Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

no_holy_shit 10 perce © 135545

ha sikerult addig menni a cuccal, hogy a mar nem is mozog, akkor mar annyira felhevitetted a lendkereket, hogy 99% hogy cserelni kell. szerintem az arajanlatban is benne van, gondolom ki is nyomtattak az arajanlatot (?)

 

 

Előzmény: matopityu25 (135524)
no_holy_shit 10 perce © 135544

kettostomegu+kupplung+munkadij=2800€

 

(multkor lakotarsam c3 hdi-jenel a kupplungra mondott 1100€-t a markaszerviz)

 

persze ha elolvasnad, hogy fent mi van irva es irtal, volna egy autotipust, motorkodot evjaratot, jobban meg tudnank mondani, hogy 2800€ menniyre realis...

 

en a hyeldben keresnek egy szervizt ami olcsobban dolgozik

Előzmény: matopityu25 (135524)
RÉMES 20 perce © 135543

Beköltözött Tihanyi Tamásba, és együtt folytatják. :-)

Előzmény: TraguAre (135527)
mica-r 8 órája © 135542

De nem volt megadva 500 eur értékhatár. Megcéloztam egy gazdaságos normál kategóriát.

Előzmény: no_holy_shit (135540)
no_holy_shit 9 órája © 135541

ami inkabb eszembe jut:

- G2 synchro bode

- G3 plus futomu (g3 vr6 syncro)

- ABF

- G4 4motion hajtassal

 

 

Előzmény: no_holy_shit (135540)
no_holy_shit 9 órája © 135540

egy g3v tdi synchro meg 500€ es van benne hely :-)

Előzmény: mica-r (135539)
mica-r 9 órája © 135539

Golf 4motion dízel kikerüli és pár literrel kevesebbet eszik :)

Előzmény: no_holy_shit (135538)
no_holy_shit 9 órája © 135538
Előzmény: no_holy_shit (135534)
mica-r 9 órája © 135537

Garázsban nincs olyan hideg, elbírja egy jó kocsi a kis emelkedőt.

Előzmény: sun_power (135532)
cam aro 9 órája © 135536

ha csak a fogyasztas a szempont akkor dizel. 

 

SK. 

Előzmény: sun_power (135530)
Adm 10 órája Creative Commons License 135535

Valami nagyobb benzines hogy legyen normális motorfék.

Előzmény: sun_power (135530)
no_holy_shit 10 órája © 135534

turbos kevesebbet veszit a teljesitmenyebol. ezert turbosat. dizel kevesebbet eszik. 

 

jo gazrekacioja es jo tengelyterheles elosztasa megis egy szivo benzinesnek lesz, összkerek is jo. tehat vmi konnyu pörgös szivo öszzkerekessel jo dolog a szerpentin, de ha ilyen nem talalsz, akkor MX5 vagy caterham

Előzmény: sun_power (135530)
cam aro 10 órája © 135533

"" Laguna 2.0 benzin, kb. 2005-ös. ""

 

nem tudom. 

Előzmény: hyuing (135528)
sun_power 11 órája © 135532

hát igen a hideg motorral neki vágni az emelkedőnek nem fincsi

az ilyen pince garázsokat se nagyon értem, amikor a ház alatt van a garázs és onnan egy tizenx fokos emelkedővel bukkan a kocsi a felszínre (helytakarékoságnak jó)  ... nem hosszú emelkedő mert csak egy kocsihossznyi kb de szerintem jelentősen rosszabb az autónak mint simán csak elindulni egy felszíni garázsból 


Előzmény: Nachtstern (135531)
Nachtstern 11 órája © 135531

Az Alpok országaiban sokkal több a diesel mint a benzines, de ez nem jelent semmit. Mindkettőnek nagyon szar, ha hidegen hajtva vannak, komoly hegyekre meg máshogy nem lehet felmenni, csak ha nyomod neki!

Előzmény: sun_power (135530)
sun_power 11 órája © 135530

Hali

tudom offos kérdés hozzáértőknek/ tapasztaltabbaknak 

Hegyekben milyen üzemű autót érdemes venni átlagos használatra? Benzin, gázolajos esetleg gázos? Hosszabb utakra (35-40 km fölött) , nem ilyen elugrok a boltba azt ennyi. Csak elméleti kérdés, egyik barátommal erről beszéltünk  és nem tudtuk eldönteni, hogy fogyasztásra meg úgy átlagos közlekedés szempontjából melyikkel lehet jobban boldogulni hegyvidéken. 
(többen mondták hogy benzines rugalmassabb, biztonságosabb hegyekben, viszont sokat fogyaszt, de van aki mondja hogy a dízel is ugyan annyit fogyaszt hegyekben mint a benzines... meg sok sok dolgot feltudnék sorolni amit ezzel kapcsolatban olvastunk/hallottunk) 


 

AFUTO 12 órája © 135529

Jóestét,

 

Swift 2007 M15A. Mindig megkapja az előírt szervizt, jó minőségű anyagokkal, 90k km.

 

Próbálok érhetően fogalmazni, bár tudom, hangot átadni írásban nem könnyű, sőt.

 

Tehát, az feltételezhetően mindenkinek ismerős, ha egy lejtőn lassan indulunk el úgy, hogy a féket lassan engedjük fel, ekkor egy kb. nyekergő-daráló hang jön a fék felől.

 

De mi van abban az esetben, ha ez a hang sík úton történő fékezéskor is hallható, a megállás pillanatában?

Ha nagyon finoman lassítok és állok meg, akkor elkerülhető, de ez azért nem mindig megoldható városi forgalomban.

 

Köszönöm.

hyuing 14 órája © 135528

Hőfok rendben, az alapjárati motort hogyan tudom ellenőrizni?

Előzmény: cam aro (135523)
TraguAre 16 órája © 135527

Elég nagy szellem, hogy ne hagyja abba.

Előzmény: Molly71 (135526)
Molly71 20 órája © 135526

Már nem ,mert elhunyt :(

Előzmény: Paco155 (135525)
Paco155 20 órája Creative Commons License 135525

Öööööö.. a távgyógyítás és távdiagnosztika csak Gyurcsóknak ment mostanában, úgyhogy ezt innen megmondani lehetetlen.

Előzmény: matopityu25 (135524)
matopityu25 21 órája © 135524

Sziasztok. Németországba az autópályán lett egy olyan hibám hogy 130-nál egyszer csak megcsúszott a kuplung ( előtte soha) kb.50 km-ert tudtam vele menni aztán le kellett állni majd hiába tettem sebességbe szinte alig ment csak forgott a motor,eljutottam egy szervízbe ahol 2800euroért akarják megcsinálni,úgy döntöttem inkább haza hozatom. Nem túlságosan megy a német így nem is tudom mi kerülhet ennyibe. Kérdésem az lenne,hogy szerintetek csak egy egyszerű kuplungcsere megoldja ezt a problémát vagy esetleg lehet más is ennek a hibának a hátterébe? Illetve az autómba kettős tömegű lendkerék van,szükséges kuplung cserekor ezt is cserélni? Köszönöm.

cam aro 1 napja © 135523

gazpedal poti, az dupla poti. 

nem valoszinu mindketto egyszerre, es tok ugyanugy romlik el. 

tehat ha ott a hiba, arra kodot ir. 

 

csigas alapjarat, nezd meg eloadatban a motor hofokot. 

tipp.

parszor mar szivatott. 

Előzmény: hyuing (135509)
w.lacika 1 napja © 135522

....-))))

Előzmény: Kawabiker (135521)
Kawabiker 1 napja © 135521

M10 csavar úgy hozzásimul, mint két kicsi legó flúrtomi után szabadon.

Tehát köszönöm a tippet, galanté lesz bele!

Stekert meg max bontóban nézek.....

 

Előzmény: Kawabiker (135520)
Kawabiker 1 napja © 135520

ez jólhangzik, sak nem találom a menetfésüm :(

Szemre gyanus ez 16x1,75 v. 16x2

De ne nekem legyen igazam és legyen 16x1,5 :)

 

Keresek mindjárt egy 1,5 menetemelkedésű szabvány csavart és mellé rakom....

 

Előzmény: w.lacika (135519)
w.lacika 1 napja © 135519
Előzmény: Kawabiker (135515)
bambi942 1 napja © 135518

Sajna nem jó a vw-é mert megnéztem és 22mm a menet.

Előzmény: bambi942 (135516)
w.lacika 1 napja © 135517
Előzmény: Kawabiker (135515)
bambi942 1 napja © 135516

VW Golf 1/2/3 ezeket nézd meg.szerintem jó lehet???azt hiszem 90 foknál kapcsol be.??

Előzmény: Kawabiker (135515)