Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2017.09.28 0 0 163362

 mert a magyarnak az ereiben a rendszereiben van az ügyeskedés ""

Előzmény: masterflash (163360)
Airbag. Creative Commons License 2017.09.28 0 1 163361

:-)

Előzmény: novothauto (163359)
masterflash Creative Commons License 2017.09.28 0 0 163360

Nem lehet itt igazságot tenni, valahol félrecsúszott az egész!

Érthető, hogy sok a problémátok ebben a bürokrata országban, sok az adó, sok a felesleges marhaság.

És sok az ügyeskedő, meg a simlisség. Amíg nincs rendbe rakva minden, addig sajnos ez marad, és itt nem valószínű, hogy valami fog változni, mert a magyarnak az ereiben van az ügyeskedés.

Előzmény: novothauto (163359)
novothauto Creative Commons License 2017.09.28 0 1 163359

Egy biztos. Világosan kell fogalmazni, hogy megértse az ügyfél. Nálam ki van lógatva a falra,

ami a honlapomon is az árak menüpontba, "üvegzseb program". Kéri, nem kéri...

Két szerelőre kell egy ügyintéző. Az 1500.- forintos gyári O gyűrűért másfél órát kell kocsikáznia

egy embernek. Nem, nincs a bárdiunixba'. Vagy esetleg össze lehet baszni a munkát...

 

Lehetne sorolni.

 

Tököm fog magyarázkodni. 

gesszti Creative Commons License 2017.09.28 0 0 163358

Ne "szerintem", hanem próbáld ki...

Előzmény: JoeBlack18 (163357)
JoeBlack18 Creative Commons License 2017.09.28 0 0 163357

Ha le huzom akkor rendesen indul de ahogy vissza dugom egyből leáll. szoval ha be dugaszolnám szerintem ugyan ugy leállna.

Előzmény: gesszti (163356)
gesszti Creative Commons License 2017.09.28 0 0 163356

Ha lehúzod a nyilazott csövet, indul, és megy a motor rendesen?

 

-ha ezt a lehúzott csövet bedugod valami dugóval, megy a motor?

-ha azt a csonkot ledugózod, amiről lehúztad, megy a motor?

Előzmény: JoeBlack18 (163355)
JoeBlack18 Creative Commons License 2017.09.28 0 0 163355

 ami a képen is látszik cső azt le szedtem nincs el dugulva

meg ami jön ki a motorból az a kis U alakú csövet is leszedtem ami bele folyik a tartályba itt elől a beöntőnél.

 

Előzmény: masterflash (163353)
masterflash Creative Commons License 2017.09.28 0 0 163354

Van az akkumulátor mögött egy vízcső, ami össze van toldva, nem tudom, hogy ez gyári megoldás e eredetileg, egymásba van dugva, és gondolom ragasztva van, pont a bilincsnél a jelölt helyen. A szerelésnél kikerült a bilincsből, és be lehet nyúlni a két cső közé, nem ereszt, de nem vagyok meggyőződve, hogy nem e ez fogja okozni a következő vízelszökést!?

Ez gyárilag ilyen cső, és feleslegesen aggódom, mert elég hosszan össze van gyógyítva, és nem jelent semmit az, hogy be lehet alá nyúlni15mm-t? Van valami jó ragasztó, ami ezt meg tudja jól ragasztani, esetleg defekt javító gumi ragasztó?

Vagy kuka?

Van valami jó megoldás a vízvesztés jelzésére, amit be lehetne rakni a tágulási tartályba?

Egy olaj visszajelző megoldáson is elgondolkoztam, mert ez így nem egy életbiztosítás!

masterflash Creative Commons License 2017.09.28 0 0 163353

Olajszinted nincs túl magasan, ezt gondolom nézted!?

A kartergázcsövek átjárhatóak?

Előzmény: JoeBlack18 (163351)
JoeBlack18 Creative Commons License 2017.09.28 0 0 163352

előző tulaj mondta hogy valamit barkácsoltak a katalizátornál és azt mondja lehet valami el dugult azon a részen és nem tud kijönni a levegő a rendszerből

lehetséges ez ?

JoeBlack18 Creative Commons License 2017.09.28 0 0 163351

Hát nem tudom mi lehet de nekem ez fura ha le veszem a csövet vagy az olaj beöntő sapkát egyből be indul és ha vissza rakom a sapkát akkor egyből leáll.

ugyan ezt csinálja a csőnél is vissza teszem leáll.

Előzmény: Kisa (163340)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.28 0 0 163350

Vizes próba megvolt, motor egyenletesen jár hiba nélkül, vaksötétben semmi szikra. De! Most, hogy este hallgattam és figyeltem, olyan a kattogás mintha nem is a trafó lenne az, hanem csak arra visszhangzik (talán). Olyan közel tettem a fülemet amilyen közel csak tudtam és olyan mintha a trafó mellett-mögötte lenne a zaj. Nincs ott valami "izé" (elnézést a kifejezésért) ami ilyen hangot adhat? 

Előzmény: 409 (163327)
Paco155 Creative Commons License 2017.09.28 0 1 163349

"stabilan napi 30.000 Ft nettó nyereséget,"

 

2 fő x 20 munkanap x 30 000 = 1 200 000 eddig ok, DE!

 

"Szóval számoljunk havi 1.2M stabil bevétellel."

 

 

Szóval no offense, de döntsd el, hogy bevétel vagy nyereség az az 1.2 milla. :P  Mert az első már azon felül van amit felsoroltál később......  A bevételben meg az alkatrészek is benne vannak.

Előzmény: Kisa (163347)
Kisa Creative Commons License 2017.09.28 0 0 163348
Kisa Creative Commons License 2017.09.28 0 0 163347

Nem baj, azért reagálok :)

 

Én már leginkább azt csinálom, hogy az adott munka javítására adok árajánlatot. Ebben benne van minden. Egy év gari, anyag, munkadíj, segédanyag, és +-10-15%-os mozgástér.

 

Mikor jön azzal, hogy Ő majd megveszi az anyagot, csak mondjam már meg a Unix számát, mert nehogy rosszat hozzon, akkor nézek rá bután, mint, aki nem érti a "cituációt" (Badár után szabadon.) :)

Anyagbeszerzés is egy szakma. Sokat könnyítettek a "nagykerek" ésd a márkakereskedők is ezen az utóbbi évtizedben, de legyen már ez a javítók szerencséje is.

 

6-8000+Áfa/fő munkadíj nagyon riktán tartható. Ahhoz nagyon jó melók kellenek. Ha egy képzett szakember tud termelni stabilan napi 30.000 Ft nettó nyereséget, az már nagyon jó. Persze alkatrészárakkal,munkadíjjal, mindennel cakk-pakk.

 

Lehet én csinálom rosszul, de ez így megy.

Két melóshoz nem árt három állás és még két fő, akik intézik a napi ügymenetet. Egy embert meg lehetne spórolni, de akkor az egyik melós esik ki mindig a szerelésből.

 

Szóval számoljunk havi 1.2M stabil bevétellel. Ebből kell fizetni egy három állásos műhely bérletét. (Akinek ez saját tulajdona, persze sokkal jobban kijön, de a mostani ingatlanárak mellett ez biztosan több 10M egy frekventáltabb helyen.)

Hozzájön még négy fő fizetése, járulékai,rezsi,  SZJA, műhely fejlesztés, szinten tartás, garanciális dolgok miatti veszteség, szoftverek bérlése, frissítése és ezer apró dolog.

 

Azt az egyszerű dolgot nem értik meg sokszor, ha mi visszük futómű állításra az autóját akkor 12 pénz, ha Ő viszi akkor meg 6.

Azért, mert az egyik melós jobb híjján Facebookozik egy órát a futóművesnél és az valakinek ki kell fizetnie.

Megérti, de neki nincs erre ideje, nem is tudja hogy, meg mit, de mégis sérelmezi hogy mennyivel drágább, mert Ő fél napig dolgozik ennyi pénzért...

 

Előzmény: cam aro (163345)
cam aro Creative Commons License 2017.09.27 0 0 163346

bocs Kisa. 

nem szandekos a cimzes. 

Előzmény: cam aro (163345)
cam aro Creative Commons License 2017.09.27 0 1 163345

olvastam ket cikket az autoszerelok kontra ugyfelek kozti alkatresz ár haborurol. 

azon kivul hogy mindket cikk erossen sarkit -sk- valami mind a ket cikkbol kimaradt. 

 

nevezetesen az, hogy amig az /legtobb/ ugyfel a szabadidejet bassza el az alkatresz keresgetesel,

(ergo > ingyen van /?/ )

addig az autoszerelo a munkaidejet, ami meg nincs ingyen. 

forditva. 

nem az alkatreszen keresel amikor az alkatresz listat osszeallitod, hanem az abba befektetett munkadon. 

...es ez miert ne lenne jogos ? 

 

(lebontom a hf-et, de dragalod a javitas. 

 nem kered.

az auto szar marad. akkor te nem fizetsz a bontasert ?

vagy hoh ? ...meg tegyem is vissza ingye ?! :oo 

----------------

ugyanitt ha 8e huf/h +afa a rezsidij. .es egy honapban csak egyedul, csak 100 orat dolgozol. 

az 800e. 

lejonnek a sallangok. 

marad 200e ? ..ami keves,.es dolgoztal egy fel honapot. 

hat akkor ne tartsal 4 allasos garazst, ha abban nem tudsz 4x-es szorzot felmutatni. 

 

szvsz itt sem vilagos minden.. nekem.  :P 

 

 

Előzmény: Kisa (163344)
Kisa Creative Commons License 2017.09.27 0 0 163344

Igen, tudom, de már meg sem lepődöm :)

Előzmény: cam aro (163342)
Kimiki Creative Commons License 2017.09.27 0 0 163343

Köszi mindenkinek !

cam aro Creative Commons License 2017.09.27 0 0 163342

 a hangsuly inkabb a futason volt, mint a mierten. (~33k mil )

 

de ja, hang alapjan akar az is, bar szerintem a dugo veri a hf-et. (dizel )

bontva meg nincs, majd kiderul. 

 

 

 

Előzmény: Kisa (163339)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2017.09.27 0 0 163341

Subaru Tribeca

 

Előzmény: Kimiki (163337)
Kisa Creative Commons License 2017.09.27 0 0 163340

Míg égés nincs, kartergáz sincs, szóval nem a sok kartergáz miatt nem indul. Máshogy lehet összefüggésben az a cső a nehéz indítással.

Előzmény: JoeBlack18 (163329)
Kisa Creative Commons License 2017.09.27 0 0 163339

Mi lelte? Dugattyú csapszeg? Dugattyú törés?

Előzmény: cam aro (163333)
Kisa Creative Commons License 2017.09.27 0 0 163338

Szerintem Subaru.

Előzmény: Kimiki (163337)
Kimiki Creative Commons License 2017.09.27 0 0 163337

Gondolom nem itt van igazán a helye, de ti ölég sok autót láthattok. Szóval nem tudja valaki ez milyen autó beltere lehet? A háromszög kisablakról valami egyterűre tippelnék, de nem találom. Köszi, és bocs ha nem idevaló...

 

cam aro Creative Commons License 2017.09.27 0 0 163336

csak azt amit lehet  ;) 

Előzmény: mica-r (163335)
mica-r Creative Commons License 2017.09.27 0 0 163335

Ott mindent hamar tönkretesznek?

Előzmény: cam aro (163334)
cam aro Creative Commons License 2017.09.27 0 0 163334

04"  > 14" 

Előzmény: cam aro (163333)
cam aro Creative Commons License 2017.09.27 0 0 163333

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!