12. REMEMBER: The Liberty Dollar is a PRIVATE inflation proof currency and is NOT United States government currency, 'legal tender' or a 'coin'. Using the Liberty Dollar as barter for products and services at businesses across the country is voluntary.
Amúgy a magyar pénzek között is van olyan érme amire mondjuk az van verve hogy 50000 forint. Csak sokkal többet ér. :) De ha akarnál elvileg fizethetnél vele, az MNB adta ki. :)
de lökött vagy, ez nem fogorvosi rendelő hogy odacsörögj, megbeszéltük hogy jössz. múlthéten csomó ideig szopott a trémobil, mindenki panaszkodik hogy nem ért el:(((
Megjött a hideg idő, megint előkerült egy apró probléma... Szóval olyan 3-4 celsius fok alatt az alapjárati fordulatszámom olyan 2000 körülre emelkedik a beindítás után és még jó 10 km megtétele után is csak 1200-1300 körülig ejti vissza, pedig a víz már rég meleg. (Viszont ha mondjuk megyek vele 5 km-t, majd leállítom 15 percre, akkor újraindítás után máris jó az alapjárat, olyan 7-800 körüli...)
Magamtól arra gondoltam, hogy valami olyan dolog nem tud felmelegedni, amit a beszívott levegő hűt. (Ezen nincs olyan lehetőség, hogy téli-nyári átállítás, mindig ugyanonnan szívja) Mit lenne érdemes megnézni, hogyan lehetne rábírni hogy ne pörgesse annyira hidegen ... ?
Melyik az a link ahol rendszám alapján meg tudom nézni egy környezetvédelmi zöldkártya érvényességi idejét ill. a műhelyt ahol készítették legutóbb ... ?
Passat 1998-as 1.6 benzin. Hidegen szól a szervója, majd pár perc járás után elcsendesül. Olajat cseréltek , de ATF D3-al öntötték fel, elképzelhető, hogy emiatt szól? Érdemes megpróbálkozni egy olajcserével?
Azért nem ártana a kettöt is megnézni lehet hogy az elödöd is gondolkozott szar helyenn van :((((legalább szikráztasd ki !!! Elö szokott fordulni hogy az izzitorellé szarakodik hol izzit hol nem :(( Még akkor se biztos hogy izzit ha a sárga lánpád világit! Vanegy biztositékja az izzitásnak a motortérbe egy lemez biztositék egy müanyag házba nem árt elenörizni elsöként !Ha jo akkor akkor gyujtás rátesz és végig izzitasz a lámpa elaszik utána kb 10mp van egy kattanás elvileg izzitott! Meg indul is de ha nem akkor a relével lehet még annyi hogy a zároérintkezök beéktek Szét pattintod az izzito relét és meg kell takaritani a a belsö zároérinkezöket anyagvándorlás végett össze szokott égni ! Vagy totál szar de akkor kattanást sem halasz az izzitás végén akkor csere a relé! Én talán igy kezdeném .
Nincs semmi baj, állatorvos vagyok:) Amúgy hallottam valami spéci gyertya be-kirakó szerszámról, hogy azzal állítólag stabilan és baj nélkül lehet működni. De még nem láttam sehol ilyesmit. Amúgy a következő a gondom a kocsival (és mivel a hétvégén készülök anyósomékhoz Magyarországra jó lenne addig megoldani): eddig két alkalommal nem indult egyből, sőt tegnap reggel több izzítás után sem. Aztán leszedtem a két említett gyertyát, de mivel működőképesnek látszottak (ugye egy dróttal negatívot az akksiról, a pozitívra meg odatámasztottam az akksihoz oszt erre izzottak), hát vissza is raktam őket, majd direktbe adtam áramot az akksiról a gyertyákhoz, mire beindult. Ma reggel viszont (pedig -5 volt, tehát a tegnapihoz képest 2-3 fokkal hidegebb) egyből indult. Lehet hogy a gyertyák hibásak (mert esetleg nem izzanak be elég hamar), vagy pedig nem megy áram oda (sajna ma reggel nem volt időm megnézni, hogy kulcsról izzításkor megy-e áram a gyertyákhoz, bár gondolom mennie kell mert másképp nem indult volna)? Tudom, sok a bajom, nyugodtan szóljatok be ha már zavaró, van is egy jó autóvillamossági szakemberem Csíkszeredán, de nála majd szombaton állunk meg Magyarországra menet.
Jelen esetben az akksik 95%-a nem szakműhelyben kerül beszerelésre.
...akkor hol?El ne képzeld már,hogy 100 emberből csak öt szerelteti be az aksiját,95 meg nekiáll bütykölni otthon...egyik-másik autóból ki se tudja venni.
Az akksi szempontjából pl az lenne az ideális, ha minden alkalommal amikor megállok, levenném a sarukat és gyengéden körbetörölgetném az akksit, nehogy már valami baja essen.
Kifelejtetted a meleg teát,meg a nyaksálat,hogy meg ne fázzon:-)
Ergo ha a gyári terhelés amit az autó akkor fogyaszt amikor kigurul a gyárból több mint 0,02 A akkor nehogy már emiatt ne legyen garanciális egy akksi - bármikor az autó élete folyamán
Nem jól értelmezted,amit írtam.Attól,hogy a fogyasztó 0,02 vagy 0,08 még van garancia.De,mint minden garanciális papírt,ezt is ki kell tölteni a beszerelésnél(nem az eladásnál,Te is beszerelheted,de utána el kéne menni egy szervízbe,ahol megmérik),és a normálisabb garipapírokon van nyugalmi fogyasztó,töltés terheletlen/terhelt,önindító áramfelvétel(!).
De a minimum a töltőfeszültség.
Ha veszel egy gáztűzhelyet,azt is beszerelheted Te,csak le kell pecsételtetni egy gázszerelővel,mert nem lesz rajta gari.
Egyébként meg 0,10 fogyasztóval is túléli az aksi a garanciális időt,ami 1 év...legfeljebb gyakrabban veszel bele.