409
2017.05.17
0 0
159517
"hideg, meleg , olajban. ."
Erre találták ki. Olvasd el az adatlapjaikat. Kikopott váltóházakba ragasztok vele nyelestengely csapágyakat.
Előzmény: cam aro (159513)
Törölt nick
2017.05.17
0 0
159516
Sziasztok! (VW Polo 6n1 1999 APQ)
Beszorult gyújtógyertyát milyen módszerrel lehet kiszedni úgy ,hogy a legkisebb esélye legyen arra, hogy beletörik?
cam aro
2017.05.17
0 0
159514
koszi,
kozben talalgatok telibe perselyeket is..
pl itt a kepen.
kivul rez, forraszthato,
belul meg .. na hat azt nem tudom mernem-e fotengelyhez rakni.
majd kiderul mi lesz.
Előzmény: Quattroman (159505)
Quattroman
2017.05.17
0 0
159512
Aki nem tudja, azt persze könnyen félreviszi, ha nem nézi meg az eredeti angol jelentését a hibának.
és ezért külön jó hogy mindenki dugdossa a kínai baszt az obd-be mert már húsz gombóc fagyiért hozzájut...
Előzmény: Kisa (159509)
Kisa
2017.05.17
0 0
159511
Ezek után leginkább az injektorszelep hibája lehet gyanús. Cseréld meg mondjuk a kettes hengerével, ha vándorol a hiba, akkor bingó.
Ritkán romlanak el VW-ben, franciákra inkább jellemző.
Épp ezért talán bontva is kapsz egyet pár ezer forintért, ezzel is lehet próbálkozni.
Időszakos, ritka hiba méregetni, nézegetni nem nagyon lehet.
Előzmény: yxcvbnmaa (159506)
Kisa
2017.05.17
0 0
159509
Így van, de sajnos sok kiolvasó magyarítása katasztrófa, legtöbben gyújtáskimaradás van fordítva.
Persze én is tudom miről van szó, mégis nagyon oda kell figyelnem, hogy helyesen használjam.
Aki nem tudja, azt persze könnyen félreviszi, ha nem nézi meg az eredeti angol jelentését a hibának.
Előzmény: 409 (159508)
409
2017.05.17
0 0
159508
"P0304 ( 4. henger gyújtáskihagyás) "
Nem gyújtáskimaradás!!!!
Ez valami rögeszme ebben az országban. ):-((
Égéskimaradás , ami nagyon mást jelent. Az oka persze lehet gyújtás hiba is, de üzaellátás és mechanikai probléma is. Hogy melyik, azt nem tudja megmondani az a vezérlő. Többségében szelepzárási gond van ezekkel a motorokkal ilyenkor.
Előzmény: yxcvbnmaa (159506)
yxcvbnmaa
2017.05.17
0 0
159506
Sziasztok!
Skoda Octavia I 1,4 16V BCA motorkód az alany.
Hibajelenségek:
Alapjárata kisebb nagyobb mértékben (egyik nap jobban, másik nap kevésbé) egyenletlen. Van amikor teljesen tünetmentes.
Hibakódok: P0304 ( 4. henger gyújtáskihagyás) p0172 (túl dús keverék).
A hibák törlés után 3~400 km után jönnek elő újból (általában csak az egyik).
Fogyasztása rendben (6l), a kocsinak van ereje.
Eddig cserélve: gyertyák, 4-es henger gyújtótrafója. Nem oldotta meg a gondt
Szerintetek mi lehet a gond, illetve hogyan tovább?
cam aro
2017.05.17
0 0
159501
ma borittam szet.
semmi veszelyes, csak szij iranyba bele mart a hazba .,. szemre 0.2mm -et.
(masik felen nem tudom mi van, mert a lendkerek lehuzora varok. )
de ebben mar nem all meg az regi csapagy, de uj meg nincs piaggional.
gepmuhelyel beszelni akarok..bar sok remenyt nem fuzok hozza.
ugyhogy a felcinezes /papirozas nem jatszik, mert beutos csapagy. / a listan van.
de nem a regi csapagyat, hanem ha mod van ra az ujat.
---------------------------------
a vwrol nem tudok semmit.
itt adatbazis > tipus > evjarat .etc., meretekrol egy szo se nincsen.
..ugyanitt gugli se barat.
-----------------
(de hogy nevessunk is.
daihatsu megnemmondom ,de pici dizelbe hajtottam anno rez lemezbol
adagolo csapagyat.
dorzsarazas utan jobb volt mint a gyari.
ooo... mint a kopott gyari.. :))
nem tom mi lesz vele.
a tákolas hajlam bennem van.. csak kuzdok ellene. :D
Előzmény: Quattroman (159500)
cam aro
2017.05.16
0 0
159499
elszallt az olajnyomas a robeszomon. (udvozlom a muanyag fogaskerekek mernokeit )
..nem most, mar egy eve.
azt most kacatlanitanek..
hazajott a szoroncsetlen 15 km-rol olajnyomas nelkul..
nem lett semminek baja, minden karcmentes.
de megforogtak a hazban azok a fotengely siklok
amiket nem arulnak. :/
ha van ra mod, labra tennem..
nem egy polip, meg balansz tengely siklokat is bele tennek..
HA meret stimmel.
ha nincs.. megy a levesbe.
Előzmény: Quattroman (159497)
cam aro
2017.05.16
0 0
159496
urak.
remenyhal.
d40x D44x S 21-es csapagy feleket keresek.
lehet egybe -gyuru - is.
lehet szelesebb is.
D 44.5 meg jobb lenne.
hatha .
koszi.
cam aro
2017.05.16
0 0
159495
ezekbol a kepekrol nem lehet hibat azonositani.
kell ket ember, meg egy kezifek.
aztan egy figyeli a bakokat, a masik pedig a behuzott kezifek mellett adagolja a kuplungot egyesben, es hatramenetben.
Előzmény: Moto76-reloaded (159494)
kovacs1000
2017.05.16
0 0
159492
Hehe,
prémium üzemanyagot tankolok németországban. Befecskendezők diag szerint jók. Legnagyobb korrekció 0,4 volt.
Inkább azt mondták, hogy teljes egr rendszer és szívócső tisztítás, de kár nekiállni, amíg csak kicsit hangosabb, és más baj nincs. Csak engem zavar.
Előzmény: mica-r (159489)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!