Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159133

 

 Nem azért mondtam, hogy szarul csináltad, de volt már olyan, hogy a tüske nem fhp-ban rögzít.

Fordnál meg a tüskékkel is variálnak. Jártam már úgy, hogy rossz tüskét tettem be (~4mm eltérés) és alapjáraton erősen remegett a motor.

Előzmény: Kisa (159129)
cam aro Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159132

a roverok 45 foknal szogelik le a fotengelyt. 

a csigasok ahol puffan. 

a ford ahol jol esik. 

 

de ha ez a szogeles fhp-ra esik. .akkor az mindig irva van a databan.

...a te fordod nem ir fhp-t. (mocc kodrol sem ismeros ) 

 

kivetelel lehet.

de amit eddig lattam, az mind igy volt. 

 

No.303-748.. ez a szogelo szerszam szama. 

ha holnap nem feledem el, megmerem a hosszat. 

 

Előzmény: Kisa (159129)
409 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159131

Ha gyári a horog, akkor a csomagtér baloldalában van a vezérlője. Ha utólagos, akkor ki tudja, de az az autó nem szeretné, ha csak rákötnék a lámpákra. A csatlakozóban akkor van állandó, de inkább gyújtás áram, ha lakókocsit húznak és kell pl. a hűtőszekrényhez táp.

Előzmény: BRIKLY (159124)
cam aro Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159130

ha az fhp eloiras, akkor en is inkabb orazok. 

a tuske az csak megerosites. 

 

update. 

megneztem databan. 

nincs fhp eloiras. 

fotengo rogzito tuske van. 

Előzmény: 409 (159127)
Kisa Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159129

Lehet nem helyes, de ahol ez lehetséges mindig így csinálom, jó sok éve.

Tudom lehet valamit 20 évig is szarul csinálni, de ez esetben sem a mérőórás FHP-ban lehet a hiba szerintem. (Persze benézhettem valamit, de az más kérdés.) Nagyobb itt a gáz, mint az esetleges 1-2 foknyi vezérlés eltérés egy hagyományos benzines autónál.

 

 

Előzmény: 409 (159127)
Kisa Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159128

Ha közvetlen oda van kötve, akkor nem lehet, hogy a minden lámpa jól működik az autón, a csatlakozón meg nincs semmi.

Testhiba lehetne, de akkor is van életjel, csak kusza működéssel.

Előzmény: BRIKLY (159124)
409 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159127

"Mérőórával állítottam FHP-ba,"

 

 Akkor most meg kellene próbálni a hozzávaló tüskével is.........

Előzmény: Kisa (159121)
Kisa Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159126

Az a baj, hogy nem a csavarhúzó krampácsol, ez a motorhang.

Nem ilyen veszélyes egyébként, nem különösebben hangos a látszat ellenére, de van benne 2-3 hang.

Egyik az a szíjhajtás valamilyen anomáliája, szerintem a generátor szabadonfutó. Van még egy kis szívósor terelőlapát hang is benne. Ellenőriztük, stabil, de már kicsit kotyog lehet hangja.

 

Ennek ellenére valami nagyon nem tetszik nekem sem, ha lesz időm ellenörzöm a vezérlést.

Leveszem a gen. szíjat úgy is járatom, mert valóban van még benne egy-két fura hang a rezonancia mellett.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: cam aro (159125)
cam aro Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159125

egy leoregedett ford kasztniba beleraktal egy szinte uj motort. 

ha' nem csoda hogy zizeg minden ..

ujra rugdos a kompresszio. :)  

 

video audiot megzavarja a krampacsolo csavarhuzo. 

de mintha kemenyen jarna. 

tipp a szint, de ..vezerlesel kezdenek. 

 

Előzmény: Kisa (159112)
BRIKLY Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159124

Octavia II

 

Kisa:  Valamennyire belestem a kárpit alá,de csak annyit láttam,hogy a lámpák felé megy a kábel. De nem bontottam meg túlzottan,mert a gazdája biztosra állítja,hogy nincs külön elektronika a futó csatihoz,az közvetlenül a lámpára van kötve.. Ezt én már régen kizártam,mert akkor nem hinném,hogy körbe villogatna mindent,mikor csatlakoztatom a kábelt.. Honnan tudná?

De hát ugye én vagyok a hülye,Ő meg a 67 éves autószerelő a nehézdízel olajával a benzinmotorban.. :D

Előzmény: 409 (159119)
Zoli550 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159123

Akkor a vezérlés úgy tűnik kipipálva. Itt is úgy van mint a Mazda6 benzinnél hogy a féltengelytől szinte képtelenség "betalálni"?

Előzmény: Kisa (159121)
Kisa Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159122

Talán van benne egy utólagos CAN modul, annak égett ki a biztije. Kövesd végig a futócsatlakozó vezetékét a csomagtartóba, hátha lesz ott egy "fekete doboz" biztivel.

Előzmény: BRIKLY (159117)
Kisa Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159121

Mérőórával állítottam FHP-ba, és hátul 5-ös lemezzel, rögzítettem a veztengelyeket.

Szíjtárcsánál is olyan tüskét toltam be, amivel gyakorlatilag lógásmentes volt.

Előzmény: 409 (159118)
Kisa Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159120

Kösz, holnap tudok a melóból alvázszámot adni.

Kipuf. rendszert is végignéztem, jól áll a gumitartókon, nem ér hozzá semmihez,a flexicső is rendben.

Előzmény: Zoli550 (159116)
409 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159119

 

 Melyik Octavia?

Előzmény: BRIKLY (159117)
409 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159118

Melyik főtengelyrögzítővel raktátok össze?

 

Előzmény: Kisa (159112)
BRIKLY Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159117

Sziasztok!

 

Adott egy 2006-os évjáratú Skoda Octavia 1.6 MPI (sedan)

Utánfutó csatlakozó aljzatot cseréltünk rajta,véletlenül összeért 2 vezeték,szikrázott egyet,aztán semmi nem világít a futón.( Bár nem értem,miért volt ott áram,mikor minden le volt kapcsolva..)

Biztosítékot a műszerfal oldalában,és a motortérben találtunk,az mind jó. Van még ebben valahol? Vagy mi mehetett ki benne? Az autón továbbra is minden világítás működik.

 

Köszi előre is!

Zoli550 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159116

Hello

A kapcsolódó dolgokat:kipufogó,flexi cső,szűrő ház,homlok falban hűtő csoport nézted már? Mondjuk attól a belső dolgok nem rezegnének ennyire áthatóan. Lendkereke szerintem fix,de ha írsz egy vázszámot reggel megnézem. Érdekel az ügy,a megoldás. 

Előzmény: Kisa (159112)
halo13 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159115

Ha már utánfutó csat bekötése: most baxodam vele és a neten találtak MSZ-szerint nem ugyan azok!!!???

akkor most melyik? 

Előzmény: halo13 (159114)
halo13 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159114

Ha nincs futó 1-et villan , ha van mindig.

Előzmény: FeZ_ (159109)
Hyuing-II Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159113

A dolog pikantériája, hogy  70 párezerrel ezelőtt 3-4 éve cseréltem vezszijjat.(teljes szett.BOSCH)   Most sem szakadt el csak a hosszbordás miat átugrott.  A h.bordás feszítőjének a tengelye valamiért nagyon lóg. Gondolom ezért szedte szét a szíjat.

Előzmény: cam aro (159110)
Kisa Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159112

Helló!

 

Mondeo, 2.0 benzin, 2008, AOBA.

Kapott egy részleges generált, gyűrűk, csapágysor, vezérlés, HF felújítás, gyertyacsere, teljes tisztítás...stb. Hengerfalon nem mérhető kopás, a dugattyúkon szintén nem, azok visszamentek.

 

Atóta van benne egy hülye mechanikus rezonancia, ami elég erős, még a kárpitok, műanyagok is zizegnek az utastérben néha. Előtte szerintem ez nem volt, feltűnt volna.

 

Motor nem lett kivéve, fotókat visszanéztem a dugattyúk jól lettek visszarakva, vezérlés szerintem a helyén, nincs hibakód, jól megy. 1000km van azóta benne, nem mérhető olajfogyasztás sem.

 

Először a bakokra gyanakodtam, de úgy tűnik nem az, maga a motor rezonál a kelleténél jobban szerintem.

Egyetlen tippem a kéttömegű lendkerék maradt, ha egyáltalán van ezekben a benzinesekben.

Hogy annak mi baja lett 1 hét állás alatt, azt sem tudnám megmondani.

 

Rövid video:

 

https://www.youtube.com/watch?v=XvlwaI_F4Yo&feature=youtu.be

 

Van ötletetek?

Kösz!

Zoli550 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159111

Futó nélkül először egyet villanhat(villania kéne inkább),utána egyet sem. Futóval jeleznie kell indexeléskor villogással. Van olyan ami nem villan terhelés nélkül elsőre sem,azt legutóbb kissé szóvá tették vizsgán.  

Előzmény: FeZ_ (159109)
cam aro Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159110

igen. 

 

volt egy ami veszteseg meresen jonak bizonyult, utogetve is..

igy nem lett leveve a hf.  

 

de osszerakas utan egy henger santitott, (ugyremlik az osszes himbat torte.  )

nem nagyot, picit.

de az mar nem jo. 

Előzmény: hyuing (159105)
FeZ_ Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159109

Köszi, az ötlet nem rossz, elmerengek a megvalósításán. :-)

Azt hiszem a zöld led csak akkor villog(hat?) hivatalosan, ha rajta van a futó, ennek az opciónak a kivitelezése okoz még töprengést. (már ha tényleg így kell működnie)

 

Előzmény: mica-r (159091)
hyuing Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159108

Kösszi!

Előzmény: mica-r (159107)
mica-r Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159107

Ha minden szarul néz ki, akkor a teszkó gazdaságos megoldás bontóból két szép hengerfej

Előzmény: mica-r (159106)
mica-r Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159106

Tekintve hogy fél átfedés van az égéstérrel, valószínűleg igen. Ha nem görbül, akkor is az ütéstől zömül a szelepszár és pár 100 km múlva leszakadhat a szeleptányér

Előzmény: hyuing (159105)
hyuing Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159105

A nagy kérdés még függőben van:   szelepek szoktak görbülni ennél a típusnál?

Előzmény: mica-r (159101)
Paco155 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 159104

Olyat nem lehet csinálni, hogy először felbontod és csak utána veszed át a futártól.  :P

Amúgy ki van fizetve.

Pinanyalatnyilag úton van, jelenleg vagy itt: Dahlwitz-Hoppegarten, Germany lebzsel, vagy már a kamionon található, és amennyiben nem tetszik valami rajta akkor szó nélkül vissza tudom küldeni 14 napon belül. Ingyen, mert az árában az ingyenes visszaszállítás is benne volt.

Előzmény: Törölt nick (159099)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!