Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Paco155 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68801
12. REMEMBER: The Liberty Dollar is a PRIVATE inflation proof currency and is NOT United States government currency, 'legal tender' or a 'coin'. Using the Liberty Dollar as barter for products and services at businesses across the country is voluntary.


Amúgy a magyar pénzek között is van olyan érme amire mondjuk az van verve hogy 50000 forint. Csak sokkal többet ér. :) De ha akarnál elvileg fizethetnél vele, az MNB adta ki. :)

Pl :
iras fej
Előzmény: Törölt nick (68797)
wastegate Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68800
Előzmény: wastegate (68798)
wastegate Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68799
ebaxtammm... várjáááá
Előzmény: wastegate (68798)
wastegate Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68798
Előzmény: Törölt nick (68797)
wastegate Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68796
m
Előzmény: Törölt nick (68795)
Quattroman Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68794
igen ez így van, ezért időnként még a telefont sem vesszük fel:DDD
(titkárnőre még nem futja):(((
Előzmény: alteás x (68793)
alteás x Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68793
Ja , bocs! azt hittem Ti ott dolgoztok, és néha el is vagytok foglalva :)
Előzmény: Quattroman (68792)
Quattroman Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68792
de lökött vagy, ez nem fogorvosi rendelő hogy odacsörögj, megbeszéltük hogy jössz.
múlthéten csomó ideig szopott a trémobil, mindenki panaszkodik hogy nem ért el:(((
Előzmény: alteás x (68778)
zozomax Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68791
Hallihó,

Megjött a hideg idő, megint előkerült egy apró probléma...
Szóval olyan 3-4 celsius fok alatt az alapjárati fordulatszámom olyan 2000 körülre emelkedik a beindítás után és még jó 10 km megtétele után is csak 1200-1300 körülig ejti vissza, pedig a víz már rég meleg.
(Viszont ha mondjuk megyek vele 5 km-t, majd leállítom 15 percre, akkor újraindítás után máris jó az alapjárat, olyan 7-800 körüli...)

Magamtól arra gondoltam, hogy valami olyan dolog nem tud felmelegedni, amit a beszívott levegő hűt. (Ezen nincs olyan lehetőség, hogy téli-nyári átállítás, mindig ugyanonnan szívja)
Mit lenne érdemes megnézni, hogyan lehetne rábírni hogy ne pörgesse annyira hidegen ... ?

(323 F BG 1.6 16 V)
wastegate Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68790

Küldöm a virtuális söröt .... :O)))

 

köszi

w

s
Előzmény: Törölt nick (68789)
wastegate Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68788

Srácok...!

 

Melyik az a link ahol rendszám alapján meg tudom nézni egy környezetvédelmi zöldkártya érvényességi idejét ill. a műhelyt ahol készítették legutóbb ... ?

 

(EYL-439 rönyóklotyó)

 

Köszi ...

 

w

kolcsar Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68787


409!!)))
Nagyon jó kérem a hozzá szólás:)))
Igaz kérem nem a fejébe jut??:))) Van akinek az eszébe szoktag gondolatok jutni:)))))

Üdv:Kolcsár
Előzmény: 409 (68770)
vwopel Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68786
tudsz már valamit? :-)
Előzmény: TraguAre (67351)
bohrer Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68785
Bosch
Előzmény: akyy (68780)
BMWKRAFT Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68784
Corsa tulaj hangos motorra panaszkodott. Megnéztem a nívót, olaj nem érte el a pálcát. Kíváncsiságból mértem meg, ebben az egy esetben.
Előzmény: 409 (68770)
Aleko Viva Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68783
Hali!

Passat 1998-as 1.6 benzin. Hidegen szól a szervója, majd pár perc járás után elcsendesül. Olajat cseréltek , de ATF D3-al öntötték fel, elképzelhető, hogy emiatt szól? Érdemes megpróbálkozni egy olajcserével?
djorkaeff Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68782
Köszönöm, így teszek majd.

hyuing: nagyon vicces, jó a pipa, de szerencsére ritkán használom.
Előzmény: Törölt nick (68777)
Aleko Viva Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68781
Én NGK-t használok, sosem volt baj velük.
Előzmény: akyy (68780)
akyy Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68780
Üdv!

Tanácsot szeretnék kérni izzitó gyertya ügyben.

Milyet érdemes venni, olcsót vagy drágát?

Márkára mi a megbizható?

köszi!

ákos
hyuing Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68779
Heló! Ha szabad javasolnom tegyél reá ,,pipát'' talán engedelmesebb lesz!
Előzmény: djorkaeff (68775)
alteás x Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68778
Ahan. nem vetted fel a telefont, pedig már be volt állítva a dzsípíjesz, nem akartam alkalmatlankodni..
on
Előzmény: Quattroman (68774)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68777
Szia

Azért nem ártana a kettöt is megnézni lehet hogy az elödöd is gondolkozott szar helyenn van :((((legalább szikráztasd ki !!!
Elö szokott fordulni hogy az izzitorellé szarakodik hol izzit hol nem :((
Még akkor se biztos hogy izzit ha a sárga lánpád világit!
Vanegy biztositékja az izzitásnak a motortérbe egy lemez biztositék egy müanyag házba nem árt elenörizni elsöként !Ha jo akkor akkor gyujtás rátesz és végig izzitasz a lámpa elaszik utána kb 10mp van egy kattanás elvileg izzitott! Meg indul is de ha nem akkor a relével lehet még annyi hogy a zároérintkezök beéktek
Szét pattintod az izzito relét és meg kell takaritani a a belsö zároérinkezöket anyagvándorlás végett össze szokott égni ! Vagy totál szar de akkor kattanást sem halasz az izzitás végén akkor csere a relé!
Én talán igy kezdeném .


Pocok
Előzmény: djorkaeff (68775)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68776
Fgoskerék lehúzót hol érdemes venni? Mennyi a reális ára?
djorkaeff Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68775
Nincs semmi baj, állatorvos vagyok:)
Amúgy hallottam valami spéci gyertya be-kirakó szerszámról, hogy azzal állítólag stabilan és baj nélkül lehet működni. De még nem láttam sehol ilyesmit.
Amúgy a következő a gondom a kocsival (és mivel a hétvégén készülök anyósomékhoz Magyarországra jó lenne addig megoldani): eddig két alkalommal nem indult egyből, sőt tegnap reggel több izzítás után sem. Aztán leszedtem a két említett gyertyát, de mivel működőképesnek látszottak (ugye egy dróttal negatívot az akksiról, a pozitívra meg odatámasztottam az akksihoz oszt erre izzottak), hát vissza is raktam őket, majd direktbe adtam áramot az akksiról a gyertyákhoz, mire beindult. Ma reggel viszont (pedig -5 volt, tehát a tegnapihoz képest 2-3 fokkal hidegebb) egyből indult. Lehet hogy a gyertyák hibásak (mert esetleg nem izzanak be elég hamar), vagy pedig nem megy áram oda (sajna ma reggel nem volt időm megnézni, hogy kulcsról izzításkor megy-e áram a gyertyákhoz, bár gondolom mennie kell mert másképp nem indult volna)?
Tudom, sok a bajom, nyugodtan szóljatok be ha már zavaró, van is egy jó autóvillamossági szakemberem Csíkszeredán, de nála majd szombaton állunk meg Magyarországra menet.
Quattroman Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68774
hát nem jellemző.
írtam hogy reset volt meg ilyen gebaszok:(
nem jöttél.....

Előzmény: alteás x (68773)
alteás x Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68773
Akkor azon nem is lehet otthon cserélni?
(imélre nehogy válaszolj :D)
Előzmény: Quattroman (68772)
Quattroman Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68772
nálam egyszerű az eset, a smarton nincs leeresztőcsavar, csak a vákuumos módszer játszik, annak a tartálya pedig be van skálázva;)
Előzmény: 409 (68770)
kormi07 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 68771

Addig,amíg meglévő olajnyomással jön be az autó,addig nem mérjük mi se-legfeljebb szemre látod,hogy nem annyi jött le,mint szokott.

Ha már világít a piros,vagy kötélen jön,csak akkor(későbbi félreértések elkerülése végett).

Előzmény: 409 (68770)
409 Creative Commons License 2009.12.13 0 0 68770

Valaki árulja el nekem, milyen indíttatásból méritek a lefolyó olaj mennyiségét? Nekem még soha nem jutott fejembe.
kormi07 Creative Commons License 2009.12.13 0 0 68769

Jelen esetben az akksik 95%-a nem szakműhelyben kerül beszerelésre.

 

...akkor hol?El ne képzeld már,hogy 100 emberből csak öt szerelteti be az aksiját,95 meg nekiáll bütykölni otthon...egyik-másik autóból ki se tudja venni. 

 

Az akksi szempontjából pl az lenne az ideális, ha minden alkalommal amikor megállok, levenném a sarukat és gyengéden körbetörölgetném az akksit, nehogy már valami baja essen.

 

Kifelejtetted a meleg teát,meg a nyaksálat,hogy meg ne fázzon:-)

 

Ergo ha a gyári terhelés amit az autó akkor fogyaszt amikor kigurul a gyárból több mint 0,02 A akkor nehogy már emiatt ne legyen garanciális egy akksi - bármikor az autó élete folyamán

 

Nem jól értelmezted,amit írtam.Attól,hogy a fogyasztó 0,02 vagy 0,08 még van garancia.De,mint minden garanciális papírt,ezt is ki kell tölteni a beszerelésnél(nem az eladásnál,Te is beszerelheted,de utána el kéne menni egy szervízbe,ahol megmérik),és a normálisabb garipapírokon van nyugalmi fogyasztó,töltés terheletlen/terhelt,önindító áramfelvétel(!).

 

De a minimum a töltőfeszültség.

 

Ha veszel egy gáztűzhelyet,azt is beszerelheted Te,csak le kell pecsételtetni egy gázszerelővel,mert nem lesz rajta gari.

 

Egyébként meg 0,10 fogyasztóval is túléli az aksi a garanciális időt,ami 1 év...legfeljebb gyakrabban veszel bele.


Előzmény: Paco155 (68737)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!