Isten vagy, pont ez a megerősítés hiányzott, erre gondoltam! A 'szakaszolva vákuumolni' úgy is megoldható, hogy egy erős csipesszel elzárom a csövet? Ha így is visszafolyik a tankba, akkor a tank és a csipesz között van a hiba?
Nyomás alá kell helyezni a rendszert vagy szakaszolva vákumolni. Szerintem a szerelő is tudja, de mivel nem 5 perc és az eltöltött foglalkozási időt meg nem fizetik meg, egyszerűbb pingvinezni.
Sziasztok! Már sokszor nagy segítséget kaptam itt, most megint jól jönne...
Citroen Xara Picasso 1.6 HDi, 2005-ös, 120e km, 1. tulaj.
Levegős az üzemanyag rendszer. A hiba: ha 2-3 napot áll, már nem indul. Néha beindul, de 10 mp után leáll. Ha légtelenítem a szűrő felett lévő pumpával, pöccre indul. Ha már megy, nem dadog, jól húz minden fordulaton, alapjárat is rendben.
Szerelő 3 órán át nézegette, de nem ment vele semmire. Azt mondta, bárhol szívhat fals levegőt.
Kérdésem, hogy lehetne megtalálni a hibát? Az átlátszó cső miben segít? Mikor szívja be a levegőt? Üzem közben, vagy ha már leállítottam? Milyen hibák merülhetnek fel?
Előzés közben villog, meg kiabál hogy álljak meg. Teljesítmény vesztés volt. Leálltam egyszerű BT teszt indít. P0203 hiba. Ténylegesen mintha 1 henger nem vagy dadogva ment volna. Kb 20km volt hazáig. Kb 40-el elindultam, idő után Chelsea EPS jelzés jött. Otthon leáll. Másnap indít, semmi hiba. Mentem kb 15km-t, nem jött elő hiba. Tudom, hogy ezek az eszközök nem gyári diagnosztikai eszközök.
Találkoztak már ilyennel? Hiba kb. mi lehet? Olvastam már horror fizetnivalókról, mikor kiderült hogy egy mezei kábel zárlat volt. Ami érdekes hogy hidegen másnap nem volt hiba.
Ha van a fiókban. De nem szerelő bácsinak otthon nem nagyon szokott előfordulni. Amúgy én 3 órással (két szélesebb lapos meg egy majdnem tűszerű) viszonylag hamar le szoktam tudni szedni. Persze csak amikor hozzáférek.
Nem tudom mi a projekt és mennyire komoly, de Kaposújlakon, van egy kis javítóműhely, ahol AN-2-es (AS-62) motorokat újítanak fel. Hát ott tátottam a pofám.
Ha érdekel a dolog, ők szerintem mindent tudnak ezekről, biztos szivesen is látnak.
A négyütemű csillagmotor hengersoronként mindig páratlan hengerszámú. Különben nem jön ki a gyújtási sorrend. Ha páros hengerszámú csillagmotorról írnak, az mindig páros számú többsoros motor.