Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

spapda Creative Commons License 20 perce 0 0 219477

Gumizásban jártas kollégákat kérdezném, hogy az új abroncsok futófelületén látható színes csíkok, illetve a szintén futófelületre nyomtatott szöveges információk fehér betűvel valamilyen kódok) kb. hány kilométer után kopnak le? Ilyesmire gondolok (nem saját fotó):

cobra46 Creative Commons License 13 órája 0 0 219476

 

Erre gondoltam...,reménykedve

Előzmény: cobra46 (219475)
cobra46 Creative Commons License 13 órája 0 0 219475

Köszi--- jópofa vagy-- értem  youkot.. 

 

Akkor a 6 fok eltérés az már bőven határeset is lehet?  Holnap elhozzuk aznautót., azóta még tovább  kupálodtam T.Bulletin infókból.., sanszos hogy okozhatja ez is a hibakódót.

Előzmény: cam aro (219473)
atuc Creative Commons License 14 órája 0 0 219474

Én sem. Vékony grafitos zsír mindenhova. Ha a kerékcsavar meglazul az előírt nyomatékkal lehúzás után, akkor valami egyéb hiba van.

Pl. tehermentesítő hiba, vagy kúpos alufelnibe félgömb csavar vagy viszont.

Előzmény: cam aro (219472)
cam aro Creative Commons License 14 órája 0 1 219473

lezli1946  epp ugyanilyen hibarol ir kicsit lejebb. 

kerdezd meg tole mire jutott.. :))

 

 

asszem +/- 4 fok korul van (altalaban ) a kormanyszog adok toleranciaja. .

bekollene allitani, azt kiderul.  

Előzmény: cobra46 (219471)
cam aro Creative Commons License 14 órája 0 0 219472

drotkefe ? 

 

en semmi menetet nem teszek ossze szarazon.

nem emlekszem hogy lett volna vissza lazulos csavarom/anyam. 

ettol meg nem kizarhato. 

 

Előzmény: zsoltmester (219468)
cobra46 Creative Commons License 15 órája 0 0 219471

Itt a  Suzuki SX....,alkalmilag kigyulladó ESP Lámpa hibával...

 

Csináltunk egy nem túl hosszú próbautat....,hibajelzés semmi, kormányrásegités  korrektūl van  ,normálisan múkødik minden..

 

Diag csatolva--- az ominozus C1122- t sajátos beiródása miatt kivettük a hibák közül ,mint megtévesztőt , .lásd Laci pécs- nek szóló fényképeket- szöveget,

 

Ami ujdonságként feltünt az ügyfél által eddig nem emlitve--hogy a kormánykerék nem egyenesen áll., kb minusz 6 fokkal.,mint elmondta volt valami futómüjavitás is elkõvetve.., szerinte kizárolag hosszu egyenes autópályaszakaszokon szokott kigyulladni az ESP lámpa..,eröltetetten belelehetne magyarázni a hibakód létrejöttéhez,  hogy túl sokáig hibásan állt a kormány  mozgatás nélkül??  Vagy csak okostojáskodás - fantázialgatás inkább??

 

Mindenesetre--- hogy valahol elinduljunk--- elvittük először egy kollégához futómü  korrekcióra.., utána csinálunk majd  beállitást stb- stb

 

Véleményetek??

Előzmény: Bmrenault (219470)
Bmrenault Creative Commons License 15 órája 0 0 219470

Általában kerékcsere után 50km és ellenörzés a régi iskola szerint.

wd40 et használok, zsírt kis mennyiségbe.

Előzmény: zsoltmester (219468)
Lezli1946 Creative Commons License 17 órája 0 0 219469

Itt a Suzuki SX....,alkalmilag kigyulladó ESP Lámpa hibával...

 

Csináltunk egy nem túl hosszú próbautat....,hibajelzés semmi, kormányrásegités  korrektūl van  ,normálisan múkødik minden..

 

Diag csatolva--- az ominozus C1122- t sajátos beiródása miatt kivettük a hibák közül ,mint megtévesztőt , .lásd Laci pécs- nek szóló fényképeket- szöveget,

 

Ami ujdonságként feltünt az ügyfél által eddig nem emlitve--hogy a kormánykerék nem egyenesen áll., kb minusz 6 fokkal.,mint elmondta volt valami futómüjavitás is elkõvetve.., szerinte kizárolag hosszu egyenes autópályaszakaszokon szokott kigyulladni az ESP lámpa..,eröltetetten belelehetne magyarázni a hibakód létrejöttéhez,  hogy túl sokáig hibásan állt a kormány  mozgatás nélkül??  Vagy csak okostojáskodás - fantázialgatás inkább??

 

Mindenesetre--- hogy valahol elinduljunk--- elvittük először egy kollégához futómü  korrekcióra.., utána csinálunk majd  beállitást stb- stb

 

Véleményetek??

 

Hibakód: C1024 Kormányszögszenzor áramkör hiba.    History/ ABS

Előzmény: kraptrovics (219455)
zsoltmester Creative Commons License 17 órája 0 0 219468

sziasztok!

nagyon banális kérdés:ha a kerékcsavarok menete rozsdás,érezhetően darabosan lehet kézzel hajtani bekenitek valamivel? data azt írja,hogy nem kell.volt már olyan és szerintem ez miatt,hogy meglazult pártíz km. után.nyomatékra lehúzás után.

cobra46 Creative Commons License 24 órája 0 0 219467

Abszolult korrekt amit irtál erről a -C1122- röl...rémségről..

 

Csak gyujtàsnál diagolva mindig beirja a hibakódót az EPS-be- akkor is ha nincs hiba!!!

 

Járómotornál diagolva nincs hibakód.

Járónál törölhetö.

 

KÖSZI!

Előzmény: lacipécs (219452)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 0 219466

ja.

a fejlecben az van, alatta megis a vss merest irja..

nem tudom miert. 

van mentseg. .csak googliztam.  

 

ford. 

tarolt hiba  P0000. 

leiras.

nincs tarolt hiba. 

...ezek ilyenek.. :D 

Előzmény: lacipécs (219452)
hayabusa123 Creative Commons License 1 napja 0 0 219465

Ezen a lakokocsin,ha Minden le van kapcsolva,kikapcsolva,akkor is ez a relé be van húzva és zabál.Én ezt gondolom nem mormálisnak,ha Minden fogyasztó le van kapcsolva,és lezárva az autó,úgy mond gyuhalni állapotban van,akkor is ez a relé be van húzva.ez a hiba.

Előzmény: majkel (219464)
majkel Creative Commons License 1 napja 0 0 219464
Előzmény: majkel (219463)
majkel Creative Commons License 1 napja 0 0 219463

Látom a panelon, h CBE gyártmány, létező cég.

https://www.reimo.com/hu/kemping-shop/elektromossag-lakoautohoz-akkumulator/rele-12v/16188/trennrelais-70a-einf.-sb

 

Gyárt ilyen relét, és sokan használják a Victron cuccait.

Előzmény: majkel (219462)
majkel Creative Commons License 1 napja 0 0 219462

https://forex.hu/kategoriak/forex-termekek/levalaszto-kapcsolo

 

A termékeknél találsz PDF leírást, ebből érteni fogod a működési elvet.

 

Keress rá a beépített relé tipusára, biztos megtalálod a gyártó doksiját.

Ez tök általános dolog a lakóautókban.

Ha smart generátoros, akkor kicsit bonyolultabb a helyzet.

Előzmény: hayabusa123 (219458)
hayabusa123 Creative Commons License 1 napja 0 0 219461

https://photos.app.goo.gl/kBp1NsU4va2Codar7

A saját csatlakozikat dugtam vissza,ezért nem értem,miért hûz be ha nincs gyujtáson a lakokocsi.Persze betudnám kötni a magam módján,húzok egy bezetéket elölröl és kész,de mi a fence miatt van most áram ott ahol nem kéne

Előzmény: 409 (219453)
Paco155 Creative Commons License 1 napja 0 0 219460

Mondd csak. Elolvastad azt amit írtál, mielőtt elküldted?

Előzmény: hayabusa123 (219458)
hayabusa123 Creative Commons License 1 napja 0 0 219459
Előzmény: cobra46 (219457)
hayabusa123 Creative Commons License 1 napja 0 0 219458

Kedves kolegák,segîtsetek értelmezni ezt a relét,vagy szakaszolorelét vagy vészrelénwk nevezzük fiat ducato 2,3multijet,2013 as model de erre rávan épîtve lakokocsi,,köztudott,Hogy lakokocsi építö cégek elöszeretettel használják alapnak ezt a tipust.Namost,van a lakokocsiban akumlátor,van a kocsiban is a vezetö lába alatt.Ez az indito aku,ami akkor van összekötbe a lakokocsiakuval,ha jár a motoro,és tölt,vagy csak gyujtáson is,amugy,nincs összekötve egymással,azért,Mert ha a gyerekek pléjstésönöznek a kempingben,és lemeritik a lakokocsi aksit akkor is indul az autó.na most ez a relé,nem köti össze a Nagy csatikat,valszinû az érintkezö a relébrn elégett,Mert amugy behûz,és a rajt levö biztik jók,kicseréltem,de most mindig behuzva van.ugyanis volt még egy ugyan ilyen relé a lakokocsi akutartoban,arra az esetre ha 2 darab akuja lenne a lakokocsinak,azokat is szerintem szakaszolja,na most ezt a relét raktam elöre,de áramot kap a lakokocsi akuról és behûzva van állandoan.Mi lehet a hiba ,valaki ismeri ezt a rendszert?Rajz kizárt Hogy találjak 

Előzmény: 409 (219449)
cobra46 Creative Commons License 1 napja 0 0 219457

Épp most telefonáltam ügyfélelle-- holnap hozza..

 

Rakerdeztem a rásegitésre-- szerinte szépen múködik., nemreg csereltek toronycsapagyat stb.., azóta mégkönnyebben tudja mozgatni a kormányt...

 

ESP napokig jó..,aztán égve marad--- leállitás után  jó megint..

Előzmény: kraptrovics (219455)
cobra46 Creative Commons License 1 napja 0 0 219456

Kösz..., még nincs itt  a Suzuki., csak " felkészülési stádiumban" vagyok.., lehet hogy ügyfél elmondását nem kell 100%- k venni...

 

Ha itt lesz mindenképp kifogom probálni egyenkét amiket szóbahoztál

 

Amit legelején irtál .,  az bennem is felderengett mint magyarázat a hibakód beszedése kapcsán..,legalábbis most ezt mondogatom magamnak nagyokosan...

 

Üdv

Előzmény: kraptrovics (219455)
kraptrovics Creative Commons License 1 napja 0 1 219455

"furcsának" találtam hogy kb 50km/h sebeséggel megy az autó miközben az motorfordulat 200rpm vagy kevesebb.., és nem áll le az autó....."

 

 

Jóreggelt kívánok, pont ezért írja be hibára, mert ez életszerűtlen, vagyis ebből azt "gondolja", valamelyik jel tuti hamis, tehát letiltja a szervót.

Ha szervóhiba (EPS) és nem ESP vagyis -->ABS tömb hiba, mert akkor tök más az egész téma.

 

Esetleg ha ott az autó, akkor állapítsd meg, van-e benne "villany-kormány", máködik-e a rásegítés, működik-e az abs, a hiba törölhető-e, abban a vezérlőben van-e a hiba, meg ilyen apróságok.

 

 

Előzmény: cobra46 (219454)
cobra46 Creative Commons License 1 napja 0 0 219454

én igy éretelmeztem a gyári TSB-t a C1122 kód "keletkezésée"... ,gyenge magyar-angol müszaki forditásomban ..., ami a gagyi gugliénál még jobb is lehet....

 

 

A C1122 Motorfordulatszám jel áramkör hiba hibakód detektálva van ha :

 

1.  : Autó sebessége 50km vagy több., Motorfordulatszám 220rpm vagy kevesebb..

 

2.Első nekifutásra "furcsának" találtam hogy kb 50km/h sebeséggel megy az autó miközben az motorfordulat 200rpm vagy kevesebb.., és nem áll le az autó.....

 

vagy nagyon bénázok...???

 

 

3.Lehetséges hogy akármi érzékelési hiba miatt ., pl 200rpm van érzékelve---miközben a tényleges motorfordulatszám egész más??

 

4. Vagy Laci pécs kollégánk mondoját harmadszor is figyelembe illene vennem...???

 

üdv

 

 

Előzmény: 409 (219453)
409 Creative Commons License 1 napja 0 1 219453

 

 Értelemszerűen nem elírás.

Előzmény: cobra46 (219450)
lacipécs Creative Commons License 1 napja 0 0 219452

Amit te is linkeltél:

"Dtc C1122: Engine Speed Signal - Suzuki SX4 Service Manual"

Találkoztam már iyennel,azért írtam....

Ostoba megoldás,de ez ilyen:ha csak ráadott gyújtáson nézed benne van,járónál nem.

(hibakód nincs 100%-ban a fejemben,de az tuti,hogy Engine Speed Signal-t hiányolta álló motornál)

Előzmény: cam aro (219445)
cobra46 Creative Commons License 2 napja 0 0 219451

Meg mindig  : Suzuki SX ., ESP  ( nem EPS!)  lámpa alkalmilag kigyullad--és  C1122 hibakód..

Előzmény: cobra46 (219450)
cobra46 Creative Commons License 2 napja 0 0 219450

Meg mindig  : Suzuki SX  EPS  ( nem EPS!)  lámpa alkalmilag kigyullad--és  C1122 hibakód..

 

Kérdés :A  csatolt rajzon a "220RPM" az nem elirás?? Nem 2200RPM  - nak kellene lennj???

 

Köszi!

409 Creative Commons License 2 napja 0 0 219449

 

 Az egy 5hengeres PDTDI motor.

 

Nagy előnye, hogy semmilyen szíj/lánc nincs rajta, így azok nem szakadhatnak el/cserélni sem kell. A nyűgjei pont ebből fakadnak. Vízpumpát cserélni nem egyszerű, a segédhajtás tengelykapcsolója/szabadonfutója sem örök életű, de legalább drága, mint amúgy minden része.

 

 

Előzmény: csoppika (219446)
cam aro Creative Commons License 2 napja -1 0 219448

vajon hany olajcseret loptak ki alola mentoskent a 17 eve alatt ? 

...lehet egyet se.. lehet sokat.. 

 

a baj nem is itt van, hanem hogy egy ilyen autorl kersz online igazolast.

 

lehet tokeletes, es lehet egy nagy kalap szar is. 

menj el, nezd meg. 

ne kelljen mar besaccolni egy 17 eves auto allapotat. 

 

Előzmény: csoppika (219446)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!