Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2017.10.02 0 1 163461

ha atlagot szamolunk 40.000 km-el ez elott csereltel uza szurot.

ez alapjan 2400 liter uzat szurtel at azzal a kis basszal. 

 

a szerelo meg pingvinezik felette... 

 

Előzmény: halmossy (163460)
halmossy Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163460

Igen, de az 4 éve volt (bár attól még lehet, hogy eddig bírta).

Előzmény: Quattroman (163459)
Quattroman Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163459

szűrőcserét is el lehet rontani

Előzmény: halmossy (163458)
halmossy Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163458

Semmi, eddig a motorhoz sosem nyúltak az olaj- és szűrőcseréken kívül.

Előzmény: Quattroman (163456)
halmossy Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163457

Isten vagy, pont ez a megerősítés hiányzott, erre gondoltam! A 'szakaszolva vákuumolni' úgy is megoldható, hogy egy erős csipesszel elzárom a csövet? Ha így is visszafolyik a tankba, akkor a tank és a csipesz között van a hiba?

Előzmény: Tech 2 (163455)
Quattroman Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163456

sokszor pont az a pumpa a ludas elöregszik az anyaga.

azért azt sem ártana tudni hogy előzőleg mi volt rajta babrálva

Előzmény: halmossy (163454)
Tech 2 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163455

Nyomás alá kell helyezni a rendszert vagy szakaszolva vákumolni. Szerintem a szerelő is tudja, de mivel nem 5 perc és az eltöltött foglalkozási időt meg nem fizetik meg, egyszerűbb pingvinezni. 

Előzmény: halmossy (163454)
halmossy Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163454

Sziasztok! Már sokszor nagy segítséget kaptam itt, most megint jól jönne...

 

Citroen Xara Picasso 1.6 HDi, 2005-ös, 120e km, 1. tulaj.

 

Levegős az üzemanyag rendszer. A hiba: ha 2-3 napot áll, már nem indul. Néha beindul, de 10 mp után leáll. Ha légtelenítem a szűrő felett lévő pumpával, pöccre indul. Ha már megy, nem dadog, jól húz minden fordulaton, alapjárat is rendben.

 

Szerelő 3 órán át nézegette, de nem ment vele semmire. Azt mondta, bárhol szívhat fals levegőt.

 

Kérdésem, hogy lehetne megtalálni a hibát? Az átlátszó cső miben segít? Mikor szívja be a levegőt? Üzem közben, vagy ha már leállítottam? Milyen hibák merülhetnek fel?

 

Előre is köszönöm!

h.

djtörök Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163453

Üdv!  a napokban írtam egy clio-val kapcsolatban,  ami beázik.

Lőttem egy képet,  ami a szélvédőnél lévő rács alatti részt mutatja,  az anyósülés felöli oldalon. 

A képen látható lyuk az eredetileg nincs ledugózva? Ott beázhat? 

Mert az anyósülésnél vizes a szőnyeg... 

 

 http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=893IMG_20171002_212802.jpg][img]http://www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2017/10/02/893IMG_20171002_212802.jpg[/img][/URL]

cam aro Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163452

feszits  az injektor csatlakozon. 

Előzmény: hgw308 (163447)
Quattroman Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163451

írtam, ilyen a dobozból kivéve.

úgy kezdjük hogy elvisszük rendbe tenni:(

Előzmény: t.zsolti (163450)
t.zsolti Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163450

Ez ujj vagy felujjitott?

Előzmény: Quattroman (163434)
Dorka 57 Creative Commons License 2017.10.02 0 1 163449

Nyugaton is ugyanilyen :-P

 

Ilyen felületű van az én autómban is, semmi gond vele.

Előzmény: kzdiesel (163444)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163448
hgw308 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163447

Friss eset. Laguna 1.5 DCI részecske szűrős.

Előzés közben villog, meg kiabál hogy álljak meg. Teljesítmény vesztés volt. Leálltam egyszerű BT teszt indít. P0203 hiba. Ténylegesen mintha 1 henger nem vagy dadogva ment volna. Kb 20km volt hazáig. Kb 40-el elindultam, idő után Chelsea EPS jelzés jött. Otthon leáll. Másnap indít, semmi hiba. Mentem kb 15km-t, nem jött elő hiba. Tudom, hogy ezek az eszközök nem gyári diagnosztikai eszközök.

Találkoztak már ilyennel? Hiba kb. mi lehet? Olvastam már horror fizetnivalókról, mikor kiderült hogy egy mezei kábel zárlat volt. Ami érdekes hogy hidegen másnap nem volt hiba.

Quattroman Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163446

van egy bácsi, profin felszabályozza szupportköszörűvel

Előzmény: gesszti (163445)
gesszti Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163445

Ezt így beépítetted, vagy vissza a feladónak?

Előzmény: Quattroman (163434)
kzdiesel Creative Commons License 2017.10.01 0 0 163444

Keleti régióba szánt utángyártott alkatrésztől ne várj többet...

Előzmény: Quattroman (163434)
Kisa Creative Commons License 2017.10.01 0 0 163443

Majd bekopik :) Egyébként szerintem sem hanyagságból ilyen ez a felület, hanem szándékosan.

Hogy ez kinek jó azt nem tudom. :)

 

Előzmény: mica-r (163441)
cam aro Creative Commons License 2017.10.01 0 0 163442

nem szep igy ranezesre. :)

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: mica-r (163441)
mica-r Creative Commons License 2017.10.01 0 0 163441

Tessék mondani ez a hullám milyen feature?

Előzmény: cam aro (163439)
Paco155 Creative Commons License 2017.10.01 0 0 163440

Ha van a fiókban.  De nem szerelő bácsinak otthon nem nagyon szokott előfordulni.  Amúgy én 3 órással (két szélesebb lapos meg egy majdnem tűszerű) viszonylag hamar le szoktam tudni szedni. Persze csak amikor hozzáférek.

Előzmény: cam aro (163438)
cam aro Creative Commons License 2017.10.01 0 0 163439

raktam mar fel ilyet. 

picit jobban surrog az elejen, de azon kivul nincs vele gond. 

sot, mondanam hogy a fogas pont puhulas meg jol is jon nehany falabunak. 

 

...ettol fuggetlenul tenyleg nem szep, de valoszinu szandekos fejlesztes,  

es nem a nagy elotolas/fogas  'menete' ... sk < !  

Előzmény: Quattroman (163434)
cam aro Creative Commons License 2017.10.01 0 0 163438

...aminek az eredmenye sok elturt ido a semmiert. 

 

elkell torni, azt rakni fel ujat. 

Előzmény: Paco155 (163423)
cam aro Creative Commons License 2017.10.01 0 0 163437

kb erre gondoltam, bar azert az biztato hogy van kivetel. :) 

Előzmény: Quattroman (163419)
Kisa Creative Commons License 2017.10.01 0 0 163436

Nem tudom mi a projekt és mennyire komoly, de Kaposújlakon, van egy kis javítóműhely, ahol AN-2-es (AS-62) motorokat újítanak fel. Hát ott tátottam a pofám.

Ha érdekel a dolog, ők szerintem mindent tudnak ezekről, biztos szivesen is látnak.

Előzmény: kzdiesel (163417)
mica-r Creative Commons License 2017.10.01 0 0 163435

Ezt még tetézik azzal, hogy a szélén a szegecs kivágásnál beremeg az esztergakés.

Mintha ezen is lenne kicsi a bal szélen.

Előzmény: Quattroman (163434)
Quattroman Creative Commons License 2017.10.01 0 0 163434

LUK kuplung dobozból kivéve csodálatos felfekvőfelülettel:

409 Creative Commons License 2017.10.01 0 1 163433

 

 Szerintem ugyanannyi, mint a visszafelé forgósnak.

Előzmény: kzdiesel (163417)
409 Creative Commons License 2017.10.01 0 1 163432

A négyütemű csillagmotor hengersoronként mindig páratlan hengerszámú.  Különben nem jön ki a gyújtási sorrend. Ha páros hengerszámú csillagmotorról írnak, az mindig páros számú többsoros motor.

Előzmény: Quattroman (163430)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!