Alkatrész dilemmában,felhajtásban stb próbálnék segíteni,érdekel az ügy. Esetleg meg adnád a váz számod(e-mail is jó) mert megnézném pár szemszögből alkatrész szinten. K11-et a volt munkatársunk is javított feszítő törés miatt ha jól rémlik és prímán sikerült(60 éves a fickó). Az a bajom hogy lemaradtam az alap történetedről,azt be tudod újra tenni?
CG13DE a motor. A blueprint jó lenne, találtam is. Gondolom a komplett fogaskerekes verziót szabad csak megvenni.
Viszont teljesen elbizonytalanodtam. A helyi nissan szervizben még soha nem csináltak K11 lánccserét, csak K12. Ők is azt mondták nem jellemző.
Csak fórumokon olvastam 300E km körüli modelleknél, ahol csak annyi volt a jelenség, hogy zörgött.
Viszont! Diaggal nézve az előgyújtást nem állítja. Konstans 0-án áll. Elosztó pozició nem lehet ilyen hatással, terhelés függvényében mindenképp változni kellene az értéknek.
A szervizben korábban cseréltek hall jeladót... de elvileg nem lehet rosszul összerakni az osztófejet.
Soha nem csináltam ilyen autót, ezért jó lenne tudni, hogy ezeknél a diaggal kiolvasható hibatároló csak az aktuális hibákat tárolja, vagy visszamenőleg az időszakos hibáknak is látszani kellene?
(Az nem járható út, hogy húzzak le valamit és nézzem meg, mert ki van kapcsolva az immo egy nem túl szerencsés módon, ezért kellene tudnom, hogy az miatt csinálhatja e"
Azért azt ugye, Te sem gondolod komolyan, hogy ezt a gyárban így rakták volna össze.....
Két különböző aggyal szerelték (5 és 6 csavaros) a csavarrugós futóművet az ETKA szerint, de természetesen egy autón egyforma van minkét oldalon. A két agyhoz két különböző porsapka jár. Aztán az is megeshet, hogy az egyik oldalra ráberhelték a laprugós agyat, amihez egy harmadik porsapka társul.
Szóval azt a Lajtán innen mókolták már össze ilyenre. ://
a kupak belseje tartja központosan a külső kis csapágyat ezért annak ott kell lenni rendesen és nem félig beütve és hegesztve mert feltámaszkodik a tengelycsonkon valami ötlet? hogy ne 60 ezer legyen anyagáron?
E rohadt nagy rádöbbenés mikor lebontottam a másik agyat fedő dísztárcsát a két oldalon különböző méretű agykupak van a bal amelyikkel küzdök nagyobb mint a jobb oldali eredetinek tünő agyszerkezet létezik ,hogy gyárilag különböző méretü agykupakot tesznek fel és a nagyobbik csak félig van a helyén mert nem elég mély hogy elfusson benne a féltengely vége és ezért hegesztve van ? a saját agyamat eldobom és kezdem érteni hogy agykupakot nem lehet kapni külön (2-3 ezerért ) hanem 50-60 aggyal együtt ilyen nincs és mégis van a volksburgban? és ezért berhelték ilyen nem túl tartósra a megoldást
Igazán nincs mit. A gyári 2700,de jó sokára lenne meg mert C-s(Classic) a cikkszám eleje. Két éve még volt utángyártott. Biztos találsz jó,olcsó megoldást erre. Kicsit nyújtani rajta,ragasztás,valami köz darab a dísz tárcsa és a kupak közé,hasonló méretű dugó keresése műanyagból stb.
Vettem egy üzemanyagszivattyút (1.kép). Ez egy MGM Parts [mgm fp z77009] márkájú 3 bar-os alkatrész. Nem tudom ,hogy látjátok, de az általam vett szivattyú csatlakozója egyenes, van mellette egy kisebb valami kivezetés és az alján egy kitüremkedés. Viszont, mindenhol a 2. képen látható kialakítású szivattyút látom, aminek pipa a csatlakozója és alul lapos. Gyári szám szerint stimmel amit rendeltem, tehát bele kellene mennie a szivattyú tartályába vagy mi az. Szerintetek? Menni fog? Próbálkozzak vele egyáltalán?
igen megérkezett köszönöm a probléma fennál (nem a laprugós az enyém) az agyfedél minden zökkenönél vagy csak a rezgéstől kiesik és a disztárcsában zörög tovább . Mi lehet a megoldás ? agyfedélcsere? kerékagycsere? mindkettő csere? vagy belefúrok egy 8-as menetet a tengelycsonkba és egy csavarral rögzítem az agyfedelet rugós alátéttel? vagy marad a 3 pontos hegesztés ami ugye eltörhet egy ütéstöl és ujból előlről kezdődik.
"megis a gyarbol igy adnak ki,hogy suly nelkul pattog/remeg a kormany minden egyes egyenetlensegen athaladva??!"
ez egty olasz...
en nemet autoiparban dolgozom. ott is meg van a projektbudget es idö vege... megis kikerul az ugyfelhez. ha nagyon kilog alolab akkor van visszahivas...
ha kozepesen log ki a lolab akkor a kovetkezo modellev megkapja az updatet a gyartasban, de korabbi modelleveket nem hivjak vissza. (gyakran a szervizhalozat sem tud a frissitesrol, neha meg ugy van, hogy ugyfelpanasz eseten van update. kulonben nincs)
Ezt mondtak a szervizbe is de sajnos visszfuharunk nincs,igy heti 7-800km-t uresen kell megtegyen.
,meg igaz,hogy ez a legerosebb daily amivel 4.5tonnat vihetunk hivatalosan,de megis a gyarbol igy adnak ki,hogy suly nelkul pattog/remeg a kormany minden egyes egyenetlensegen athaladva??!
Remek. Közben megkérdeztem,de nem akartam már ötlet rohamot tartani. A golfnál még a kilincs mögött azt az egérfogó alakú kilincs kengyelt is szét kellett nyomorgatni hogy hozzá lehessen a zárhoz férni. A lényeg hogy összejött,lehet gondolkozni a végleges(nek) tűnő megoldáson.