Rendszertelen időközönként dob egy p0340-et. Ha kitörlöm akkor van amikor másnap beírja, de van amikor 2 hónapig nem. Az autón nem érezni változást, indításkor dobja be a hibát. Merre induljak?
Má' megin' egy kérdéssel jövök a Szakikhoz. Bekakált a vízhőfok jeladó a Golfin, üzem meleg motornál 10-14 fokosnak érzékeli a vizet, túldúsítja a keveréket. Nem az árak, hanem megbízhatóság miatt tudtok ajánlani valamit a gyárin kívül?
Végre ma volt időm rámozdulni komolyabban a H Astra központi zárra.
Netes turkálások nem nagyon segítettek, meglepően kevés infó van erről, vagy én bénáztam.
Találtam egy központi zár biztit a motortérben, az jó volt.
Cam segített kapcsolási rajzzal, amit, ha tüzetesebben megnézek, hamarabb boldogultam volna.
Kollega ráakadt még egy biztitáblára a bal hátsó részben.
Itt is van egy biztosítéka a központinak, ki is volt égve. F38, ahogy a rajzon is.
Kicseréltük, feszkó is van a biztin.
Továbbra sem működik, meg se mukkan.
Eszembe jutott, akkusaru le-fel művelet után mindig, mintha hajlandóságt mutatott volna a működésre, hogy szakszerűen fogalmazzak :)
Na ez segített, egyből működött minden hiba nélkül, az utastéri kapcsolóval és távval is.
Összefoglalva, ahogy sejteni lehetett az eltört vezetékek (BH ajtóban) kilőtték a biztit, de arra nem gondoltam hogy kettő is összefüggésben van a rendszerrel, ráadásul nem is találtam.
Kösz, Cam!
Az sem dobott fel, hogy ezt a drótmalacot is beleépítették valamikor:
Uj vagyok még a fórumon és rögtön segítséget szeretnék kérni.
Van egy Ford Focus kombim 2005 évjárat. 1.6 motorral. Kiszereltem egy szenzort belőle csak egy fénykép erejéig meg azt mondták, hogy ezzel van baj. Viszont én nem tudom mi ennek az alkatrésznek a neve és mit csinál?
Köszi szépen az infót.Gyári száma jőhet,ha tudod küldeni.Egyébként a lecserélt az FoMoCo CS 764-volt,csak amit rendeltem gyári Ford ként,az meg ithon derűlt ki,hogy FoMoCo 833-as.Sajnos a Ford szűrőknél rendeléskor nem tüntetik fel a CS-számot,igy vakon rendelek pedig a 764 lett volna jó.Purfluxnak valóban van CS764-ese,és az rendelésnél is fel van tüntetve,mint minden más(kivéve Ford) szűrőnél is.
Nos,mikron kitétet/alternatív választás csak a 2000-2006között gyártott mondeonál volt,ott valóban volt 2ill.5 mikronos opció. Egyéb dízel modelleknél nem ír ilyet. A gyári szűrő ára nem halálos,CS számát nem tudom,gyári száma megvan ha kell. A CS szám nekem inkább purflux számnak ugrik be,CS764-et adna a program a te autódra és nem írja a mikron számát itt sem sajnos.
Szóval a következő problémára várnék megoldásokat: A motor beindítása után a kocsi szépen jár minden rendben. 2:20 nál kezd érdekes lenni a dolog. A kocsi motorja elkezd fulladozni és a mért értékek hirtelen változásba kezdenek.
A filmen a következők vannak monitorálva. - 1 - 4 es csúcsig mérve van az eltolás. 2:20 nál látszik, hogy ezek az értékek eltolódnak. Ez az első és második csúcs esetében nagon látványos. Az 1 es csúcsot +2.2 ig a 2 es csúcsot -1.7 ig eltolja - EGR mágnesszelep RCO ja. - RCO mágnesszelep EGR szelep. 9:26 nál a felvételen látszik, hogy a vezérlés szépen lassan vissza állítja a csúcs eltolás értékeit. Nagyjából mindenki beáll egy alap értékre és a kocsi motorja nem dadog többet. RCO mágnesszelep EGR és az EGR mágneszelep RCO-ja pedig egyszerűen levág.
Eddigi cserék és javítások: EGR szelep cseréje és feltanítása, légtömegmérő cserélve, az injektorokat felcseréltem egymással, hátha sikerül az eltolást odébb vinni " minden esetben feltanítottam a kocsit arra, hogy a csúcs máshová került " ez sem hozott semmi újat. Továbbá mértem egy visszafolyást mindegyik csúcson, amely semmilyen eltérést nem mutatott. Amit még megfigyeltem, hogy a hiba nagyjából 25 - 55 celziusz közötti motor hőmérsékletnél jelentkezik. 25 alatt is szépen jár és 55 felett is szépen jár. Monitoroztam a hőmérsékleteket is bejövő levegő, motor hőmérséklet... Minden szonda mutat és szépen látszik ahogy melegszik fokról fokra.
Várom mindenki véleményét, tapasztalatát, segítségét.
"..észszerű és logikus döntés, ami még sokba sem került."
???? Tudjuk, hogy mindig a 4. henger csinálja. Ha a trafót felcseréli egy másik hengerével, a gyertyát meg egy másikéval és a hiba mégis marad a 4. hengerben, akkor még annyiba sem került (volna), és ugyanúgy tudjuk, hogy nem trafó/gyertya hiba. Szerintem. De tény, hogy ezekből szinte sosem lehet gazdaságosan kijönni, és többnyire az ügyfél is húzza a száját.
Anno a 75-ösnek volt felújítandó a kormányműve, de az nem nyikorgott ennyire, és a szervó sem volt egyenletes (parkolós manőverezéseknél): hol könnyen járt a kormánykerék, hol nehezebben.
Na, itt a kormány egyenletesen jár, de úgy nyekereg, mint az állat. És csak melegben. :)
Amúgy 200ezer km körül futott, az utóbbi 100 ezer nálunk került bele, és ilyen jelegű javítása nem (sem) volt.
Holnap 9-10 között menne a Toyota a nevelt fiam apjával (mondjuk időt nem tudom miért írok, olyan nem volt még, hogy ne késett volna valahonnan - tehát inkább mondjuk azt hogy holnap délelőtt. :P )