Parkolós manővereknél elkezdett nyekeregni a kormány. Egy ideje néha előjön, de úgy tűnik, mintha a kinti hőmérséklettel lenne összefüggésben. Most, hogy melegebb lett az idő, sokkal többször fordul elő. Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel? Mi lehet a gond, mire készüljek?
Nem tippmix, amit csináltak, hanem észszerű és logikus döntés, ami még sokba sem került.
Szerintem itt sokan ezt tettük volna, a VW trafói is hajlamosak megdögleni, szóval van egy tartalék, feltehetően jó trafód.
Szerintem nem értelmezék félre a hibakódot, csak olyasmi a helyzet, mint a fékolaj és fékfolyadék szavaknál.
Mindenki tudja, hogy a fékfolyadék nem olaj, mégis sokan így használják.
Az injektor/fojtó tisztítás csak a legvalószínűbb lehetséges hibaok, közel sem biztos, hogy az.
Lehet ez egy kontakt hiba, kábelköteg sérülés, mechanikai hiba, motorvezérlő hiba...stb.
"Rendes" diagnosztikai szervizben alapból azzal kezdik, hogy minden a hibával összefüggő elektronikus és mechanikus mérést elvégeznek, aztán kezdenek hozzá a hiba feltárásához.Ez nem pár ezer forintos tétel és még "semmit nem csináltak".
Időszakos hiba, ami több 100km után néha bekattan, azt hogy szűrnéd ki?
Be lehet költözni az autóba, minden paraméterét figyelni, aztán usgyi neki az országútnak. Néha csak ez a megoldás, de gondolom sejted, hogy ez mennyibe kerül és semmi nem garantálja a sikert.
Ez nem egy olajcsere, vagy fékbetét csere, ahol fillérre pontosan meg lehet mondani mennyibe kerül, és hogy háromra kész van.
Amíg biztosra meg nincs a hiba, csak azt tudod mondani, hogy mi az, ami biztosan nem okozza, pedig beleöltél már 5-10 óra melót. Ilyenkor bizonytalanodik el az ügyfél, hogy biztos nem ért hozzá, nem is szivesen fizetne...
Van ilyen is, de azért egy szakembert meg lehet különböztetni egy jódumás kóklertől.
Családban levő 2013 as Ford C-Max1,6 TDCI 116 Le -on cseréltűnk gázolaj szűrőt.A lecserélt Ford gyári FoMoCo CS 764 es,az új meg Ford gyári FoMoCo CS 833-as.Szeretném megtudni ezeknek a mikron méretét(meg hogy jó választás-e a 833-as)mert sztem nem mindegy,hogy az egyik 2-a másik meg esetleg 5 mikronos.Sajnos sehól nem találtam(rendelésnél sem lehet tudni) ezekről adatokat.Ha tudnátok ebben segiteni,azt nagyon megköszönném.
Méteres erőkar nem segített, esetleg próbáljak hosszabbat? :)
ha ertened amit irtam, nem kerdeznel ilyen hulyeseget.
nem az erokar hosszabitasrol irtam. .h
hanem arrol hogy kell hozza jo szerszam, amit ha megutsz, akkor a gyertya testre impaktalja az erot,.. nem hengerfejre, nem levegobe. .-szabadon bovitheto...
meteres erokaral - amit irsz - mar kijott volna.
..esetleg darabokban.
de kint lenne. ..egy resze. :))
szvsz az az erokar vagy nem meteres, vagy keves a spenot rajta,
Még valamikor a "szerelő" kicserélt 3db-ot, azoknak a menete tele volt rézpasztával. Lehet, hogy erre több jutott?
A szerelő gondolom ezért nem cserélte ki anno, most viszont szeretném én megoldani a dolgot. Méteres erőkar nem segített, esetleg próbáljak hosszabbat? :) Nem szeretném tönkretenni a motort.
Épp most BrainBee-t használok, az telejesen szar fordítású (1.2M volt jópár éve), de láttam Energotest-et is jó sok éve rossz fordításokkal, pedig az "prémium" kategória, rendesen túlárazva. :)
ELM-ről talán annyi, hogy valljuk be mi is szórakoznánk vele, ha nem ez lenne a szakmánk, nem lennénk komolyabb cuccok közelében. Én biztos vennék ilyet 10 dolcsiért, főleg, ha még érdekelne. :)