Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2017.05.18 0 1 159545

elkezdett nyekeregni a kormány.""

 

epp most jovok a 444.-rol,. ugyhogy jot rohogtem.

ja,..  nem is.

-------------------

 

 

kormany.. kerdes hogy mit ertesz alatta..

 tobbnyire kormanyszervo szivattyu meghajto szij szokott sivalkodni.

az oka  tobb minden lehet..

nem vazolnak listat, mert hosszu es felesleges.  

===================== 

megfejtes nincs a fejlecben.

de azert  felhivnam a figyelmed a ZOD, ES A PIROS kiemelesre... 

 

 

 

 

 

Előzmény: yenoee (159538)
409 Creative Commons License 2017.05.18 0 0 159544

 

 Az a legfőbb baj, hogy marhára nem halljuk azt a nyekergést......  ??

Előzmény: yenoee (159541)
409 Creative Commons License 2017.05.18 0 0 159543

 

 Lesz ahogy lesz. :) Lehet, hogy ott sem leszek.

Előzmény: Paco155 (159540)
409 Creative Commons License 2017.05.18 0 0 159542

"..észszerű és logikus döntés, ami még sokba sem került."

 

 ????    Tudjuk, hogy mindig a 4. henger csinálja. Ha a trafót felcseréli egy másik hengerével, a gyertyát meg egy másikéval és a hiba mégis marad a 4. hengerben, akkor még annyiba sem került (volna), és ugyanúgy tudjuk, hogy nem trafó/gyertya hiba.  Szerintem.  De tény, hogy ezekből szinte sosem lehet gazdaságosan kijönni, és többnyire az ügyfél is húzza a száját.

Előzmény: Kisa (159535)
yenoee Creative Commons License 2017.05.18 0 0 159541

Anno a 75-ösnek volt felújítandó a kormányműve, de az nem nyikorgott ennyire, és a szervó sem volt egyenletes (parkolós manőverezéseknél): hol könnyen járt a kormánykerék, hol nehezebben.

Na, itt a kormány egyenletesen jár, de úgy nyekereg, mint az állat. És csak melegben. :)

Amúgy 200ezer km körül futott, az utóbbi 100 ezer nálunk került bele, és ilyen jelegű javítása nem (sem) volt.

Előzmény: Paco155 (159539)
Paco155 Creative Commons License 2017.05.18 0 0 159540

@409:

Holnap 9-10 között menne a Toyota a nevelt fiam apjával (mondjuk időt nem tudom miért írok, olyan nem volt még, hogy ne késett volna valahonnan - tehát inkább mondjuk azt hogy holnap délelőtt. :P )

Paco155 Creative Commons License 2017.05.18 0 0 159539

"mire készüljek?"

 

Hibakeresésre és javításra :)

Előzmény: yenoee (159538)
yenoee Creative Commons License 2017.05.18 0 0 159538

Üdv!

Scenic II 2006

Parkolós manővereknél elkezdett nyekeregni a kormány.  Egy ideje néha előjön, de úgy tűnik, mintha a kinti hőmérséklettel lenne összefüggésben. Most, hogy melegebb lett az idő, sokkal többször fordul elő. Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel? Mi lehet a gond, mire készüljek?

Ata61 Creative Commons License 2017.05.18 0 0 159537

Itt az alvázszám:WFOJXXWPBJDC29134

Előzmény: Zoli550 (159534)
Ata61 Creative Commons License 2017.05.18 0 0 159536

Köszi szépen előre is.

Előzmény: Zoli550 (159534)
Kisa Creative Commons License 2017.05.18 0 0 159535

Nem tippmix, amit csináltak, hanem észszerű és logikus döntés, ami még sokba sem került.

Szerintem itt sokan ezt tettük volna, a VW trafói is hajlamosak megdögleni, szóval van egy tartalék, feltehetően jó trafód.

 

Szerintem nem értelmezék félre a hibakódot, csak olyasmi a helyzet, mint a fékolaj és fékfolyadék szavaknál.

Mindenki tudja, hogy a fékfolyadék nem olaj, mégis sokan így használják.

 

Az injektor/fojtó tisztítás csak a legvalószínűbb lehetséges hibaok, közel sem biztos, hogy az.

Lehet ez egy kontakt hiba, kábelköteg sérülés, mechanikai hiba, motorvezérlő hiba...stb.

 

"Rendes" diagnosztikai szervizben alapból azzal kezdik, hogy minden a hibával összefüggő elektronikus és mechanikus mérést elvégeznek, aztán kezdenek hozzá a hiba feltárásához.Ez nem pár ezer forintos tétel és még "semmit nem csináltak".

 

Időszakos hiba, ami több 100km után néha bekattan, azt hogy szűrnéd ki?

 

Be lehet költözni az autóba, minden paraméterét figyelni, aztán usgyi neki az országútnak. Néha csak ez a megoldás, de gondolom sejted, hogy ez mennyibe kerül és semmi nem garantálja a sikert.

 

Ez nem egy olajcsere, vagy fékbetét csere, ahol fillérre pontosan meg lehet mondani mennyibe kerül, és hogy háromra kész van.

 

Amíg biztosra meg nincs a hiba, csak azt tudod mondani, hogy mi az, ami biztosan nem okozza, pedig beleöltél már 5-10 óra melót. Ilyenkor bizonytalanodik el az ügyfél, hogy biztos nem ért hozzá, nem is szivesen fizetne...

Van ilyen is, de azért egy szakembert meg lehet különböztetni egy jódumás kóklertől.

 

 

 

Előzmény: yxcvbnmaa (159532)
Zoli550 Creative Commons License 2017.05.18 0 0 159534

Reggel megnézzem váz számra mit ad? Ennyiben tudok én max segíteni. 

Előzmény: Ata61 (159533)
Ata61 Creative Commons License 2017.05.18 0 0 159533

 


Sziasztok!

Elnézést,hogy még egyszer beteszem,de hátha.....

Családban levő 2013 as Ford C-Max1,6 TDCI 116 Le -on cseréltűnk gázolaj szűrőt.A lecserélt Ford gyári FoMoCo CS 764 es,az új meg Ford gyári FoMoCo CS 833-as.Szeretném megtudni ezeknek a mikron méretét(meg hogy jó választás-e a 833-as)mert sztem nem mindegy,hogy az egyik 2-a másik meg esetleg 5 mikronos.Sajnos sehól nem találtam(rendelésnél sem lehet tudni) ezekről adatokat.Ha  tudnátok ebben segiteni,azt nagyon megköszönném.

yxcvbnmaa Creative Commons License 2017.05.18 0 0 159532

A gyújtáskimaradást a szerviz definiálta, én csak a papírjukról másoltam át :-)

 

A történet annyi, hogy hibakód felvillan,  beviszem, kiolvassák 5 ezerért, majd cserélnek alkatrészeket 15 k körül.

Majd párszáz km után újból előjön a hibakód...

A tippmixből már kicsit besokalltam. Kicsit drága játék ez így.

Az már csak hab a tortán, hogy a hibakód pontos jelentését se tudják a jelek szerint. :-)

Akkor injektor hiba és/vagy fojtószelep takarítás lehet a megoldás.

És főleg egy másik szerviz keresése. 

Esetleg tudtok ajánlani valakit, észak Pest környékén?

Köszönöm a segítséget.

 

 

 

 

Előzmény: 409 (159508)
cam aro Creative Commons License 2017.05.18 0 1 159531

Méteres erőkar nem segített, esetleg próbáljak hosszabbat? :)

 

ha ertened amit irtam, nem kerdeznel ilyen hulyeseget. 

nem az erokar hosszabitasrol irtam. .h 

hanem arrol hogy kell hozza jo szerszam, amit ha megutsz, akkor a gyertya testre impaktalja az erot,.. nem hengerfejre, nem levegobe. .-szabadon bovitheto... 

 

 meteres erokaral - amit irsz -  mar kijott volna. 

..esetleg darabokban.  

de kint lenne. ..egy resze. :)) 

 

szvsz az az erokar vagy nem meteres, vagy keves a spenot rajta, 

mert maskent mar beszakadt volna. 

Előzmény: Törölt nick (159527)
Kisa Creative Commons License 2017.05.17 0 0 159530

Hát nekik is, nekünk is itt a gugli.

Nem kell már télikabát alatt kilopni Magyari Béla tranyó atlaszát az iskolakönyvtáról, mert kölcsönözni nem lehetett.

 

 

 

 

 

Előzmény: Quattroman (159529)
Quattroman Creative Commons License 2017.05.17 0 0 159529

De Te tudod értelmezni amit kiír.

a sok háztáji versenyző pedig nem, cserébe viszont nyaggat vele hogy de ezt a hibát írja ki...

Előzmény: Kisa (159520)
Ata61 Creative Commons License 2017.05.17 0 0 159528

Kösz az infót.

Előzmény: 409 (159510)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.17 0 0 159527

Egyáltalán nincs meglazulva :)

Még valamikor a "szerelő" kicserélt 3db-ot, azoknak a menete tele volt rézpasztával. Lehet, hogy erre több jutott?

A szerelő gondolom ezért nem cserélte ki anno, most viszont szeretném én megoldani a dolgot. Méteres erőkar nem segített, esetleg próbáljak hosszabbat? :) Nem szeretném tönkretenni a motort.

Előzmény: cam aro (159525)
cam aro Creative Commons License 2017.05.17 0 0 159526

nincs telibe feluletem, olaj csatornak kanyarognak a csapagyak alatt -is.

 + nincs se tamaszto pocok, se semmi elfordulas/kieses gatlo. 

 

egesz csapagyat/ gyurut / bemernek ragasztani, de ket felet nem. 

Előzmény: 409 (159517)
cam aro Creative Commons License 2017.05.17 0 1 159525

amig nincs meglazulva.. locsolhatod barmivel. 

...bar az a " beszorult"... az barmi lehet. :)

 

olyan fej kell ami felull a hatlap tetejere. 

azt akkor lehet kalapacsolni. 

 

Előzmény: Kisa (159523)
cam aro Creative Commons License 2017.05.17 0 0 159524

ha rosszul van elvegezve az alapbeallitas, vagy mar a vegletekig retkes a fojto

akkor beirja, igen. 

 

de elotte fuel trimm , es ebbol fakado eges kimaradast is tud produkalni. 

mindegy.

egy tps eloadat seperc alatt megmondana , artani meg nem art vele. 

 

Előzmény: 409 (159519)
Kisa Creative Commons License 2017.05.17 0 1 159523

Türelemmel és sok csodaszerrel (wd40, fékfolyadék, Coca-Cola...).

Nekem szokott működni a légkucs kis nyomással kopogtatva ki-be-ki-be. Szerintem hatásosabb, mint "statikusan".

Előzmény: Törölt nick (159516)
cam aro Creative Commons License 2017.05.17 0 0 159522

ismerem oket, de ide nem tennem be. 

Előzmény: 409 (159517)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.17 0 0 159521

Köszönöm a gyors választ, holnap délelőtt megpróbálom.

Előzmény: 409 (159518)
Kisa Creative Commons License 2017.05.17 0 0 159520

Épp most BrainBee-t használok, az telejesen szar fordítású (1.2M volt jópár éve), de láttam Energotest-et is jó sok éve rossz fordításokkal, pedig az "prémium" kategória, rendesen túlárazva. :)

 

ELM-ről talán annyi, hogy valljuk be mi is szórakoznánk vele, ha nem ez lenne a szakmánk, nem lennénk komolyabb cuccok közelében. Én biztos vennék ilyet 10 dolcsiért, főleg, ha még érdekelne. :)

Előzmény: Quattroman (159512)
409 Creative Commons License 2017.05.17 0 0 159519

 

 Arra szívócsőnyomás hibakódot ír.

Előzmény: cam aro (159515)
409 Creative Commons License 2017.05.17 0 1 159518

Üzemmeleg motor.

Előzmény: Törölt nick (159516)
409 Creative Commons License 2017.05.17 0 0 159517

"hideg, meleg , olajban.."

 

Erre találták ki. Olvasd el az adatlapjaikat. Kikopott váltóházakba ragasztok vele nyelestengely csapágyakat.

Előzmény: cam aro (159513)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.17 0 0 159516

Sziasztok! (VW Polo 6n1 1999 APQ)

 

Beszorult gyújtógyertyát milyen módszerrel lehet kiszedni úgy ,hogy a legkisebb esélye legyen arra, hogy beletörik?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!