Citroën 2CV Charleston (1986) - Volkswagen 1302 Maikäfer (1971)

Kacsa vagy Bogár?

Mindkettőt a második világháború előtt készítették, mindkettő olcsó, népautó. Mégis rettenetesen mások.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
kolcsar 2014.04.18 19:54:43 © 132125

Mit képzelsz,majd fog dolgozni,még a videjón is a felvett droidja csinálta a bemutatót:))

Megmondta nem akar dolgozni már csak a Picóval akar játszani,más feladatokra droidokat alkalmaz:))

Előzmény: Quattroman (132122)
novothauto 2014.04.18 17:11:24 © 132124

Valószínűleg jobbos, mert nem írja az ESItronic, hogy balos volna. 20 nm + 90 fok a meghúzása.

 

 

Előzmény: polgargabi (132123)
polgargabi 2014.04.18 09:12:18 © 132123

Sziasztok!

Fiat Punto 2000

1,2L 16V

188A motor

A főtengely végén a vezérműkerék rögzítő csavar jobb vagy bal menetes?Előre is köszönöm,üdv.

Quattroman 2014.04.18 00:41:52 © 132122

bemutatót is tartasz?

viszek egy smart blokkot:D

Előzmény: novothauto (132119)
cam aro 2014.04.18 00:36:48 © 132121

a valasz meghaladja az index tarolo kapacitasat. 

tehat a '  van ilyen ? ..  es mitol '    kerdeseket mellozzuk. 

 

maradunk a tenyeknel. 

a gyertya elettartama futasteljesitmenyben van megadva. 

(centi, meter, kilometer. egyeb ) 

a fel ev.. ebbol durvan sokat elarul.. 

 

nem nedves. 

az baj. 

ilyenkor sikosito ajanlott.. bar sztem lofact..

olyan kell neki aki jol birizgalja.. 

de komolyan. 

olyat keress aki helybol lukon szurja. 

mind a 16-on egyszerre.

(itt is van a csodor >   J1962 << google )  

 

(megsertodhetsz, de tudd, csak felig vagyok komoly. :) 

 

 

Előzmény: Rocktober (132114)
cam aro 2014.04.18 00:20:49 © 132120

a wurth most kezdte el reklamozni az ujratolthetos kemias dobozait. 

en mar ~15 eve forrasztgatom a kerekszelepeket flakonba.. :) 

na ez valami ugyanaz lehet nagyba. .. csak itt nem jon a pofadba a dzsuva.. :D 

==============

 

 

Előzmény: novothauto (132119)
novothauto 2014.04.18 00:00:46 © 132119

Sziasztok!

 

Van nálam egy ilyen gép, ha valakit érdekel info, vagy megnézné, mert kell a műhelybe, az szóljon.

Nem olcsó a bérlete, nem vásárolható meg, de ribanc jó.

 

 

Minden jót, a punci szorítsa össze a bögyörőtöket még máma!  :)

 

 

cam aro 2014.04.17 22:11:10 © 132118

oke.

. mocorgott bennem hogy nem sima ugy. :)  

 

 

 

Előzmény: omada (132117)
omada 2014.04.17 22:01:55 © 132117

A műanyaggyűrűset ismerem, ez teljesen különbözik.

Ez valóban egy futógyűrű, gondolom azért találták ki hogy ne a főtengely kopjon meg a szimeringtől hanem ez a gyűrű és egyben cserélheted az egészet.

A gyűrű elég szorosan van a főtengelyen, csak csapágylehúzóval tudtam levenni.  Ezért is van a képen a régi szimering kettő darabban.  Már nem is reménykedek hogy ez kézzel felkocogtatva valaha is jólesz, mert nemfogom tudni beállítani milyen közel legyen egymáshoz a gyűrű és a szimering.  Megpróbálok valahonnan célszerszámot bérelni.
(lofsz annak aki kitalata, hogy szedjem szet. semmi folyas nemvolt rajta, szetszedve kopas sem latszik es van benne 503k km)

Előzmény: cam aro (132116)
cam aro 2014.04.17 21:50:00 © 132116

ilyen belso futogyurust meg nem lattam. 

..ugyhogy lehet fel info. 

 

ezek a fajta szimmeringek mind elofeszitve jonnek, ugy hogy a kozepukbe egy kettos 

feladatu muanyag gyuru van.

nem esetleg azt hiszed futogyurunek ? 

 

az elso feladat a szimm. elofeszitese nevleges mereten, vagy felette. 

tehat epp hogy szorit. 

 

a masodik feladat a felszereles.. ha esetleg kisebb lenne..mint egy csuszka felsegiti 

a tomito elet a csapra. 

---

amit tudni kell. 

ezekkel a szimmeringekel varni kell.

onfeszitos,  a belso gyuru kevetel utan 'zsugorodnak' az ajkak.. 

a bmw peldaul 4 orat ir, es szarazon szerelve. 

 

en megszoktam kenni.. ize.. biozsirral. 

...es nem igen varok vele..de ez mar inkabb szemen mulik. 

(hogy nyomja le a zsirt, mit hagy maga utan.. mennyire felulet passzos. .)

 

tevedes sk.. ha az valoban egy futogyuru.. akkor viszont szerintem egyszerre kellene betenni. 

 

Előzmény: omada (132111)
omada 2014.04.17 21:12:36 © 132115

Inkább a félmerevre hasonlít, rugója nincs.

Előzmény: 409 (132113)
Rocktober 2014.04.17 21:02:40 © 132114

köszönöm szépen az infot.:)nem nedves,a gyertya fél éves...valoszinű tul szivatta magát....van ilyen?És mitől?

Előzmény: cam aro (132091)
409 2014.04.17 20:53:59 © 132113

Ez rendes rugós szimering, vagy az a félmerev vitongumis basz?

Előzmény: omada (132111)
409 2014.04.17 20:52:57 © 132112

"ez ugye egy turbonyomás átalakító?"

 

 Így szó szerint nem. A turbónyomást nem kell átalakítani, így nincs is átalakítója.

Ez egy nyomás módosító elektromágneses szelep, amit lehet akár a turbónyomás szabályozásához (közvetett módon) is alkalmazni, de máshoz is szokás. A fekete henger a levegőszűrője. Miután mindhárom kivezetése a másik végén van, megeshet, hogy a repedés nem befolyásolja a működését, ha egyébként az elektromos tekercse sértetlen.

Előzmény: ezustgolyo (132105)
omada 2014.04.17 20:36:44 © 132111

Üdv!

A képen látható fajta szimmeringet szerelt már be valaki célszerszám nélkül? Kettő részből áll, van egy "sima" szimmering és egy belső futógyűrű.  Külsejét elkezdtem beütni ugyanúgy mint akármelyik másikkal tettem volna, a belsejét pedig a régi belsejével kocogtattam a helyére. Váltó vissza a helyére beindít, folyik....

Jól gondolom, hogy a futógyűrű és a szimmering mivel nem célszerszámmal lett berakva nem feszül eléggé egymásnak, így kijön az olaj. Reggelre jön az új, nemtudom érdemes e azt berakni vagy elég a most bentlévőt összébb ütni.

3.0Hdi Jumper

http://indafoto.hu/omada/alap_album

ezustgolyo 2014.04.17 20:04:58 © 132110

és a repedés az oldalán, szívhat ott falsot vagy az csak egy külső burkolat lehet?

Előzmény: mica-r (132108)
ezustgolyo 2014.04.17 20:04:24 © 132109

az jó mert akkor nem lehet elállítani :)

Előzmény: mica-r (132108)
mica-r 2014.04.17 19:53:50 © 132108

szuszogó lesz az

Előzmény: ezustgolyo (132107)
ezustgolyo 2014.04.17 19:51:26 © 132107

Az alján az a fekete henger

Előzmény: mica-r (132106)
mica-r 2014.04.17 19:36:30 © 132106

Általában ilyen egy nyomásátalakító, akár turbóé is lehet. Milyen tekerő van rajta? Nem hinnám hogy bármit lehet tekergetni.

Előzmény: ezustgolyo (132105)
ezustgolyo 2014.04.17 19:33:18 © 132105

Sziasztok!

 

Kérdésem ez ugye egy turbonyomás átalakító?

Az jó ha van az oldalán egy repedés?

A tekerentyű az alján mire való? illetve a tekerentyűn van egy kék jelölés, olyan autószerelős megjelölés de lehet hogy gyári vajon annak hova kell néznie?

Köszönöm!

Quattroman 2014.04.17 18:54:58 © 132104

az üvegházhatást okozó gázoknak mindegy hogy hol ereszted a légkörbe őket...

Előzmény: csekendzsin (132101)
no_holy_shit 2014.04.17 13:41:35 © 132103

szamod a regi?

Előzmény: Quattroman (132099)
no_holy_shit 2014.04.17 11:57:33 © 132102

küldtem egy emailt

Előzmény: Quattroman (132099)
csekendzsin 2014.04.17 11:23:09 © 132101

Meg az összehasonlításnak akkor van értelme, ha szállított árumennyiségre végezzük. Mi lenne, ha ugyanezeket a cuccokat kamion meg repülő vinné.

Ráadásul ezek a hajó motorok baromi hatékonyak, tehát igazából amit lehet, kifacsarnak az üzemanyagból. Csak sajnos ehhez az kell, hogy kisebb lakás méretű legyen egy henger, szóval egy ideig nem lesz autóban.

Annyiban viszont csúztatás az autós kérdés, hogy azért nem mindegy, hogy a kormot az Indiai óceán közepén, vagy a Nagykörúton pakolod ki.

Előzmény: 409 (132100)
409 2014.04.17 11:06:42 © 132100

Ebben azért az is közrejátszik, hogy ezek a hajók gyakorlatilag 24órát mennek naponta, míg az autók döntő többsége 1-3óra között. De gyanítom, van ebben nem kevés szenzáció hajhászás is.

Előzmény: Quattroman (132099)
Quattroman 2014.04.17 09:08:19 © 132099

ezt értem is. de az azért nem gyenge hogy a 15 legnagyobb együtt ennyi, és hány van még...

Előzmény: mica-r (132097)
409 2014.04.17 09:04:54 © 132098

És az sem mindegy, hogy ezt milyen megoszlásban teszik..... az autózás viszonylag kis helyen bocsát ki sokat, ami ráadásul sűrűn lakott terület.

Előzmény: mica-r (132097)
mica-r 2014.04.17 08:51:31 © 132097

Füstmennyiségtől függetlenül a tengeri szállítóhajó hatékonyabb üzemanyagfelhesználó sokkal.

Előzmény: Quattroman (132096)
Quattroman 2014.04.17 08:49:12 © 132096

"Egy kimutatás szerint 2009-ben Földünk 15 legnagyobb hajója annyi kormot és mérgező gázt eregetett a légkörbe, mint az összes személygépjármű együttesen. "

 

Láthatatlan tengeri óriások

Ha nagy feltalálókról, vállalkozókról, világot formáló „látnokokról” beszélgetünk a Szilícium-völgy bűvöletében élő korunkban, akkor annak az esélye, hogy felbukkan Malcom McLean neve, szinte a nullával egyenlő. Pedig a nevezett úriember 1957 október 4-én[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

Katalizátor.... EURO VI... szivassuk az autógyárakat....