Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159376

jobb klikk a nickre, megnyitas uj ablakban. 

 

-hozzaszolasok. 

- topikok, es hsz-ek szama. 

jobb oldalon klikkelj a szamokra.  

 

az osszes hsz-et latod topik bontasban.

(en sem lelem a lenyeget, bar ma tusko vagyok. )  

 

 

Előzmény: Zoli550 (159373)
cides Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159375

 

holnap egyformára szerelem a két oldalt és kisül az igazság ;)

Előzmény: 409 (159371)
cam aro Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159374

lehet a carmanscan szivat eloadatban,   

de bar jol viszi a k11-et, a  hibakodert inkabb villogtatnam. 

(rémlik van opcio ignition triggere is az actuator menujeben ) 

akasz ra egy stroboszkopot,  kiderul. 

 

szerintem csak aktualis hibat tarol gyujtasrol, de tevedhetek.

 

vezerles. 

kis dekli a hf-en tiz perc alatt lent van. 

a felso feszito allapota  mindent elarul. 

ugyaninnen- emlek szinten - az also feszito is lathato. 

--------

 talan probald meg ezt > 

http://www.micra.com.au/technical-articles/nissan-timing-chain-procedure.php

(rovid osszegzes, ha nem zorog, > nem rossz. ) 

================

fonal vesztes van. 

mi is az eredendo problem, ha van, van kapcsolodo kod is ? 

 

 

 

Előzmény: diagnet (159372)
Zoli550 Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159373

Alkatrész dilemmában,felhajtásban stb próbálnék segíteni,érdekel az ügy. Esetleg meg adnád a váz számod(e-mail is jó) mert megnézném pár szemszögből alkatrész szinten. K11-et a volt munkatársunk is javított feszítő törés miatt ha jól rémlik és prímán sikerült(60 éves a fickó). Az a bajom hogy lemaradtam az alap történetedről,azt be tudod újra tenni?

Előzmény: diagnet (159372)
diagnet Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159372

CG13DE a motor. A blueprint jó lenne, találtam is. Gondolom a komplett fogaskerekes verziót szabad csak megvenni.

 

Viszont teljesen elbizonytalanodtam. A helyi nissan szervizben még soha nem csináltak K11 lánccserét, csak K12. Ők is azt mondták nem jellemző.

Csak fórumokon olvastam 300E km körüli modelleknél, ahol csak annyi volt a jelenség, hogy zörgött.

 

Viszont! Diaggal nézve az előgyújtást nem állítja. Konstans 0-án áll. Elosztó pozició nem lehet ilyen hatással, terhelés függvényében mindenképp változni kellene az értéknek.

 

A szervizben korábban cseréltek hall jeladót... de elvileg nem lehet rosszul összerakni az osztófejet.

Soha nem csináltam ilyen autót, ezért jó lenne tudni, hogy ezeknél a diaggal kiolvasható hibatároló csak az aktuális hibákat tárolja, vagy visszamenőleg az időszakos hibáknak is látszani kellene?

(Az nem járható út, hogy húzzak le valamit és nézzem meg, mert ki van kapcsolva az immo egy nem túl szerencsés módon, ezért kellene tudnom, hogy az miatt csinálhatja e"

 

https://youtu.be/22KNRj8Zbyo

 

zoli550: Ezekkel a cégekkel itt nincs kapcsolat. Csak ebay. vagy U**X jöhet szóba.

 

Köszi!

 

Előzmény: cam aro (159159)
409 Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159371

 

 "a kupak belseje tartja központosan a külső kis csapágyat"

 

Valamit elnéztél, vagy valaki nagyon ordenárén tákolta össze.  :((

A porvédő kívülről van az agy peremére "felütve", a csapágy meg az agyban belül van.

Előzmény: cides (159368)
409 Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159370

 

 

"ilyen nincs és mégis van a volksburgban?"

 

 Azért azt ugye, Te sem gondolod komolyan, hogy ezt a gyárban így rakták volna össze.....

 

Két különböző aggyal szerelték (5 és 6 csavaros) a csavarrugós futóművet az ETKA szerint, de természetesen egy autón egyforma van minkét oldalon. A két agyhoz két különböző porsapka jár. Aztán az is megeshet, hogy az egyik oldalra ráberhelték a laprugós agyat, amihez egy harmadik porsapka társul.

 

Szóval azt a Lajtán innen mókolták már össze ilyenre. ://

Előzmény: cides (159366)
Quattroman Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159369

kizártnak tartom hogy a kupak tartsa központban a csapágyat

Előzmény: cides (159368)
cides Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159368

a kupak belseje tartja központosan a külső kis csapágyat  ezért annak ott kell lenni rendesen és nem félig beütve és hegesztve mert feltámaszkodik a tengelycsonkon   valami ötlet? hogy ne 60 ezer legyen anyagáron?

Előzmény: Quattroman (159367)
Quattroman Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159367

miből gondolod hogy eredeti?

lehet hogy elveszett és pótolták valami hasonlóval

Előzmény: cides (159366)
cides Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159366

E rohadt nagy rádöbbenés mikor lebontottam a másik agyat fedő dísztárcsát a két oldalon különböző méretű agykupak van a bal amelyikkel küzdök nagyobb mint a jobb oldali eredetinek tünő agyszerkezet létezik ,hogy gyárilag különböző méretü agykupakot tesznek fel és a nagyobbik csak félig van a helyén mert nem elég mély hogy elfusson benne a féltengely vége és ezért hegesztve van ? a saját agyamat eldobom  és kezdem érteni hogy agykupakot nem lehet kapni külön (2-3 ezerért ) hanem 50-60 aggyal együtt ilyen nincs és mégis van a volksburgban? és ezért berhelték ilyen nem túl tartósra a megoldást

Előzmény: Quattroman (159364)
409 Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159365

 

 Szerintem önmagában a pumpának nincs cikkszáma, gyáriban csak a műanyagbödönnel együtt adják.

Ez annak a cikkszáma az üzajeladó nélkül.

Előzmény: Vityaranszky (159362)
Quattroman Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159364

kólásdobozból vágsz egy csíkot körbetekered és úgy ütöd be a helyére.

ez nem egy űrtechnika vagy repülőgép hogy biztosított csavarral kelljen rögzíteni és nem tart össze semmit szóval nem kell túldimenzionálni

Előzmény: cides (159358)
Zoli550 Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159363

Igazán nincs mit. A gyári 2700,de jó sokára lenne meg mert C-s(Classic) a cikkszám eleje. Két éve még volt utángyártott. Biztos találsz jó,olcsó megoldást erre. Kicsit nyújtani rajta,ragasztás,valami köz darab a dísz tárcsa és a kupak közé,hasonló méretű dugó keresése műanyagból stb. 

Előzmény: cides (159358)
Vityaranszky Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159362

gyári szám: 1J0919087J

 

Működési mód: elektromos

Átmérő [mm]: 121

Hossz [mm]: 255

Átmérő 1 [mm]: 8

Átmérő 2 [mm]: 8

Áramerősségig [A]: 8

Csatlakozók száma: 2

Nyomás [bar]: 3

Előzmény: 409 (159361)
409 Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159361

 

 Szerintem ezt ennyiből meg nem mondja senki, de mindenesetre a második való abba az autóba.

Előzmény: Vityaranszky (159360)
Vityaranszky Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159360

Sziasztok!

O1 1998 1.6 benzin AKL

Vettem egy üzemanyagszivattyút (1.kép). Ez egy MGM Parts [mgm fp z77009] márkájú 3 bar-os alkatrész. Nem tudom ,hogy látjátok, de az általam vett szivattyú csatlakozója egyenes, van mellette egy kisebb valami kivezetés és az alján egy kitüremkedés. Viszont, mindenhol a 2. képen látható kialakítású szivattyút látom, aminek pipa a csatlakozója és alul lapos. Gyári szám szerint stimmel amit rendeltem, tehát bele kellene mennie a szivattyú tartályába vagy mi az. Szerintetek? Menni fog? Próbálkozzak vele egyáltalán?

Paco155 Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159359

Oldható rugalmas ragasztó, mint pl csavarrögzítő?

Előzmény: cides (159358)
cides Creative Commons License 2017.05.08 0 0 159358

igen megérkezett köszönöm  a probléma fennál (nem a laprugós az enyém) az agyfedél minden zökkenönél vagy csak a rezgéstől kiesik és a disztárcsában zörög tovább . Mi lehet a megoldás ? agyfedélcsere? kerékagycsere? mindkettő csere? vagy belefúrok egy 8-as menetet a tengelycsonkba és egy csavarral rögzítem az agyfedelet rugós alátéttel? vagy marad a 3 pontos hegesztés ami ugye eltörhet egy ütéstöl és ujból előlről kezdődik.

Előzmény: Zoli550 (159355)
cam aro Creative Commons License 2017.05.07 0 0 159357

..ugytunt az ilyen bemeno dolgokon tul vagy.

 

no de akkor .. 

most mar ne darald le! 

:D 

 

Előzmény: Sunny65 (159346)
cides Creative Commons License 2017.05.07 0 0 159356

cciiddeess@gmail.com  is jó

Előzmény: Zoli550 (159355)
Zoli550 Creative Commons License 2017.05.07 0 0 159355

Reggel tudok leghamarabb,ha addig ráér.  Az e-mail címed él?

Előzmény: cides (159354)
cides Creative Commons License 2017.05.07 0 0 159354

robbantottrajzot az lt35 első kerékagyhoz tud valaki?

Előzmény: cam aro (159313)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.07 0 0 159353

F@sz@-)

ez a 800 km heti 3 rovidebb kanyarbol all,igy nagyon nyug lenne a tartalyt toltogeti-eresztgetni..

 

azt hittem kormanymu vagy szerkezet/rudazat hiba de semmit nem talalnak..

igy marad a pattogas,kormany luktetes,vagy eresztek a gumikbol uresen ha nagyon zavaro..

koszi

Előzmény: no_holy_shit (159351)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.05.07 0 0 159352

http://www.autobild.de/artikel/bremsprobleme-beim-smart-fortwo-6048577.html

 

smart ugy van szeriaban hogy ha csak a soför üll bent akkor fekezeskor annyira jobbra huz hogy kimegy a savbol...

 

Előzmény: no_holy_shit (159351)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.05.07 0 0 159351

IBC-container. visszutra megtoltitek vizzel

 

"megis a gyarbol igy adnak ki,hogy suly nelkul pattog/remeg a kormany minden egyes egyenetlensegen athaladva??!"

ez egty olasz...

en nemet autoiparban dolgozom. ott is meg van a projektbudget es idö vege... megis kikerul az ugyfelhez. ha nagyon kilog  alolab akkor van visszahivas...

 

ha kozepesen log ki a lolab akkor a kovetkezo modellev megkapja az updatet a gyartasban, de korabbi modelleveket nem hivjak vissza. (gyakran a szervizhalozat sem tud a frissitesrol, neha meg ugy van, hogy ugyfelpanasz eseten van update. kulonben nincs)

Előzmény: Törölt nick (159350)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.07 0 0 159350

Ezt mondtak a szervizbe is de sajnos visszfuharunk nincs,igy heti 7-800km-t uresen kell megtegyen.

,meg igaz,hogy ez a legerosebb daily amivel 4.5tonnat vihetunk hivatalosan,de megis a gyarbol igy adnak ki,hogy suly nelkul pattog/remeg a kormany minden egyes egyenetlensegen athaladva??!

 

mas otlet esetleg??

Előzmény: cides (159344)
Redrum Creative Commons License 2017.05.07 0 0 159349

Örülök hogy jó lett! 

R. 

Előzmény: Sunny65 (159346)
Zoli550 Creative Commons License 2017.05.07 0 0 159348

Remek. Közben megkérdeztem,de nem akartam már ötlet rohamot tartani. A golfnál még a kilincs mögött azt az egérfogó alakú kilincs kengyelt is szét kellett nyomorgatni hogy hozzá lehessen a zárhoz férni. A lényeg hogy összejött,lehet gondolkozni a végleges(nek) tűnő megoldáson. 

Előzmény: Sunny65 (159346)
Sunny65 Creative Commons License 2017.05.07 0 0 159346

Sikerült az ajtónyitó kilincset kihúzva kiugrasztani a bowden ricnis végét, arrébb ugrott kicsit és már nyithattam is az ajtót.

 

Huhh, nagyon örültem neki...:-) A tanulópénzt meg kell fizetni.

 

Nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget!

Előzmény: Redrum (159340)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!