Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2016.12.05 0 1 155330

lefotózod a generátoron lévő címkét és egy alkatrészekkel foglalkozó helyen (Fervill, stb) tudni fogják mi kell bele

Előzmény: Lasse68 (155328)
attitakG40 Creative Commons License 2016.12.05 0 0 155329

Koszonom a segitseget, megprobaljuk lemerni!

Előzmény: cam aro (155323)
Lasse68 Creative Commons License 2016.12.05 0 0 155328

Sziasztok!

Kedves segítségetteket szeretném kérni ! 

Olyan információval tudtok-e sevíteni,hogy milyen csapágyak vannak egy  1,4' G Astra generátorában (Bosch)

Gondoltam előre beszerezném hogy ne akkor kelljen udvarolni valakinek hogy furikázzon mikor már szét van borítva!

Előre is köszönöm!

Kisa Creative Commons License 2016.12.05 0 0 155327

Melyikre vagy kiváncsi a 8-10 lehetséges okból? :)

 

Ellenőrizd le, hogy sehol nem szív falsh-ot, ha biztos vagy benne, hogy nem, tovább lehet lépni.

 

 

Előzmény: jeepy (155324)
jeepy Creative Commons License 2016.12.05 0 0 155326

Szia,

Nem 800 körül kéne lennie?

Fülre soknak tűnik.

Előzmény: cam aro (155325)
cam aro Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155325

hiba ? 

Előzmény: jeepy (155324)
jeepy Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155324

Sziasztok!

 

Segítsetek lécci!

 

Fiat Tipo 1,4ie 94es

Magas az alapjárata 1200-1400rpm

Mi lehet az oka?

 

Nagyon köszönöm!

cam aro Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155323

abszolutrol 280-350mbar kozt. 

legkorirol 650-720..

Előzmény: attitakG40 (155322)
attitakG40 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155322

Hello! Azt nem tudtam lemerni ora hianya miatt. Mennyi kellene hogy legyen?

Előzmény: cam aro (155318)
attitakG40 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155321

Csak a feszultseget tudtam lemerni a map szenzoron az 1.47volt alapjaraton.

Előzmény: mica-r (155319)
Harangozó Zsolt Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155320

Űdv minden kinek lenne egy kérdésem hogy van nekem egy c14nz generátorom és 14v-os 55a-s és hogy lehet-e nagyobb amperorás generátor fel szerelnem az opel astra f c14nz automra ,meg hogy mi a kűlőmbbség a c14nz és a c16nz-s generátor kőzőtt.

mica-r Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155319

Ja, oké. Mennyi az alapjárati mért?

Előzmény: attitakG40 (155317)
cam aro Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155318

bocs.. 

 

lemaradt. 

 

alapjarston 1.5 voltot merek""

es mennyi a mért - szivosor vakum ? 

Előzmény: cam aro (155316)
attitakG40 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155317

A gyari map szenzor erteke 200kpa.

Előzmény: mica-r (155314)
cam aro Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155316

 alapjarston 1.5 voltot merek""

 

 

szerintem az sok lesz.. de csak tipp.

probald le vinni 1.2-1.3V-re, es ugy nezd a lambda feszultseget.  

Előzmény: attitakG40 (155310)
cam aro Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155315

tokeletes. :) 

 

koszonom! 

Előzmény: Törölt nick (155307)
mica-r Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155314

Ez hogyan függ össze a kérdéssel?

Előzmény: attitakG40 (155313)
attitakG40 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155313

Hello! 1bar toltonyomasig van kalibralva ,ha nagyon fel lenne huzva a motor akkor kellene cserelni 250kpa -ra.

Előzmény: mica-r (155312)
mica-r Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155312

200kpa normális ennél? Nem alacsony?

Előzmény: attitakG40 (155310)
attitakG40 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155311

Hello ! 

 

Meg egy hozzafuzes, az allthato benzinnyomas szabalyzo a visza filyo agba 2 bar ra allitva ami a gyari ertek ennel az autonal. Amint vezem lefele a benzinnyomast porog felfele es simul a motor mukodese es kb olyan 0.4 barnal a lambda feszultsege is leesik. Igy mar be nem gyujthato az auto.

 

  Megegyszer ezer koszonet a hozzaszolasokert!

attitakG40 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155310

Hello mindenkinek!!

 

Elosszor is koszonom az idot amit a frissen vasarolt autom problemajanak a megoldasara szenteltek!!

Egy 2 honapja vasarolt vw polo g40 1991 es evjarat PY motor nemetbol es meghozza ismerostol vasarolva lattatlanba mert a mondottak alapjan rendbe lett teve a motor is. Jelen pillanatba mar lassan 20 eve vagyok meg egy polo 86c nz kodu hengerenkenti 

befecskendezesu auto tulajdonosa.Bele vagtam egy komolyabb verzioba de akadt egy kis nagy problema a G40 essel. A nemet bosch szervizbe beallitva ( co poti 500-650 ohm ) az alapjarat galoppol es fustol, gyorsul jol egyenletesen huz de lezabal es persze igy nem tokeletes a beallitas.  Nyitottam a co potin felvive az ellenalasat kb 1600 ohm kornyekere igy kisimul sz alapjarat de a frissen kicserelt lambda feszultseg nem ingadozik hanem mutatja a dus kevereket 850- 900 mV kornyeken mozog. Irridium gyertya persze kormos de ugyan ez a gyertya  joval gyengebb masik polo- ba tokeletesen mukodik tehat itt ez nem hideg gyertya.A mert kompreszio 12 bar minden hengerbe. A folytoszelep pozicioja beallitva a mikrokapcsolo ami ide van kotve az mukodik. A map szenzor ami az ECU ba van ugy nez ki rendbe ,a gyari erteke 200kpa es az atmoszferikus nyomason 2.2volt van rajta Ezt nem tudom mennxi kell hogy legyen. Az alapjarston 1.5 voltot merek ,szerintem ez is ok.Ha nagyon megporgetem akkor a feszultseg megugrik olyan 2 volt-ig. Gondoltam mar gyujtotekercsre hatha nem eleg eros a szikra de a primert kimerve es az elogyujtast beallitva semmi sem valtozik. Ha sokat dolgozol az auto mellett akkor meg te is budos leszel a gazoktol, katalizator nincs .A kek vizhomerseklet jelado kicserelve ujra, A feltoltoje rendbe lett teve es a gyari kerek helyett 65 kerek van rajta ami a tudasom szerint az alapjaratba nem szol bele, gyari chip van benne meg,  Igy nem fogja a zoldkartyat megkapni ezert is bosszanto. A szelepszar szimeringet kicsereltem gondolva hogy az onnan bejuto olaj bezavarna a lambda szonda erteket es vele egyutt az ECUt. Arra is hondoltam hogy hatha az injektoroknak nem artana egy ultrahangos pucolas ezert azt is megcsinaltam de csak ugy zabal tovabbra is. Reggelente gyulni jol gyul es meg mondhatnam tokeletesen mukodik amig be nem melegszik es a lambda szonda bele nem szol es beindul a galoppolas.Lehetne olaj gyuru bar nem igazan ugy fustol es szerintem meg attol mehetne egyenletesen?

  Nagyon szepen megkoszonnem a hozzaszolasokat es a velemenyeket hogyan is tovabb!!

 

   Udv mindenkinek!

Kappa 5.10 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155309

Üdv!

A megaparts.eu nevű bolgár autóbontós webshop oldaláról rendelnék.Van valami tapasztalat a magyarba küldéssel kapcsolatban? Kék 97 Kappa TDS ☺

Köszöntem ☺

d.jocov Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155308

Hú ezeket a gyujtásokat, gyujtáselektronikákat csak az bírja követni aki minden nap benne van, már túl bonyolultak....

De hát a dízeleknél is már túl sok a szenzor meg jeladó....

 

Előzmény: Törölt nick (155307)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155307

Van két "tárcsa" (henger) mindegyikben van két gyertya. Az egyik a leading (nem szokták fordítani de talán "vezér" vagy "vezető" lenne) a másik a trailing ("követő"-nek mondanám) Az égéstér kialakítása miatt van kettő (esetleg három) gyertya. Ha a trailing nem gyújt attól még megy a henger. Van olyan megoldás hogy a trailing csak bizonyos fordulat fölött lép be. Ha a leading hal meg akkor nem megy a henger.

A te példádban előbb meghaltak a trailing trafók valamikor, aztán amikor tönkrement az egyik leading akkor megállt az autó.

A trafó általában attól megy tönkre hogy a gyertyán nem tud leépülni a nagyfesz ezért leépül (átüt) a trafón belül vagy átüti a trafó szigetelését kifelé a testre.

Az olajtól, benzintől tocsogó elektródák szigetelnek. A feketére égett kormos gyertyák pedig "söntölik" a nagyfeszt. A korom a szigetelőcsúcson levezeti a feszültséget a testre. Szikra egyik esetben sem lesz de az utóbbinál legalább nem károsodik a trafó.

A Wankel motornál gyakori hogy "floodol" nagyon leegyszerűsítve túlszívja magát. Ilyenkor ki kell szellőztetni a motort mint ahogy írod is.

Előzmény: cam aro (155293)
Sándor-68 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155306

Vissza állítottam az eredeti állapotot! Anomáliák megszűntek, minden ok, mint a membrán ki iktatása előtt!

Előzmény: cam aro (155268)
cam aro Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155305

egy kadmiumozott ?  lapra ( sarga femlemez) lecsavaroztt 4 db trafo, 4 db trafora csatival.

google (user) szerint amelyik fenek lapjan (gyantas oldal ) megjelenik a matt fekete potty, az kuka.

eddig - google- nem tevedett.  

 

speci, csak ellenorzesre fenttartott kabelben , ebben normal  hezagu gyertya...a testen.

a szikrakozt nem uti at. 

nem kicsit, hanem sehogy. (uj trafot feldugva .. igen ) 

egy kivetel van, (1/4)  az birja a gyertya szikra kozt.. de 3mm-nel tobbet nem. 

az meg keves az udvosseghez. 

 

szvsz a gyenge trafo/gyujtas az, ami surites  ( esetleg dusabb keverek, )  alatt nem bir mar at utni. 

...egy jo trafo ettol tobbre kepes. 

 

az oka nem erdekel. 

nincs, vagy gyenge  a trafobol kijovo  szikra. 

nekem ennyi eleg. 

 

 

 

Előzmény: Kisa (155298)
Lacika71 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155304

Ja és nem volt számomra egyértelmű,rendes forgó rotorra gondoltam,mint az osztófedeles gyújtásoknál...

Csak fura volt kicsit az egész.

 

Előzmény: 409 (155302)
Lacika71 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155303

Kár...

De nem kell csak a kedvemért.

Most néztem a képtalálatokat.

Ezek sima darabonkénti trafók,csak kábellel.

Fura megoldás,mert ahol ilyen a trafó,ott rajta ül a gyertyán.

Lehet ott valami ufó rejtély van.

Lehet lesz ott valami elektromos gond.

Egyszer már találkoztam olyan generátor meghibásodással,hogy a kopott szénkefe letestelt és a szabályozó elektronikát ezzel kiiktatva annyit töltött,ami a csövön kifért.

Folyamatos izzó cserék után rámértek és meglepi volt rendesen.

Hamar szétfőzte az akksit is.

Lehet valami ilyesmi lesz itt is.

És a mostani ólommentes forrasztások is elégé szeretnek törni a vastagabb lábaknál,ott is lehet gond.

De még a régebbi komputerekben is találtam már elengedett forrasztást.

És ez mivel 3 vezetékes,gondolom 5V a jel,amire gyújt.

Ha épp a testje kontaktos akkor ettől pl simán megadhatja magát.

 

Előzmény: 409 (155302)
409 Creative Commons License 2016.12.04 0 2 155302

A rotor, az a wankel motor "dugattyúja". Nem hiszem, hogy egy kép kedvéért szétszedné a motort cam.  :DD

Előzmény: Lacika71 (155299)
Kisa Creative Commons License 2016.12.04 0 0 155301

Pusztán elméleti ötletparádén ez is lehet, de nem életszerű. Nagy piros High Power felíratú kábel van a gyári helyén akkor biztos mondta volna Cam is :)

 

Jó, mondjuk a kérdés elméleti vitára hívás volt.

 

Beírod, hogy RX8 Wankel, a képtalálatok közt mindent megtalálsz :)

Előzmény: Lacika71 (155296)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!