Ha már így belejöttem a kérdezésbe, 2014 es 1.8 tdci ford connect p7pb mot kód. Honnan lehet megállapítani, hogy lánc van a főtengely és a nagynyomású között vagy szíj? alvázszám szerint vagy szíj vagy lánc.
Tiszteletem Kolléga Urak! Astra 2008 1.7 Z17DTH 300 Ezren felül. P0002-5B, és P0002-75 kód esetében szerintetek ha kicserélem a nyomásszabályozó szelepet, csak a polcon lesz majd egy tarcsi új szelepem? Vagy tényleg lehet, hogy bűnös? A hiba pillanatában 1530 f/perc, 793 bár nyomás van.
páran megnyugtattatok - a kerékcsavarok kenése kérdésben (valahol azt is lattam, hogy "tilos" :-))
20 eve meglevö Honda Jazz-en, teli nyarit en csereltem (kiveve mikor uj szett jött; szoval vagy 140 kerekcsere :-) es kicsit en is megkenem
nehany Jazz-nel olvastam mar a töcsavar töreseröl, talan az is szerepet jatszik benne, hogy nagyon ratepik + összegyogyul kenes nelkül
en meg nyilvan nem is tepem ra + kicist kenve is ...még nem elözött meg a kereke, illetve leszedeskor sem éreztem, hogy lazult volna - az meg mar ha 140 csere x 4 csavar, az 560 kerékcsavar ...nekem ez sok, másnak rövid idö alatt megvan
500-1000 km alatt már nagyon halványan sem látszanak ezek. De nagyon függ az autótól, és attól, hol és hogyan használják. Driftben 1 kör és eltűnt.. :)
Gumizásban jártas kollégákat kérdezném, hogy az új abroncsok futófelületén látható színes csíkok, illetve a szintén futófelületre nyomtatott szöveges információk fehér betűvel valamilyen kódok) kb. hány kilométer után kopnak le? Ilyesmire gondolok (nem saját fotó):
Akkor a 6 fok eltérés az már bőven határeset is lehet? Holnap elhozzuk aznautót., azóta még tovább kupálodtam T.Bulletin infókból.., sanszos hogy okozhatja ez is a hibakódót.
Itt a Suzuki SX....,alkalmilag kigyulladó ESP Lámpa hibával...
Csináltunk egy nem túl hosszú próbautat....,hibajelzés semmi, kormányrásegités korrektūl van ,normálisan múkødik minden..
Diag csatolva--- az ominozus C1122- t sajátos beiródása miatt kivettük a hibák közül ,mint megtévesztőt , .lásd Laci pécs- nek szóló fényképeket- szöveget,
Ami ujdonságként feltünt az ügyfél által eddig nem emlitve--hogy a kormánykerék nem egyenesen áll., kb minusz 6 fokkal.,mint elmondta volt valami futómüjavitás is elkõvetve.., szerinte kizárolag hosszu egyenes autópályaszakaszokon szokott kigyulladni az ESP lámpa..,eröltetetten belelehetne magyarázni a hibakód létrejöttéhez, hogy túl sokáig hibásan állt a kormány mozgatás nélkül?? Vagy csak okostojáskodás - fantázialgatás inkább??
Mindenesetre--- hogy valahol elinduljunk--- elvittük először egy kollégához futómü korrekcióra.., utána csinálunk majd beállitást stb- stb
Itt a Suzuki SX....,alkalmilag kigyulladó ESP Lámpa hibával...
Csináltunk egy nem túl hosszú próbautat....,hibajelzés semmi, kormányrásegités korrektūl van ,normálisan múkødik minden..
Diag csatolva--- az ominozus C1122- t sajátos beiródása miatt kivettük a hibák közül ,mint megtévesztőt , .lásd Laci pécs- nek szóló fényképeket- szöveget,
Ami ujdonságként feltünt az ügyfél által eddig nem emlitve--hogy a kormánykerék nem egyenesen áll., kb minusz 6 fokkal.,mint elmondta volt valami futómüjavitás is elkõvetve.., szerinte kizárolag hosszu egyenes autópályaszakaszokon szokott kigyulladni az ESP lámpa..,eröltetetten belelehetne magyarázni a hibakód létrejöttéhez, hogy túl sokáig hibásan állt a kormány mozgatás nélkül?? Vagy csak okostojáskodás - fantázialgatás inkább??
Mindenesetre--- hogy valahol elinduljunk--- elvittük először egy kollégához futómü korrekcióra.., utána csinálunk majd beállitást stb- stb
nagyon banális kérdés:ha a kerékcsavarok menete rozsdás,érezhetően darabosan lehet kézzel hajtani bekenitek valamivel? data azt írja,hogy nem kell.volt már olyan és szerintem ez miatt,hogy meglazult pártíz km. után.nyomatékra lehúzás után.
Ezen a lakokocsin,ha Minden le van kapcsolva,kikapcsolva,akkor is ez a relé be van húzva és zabál.Én ezt gondolom nem mormálisnak,ha Minden fogyasztó le van kapcsolva,és lezárva az autó,úgy mond gyuhalni állapotban van,akkor is ez a relé be van húzva.ez a hiba.