Nissan almera 1.5 benzines 2005-ös évjárat qg15 motorkod . Ma kitakarítottam a fojtószelepet sikeresen (az autó hibátlan volt , csak én hülye nagyon rá értem), csak azzal nem számoltam hogy az alapjáratom 1500 lesz , ami még néha elkezd ugrálni 2000 -ig . Hogyan tovább? Válaszokat előre is köszönöm.
Circuit Diagram Frontera-B as of MY '99 Table of contents Table of ...forum4x4club.ru/index.php?app=core&module=attach§ion=attach...id...Circuit Diagram Frontera-B as of MY '99. Table of contents ... Central door locking. 26. Cruise control. 31 ... Manual transmission. MUT. Multitimer. NSW Fog ...
Szeretném a segítségeteket kérni! Van egy Opel Meriva 1.6-os benzines személygépkocsim. A következő jelenséget produkálja: lekanyarodáskor kuplung kinyomvva illetve kisebb sebességnél gázelvételnél egyszerűen leáll a motor. Félreállok és második önindítózás után indul csak újra. Hidegen nem csinálja, de van hogy csak 50 km megtétele után.
Sziasztok! Ma voltam az Autodiga kiállításon.Már rég voltam ,de ez nagyon összement.20 évvel ezelőtt alig bírtuk végigjárni,elfáradtunk a nézelődésben.Most meg 1-1,5 óra alatt végeztünk.Mindenki gumiszerelő,centírózó és futóműbeállítót akar eladni. Ki milyen futóműbeállítóval dolgozik.? Van olyan aki dolgozott már 4 fejes 8 szenzoros (kamerás) és 3D-s futóműállítóval is? Nekünk 4 fejes 8 szenzoros (Space Dynamic) van de látom nagyon sok 3D-s volt kiállítva. Jobbak a 3D-s állítók? Pro Kontra érvekre vagyok kíváncsi.
A műanyag burkolatot levéve nézz be a víz elvezető csatornába, meg szokott benne állni a szemét és a legtöbb esetben el is rohad a tűzfal, ott szokott befolyni a víz, és onnan rálátsz a bowden átvezető gumira is...
Sziszatok, egy igen fontos kérdésem lenne amire tanácsokat szeretnék kérni, a helyzet a következő.. nem rég vásároltam egy golf 3 1.4 es benzines autót, látszólag probléma mentesen.. viszont mikor vettük száraz idő volt és nem látszódott hogy a sofőr ülés oldalán a kapcsolószekrény és vezetékek mögül valahonnan csepeg a víz voltunk szerelőnél mert cserélt vezermű szíjjat ő meg csinálta a tömitéseket a sárvédőn de álította hogy próbálta és semmi viz nem ment be... ma le mostam az autót és mégis, valakinek van valami ötlete hogy mit kellene csinálnom vele. Adtatok régebben tippet, hogy valószitüleg a motorháztető nyitó bovden gumitömitése viszont be szilikonoztam körülötte és nem segitett. valaki tudna tanácsot adni vagy muszály szerelőhoz vinnem ujra?
"Lefogadnám te is "30nál tolod a négyest", jajj, csak ne egyen sokat"
Ezt a fogadást buknád. Nem szoktam spórolni az üzemanyagon. Sőtt, engem is zavar amikor pl. előttem gurítják az autót. Lehetőség szerint mindig próbálom minnél hamarabb felvenni a forgalom ritmusát. 2500-3000-es fordulat között szoktam váltogatni. 4.-et városba csak sebesség megtartáshoz használom. 5.-et városba sose. A 10 literes fogyi azért volt fura, mert kb. 8.5-9 literes fogyim szokott lenni nyáron és hírtelen felment 10-re, amikor nagyon csörgött.
Szesznek magas az oktánszáma, és gyorsabban, egyenletesebben, tisztábban ég, ezért használják a versenysportban a kezdetektől.
Magánvéleményem erről a motorrol és a "csörgésről":
Lefogadnám te is "30nál tolod a négyest", jajj, csak ne egyen sokat, márpedig az 1.6os zetek motor nem szereti ezt.
A gyűrűk is ettől tapadnak le, majd törnek el, ha ki lenne hajtva, ahogy pl az automatákban pörgeti a váltó, sokkal kevésbé esne szét. És szerintem nem is csörögne, ha nem alacsony fordulaton kínozná minden decihuszár.
A gyári marketingkamu(!) a közel 10l városra, ez nem nagyvárosi adat, nem dugóban mért, és nem télen.
Most ehhezképest idehaza mindenki hanyatt van zuhanva a 10-től vegyesben, nem mer a pedálhoz érni, alapjáraton akar közlekedni, eredmény ,szétkoxosodott blokkok, törött gyűrűk, olajzabálás, csörgés, csattogás, szerencsétlenkedés.
Nem tudom mi lett mérve, nem én csináltam. És ha tankolok rá etanolt akkor miért nem csörög? Akiknek ilyen problémájuk van, vannak közöttük akik prémium benzint tankolnak, és azzal nekik se csörög, de ahogy 95-öst tankolnak elkezd megint csörögni. Ezért gondoltam, hogy üzemanyag probléma lehet.
Introduced for the Thailand-built 2007 Ford Ranger (J97U) is a 2.5L diesel engine. This truck is a clone of the Mazda B-Series and thus the engine is a Mazda engine. It has a bore of 93mm and a stroke of 92mm. The engine has no commonality to Ford's "Puma" engine or VM Motori. It is a development of the IDI Mazda 2.2L normally aspirated, later 2.5L NA and Turbo and later 2.9L NA, with Bosch common-rail direct injection and a variable geometry turbocharger. The WLC engine code is a Mazda engine code, not being changed for use in the Mazda B-Series clone Ford Ranger. It produces 143 PS (105 kW; 141 hp)@3500 rpm and 330 N·m (240 lb·ft)@1800rpm.[6]