Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

novothauto Creative Commons License 2017.02.09 0 0 156886

0,75/3-4 ezren semmi. Talán nèha kiakad egy injektor.

Előzmény: jeepy (156862)
cam aro Creative Commons License 2017.02.09 0 0 156885

:(

Előzmény: 409 (156881)
_MrB_ Creative Commons License 2017.02.09 0 1 156884

:(

Sör meg csak fogy... az élet is.

Előzmény: 409 (156881)
Totyasrác Creative Commons License 2017.02.09 0 1 156883

És tényleg :(

Hétvégén asszem kimegyek, iszom vele egy sört...

Előzmény: 409 (156881)
Paco155 Creative Commons License 2017.02.09 0 0 156882

Folyamatban. Az emlékére.

Előzmény: 409 (156881)
409 Creative Commons License 2017.02.09 0 3 156881

Már 5éve.  :(  Igyunk egy söröt!

 

jeepy Creative Commons License 2017.02.09 0 0 156880

OK , jó éjt!

Előzmény: cam aro (156879)
cam aro Creative Commons License 2017.02.09 0 0 156879

nem, nem.. 

nem jo vonalon ulsz szerintem.  

 

hagyd a periferiat.. es a mikor, es akkor miertre gyurj ra. 

gyertya atver, foleg ha urban legend kovetkezteseket probalsz levonni beloluk. 

 

de mar alszok. 

kell tobb teny. 

 

Előzmény: jeepy (156878)
jeepy Creative Commons License 2017.02.09 0 0 156878

mind a négy gyertya fehér elektródájú , csak a két belső henger gyertyáinak az elektródáin volt lerakódás és a szigetelőcsúcs fekete kormos ( olajos) volt

Előzmény: cam aro (156877)
cam aro Creative Commons License 2017.02.09 0 0 156877

A fehér gyertya magas üzemi hőmérsékletre utal ugye?""

 

nem. 

a feher gyertya - 4T- tiszta egesre utal.

no oil, no other shit. 

Előzmény: jeepy (156873)
jeepy Creative Commons License 2017.02.09 0 0 156876

Köszi, ez is új volt nekem.

Próbálok képet felrakni majd!

Jó éjt mindenkinek!

Előzmény: 409 (156875)
409 Creative Commons License 2017.02.09 0 0 156875

"A fehér gyertya magas üzemi hőmérsékletre utal ugye?"

 

Önmagában nem. Manapság szinte mind fehér, mióta nem ólmozott a benzin. Persze az is kérdés, kinek mi a fehér.

Előzmény: jeepy (156873)
409 Creative Commons License 2017.02.09 0 0 156874

Talán sosem.  :)

 

Viszont könnyen lehet, hogy nem a rézzel van a baj, hanem a ráhúzott "nylonnal". ?? Vagy a "ráhúzás" módjával.

Előzmény: cam aro (156866)
jeepy Creative Commons License 2017.02.09 0 0 156873

Most vissza raktam a Nissan szervizes gyertyákat, kíváncsi vagyok megint csak a 2 belső hengeren lesznek e lerakódások.

A fehér gyertya magas üzemi hőmérsékletre utal ugye?

Előzmény: 409 (156872)
409 Creative Commons License 2017.02.09 0 0 156872

 

 Az olajfogyasztós motoroknak szinte mindig nagyon jó a kompresszióvégnyomása.  !!

Előzmény: jeepy (156868)
409 Creative Commons License 2017.02.09 0 0 156871

Mondom, "papírforma szerint"  :P

 

Elvileg ott sem, mert drágább újrahasznosítottból gyártani, mint a frissből. Azt mondják a hozzáértők, hogy egyrészt a vezetőképesség miatt (ok. ez a kínaiakat valószínűleg kevésbé zavarná), másrészt a gyártástechnológia okán vezetéket nagytisztaságú rézből kell/lehet gyártani. Az újrahasznosított döntő többségében már ötvözött, drága tisztítani.

Előzmény: Quattroman (156865)
jeepy Creative Commons License 2017.02.09 0 0 156870

Köszi Nektek,

Sekélyes tudásomat is ez gyengíti, hogy csak néha, pár másodpercre " kap be valamit" ami eddigi ismeret szerint mind lehet mert víz, olaj tűnik és sokat is eszik ( persze mert nem megy )

EGR-nél ugye kipufgáz megy az meg csak nem füstöl, Evaptól csak nem megy annyi plusz? Injektor tolhat neki annyit, hogy így beködösíthessen?

Marad az olaj? De hol?

Ha eljut a garázsomig, kifaggatom firstlook által, csak nehéznek látom azt a pár pillanatot elkapni.

Nem is durrog mint gyújtás hibánál. A csörgés is csak távolról hasonló mint elmászott gyújtáskor. ísőt amikor nagyon füstölt kis sebességnél a csörgés sem volt annyira hallható!

 

 

Előzmény: cam aro (156869)
cam aro Creative Commons License 2017.02.09 0 0 156869

csak tippem van. 

még nem bontanam meg motorgeneralra. 

 

szerintem az a motor inkabb idonkent 'bekap' valamit. 

olajat, vizet, plusz uzat.. ennyibol nem derul ki. 

(fust szine arulkodhatna -esetleg- . dehat ennyibol az sem derul ki.. ) 

de idoszakos problemnek tunik, az meg nem kopott motor sajatja. 

 

-sk- 

Előzmény: jeepy (156868)
jeepy Creative Commons License 2017.02.09 0 0 156868

Szia 13 bar, na jó az egyesben 12bar

Előzmény: cam aro (156867)
cam aro Creative Commons License 2017.02.09 0 0 156867

Kompresszió tök egyforma.""

 

az jo. 

de mennyi ? 

Előzmény: jeepy (156862)
cam aro Creative Commons License 2017.02.09 0 0 156866

mikor lattal utoljara forrasztott kotest gyari kabelkotegben ? 

mar reg nem szempont a forraszthatosag, igy valoszinu a rézrol is lemondtak. 

(illetve ,. > terjed ) 

 

nem baj'a. 

megkoll krimpelni. 

Előzmény: 409 (156863)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156865

kínában sem?

Előzmény: 409 (156863)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156864

én fenntartom hogy szar minőségű az olaj (pont a castrol volt az amit a legtöbbet hamisítottak)

nem feltétlen a gyűrűk miatt hordja (hagyja) fel az olajat attól csak nő a kartergáz amit ha nem tud kiszellőzni akkor az öreg szelepszár szimmeringeknél is be tud vinni az égéstérbe.

jópár motor volt a kezem alatt aminél ezek a "minőségi" olajak eldugították az olajáteresztő furatokat a dugó oldalán

nem feltétlen gondolkodnék generálban, hfej felújítás esetleg gyűrűzés elég lehet.

próbáld meg egy más gyártmányú olajjal és szabaddá tett karterszellőzéssel működtetni.

 

Előzmény: jeepy (156862)
409 Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156863

 

 Pedig a papírforma szerint vezetéket nem gyártanak újrahasznosított rézből.

Előzmény: RÉMES (156845)
jeepy Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156862

 

Sziasztok "Baglyok"!  :-)

 

Segítsetek lécci!

 

Rá néztem a Nissan sentrára.

 

Szépen indul, jár, nincs semmi baja. Majd amikor bemelegszik hirtelen elmegy az ereje és pár másodpercig füstöt okád majd megint mintha semmi baja nem lenne.

Kompresszió tök egyforma. Nekem 2x is csinálta egy kis piros lámpás állás után 15-20m után. 

A füst színe így este szürkés, nem sötét fekete és nem az a trabi kék. De nem láttam a mögöttem levő kocsi felét!

Vizet eszegeti állítólag az olajat is kb: 0,75L 3-400km en , tulaj elmondása szerint. Aki egy hölgy, de becsületére válnék némely férfinak is a kocsi szeretete és ismerete. Tehát hihető amit állít. 2 és 3 as gyertyán felrakódás az elektródán ami fehér mindegyiken de ezeken belül a porcelán is fekete, mintha az olajat égetné. 10w40 castrol van benne 10 ezrenként cserélve. Hátul a kipuffon tűzforró , a Berneres led lámpával nézve mintha gázégőn robogna ki a gáz olyan volt. De nem feketítette a papírt, enyhe égett olaj szaga volt.

 

 

Quattroman, hogy van amit említettél az olaj felhordásról? Elmagyaráznád bővebben? Köszönöm!

Hogy lehet még jobban biztosra venni az olajlehúzó hibáját?

Mibe kerül ma egy motor generál?

 

Nagyon köszönöm!

 

 

 

gesszti Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156861

Az oszlopnak jár az 5 *.

Előzmény: Quattroman (156860)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156860
Quattroman Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156859

nekem a BMW-n gyárilag van ilyen. a GS-nél közvetlenül az önindító mellett a takarófedélen az RT-n pedig a seggem alatti vázrészen kettő is

gesszti Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156858

Köszönöm a csatlakozós ötleteket, átgondolom, meg körbenézek, hogy helyben mit tudok beszerezni, és meglátom.

Előzmény: Quattroman (156857)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156857

kibírja

Előzmény: gesszti (156850)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!