam aro (151216)
g4.j Creative Commons License 23 órája 0 0 151219

Köszi, nekifutunk még egyszer. üdv.

Előzmény: mica-r (151210)
g4.j Creative Commons License 23 órája 0 0 151218

Köszi! üdv.

Előzmény: cam aro (151212)
bogusz Creative Commons License 1 napja 0 0 151217

Semmi "olyan" nem érint. Köszönöm a választ, igazából én is gondolkozom rajta a BMW mellett, esetleg csak tanács kérés miatt kérdeztem, ha nem vagyok pofátlan. Ha nem voltam az, esetleg kérhetek elérhetőséget privátban? Köszönettel: bogusz

Előzmény: mica-r (151215)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 0 151216

H astra 

z16xep. 

easytronic valto. 

 

uj a kuplung , 

a kuplung elektrohidro tombje is felujitva szakmuhelyben. 

 

a legtelenites lefut, de fogaspont allitas kozben random intervallum alatt eldobalja a kommunikaciot*. 

(van hogy majdnem vegig megy alapbeallitas, van hogy elso lepes utan all meg,

illetve van hogy komunikacio  stabil, de  /milyen ?/ kondiciokat nem talalja megfelelonek, tehat itt elsem indul alapbeallitas. 

eloadatban nem latok hibat.. bar azt sem tudom mik a feltetelek. :(

 

valtoparameter beallitasnal detto mint fent.  

hibakod nincs a valtoban, csak a ket alapbeallitast hianyolja.

mondjuk motorban van 4 is..neha 5*. de ez miatt  nem hiszem..  (twinport, lambdakor ) 

 

*ilyenkor az ecm, es a cim is hianyolja a valto t.  

valakinek ha lenne hozza ertelmezheto infoja, azt koszonnem.  

Koszi. 

 

p.s. 

mar inditas is tiltas alatt van, hiba torlom az osszes hibakodot.. ):((

 

 

 

 

 

mica-r Creative Commons License 1 napja 0 0 151215

Tudok, de nem mindenre lehetséges.

Előzmény: bogusz (151214)
bogusz Creative Commons License 1 napja 0 0 151214

Pedig mindíg is irigy voltam a Pestiekre :-) Nem tudsz esetleg valakit, aki on-line AUDI programozással foglalkozik márkaszervizeken kívül?

Előzmény: mica-r (151211)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 0 151213

a tied jobb. :) 

 

Előzmény: mica-r (151210)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 0 151212

rendetlenkedo hofokszenzor is szokott alapjaratot emelni.. 

ugyanitt a klima is kerheti a magasabb alapjaratot. 

 

biztos van meg par ok, en fejbol hirtelen ennyi. 

Előzmény: g4.j (151209)
mica-r Creative Commons License 1 napja 0 0 151211

Nem jó a helyzet Pesten, nem kell irigykedni :)
Egy cimborám a PoHu-nál van, lassan el akar jönni (mert apránként csökken a fizu), próbálják nagyon marasztalni, de ugye ott nem nagyon tudnak több pénzt adni mert alap plusz némi jutalék van a munkából.

Előzmény: bogusz (151208)
mica-r Creative Commons License 1 napja 0 0 151210

Hibakódon túl kellene menni és mért adatokat nézni!

Előzmény: g4.j (151209)
g4.j Creative Commons License 1 napja 0 0 151209

Szevasztok!

Némi segítségre lenne szükségem! VW Golf 6 2.0 tdi alapjárat magas (kb. 1000 f/perc, fogy:1-1.2 l/h). Indításnál normális, de ha elindulok vele kb. 50-100 m után már magas. Megállásnál nem esik vissza normálisra, hanem a fenti értéken forog, függetlenül a motor hőfoktól. A hűtőventilátor is hamar bekapcsol és nagyon sokáig megy. Olyan mintha regenerálna, csak ez hidegen nem is lehetséges, műszer szerint nem is indokolt.

Légtömegen, fojtószelepen (hibás volt) túl vagyunk, még sem jó. Jelenleg nem ír be hibát sem, csak sz@r. Ha valakinek van valami ötlete megköszönném. De ha valaki tudna korrekt hozzáértő profi vw szerelőt Bp-n vagy környékén, hát az lenne a legjobb.

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv.József

bogusz Creative Commons License 1 napja 0 0 151208

Ha Pesten ez a helyzet, az tényleg aggasztó a szakmánkra nézve... azt gondoltam, ott azért sokkal jobb a helyzet ennél, mint vidéken.

Remélem azért találsz olyan munkatársat, aki megfelelő a műhelyed számára.

 

További minden jót kívánok Neked: bogusz

 

Előzmény: novothauto (151207)
novothauto Creative Commons License 1 napja 0 0 151207

Szia!

 

Köszönöm a tanácsot! Amit írtam, nem azt jelenti, hogy örökké ennyit keresne, egyetlen

szerelőm van, aki pályakezdőként kezdett nálam és minden hónapban emeltem neki, egy

év alatt elérte a két kilót. Igazából senki nem jelentkezik, inkább sokan sírnak, hogy szar

a helyzet. A jófogáson egy hét alatt 8000-nél több megtekintés volt, jelentkező egy sem.

Bocs, egy bolti eladó és egy lakatos végzettségű jött volna és érződöt rajtuk a lelkesedés

is de...

 

A helyzet, hogy a tapasztaltabb szakemberek vagy ennyit keresnek (200-250) és elvannak

a munkahelyükön, vagy maguknak dolgoznak, vagy lusták és tehetségtelenek és

megelégednek 150-160-al. Ezt Budapestre értem, vidéken nem tudom mi a helyzet.

 

 

Előzmény: bogusz (151206)
bogusz Creative Commons License 1 napja 0 0 151206

Üdv Tibi!

 

 

Ne okoskodásnak vedd, csak a jó szándék vezérel... én, Te is tudod, nem ma kezdtem a műhelyvezetést ( mint ahogy itt elég sokan... ) Eljutottam oda, ahova látom Te is, hogy pályakezdőket is keresel. Nekem most van két 20 éves fiatal kollégám ( az egyik, egy középiskolai osztálytársam nővérének a fia, tehát a fiam lehetne mindegyik már sajnos...). Ami a lényeg: Nagyon jók! Állandóan morgó, otthon maszekoló, összes műszeremet hazahordó, 280000 ft-ot kereső, + cégautóval járó tapasztalt kollégát küldtem el ( egy BMW X1 kormányművel kísértem ki a műhelyből...) ahelyett azt mondtam, próbáljuk meg a fiatalokat, és nem csalódtam. Megy nekik a pico, érdekli őket minden, kérdeznek ha valami nem tiszta, de NINCSENEK MEGSAVANYODVA!!! Nekem szerencsém van lehet, de tényleg érdemes megpróbálni ezt az irányt is. ( Amúgy más lehetőségünk úgyse nagyon van, mert nincs sok szakember a munkaerő piacon, akivel minden rendben.)

 

De. Amit szeretnék Neked ajánlani, hogy Ne rakd be őket abba a kosárba, hogy " pályakezdő 100000 Ft ". Nálam az egyik srác 1700000 Ft-ot kért kezdő fizetésnek, gondoltam van pofád öcsém, de megadtam Neki. Tényleg jól dolgozik, pontos, nem hibázik szinte semmit, lelkes. De ha letörném a lelkesedését azzal, hogy itt akármilyen jól is dolgozol, mivel pályakezdő vagy 100000 Ft-ot lehet csak keresni, lehet inkább elmegy valahova pincérnek, mert ott van lehetősége olyan jövedelemhez jutni, hogy tud venni a csajának is valamit...Én belegondolva ebbe, szintúgy ebben a korban akartam legjobban megváltani a világot.

 

Tudom, hogy nem szorulsz rá az én tanácsaimra, csak mivel nekem van friss tapasztalatom e korosztállyal is, gondoltam megosztom Veled az észrevételeim.

( azt már alig merem megemlíteni, hogy a másik fiatal srác az elbeszélgetésen fizetési igény nélkül jött volna dolgozni, mondván, hogy Neki megtiszteltetés, hogy nálam dolgozhat...) ez komoly. Remélem nem okoskodásnak veszed, de azt gondolom nyúlj hozzájuk bátran, adj Nekik lehetőséget dolgozni, és pénzt is keresni. Ők a jövő...

 

Üdvözlettel: bogusz

 

 

Előzmény: novothauto (151203)
vurek Creative Commons License 1 napja 0 0 151205

Sziasztok! Örülnék, ha tudna segíteni valaki az az alábbi problémában. 
2002-es 1,3 -as 8 szelepes Swift. Az utóbbi időben elkezdet csörögni a motor egyenletes sebesség mellett, először csak 100 km/ó környékén alig hallhatóan és ritkán pár pillanatig, de most már 80-nál is és egész jól hallhatóan, és szinte folyamatosan.

Én a gyújtás környékén kerestem a hibát, az elosztófedél középső érintkezője láthatóan nem érhet a rotorhoz, és mintha meg is égett volna, (képen látható) gy.e. fedél 4 érintkezőjén vastag fehér réteg volt ami könnyen le is hullott, a rotor érintkezője fekete volt, alig tudtam lecsiszolni róla.

 

Ma vettem új elosztófedelet és rotort, ez utóbbi réz érintkezője kisebb a gyárinál (nem tudom gond-e) beraktam, de sajna ugyan úgy csörög.
Ami lehet még, hogy gyújtást kell állítani, régen 12 V-os próbalámpával be tudta állítani, de az oly rég volt, hogy már azt sem tudom miként csináltam, közben utánaolvastam, valószínűleg megpróbálom, legalább ellenőrizni.
Akinek van valami ötlete kérem ossza meg velem, előre is köszönöm.

Turzul Creative Commons License 1 napja 0 0 151204

Üdv. A Mestereknek!

 

Segítséget szeretnék kérni, talán lenne valakinek egy jó tippje vagy konkrét megoldása a problémámra. Renault master 2.5dci (G9UB) 2008-as évjárat,150LE.-ről lenne szó. Németországi friss vásárlás.

Jó állapotú autó, szervízkönyves, 170000 km-rel, az biztos, hogy nem egy lepusztult példány. Elindulás után 110km/h-ig semmi probléma, húz mint az állat, személyautókat megszégyenítően gyorsul. 110 után viszont vége, szerencsés esetben 120-ig lehet max. kipörgetni. Emelkedő vagy szembe szél esetén még eddig sem. Van a környezetemben 101LE, 120LE változat, azok nagyságrendekkel jobbak. Fontos információ, hogy vonóhorgos és digitális tachográf van benne. Azt gyanítom, hogy valami tiltás vagy valamilyen sebességkorlátozó lehet benne. Hogy és hol lehetne ezt kideríteni? Ja, hibakód az nincs! Van viszont fogyasztás, 14-15 liter, gondolom az állandó padlógáz miatt. (autópálya) Mit lehetne csinálni, merre kellene elindulni?

A történet érdekessége, hogy a barátom ugyanilyen, friss vásárlású németországi autója ugyanezt produkálja. Azt még elfelejtettem, hogy a gép 7személyes, duplakabinos doka platós változat.Ha lenne valaki aki tudná a megoldást bárhová elvinném az országban. (Bp X.kerületben vagyok)

Köszönöm!

novothauto Creative Commons License 1 napja 0 0 151203

Elnézést az offért, de hátha valakinek hasznos...

 

Autószerelőt, villamossági szerelőt keresek kezdő nullkilométeres technikustól

a profi évtizedes tapasztalatú szakiig. Szakszervezeti bizalmi állás nincs, az ne

jelentkezzen.

Fizetés totál kezdőnek 100 ezertől a vérprofinak 250-ig, tehát tudás és szorgalom

függő.

 

Elérhetőségek a hirdetésben.

 

http://www.jofogas.hu/budapest/Autoszerelo_allas__akar_palyakezdonek_is__36071211.htm?first=1

 

 

Smafu.w126 Creative Commons License 2 napja 0 0 151202

Köszönöm, ennyi elég is, sokat segítettél! :)

Előzmény: 409 (151201)
409 Creative Commons License 2 napja 0 0 151201

30-40°C között kapcsol. Meg nem mondom, hogy ki, vagy be.

Előzmény: Smafu.w126 (151199)
409 Creative Commons License 2 napja 0 0 151200

Ugye, most kérdés, hogy ki mit ért "pókhálósodáson".

 

 A kérdés alapvetően innen indult:

 

"Ha a mechanikus feszultseg miatt berobban a szelvedo, akkor lehet, hogy szilankok nem lesznek (megfogja a folia), de latni attol meg nem fog."

 

 

Ilyen első szélvédővel nem fog történni, miután nem gyártható olyan üvegből ami "berobban".

Az általad felhozott pókhálósodás is lokális, nem "szalad" végig az egész üvegen.

Szóval nem kell attól félni, hogy egy repedés miatt egyszercsak átláthatatlanná válik a szélvédő.

(igen, tudom, hogy tudod :) )

 

Előzmény: Paco155 (151198)
Smafu.w126 Creative Commons License 2 napja 0 0 151199

Köszönöm Uram! És erről mit kell tudnom? Mármint kapcsolási hizterézis?

Előzmény: 409 (151196)
Paco155 Creative Commons License 2 napja 0 0 151198

Na jó, ha ezt is figyelembe vesszük akkor is találnánk olyan embert akit nem ismersz és akinek azt mondanád, hogy "mé ugrott elém, most nézze meg mit csinált, magától pókhálósodott be a szélvédőm". :)

Előzmény: 409 (151197)
409 Creative Commons License 2 napja 0 0 151197

 

 Arról volt szó, hogy csak úgy magától...... Veled, a kemény fejed ellenére, tegeződünk.  :-PP

Előzmény: Paco155 (151195)
409 Creative Commons License 2 napja 0 0 151196

 

 

 VAG 035 919 369 B

Előzmény: Smafu.w126 (151188)
Paco155 Creative Commons License 2 napja 0 0 151195

Én már igen. Meglehetősen közelről. :(

 

Még azt is megmondom, hogy egy bazi nagy keresztespók hálójára hasonlított a fejem lenyomata.

Előzmény: 409 (151193)
409 Creative Commons License 2 napja 0 0 151194

 

  Lehet, hogy az üvegnek már berakás előtt megsérült a széle és most adta meg magát. Nem fog 100%-ra sosem kiderülni az oka, csak találgatni lehet.

Előzmény: Vadkaka (151190)
409 Creative Commons License 2 napja 0 0 151193

 

  Ahogy más sem........  :-))

Előzmény: mica-r (151177)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!