Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 5 órája 0 0 149149

Igen, tudom.

Fantasztikus ez a technikai haladás :)

Előzmény: diagnet (149147)
cam aro Creative Commons License 5 órája 0 0 149148

mica-r

ha megkuldtem sem ment feljebb 360C-nel. 

pedig megkuldtem. :))

nincs hofok mero. mpg van benne.. mer' az koll. 

 

----

diagnet. 

szerintem ez mar vezerelt termosztatos, (lehet vizpompa is elektronyos ) az pedig hibat ir ha nem a map szerint melegszik. 

de lehet nem az. szvsz ez passz. 

egr ok. nincs tarolt hiba, illetve zarni tuti zar , mert nincs power problem. 

------------

Tibor. 

lenne hol takaritani, de ha most nem indul magatol, akkor kesobb sem fog. 

-------------

 jo. 

nem mukodott a plug&play. 

 

ha kapok idot, mérek, 

ha nem, majd fonokom eldonti .

Koszonom Urak. 

 

 

 

 

Előzmény: mica-r (149145)
diagnet Creative Commons License 5 órája 0 0 149147

Igen. De maga az óra tudja hardveresen. Meg is jeleníti csak a mutatomotort elhagytak a design miatt. :)

 

Előzmény: mica-r (149144)
novothauto Creative Commons License 5 órája 0 0 149146

Nem tudod levenni és valami spec helyen tisztíttatni? Ez a kényszerregenerálás

csak szétkúrja a motort. 

Előzmény: cam aro (149123)
mica-r Creative Commons License 5 órája 0 0 149145

Olyan, mintha nem kényszer regen ment volna. Pár száz fokos kipu az üzemszerű állapot alacsonyabb terhelésen.

Előzmény: diagnet (149143)
mica-r Creative Commons License 5 órája 0 0 149144

Ezeknek van olyasmi műszercsoportja, amelyikben a hőmérő helyett egy fogyasztásmérőnek csúfolt lengedező műszer van?

Előzmény: diagnet (149143)
diagnet Creative Commons License 5 órája 0 0 149143

A kényszer regen indítás után le is huzhazod a diagot nem szakítja meg. 

500  fok felett szokott regeneralni a 4 hengeres.

Mi van ha nyomsz rá egy dpf resetet? 

Delphivel adatlistat osszegyujtve lehet menni szépen miközben regeneral.

Termosztátot nem írja be meg az egr szivargast  sem és ezek szabotalhatjak az akciót.

Előzmény: cam aro (149141)
cam aro Creative Commons License 5 órája 0 0 149142

a multkor a fedelel szivtal. 

akkor mi volt a megoldas ? 

....tobb ero. :)) 

 

vagy veszel szerszamot a zaro gyuruhoz. 

vagy korbe/korbe aprankent minden fulon utsz egy picit,  csavarhuzoval "" ~wd40 alatt amig felnem lazul. 

 

egyben megelozom a kovetkezo kerdesedet .

 igen, barmennyire ugytunik hogy nem.. de kifer a pumpa a lukon. 

:) 

 

 

 

Előzmény: no_holy_shit (149140)
cam aro Creative Commons License 6 órája 0 0 149141

ez megvan, ezt olvastam. 

 

a hibakod nem tul beszedu, dpf telitettseg. ennyi.

(90g. ash tartalom. min/max 90-400 mbar backpressure. 3000 ora- baromsag -  from last regen, 85L uza from last suss. regen   ) 

ezt az uzenetet hozza muszerfalon is,  de szerviz latogas nelkul. tehat nem urgent dde szerint.

szerintem se. power van.  

 

snap-on helybol disable-ra rakta a regeneraciot. (  eloadatban is gyenge volt ) 

a kts elinditotta, de felora autopalya utan sem ment feljebb a belepo hofok 300C fole. (cca 2e f/m )

de ez egy cigany kts, mert elinditott regennel csak statust mutat -active- , adatot nem. 

ha adat is kell,  kikell lepnem a menubol azt megszunik a regen aktivacio, hiaba kellene a dde-nek ujra inditania. 

(illetve nem latom 1xre statuszt, es adatot. ) 

 

ez utan a ds150 volt az, amivel legalabb elindult valami, es felment a hofok 430C-ig..

de ~50 perc alatt sem sikerult vegig kormolnia a rendszert. csak mint lejebb irtam, talan fele csokkent. 

 

egy dolog ami feltunt utolso ut utan.

85C viznel  indultam,..utanna nem latom.  

autopalya vegetol ~ket km a muhely. 

mikor visszaertem ket km helyben topi utan a palyarol,  akkor maszott fel a vizhofok 80C-re. 

szvsz lehet van itt egy termosztat hiba.. /palyan visszahul ? / bar arra hibat szokott tarolni.. :hmm. 

 

nu mindegy. 

nem mukodott a beull, az regeneral. 

koll merni is. 

 

Koszi. 

 

 

 

 

Előzmény: diagnet (149139)
no_holy_shit Creative Commons License 6 órája 0 0 149140

C Corsan hogyan lehet az AC pumpat kivarazsolni?

 

muanyag fedel lejött, csövek es elektromos csati is. a fem karikat megprobaltam csavarhuzoval es kalapaccsal utögetni es elforditani, de nem sikerult...

 

 

diagnet Creative Commons License 6 órája 0 0 149139

Hát ez nem opel :)

Milyen hibát ír?  Volt már, hogy tönkrement ez a fajta dpf...

 

 

The regeneration is requested in that the consumed fuel since the last regeneration is set to a maximum value in the DDE control unit.

The regeneration is started at the next trip as soon as the coolant temperature has reached a value of at least 75 °C and the exhaust-gas temperature before cat. has reached a value of at least 240 °C. Moreover, the fuel level must be at least 10 litres.

The best possible effect of the regeneration is achieved if the vehicle is operated for around 20 minutes at a speed of at least 60 kph that is as constant as possible as of the start of the regeneration. Experience has shown that non-urban driving achieves the best regeneration results.

The current state of any regeneration block, of a regeneration request in the control unit and the regeneration itself can be displayed both in the service function ”Regeneration of particle filter” and in the DDE diagnosis request at the point ”Regeneration particle filter”. Moreover, the distance driven since the last regeneration can be read out.

The following possible states on regeneration are displayed:

  • Regeneration blocked
  • Regeneration released
  • Regeneration in DDE requested
  • Regeneration not requested

The following possible statuses of the regeneration are displayed:

  • Regeneration active
  • Regeneration not active
  • Distance driven since (last successful) regeneration in metres
  • Calculated total distance driven with the particle filter in kilometres.
  • Average fuel consumption per 100 km since filter replacement.

Notes:

In the event of a prematurely cancelled regeneration, the regeneration is started in the next drive cycle as soon as the coolant temperature has returned to a value of 75 °C and the exhaust-gas temperature before cat. has returned to a value of 240 °C.

In the case of a particle filter heavily loaded with soot, it can occur that the regeneration request is blocked again after a short time or is not released.
In this case, it is required to regenerate the particle filter in a motorway / or cross-country trip taking approx. 30 minutes at a speed that is a constant as possible.
Subsequently, the service function ”Regeneration particle filter” must be run again.

Moreover, it also occurs that with a particle filter heavily soiled with soot the exhaust-gas back-pressure becomes so high that problems can occur on reaching breakaway speed. In many cases, this impairs the feasibility of the exhaust backpressure test. A clean regeneration reduces the effect of this problem in many cases and lowers the exhaust-gas back-pressure.

During the regeneration phase and with the engine running, it can also occur that the display for 'Regeneration active' jumps to 'Regeneration not active'. This behaviour can be seen exclusively with the vehicle stationary with the engine running. This behaviour does not impair the scheduled course of the regeneration in general.

Előzmény: cam aro (149123)
Quattroman Creative Commons License 6 órája 0 0 149138

figyelj és tanulj:

Előzmény: mica-r (149137)
mica-r Creative Commons License 7 órája 0 0 149137

Távjavítani én sem tudok!

Előzmény: dynaudio (149136)
dynaudio Creative Commons License 7 órája 0 0 149136

Sajnos.

aki értene hozzá nem tudja vállalni csak hetek múlva,,,több van aki ki olvasni sem tudja,akikre nem szeretném rábízni.

 

De ha te értessz hozzá,segíts mert biztos nem eshet nehezedre,,

 

egyébként ha jobban figyelem lelassítás utáni kanyarodásokkor megy el legtöbbször,majd visszajön megint elmegy,és olyan darabos az egész.

sajnos akivel meg tudnám csináltatni szüksége van az itteni irányadó segítségre.köszönöm

Előzmény: mica-r (149120)
kod1111 Creative Commons License 7 órája 0 0 149135

Valaki azt mondta, hogy ez a hibajel az ABS és kipörgésgátló, nem tökéletes működésére utal.

kod1111 Creative Commons License 7 órája 0 0 149134

A fiatalember mondta, aki kezelte a laptopot.

Előzmény: mica-r (149133)
mica-r Creative Commons License 7 órája 0 0 149133

Terhelésjel lehet. Nincs hibakód inkább?

Előzmény: kod1111 (149132)
kod1111 Creative Commons License 7 órája 0 0 149132

Hibakódolvasás közben ez jött elő: Teherjel.
Az meg mi csuda?

 

Előzmény: hazafia (149130)
kod1111 Creative Commons License 7 órája 0 0 149131

Köszi.
Nem tűnik 2 forintos hibának.

 

Előzmény: 409 (149127)
hazafia Creative Commons License 7 órája 0 0 149130

Olvastass hibakódot! :) Első körben.

Előzmény: kod1111 (149129)
kod1111 Creative Commons License 7 órája 0 0 149129

Köszi, de nem értem a képedet.

 

Előzmény: mica-r (149126)
lacipécs Creative Commons License 7 órája 0 0 149128

Na,ez már jól látszik! :D

Előzmény: mica-r (149126)
409 Creative Commons License 7 órája 0 0 149127

A hibára utaló kód, ha nem is ECU halál (1111), de ott lesz a hibatárolóban. Ennek ismerete nélkül csak jósolni lehetne.

Előzmény: kod1111 (149121)
mica-r Creative Commons License 7 órája 0 0 149126

itt lehet hogy tudnak segíteni:

Előzmény: kod1111 (149121)
szeekelymarci Creative Commons License 7 órája 0 0 149125

Meglett a golf hiba.....

 

De a Honda még vár, (az érzékelő állítólag a küszöb mellett kell legyen..)

Előzmény: 409 (149109)
409 Creative Commons License 7 órája 0 0 149124

Ezeknek a motoroknak (1.8 tfsi) 2012-ben magas olajfogyasztás miatt módosították a dugattyúit, dugattyúgyűrűit, hajtókarjait és a hengerfejen lévő kartergáz leválasztó/szűrőt. Ezeket garanciában cserélték, ha reklamált a tulaj.

Előzmény: cam aro (149123)
cam aro Creative Commons License 8 órája 0 0 149123

2011. 

 

am tegnap felcsereltem az 1-4 injektorokat.. azt eccaka atmaszott a hiba a negyes hengerbe. 

ugyhogy egy hf levetelt megusztam. ...egyenlore. 

 

(vagy nem, mert ma jott helyette ketto tsi.. ezeknek ilyenkor peteérésuk van ? :o ) 

-------------------------------------

 

E60/306D5/ 08". 

 

tudja valaki esetleg hany foktol indul a dpf regeneracio ezen a tipuson ? 

 

 dpf elott 430C*-nel feljebb nem ment kipuff hofok, (normal uzemben ez csak 300C kornyeke ) dpf utanrol nincs adat. 

kb oras autopalya utan alapjarati nyomas lement 90mbarrol 50mbarra. 

hamu telitettseg 90grammrol 50gr-a. 

ez igy nem jo, hibat is vissza irja, pedig diag/ok szerint zajlik az regeneracio.

(csak nincs vege 430C belepo hofoknal.  ) 

mas hiba nincs. 

 

ujabbkori opelnel volt mar hogy 420C* korul alapjaraton le regeneralt.

szvsz most fejvakaras. 

Előzmény: 409 (149111)
kod1111 Creative Commons License 8 órája 0 0 149122

 

kod1111 Creative Commons License 8 órája 0 0 149121

Passat 1,9PdTDI 131LE (2004)
Beindításnál felpörög egy pillanatra, 10-ből 2-3-szor fordul elő, illetve menet közben, ez a hibajel jön elő és utána, gyorsításnál berezonál az autó, ha leállítom és újraindítom, akkor eltűnik a hibajel.
Mi okozhatja?
Köszönöm.

mica-r Creative Commons License 9 órája 0 0 149120

Arrafelé nincs autószerelő? 

Előzmény: dynaudio (149119)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!