Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 1,5 órája 0 0 219438

aprobetus linket lattad ? 

nem mondom az a baja, de tan megnezed azt kiderul.

---------------

de ennyi van meg róla  egyelöre...""

 

ertem. 

szofosas.  (en is szoktam :) 

Előzmény: cobra46 (219437)
cobra46 Creative Commons License 2 órája 0 0 219437

Jogos a két pont.., bocsi...de ennyi van meg róla  egyelöre...

Előzmény: cam aro (219435)
cam aro Creative Commons License 3 órája 0 1 219436

leginkabb vss hibanak tunik. 

az meg kell eps, es esp nek is. 

Előzmény: kraptrovics (219429)
cam aro Creative Commons License 3 órája 0 0 219435

Kérdezés előtt kérjük megadni az autó típusát, évjáratát és a motorkódot. Néha a színe is számít.

 

 

unalmas mar rakerdezni. 

tobbet nem is fogok.> scroll.  

 

 

 

https://www.manualslib.com/manual/1128304/Suzuki-Sx4.html?page=958

Előzmény: cobra46 (219428)
cobra46 Creative Commons License 5 órája 0 0 219434

Gugli -- kivált müszakiforditása-- nemritkán egy közepes angoltuďással sem ér fel sajna..

 

Ha hozzák , akkor figyelembe vesszük véleményed...,visszajelzek ha pozitvba jutottunk..., mély hallgatásba burkolódzunk ha nálunk is bukta...

 

Köszi és üdv

Előzmény: kraptrovics (219433)
kraptrovics Creative Commons License 6 órája 0 0 219433

Ha fordítóznod kell, akkor aztán nem csak bemész az erdőbe, de bent is maradsz, egy mély sötét verem legalján.

 

Két dolgot (meg még kitudja hányat) jelenthet ugyanez a hibakód, de lejjebb le is írják ezt ugyanitt.

Emberünknek a szervója rossz, nehéz a kormánya, de amivel kiolvasta az fixen az ABS hibára "fordítja le" a hibakódot.

Előzmény: cobra46 (219432)
cobra46 Creative Commons License 8 órája 0 0 219432

 

 

Erre kattantam rá.., lehet hogy ( részben?) bevitt az erdőbe??  Mindenesetre elvesztettem a fonalat...

Előzmény: kraptrovics (219431)
kraptrovics Creative Commons License 8 órája 0 1 219431

"kellene a kormányzáson valami " nehézséget- változast" "

 

Ha a hiba fennáll, akkor de. Ha csak egyszer volt ilyen(tárolt hiba, nem élő), akkor nem feltétlenül tiltja le a rásegítést.

Viszont mint írják is, félig igazad van, a suzukinál ezt a hibakódot mégis használják ESP-re is, ez simán úgy derül ki, olyan autókban is láttak ilyen kódot, ahol semmiféle elektromos szervó nincs. 

 

Előzmény: cobra46 (219430)
cobra46 Creative Commons License 9 órája 0 0 219430

Köszi nagyon!!!!

 

Már olvastam-- de mindenképp  megéri mégegyszer is elolvasni..., meg is tettem.

 

de nem kellene a kormányzáson valami " nehézséget- változast" észrevenni??  Bár erre célzottan eddig  nem kérdeztem rá a tulajnál.., magától nem panaszkodott ilyesmire...

Előzmény: kraptrovics (219429)
kraptrovics Creative Commons License 9 órája 0 0 219429
Előzmény: cobra46 (219428)
cobra46 Creative Commons License 9 órája 0 0 219428

Sziasztok!

 

Suzuki SX  ESP lámpa randomszerüen kigyullad--motorleállitás után elalszik ideiglenesen .,normális menettulajdonságok müködik minden., más hibajelzés nincs a müszerfalon!  Két mühelyben volt már ez ügyben.., tulaj kapásból mondta telefonon a hibakódót : C1122.

 

 

Egyelöre ennyi infónk van--hétfőn hozza a delikvenst.., jó volna  ez ügyben megtörtént tapasztalataitokból felerősiteni magunkat.

 

Hibakód szerint a C1122 jobb.első ABS hibakód volna preferálva stb...,de mivel ESP-ről van szó ezenkivül "kismillió" egyébb más is szóbajöhet....

 

Köszönök szépen minden ezirányú infót-segitséget!!!

 

 

cam aro Creative Commons License 26 órája 0 0 219427

Azt a 350-400 ezret az "új", az""

azt bocs, akkor beneztem.. 

 

ne azzal foglalkozz hogy mi a markaja. 

utangyartott az osszes, valoszinu ugyanz press szerszam alol kerultek ki. 

( nem hiszem hogy van a vilagon ot gyarto, aki 20 eves corollahoz tankot gyart

de leginkabb csak egy. ) 

 

azzal foglalkozz hogy melyikre, mennyire hasznalhato garanciat adnak. 

Előzmény: zsoooc2 (219426)
zsoooc2 Creative Commons License 26 órája 0 0 219426

Azt a 350-400 ezret az "új", azaz legalább 10-15 éves autóra írtam, hogy annyit legalább rá kellene költeni nagy valószínűséggel, ha a mostanit lecserélném (és akkor a rejtett "aknákról" még nem is volt szó).

Igazából most már arra lennék kíváncsi, hogy az utángyártott tankokkal általánosságban mik a tapasztalatok (a bontott tankot inkább elengedem), azóta kicsit utántanéztem, ezek jöhetnek szóba: Polcar, Klokkerholm, Oyodo, Aic, Van wezel. Árban van azért jelentős különbség köztük. Nyilván nem olyan, mint egy gyári, de valahogy döntenem kell melyik legyen.

Előzmény: cam aro (219425)
cam aro Creative Commons License 28 órája -1 2 219425

öszi a válaszokat, nagyon hasznos volt, ja, nem. ""

 

a kerdeseidre adott  -jo- valaszok egy josda szinten lettek volna. 

senki nem tudja milyen az epp egy bontosnal rohado uzatank allapota,

de paran mar javitottak 20 ev koruli autot.. 

szvsz hulyeseget kerdeztel.  

 

de egybkent meg leirtad. 

 

300e-al vagy a piaci ar felett. 

most plusz 150e .

es meg 300-400e-t rakellene koltened 

...ezeket te irtad.. 

 

ez 850.000 forint > csak < allapotmegorzesre. 

 

na most akkor tenyleg hulye voltam hogy ujabb autot ajanlottam ? 

...karban tartani azt is kell.. de talan kevesbe rozsdas ..

 

 

Előzmény: zsoooc2 (219421)
cam aro Creative Commons License 28 órája 0 0 219424

Normálisan karbantartva nincs vele semmi gond ""

 

nono.. villanymotoron (kuplung )  nincs mit karbantartani,

azt azert az eleg surun (ez meg egy viszonyszam :)  megnyekken az osszes* robot valtoban. 

 

* szvsz mindegy mit vesz. 

Előzmény: mados (219420)
rvf400 Creative Commons License 1 napja 0 0 219423

köszönöm

Előzmény: mados (219420)
Bmrenault Creative Commons License 1 napja 0 0 219422

Akkor a jól bejáratott szerelöd megrendeli hozzá a cuccokat és megcsinálja. Ha szar lesz az ő sara.

Előzmény: zsoooc2 (219421)
zsoooc2 Creative Commons License 1 napja 0 0 219421

Köszi a válaszokat, nagyon hasznos volt, ja, nem.

A konkrét autót 0 Ft-ért "vettem", nagyjából most tartok ott, hogy a piaci árán felül +300 ezerben van. Viszont - kis túlzással - az utolsó csavarig tudom mit, mikor, milyenre cseréltek/cseréltem benne, teljesen ismert az előélete, ott voltam, amikor kigördült a szalonból. 2 éve már mondta a karosszériás, hogy a tankkal és a csővel nem érdemes foglalkozni, cserés lesz pár éven belül. Akkor normálisan le tudták szerelni és visszarakni, nem mondták, hogy annyira gáz lenne.

Tökéletesen tisztában vagyok az állapotával, minden dokumentálva van fotókkal is, így jól nyomon követhető az állapota. Klasszikus lakatosmunkát még nem kellett végezni rajta (komolyabb sérülése sem volt még), kapott alváz- és üregvédelmet (bár nyilván jobb lett volna korábban), néhány elem homokszórva és újrafestve lett. Számolgattam, hogy mi lenne a jobb: eladni vagy sokat költeni rá. Nem ahhoz viszonyítom, hogy a piaci árához képest mennyit kell rákölteni, hanem azt, hogy mennyi az alternatíva költsége (egy fiatalabb használt). Most ez a meló lesz vagy 150 pénz, főleg ha nem bontott cucc kerül rá. Nyilván sok, de várható volt, ahogy az is, hogy lesz még egyéb meló is hamarosan. Ez komolyabb melónak tűnik, így nem fogom magam nekiállni megcsinálni, van bejáratott szerelő és karosszériás.

Egyébként motorikusan és egyéb szempontból semmi baja nincs, fék, futómű, gumik is teljesen rendben vannak, "csak" a rozsda, amivel foglalkozni kell és sokat költeni rá (sajnos a használati körülmények ehhez erősen hozzájárultak: hó és sár nagy mennyiségben rossz utakon). De ha most lecserélném, vennék egy zsákbamacskát. Akárhogy is nézzük, még a legjobb szakértő sem lát bele a motorba, és az üregekbe egy sima átvizsálás során (amire lehetőség van vétel előtt), van azért komoly rizikója egy idősebb, min. 10-15 éves használt autónak. Ahogy az is tény, hogy kb. 300-400 ezret minimum rá kellene költeni. Az összes folyadék és szűrő, gyertyák, alváz- és üregvédelem nem kevés pénz, és akkor még azt feltételeztem, hogy nincs komolyabb hibája. Továbbá, azt még nem is számoltam, hogy a használtautó-vétel mennyi utazással, időbefektetéssel, egyéb költséggel (átvizsgálás, papírmunka stb.) jár.

Előzmény: cam aro (219413)
mados Creative Commons License 1 napja 0 0 219420

Az 500-asból is van robotváltós. Abban sem kell kuplungolni. Normálisan karbantartva nincs vele semmi gond. Mondjuk ez sok másra is igaz.

Előzmény: rvf400 (219418)
Bence4093 Creative Commons License 1 napja 0 0 219419

Sziasztok.

 

Adott egy 2008-as 1.3-as benzines Swift II , ami hidegindításnál ingadozik az alapjárat, van hogy alacsony, 500-600 körül, de van hogy meg magától felugrik 2000-re, van hogy leis akar állni, füstöl, kattogva jár, de ha elindulsz vele, s kezd bemelegedni, beáll normális értékre. Merre érdemes keresni a hibát? A tulaj városba használja oda vissza 6-6 km-ert....

rvf400 Creative Commons License 1 napja 0 0 219418

Sziasztok, 

faterom bal térde erősen problémás lett, a mostani Fiat 500-at /piros/ lecserélné valami hasonló kicsi, benzines automatára. 

Melyik váltóval van viszonylag kevés gond ?

köszönöm

Vasti Creative Commons License 1 napja 0 0 219417

Hopp, jól elszámoltam magam :-) 22.000km-es olajcsere volt a "legrosszabb". Bár az évek ugye...

 

Közben lebeszéltem magam a vásárlásról: mert minek cseréljem le a mostani, ismert roncsot (2008-as Peugeot 207 Ö3 Edition 1.6 HDI90 FAP, 245.000km-el, de pont 3 éve hajtjuk különösebb hibák nélkül) egy ismeretlenre, kb. 5000 ajró ráfizetéssel?!

 

A kis Peugeot turbója már elég kaka, de nem egy nagy összeg a csere: a nyáron valamikor kap egy újat, meg ami kopog-lötyög esetleg, a bal küszöb hátulján alul van egy kis rohadás, azt kijavíttatom, és pár évig még remélem elmegy (mert gondolom az €5000 töredékéből is fenntartom ha kell pár évig ;-)

 

 

Előzmény: mica-r (219402)
mica-r Creative Commons License 1 napja 0 0 219416

Pedig de, az alkatrész kevés. Pl az említett akksi, vagy pl karosszéria elemek, fékalkatrész, stb...
A selejtes színvonalú dolgok egy másik kérdés...

Előzmény: cam aro (219415)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 0 219415

 a gari időben márkszervizben egyre több beragadt autót látok alkatrészhiány miatt.""

 

nem az alkatresz keves, hanem a szar/ul tervezett/  auto a sok.. 

(lasd visszahivasok ) 

 

jo'cakkat. 

Előzmény: mica-r (219414)
mica-r Creative Commons License 1 napja 0 0 219414

Szervizbe ilyen értékű autó már ritkán téved (komolyabb beavatkozásra). Nem az a kategória.
A nagy BMW-re is lenne gyári tank 2000 euro körül, mégse lesz benne bóti új.
Elszaladtak az árak, lassan a gari időn túli autók nem fenntarthatók "rendes" márkaszervizbe hordva például. Ma is megleptek egy 3 éves Merci akksi kérdésében: 78Ah Li akku, 1millió 50 ezer Ft a márkaképviseletnél, de jelenleg nem kapható, majd tessék érdeklődmi 1-2 hét múlva...
 Azt már nem is mondom, hogy a gari időben márkszervizben egyre több beragadt autót látok alkatrészhiány miatt.

Előzmény: cam aro (219413)
cam aro Creative Commons License 2 napja 0 0 219413

ez teny, kar is lenne erte. 

 

de ha szervizbe viszi a gatyajat rakolti a tankcserere..

ha meg otthon.. abbol (is )  lehet orbit szivas. 

 

ertsd is. 

 

Természetesen minden hozzá tartozó egyéb alkatrészt a mostaniról tennék át, ""

20 eves csovek, plasztikok, csavarok...

 

legyen szerencseje. 

 

Előzmény: mica-r (219412)
mica-r Creative Commons License 2 napja 0 0 219412

az egy jó kocsi alapvetően

Előzmény: cam aro (219411)
cam aro Creative Commons License 2 napja 0 0 219411

ez egy corolla. 

Előzmény: mica-r (219410)
mica-r Creative Commons License 2 napja 0 0 219410

Logikus lehet, de nem biztos hogy el akarja dobni, nem feltétlen szétrohadt autó.
Ismerős itt hagyott hobbimunkának egy 27 éves BMW-t, szintén baj van a tankkal, mert kicsit szivárog alul. Régebben lehúzták valamin az alját, elkezdett most szivárogni. Újkorátol itthoni 750iL individual, teljesen jó állapotban, garázsos autó volt egész életében. Nem akarjuk kidobni.

Előzmény: cam aro (219409)
cam aro Creative Commons License 2 napja 0 0 219409

 Mit javasoltok? ""

 

venni egy ujabb autot.. 

 

bontott ugyanaz mint amid van, de az meg legalabb retkes is. 

az utangyartott kitudja milyen.. 

 

na es a sallangok.. 

ha egy tank rohadas hataron van, akkor ott mar minden rohadas hataron van. 

tank hevederek, beszakado tarto csavarok,  repedt gumicsovek, oreg plasztik csovek.. stb.. 

szvsz lehet ebbol - a jo szandek ellenere is - orbitalis szivas. 

 

ja.. a kerdesre nem tudok jo valaszt. :)

 

 

Előzmény: zsoooc2 (219408)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!