Aztat is kipróbáltam, a középső kábelt felcseréltem az egyes hengerével, ha esetleg az a hunyó, de úgyse történt semmi.
Esetleg még olyasmi nem-e lehet-e, hogy van szikra, csak nem jókor, higy mittomén az elektronikában hámlott meg valami, amitől rosszkor ad jelet a trafónak?
Fedélből volt nálam egy másik, azt ráraktam, semmi. Rotor nincs nálam másik, azt nem próbáltam. De együtt kettek cserélve kb 5e km-rel ezelőtt. Nameg, egyik pillanatról a másikra áll meg így?
Olyan nem lehet pl, hogy mondjuk csak úgy tűnik, hogy van szikra a trafón? Mármint, hogy van, csak túl gyenge? Bár ahogy odaraktam a kábelt, 3-4mm-t simán átugrott, nem tűnt gyengusznak.
Csodák nincsenek, ha a trafónál még van szikra, a gyertyánál meg nincs, akkor a kettő kötött . Ha egyik gyertyánál sincs, akkor az osztófejfedél/rotor páros a gyanúsított.
Ez így távgyógyászat lenne, az meg a Gyurcsók asztala.
Ez simán lehet 2 külön hiba.Akárhol vagy, szerelő biztosan van a közelben.Egy gyors vèlemènyezès Ausztriában sem kerül 1000 ojróba.
Az kütyü amúgy az egyik kuplungmunkahenger, a párja ott figyel a váltó tetejèn.Az is lehet, hogy csak a pedál felfüggesztèse nyekereg, mert kopott.
Közlekedni tudsz kuplung nèlkül is, ha muszáj.álló motornál kapcsolsz egyest aztán indítózol.Pár mèter után röffen a verda ès go.Onnantól lehet pakolni a fokozatokat lassan, alacsony fordulaton, ezt majd èrzed remèlhetőleg.
Asszony bejött vele pestre, leállította, és két perc múlva már nem indult be. Gyertyák is újak, kábelek is, osztófedél is. Mi van ebben, ami még hunyó lehet?
A trafónál még van szikra, a gyertyánál már nincs.
kb 5ezer km-rel ezelőtt lett cserélve: gyújtásmodul az osztófejen belül, osztófedél, rotor, kábelek, gyertyák.
Több mint nyilvánvaló, hogy a gyújtásmodul döglött meg, hiszen mi más lehetne, nincs a trafó meg a gyertya között semmi más mérvadó, de a kérdés az, hogy vajon mitől dögölhet meg 5000km alatt?
Nem megfelelő hőértékű gyertyák miatt esetleg, vagy ilyesmi? Testelési hiba, vagy mi egyéb lehet, ami miatt ez ilyen hamar kimúlik?
Üdv Mindenkinek! Az autó VW Polo 1999 6n1. Jelenleg úgy áll a dolog, hogy szinte egy időben tönkrement a két első ajtó zárja (eltört az excenter), így jelenleg a csomagtér ajtón való be bújásos és hátsó ajtó kinyitásos módszerrel jutok be az autóba. (nincs központi zár) Vettem már javítókészletet is, viszont egy két nyitás után megadta magát az excenter és eltört. Úgy döntötte, hogy kompletten kicserélem a két első kilincset és teszek bele egy univerzális központi zárat. A kérdésem az lenne, hogy ugye az autón mindkét oldalon van kulcsos zár, viszont én azt szeretném, hogy csak a vezető oldalin legyen. Megoldható lenne az, hogy a másik oldali kilincs helyére mondjuk egy ugyan azon oldali hátsó kilincset tennék? Köszi a válaszokat és bocsánat ha kérdésem hülyeség :)
persze az lenne a normalis hogy szerelohoz menni, csak kulfoldon vagyok es a szerelom 150kmre van igy el sem jutok hozza meg leeg az egesz valto.. gondoltam volt mar ilyen esete valakinek, ahogy nezem ezt az abrat az a kis pumpa lehet szerintem mer kozvetlenul a pedal mellol jon a nyik-nyak-nyik-nyak
gondolod hogy ossze fugg a ketto? en is valami olajra gyanakszom ami talan mikor felmelegszik nem ugy viselkedik ahogy kene, elvileg ha kuplung alapbol rossz lenne akkor kene allo helyzetben is produkalnia ezt nem?
sziasztok! Kuplung hiba lenne?van egy fiat stilom 2003as, mostanaban elkezte azt csinalni hogy megyek vele vagy 10kmt es egyszer csak a kuplung pedal elkezd nyikorogni benyomaskor ha tobbet megyek vele akkor 1esbe be is szokott ragadni, valakinek otlete hogy mi lehet??