Ha gyári a horog, akkor a csomagtér baloldalában van a vezérlője. Ha utólagos, akkor ki tudja, de az az autó nem szeretné, ha csak rákötnék a lámpákra. A csatlakozóban akkor van állandó, de inkább gyújtás áram, ha lakókocsit húznak és kell pl. a hűtőszekrényhez táp.
Lehet nem helyes, de ahol ez lehetséges mindig így csinálom, jó sok éve.
Tudom lehet valamit 20 évig is szarul csinálni, de ez esetben sem a mérőórás FHP-ban lehet a hiba szerintem. (Persze benézhettem valamit, de az más kérdés.) Nagyobb itt a gáz, mint az esetleges 1-2 foknyi vezérlés eltérés egy hagyományos benzines autónál.
Az a baj, hogy nem a csavarhúzó krampácsol, ez a motorhang.
Nem ilyen veszélyes egyébként, nem különösebben hangos a látszat ellenére, de van benne 2-3 hang.
Egyik az a szíjhajtás valamilyen anomáliája, szerintem a generátor szabadonfutó. Van még egy kis szívósor terelőlapát hang is benne. Ellenőriztük, stabil, de már kicsit kotyog lehet hangja.
Ennek ellenére valami nagyon nem tetszik nekem sem, ha lesz időm ellenörzöm a vezérlést.
Leveszem a gen. szíjat úgy is járatom, mert valóban van még benne egy-két fura hang a rezonancia mellett.
Kisa: Valamennyire belestem a kárpit alá,de csak annyit láttam,hogy a lámpák felé megy a kábel. De nem bontottam meg túlzottan,mert a gazdája biztosra állítja,hogy nincs külön elektronika a futó csatihoz,az közvetlenül a lámpára van kötve.. Ezt én már régen kizártam,mert akkor nem hinném,hogy körbe villogatna mindent,mikor csatlakoztatom a kábelt.. Honnan tudná?
De hát ugye én vagyok a hülye,Ő meg a 67 éves autószerelő a nehézdízel olajával a benzinmotorban.. :D
Talán van benne egy utólagos CAN modul, annak égett ki a biztije. Kövesd végig a futócsatlakozó vezetékét a csomagtartóba, hátha lesz ott egy "fekete doboz" biztivel.
Adott egy 2006-os évjáratú Skoda Octavia 1.6 MPI (sedan)
Utánfutó csatlakozó aljzatot cseréltünk rajta,véletlenül összeért 2 vezeték,szikrázott egyet,aztán semmi nem világít a futón.( Bár nem értem,miért volt ott áram,mikor minden le volt kapcsolva..)
Biztosítékot a műszerfal oldalában,és a motortérben találtunk,az mind jó. Van még ebben valahol? Vagy mi mehetett ki benne? Az autón továbbra is minden világítás működik.
A kapcsolódó dolgokat:kipufogó,flexi cső,szűrő ház,homlok falban hűtő csoport nézted már? Mondjuk attól a belső dolgok nem rezegnének ennyire áthatóan. Lendkereke szerintem fix,de ha írsz egy vázszámot reggel megnézem. Érdekel az ügy,a megoldás.
A dolog pikantériája, hogy 70 párezerrel ezelőtt 3-4 éve cseréltem vezszijjat.(teljes szett.BOSCH) Most sem szakadt el csak a hosszbordás miat átugrott. A h.bordás feszítőjének a tengelye valamiért nagyon lóg. Gondolom ezért szedte szét a szíjat.
Kapott egy részleges generált, gyűrűk, csapágysor, vezérlés, HF felújítás, gyertyacsere, teljes tisztítás...stb. Hengerfalon nem mérhető kopás, a dugattyúkon szintén nem, azok visszamentek.
Atóta van benne egy hülye mechanikus rezonancia, ami elég erős, még a kárpitok, műanyagok is zizegnek az utastérben néha. Előtte szerintem ez nem volt, feltűnt volna.
Motor nem lett kivéve, fotókat visszanéztem a dugattyúk jól lettek visszarakva, vezérlés szerintem a helyén, nincs hibakód, jól megy. 1000km van azóta benne, nem mérhető olajfogyasztás sem.
Először a bakokra gyanakodtam, de úgy tűnik nem az, maga a motor rezonál a kelleténél jobban szerintem.
Egyetlen tippem a kéttömegű lendkerék maradt, ha egyáltalán van ezekben a benzinesekben.
Hogy annak mi baja lett 1 hét állás alatt, azt sem tudnám megmondani.
Futó nélkül először egyet villanhat(villania kéne inkább),utána egyet sem. Futóval jeleznie kell indexeléskor villogással. Van olyan ami nem villan terhelés nélkül elsőre sem,azt legutóbb kissé szóvá tették vizsgán.
Köszi, az ötlet nem rossz, elmerengek a megvalósításán. :-)
Azt hiszem a zöld led csak akkor villog(hat?) hivatalosan, ha rajta van a futó, ennek az opciónak a kivitelezése okoz még töprengést. (már ha tényleg így kell működnie)
Tekintve hogy fél átfedés van az égéstérrel, valószínűleg igen. Ha nem görbül, akkor is az ütéstől zömül a szelepszár és pár 100 km múlva leszakadhat a szeleptányér
Olyat nem lehet csinálni, hogy először felbontod és csak utána veszed át a futártól. :P
Amúgy ki van fizetve.
Pinanyalatnyilag úton van, jelenleg vagy itt: Dahlwitz-Hoppegarten, Germany lebzsel, vagy már a kamionon található, és amennyiben nem tetszik valami rajta akkor szó nélkül vissza tudom küldeni 14 napon belül. Ingyen, mert az árában az ingyenes visszaszállítás is benne volt.