Fiat Tempra 1.4 ie 160.A motorkód injektoros. Jelenség: Karosszéria eléggé elkezdett rezegni. Eleinte a jobb eleje koppant kátyúnál, azt hittem lengőkar lehet, de aztán elkezdett koppanni gázadásnál meg fékezésnél is és érezhetően döccen a motor a motortérben. Jelenleg jobbra kanyarodásnál pl körforgalom 3-ban történő elhagyásánál (ez csak a 3. fokozatban jelentkezik) kidobja a 3-ast. Ebből gondolok motortartó bakra. Mellékelek 3 képet az indafotóra a jobb első motortartó bakról. Ez ránézésre meg van vetemedve. Kérdés hogy szerintetek is okozhatja ezt ennek a tartóbaknak a hibája? Nagyon szeretett jó állapotú autó úgyhogy pls ne dobjatok roncstelep kommenteket meg hasonlókat :(
Le tudna nekem valaki irni nagyvonalakban, hogy mi törtenik reszecskeszürö regeneracio közben egy OM642.910 V6 320 CDi mercinel? Ugy ertem, EGR, szivocsö csappantyuk, befecskendezes stb. A gyari marketing doksi csak annyit ir, hogy egy vagy ket utobefecskendezessel felfüti a katalizatort, az pedig a reszecskeszüröt.. Nagyon ritkan veszem eszre a regeneraciot, ellenben ekkor nagyon szep hangja van a motornak, eltünik az a ronda csörgös egesi zaj, ami egyebkent elegge zavar.
Üdv Szakik! Bocs, ha már lerágott csont, de bátorkodom megkérdezni, hogy van-e ajánlott-nem ajánlott lengéscsillapító márka? Bilstein-Monroe-Sachs vonalon jól gondolkodom? A kocsi hosszútávon ( csak időben, km-ben kevésbé) van, lesz használva.
A kérdésem a következő lenne. Adott két 60mm-es átmérőjű kipufogó cső amit kipufogó csőkötő bilincsel kellene összetoldanom, aminek az átmérője valójában 59-61mm közti. De csőkötőből csak 57-60 és 60-65mm köztit találok. Melyik méretűvel tudnám összerakni? Nekem még ilyennel nincs tapasztalatom hogy ilyen esetben melyikkel megvalósítható...