mind a négy gyertya fehér elektródájú , csak a két belső henger gyertyáinak az elektródáin volt lerakódás és a szigetelőcsúcs fekete kormos ( olajos) volt
Elvileg ott sem, mert drágább újrahasznosítottból gyártani, mint a frissből. Azt mondják a hozzáértők, hogy egyrészt a vezetőképesség miatt (ok. ez a kínaiakat valószínűleg kevésbé zavarná), másrészt a gyártástechnológia okán vezetéket nagytisztaságú rézből kell/lehet gyártani. Az újrahasznosított döntő többségében már ötvözött, drága tisztítani.
Sekélyes tudásomat is ez gyengíti, hogy csak néha, pár másodpercre " kap be valamit" ami eddigi ismeret szerint mind lehet mert víz, olaj tűnik és sokat is eszik ( persze mert nem megy )
EGR-nél ugye kipufgáz megy az meg csak nem füstöl, Evaptól csak nem megy annyi plusz? Injektor tolhat neki annyit, hogy így beködösíthessen?
Marad az olaj? De hol?
Ha eljut a garázsomig, kifaggatom firstlook által, csak nehéznek látom azt a pár pillanatot elkapni.
Nem is durrog mint gyújtás hibánál. A csörgés is csak távolról hasonló mint elmászott gyújtáskor. ísőt amikor nagyon füstölt kis sebességnél a csörgés sem volt annyira hallható!
én fenntartom hogy szar minőségű az olaj (pont a castrol volt az amit a legtöbbet hamisítottak)
nem feltétlen a gyűrűk miatt hordja (hagyja) fel az olajat attól csak nő a kartergáz amit ha nem tud kiszellőzni akkor az öreg szelepszár szimmeringeknél is be tud vinni az égéstérbe.
jópár motor volt a kezem alatt aminél ezek a "minőségi" olajak eldugították az olajáteresztő furatokat a dugó oldalán
nem feltétlen gondolkodnék generálban, hfej felújítás esetleg gyűrűzés elég lehet.
próbáld meg egy más gyártmányú olajjal és szabaddá tett karterszellőzéssel működtetni.
Szépen indul, jár, nincs semmi baja. Majd amikor bemelegszik hirtelen elmegy az ereje és pár másodpercig füstöt okád majd megint mintha semmi baja nem lenne.
Kompresszió tök egyforma. Nekem 2x is csinálta egy kis piros lámpás állás után 15-20m után.
A füst színe így este szürkés, nem sötét fekete és nem az a trabi kék. De nem láttam a mögöttem levő kocsi felét!
Vizet eszegeti állítólag az olajat is kb: 0,75L 3-400km en , tulaj elmondása szerint. Aki egy hölgy, de becsületére válnék némely férfinak is a kocsi szeretete és ismerete. Tehát hihető amit állít. 2 és 3 as gyertyán felrakódás az elektródán ami fehér mindegyiken de ezeken belül a porcelán is fekete, mintha az olajat égetné. 10w40 castrol van benne 10 ezrenként cserélve. Hátul a kipuffon tűzforró , a Berneres led lámpával nézve mintha gázégőn robogna ki a gáz olyan volt. De nem feketítette a papírt, enyhe égett olaj szaga volt.
Quattroman, hogy van amit említettél az olaj felhordásról? Elmagyaráznád bővebben? Köszönöm!
Hogy lehet még jobban biztosra venni az olajlehúzó hibáját?