Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

őrült elmebeteg Creative Commons License 2016.10.03 0 0 153826

350000?

Előzmény: novothauto (153825)
novothauto Creative Commons License 2016.10.03 0 0 153825

Urak, keresnék egy munkatársat alkatrèsz ügyintèző, anyagbeszerző munkakörbe.

Olyan kène, akinek van rálátása a szakmára ès kèszsègszinten kezel gyári alkatrèsz

programokat. 

 

novoth@novothauto.hu

 

 

_smasszer_ Creative Commons License 2016.10.03 0 0 153824

Sziasztok

 

Ezek a folyékony hûtõ tömítõk érnek valamit, vagy kamu, esetleg kárt is okozhatnak pl dugulast? A fûtõ radiatorom folyt, ezert ki lett iktatva, at lett kotve a ki es bemeno csovek. Gondoltam h megprobalok egy ilyen csodaszert, persze ugy tennem, h vmi kis szivattyuval csak a radiban jaratnam a löttyöt, a motor hûtõkörébe én nem merném direktbe beonteni nehogy eldugitson vmit. A problem az, h tûzfalig kellene bontani belulrõl az egeszet, muszerfal ki, stb... Ket napos melytorkos szopas amihez nincs kedvem. Halott ötlet? Jeep grand csirke 2.7 merci diesel

útazó Creative Commons License 2016.10.03 0 0 153823

Ha megoldódott a probléma akkor oszd már meg velünk is !!

Előzmény: útazó (153822)
útazó Creative Commons License 2016.10.03 0 0 153822

Nekem VW GOLF 4-s volt ilyen problémám mire rá jöttem hogy mi okozta. Roppant idegesítő volt ! Lehet hogy neked is ö okozza. A lengőkar gömbfeje volt kopott hossz irány -ban.Ha lehet cserélni külön akkor jó lesz.

Előzmény: juhasz.1990 (153821)
juhasz.1990 Creative Commons License 2016.10.03 0 0 153821

jo estet.

Ven nekem egy 1994 es suzuki swift 1,3 autom. az alábbi probélma van vele:

Rossz uton a z auto elejéröl kopogast hallok, ha megnyomom az auto elejet állo helyzetben akkor is hallani a koppanast.

Végigtapogatva a z autot a legerősebben a kormany összekötö pálcan erzem a hangot(ami cserélve volt csukloval együtt 1 honapja) nem a kerék felül hanem a kormanymű felöl. A kormanyzas pontos nem huz el.Vajon mi lehet a baj?

A masik a jobboldali féltengely gyorsitaskor kopog, érdekesseg ha nem ül senki az anyosülésen akkor hallani csak.Szerintetek mennyire lehet kopott.

1 honapja az alábbi alkatreszek voltak cserelve: 2dbElső lengescsillapito,2db kormany gömbfej,2db kormany pálca, feltengely gumiharang + zeger gyürű. 

Törölt nick Creative Commons License 2016.10.03 0 0 153820

Volt ebből több motor,...

... motorkód, löktérfogat, teljesítmény,... valami még kellene.

A végén a sor4 318 már majdnem kétliteres is volt, csak 318-nak hívták.

Megkülönböztetendő pl a sor6 320tól.

 

Mindenek előtt hibakódokat kellene olvasni, ez nem pug., hogy a check engine világít midnen szarra, akármi lehet, ami hidegben jön elő. Szépen meglesz a logokban a ráutaló dolog, ha nincs semmi, még mindig lehet másfelé kereskedni.

Szóval nulladikra az autóval és nem a szerelővel kellene "beszélgetni", az majd csak ezután jön.

 

Olyan szerelőhöz, akinek "nincs hozzá gépe", meg blablabla ne vidd! 

Nem mondom ,hogy a bmw-t mekkroa specialistához kell hordani egyszerű szervizekre, mert nem, de olyanhoz igen, aki látott már ilyet, jobban is jársz vele.

 

Esetleg automata? A sebességbetevésre ez meg az-ból gondolom, ott kerül rá ilyenkor hirtelen terhelés..

 

 

 

 

Előzmény: HR Shogun (153819)
HR Shogun Creative Commons License 2016.10.03 0 0 153819

Sziasztok! Mielőtt szervizbe megyek szeretek tájékozódni, hogy amikor szaki előtt állok, legalább minimálisan képben legyek. Egy éve vettem használtan egy 1.8-as 318i E46-ot. Belement lassan 17 ezer kilométer, a kötelező törődést megkapta, garázsban áll unalmas perceiben, hálás is. Méretéhez képest korrektül fogyaszt, szeretjük, ő viszont a hideget nem szereti. Télen-nyáron tekerés nélkül azonnal indul, viszont amikor kezd hűlni a levegő, sebességbe rakás után néha bedadog a járgány. Mindegy mennyi a gáz, minden mindegy neki. Amikor üzem meleg a motor szépen indul egyesben is.

19971211 Creative Commons License 2016.10.02 0 0 153818

hát akkor így marad... aztán majd egyszer elviszem szakszervízbe
csak nem okoz problémát, kb 1 fordulatot jött ki még a törés előtt 

Előzmény: cam aro (153817)
cam aro Creative Commons License 2016.10.02 0 1 153817

a hat lap alatt, nyakban szoktak elreccsenni. 

tehat tart a menet, tart a kup. 

 

kilehet venni,.. de kell hozza nemi turelem, szerszam, miegyeb. 

szerintem egyszerubb ha igy hagyod, hazi barkacsban biztos nem fog kijonni. 

Előzmény: 19971211 (153816)
19971211 Creative Commons License 2016.10.02 0 0 153816

Sziasztok
Tanácsot és ötletet szeretnék kérni...
Elcsesztem az autómat. VW Passat 1.9 tdi afn. Izzítógyertyákat akartam volna kicserélni. 2  darabot sikerült kicserélni, könnyedén megindultak. Aztán jött az a kurva 3. gyertya, nah az nem akart megindulni... aztán most az van, hogy csak megindult... forog a gyertya... de nem jön ki, mintha megszakadt volna a menet vagy fogalmam sincs. Öntöttem oda egy kicsi olajat és félve beindítottam az autót. Nem fúj ki, nem habzik fel körülötte az olaj. Hát mondom most már mindegy, kicserélem a negyedik gyertyát is, azt sikerült kicserélni. De ezzel a harmadikkal mi legyen? Hagyjam úgy? Ráteszem a dugókulcsot és kisebb erőhatásra elforog. 

lacipécs Creative Commons License 2016.10.02 0 0 153815

Bár most nézem 1800Huf az új,lehet hogy a kontakt spray drágább. :)

 

Előzmény: lacipécs (153814)
lacipécs Creative Commons License 2016.10.02 0 0 153814

Ha sokszor egymás után ki-bekapcsolod az elakadásjelződet,utána megfújod valami kontakt spray-vel,van némi esélyed a javulásra.

Előzmény: Frekik.hu (153813)
Frekik.hu Creative Commons License 2016.10.02 0 0 153813

Némi tapasztalatot sejtek a hozzászólásod mögött :D

 

Az elakadásjelző kapcsolója a kormány tetején van. Ha kicsit felhúzom, nincs index. Ideiglenesen megtámasztottam a szélét egy szál gyufával, most nem rosszalkodik aztán ha lesz kedvem szétberhelem és benézek oda mi a helyzet azzal a kapcsolóval.

 

Lottót remélem adtál fel :D Ugyanis ez teli találat volt, köszönöm!

Előzmény: kormi07 (153806)
Paco155 Creative Commons License 2016.10.02 0 0 153812

Ja, hogy te voltál az......  Aszittem, hogy valami ügyfél.   De mindegy, egyetértek a 153807-ben megfogalmazott eső mondattal. :)

Előzmény: cam aro (153810)
d.jocov Creative Commons License 2016.10.02 0 0 153811

Előfordulr velem is, nem figyeltem, hama hama gyorsan gyorsan, 5-6 literre rányomtam 20 L benyát, de időben kapcsoltam, kutfej visszaakaszt fizet, félretol, leszív, visszatol, dízelt tankol......

Előzmény: cam aro (153810)
cam aro Creative Commons License 2016.10.01 0 0 153810

az auto allapotan nincs mit izgulnom. 

a hulyesegem mondjuk megrenditett,  dehat tudok en magamon is rohogni.. :))  

Előzmény: Kisa (153809)
Kisa Creative Commons License 2016.10.01 0 0 153809

Legalább jól telik a hétvége :) Mondd, hogy még élvezed is :D

Előzmény: cam aro (153808)
cam aro Creative Commons License 2016.10.01 0 0 153808

16x 2literes pet palack ennyi ido alatt csorog teli a visszateron Y20DTL-bol. :D 

 

=========================

Előzmény: cam aro (153807)
cam aro Creative Commons License 2016.10.01 0 1 153807

napi hulye. 

 

2o liter dizel a tankban.. erre ratankol 20 liter benyat. 

nem lesz az ugy jo, hama kiderul. 

ratankol meg 20 liter dizelt. 

 

mar mobil az auto, de indulni csak sprayra indul, aztan megy mint a golyo.

elmegy az ipse 180km-ert igy, azt megall bamaszkodni.

 

na ez utan mar nem indul az auto sprayre sem.

 

mento otlet, hat locsojjuk le az adagolot hideg vizzel.

otlet kivalo, emberunk haza autozik 180 kmert..

 

a tortenet vege ? 

keresek vagy 10 pet palackot.

 

...azt holnap meginn elmegyunk kirandulni..

:DD 

 

kormi07 Creative Commons License 2016.09.30 0 0 153806

irányjelző kart használva egyik irányban sincs index, de ha benyomom az elakadásjelzőt, majd ki, utána van.

 

Érintkezési hibás az elakadásjelző kapcsolód.

Ventillátorhangra nem tudok mit mondani(mivel nem tudom, milyen volt előtte), ha nem ér hozzá a lapát semmihez, és jófelé is forog, tehát befele fúj, akkor használhatod így.

Előzmény: Frekik.hu (153805)
Frekik.hu Creative Commons License 2016.09.30 0 0 153805

SZiasztok! 

 

Fiat Tempra 1.4. Túl vagyok a hűtő beszerelésen, tökéletes lett (már amennyire elsőre tökéletes lehet), tettem az aktusról egy jó hosszú bejegyzést a Tempra topikba. Viszont két kérdésem lenne. 

 

Valaki legyen szíves és hallgassa meg ott a ventillátoromat, HSZ alján a videó, nekem ez teljesen furán hangzik, lehet-e ilyen hangja attól, hogy nincs eltömődve a hűtő? Mert teljesen mély suhogó hangos hangja volt azelőtt. 

 

Másik kérdés: Mi okozhatja azt, hogy néha az irányjelző kart használva egyik irányban sincs index, de ha benyomom az elakadásjelzőt, majd ki, utána van. 

 

Köszönök minden hasznos tanácsot és észrevételt előre is. A linkelt hosszú hozzászólást pedig azért írtam, hátha valakinek még hasznára válik, hiszen ez egy fórum :)

 

Az említett hozzászólás: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=141186356&t=9069473

Kisa Creative Commons License 2016.09.30 0 0 153804

Kösz mindenkinek a segítséget, valószínüleg még nincs vége, de a tulajnak el kellett menni vidékre, majd biztos jelentkezik :) Beszámolok a fejleményekről.

 

Az előző Suzuki autópályás vízforralás sem oldódott meg a termosztát cseréjével, ahogy sejtettem, bár a tulaj szerint azóta csak egyszer csinálta, hogy felmegy a vízhőfok, azóta nem. Megállt,mielőtt kiforralta volna.

 

Szóval szerinte kicsit jobb lett, de "megnyugtattam" hogy ez vagy jó lesz vagy nem, a kicsit jobb az annyit jelent, hogy maradt a hiba.

Már csak arra tudok gondolni, hogy gáz jut a hűtöközegbe, de ezt valahogy nem tudom "elképzelni".

Quattroman Creative Commons License 2016.09.30 0 0 153803

kezd az üzemanyagszűrővel

Előzmény: Karoly Nervetti (153802)
Karoly Nervetti Creative Commons License 2016.09.30 0 0 153802

Sziasztok!

 

A 2006-os Fiat Grande Puntóm (1.3 JTD, 90Le, 200e km) a mai napon a következőket produkálta, miután 2-3 hetet állt.

 

Nehézkesen indult és miután elindult nehezen pörgött fel 2500-ig. Utána úgy ahogy visszatért az ereje, de a gázreakció elég silány maradt. Megtettem 70 km-t, majd párszor még beindult, de néha már Check Engine-t dobott (meg még egy-két hibaüzenetet, amit nem tudtam elolvasni) és elég csúnyán is járt a motor. Végül odáig fajult a helyzet, hogy gázra alig reagált, majd lefulladt. 

 

Van valakinek tippje, hogy merre kutakodjak?

 

 

jeepy Creative Commons License 2016.09.30 0 0 153801

Köszi Cam.!

Előzmény: cam aro (153738)
mica-r Creative Commons License 2016.09.30 0 0 153800

Nem gondolta így, ilyenre sikerült. Nem egyedi eset :-)

Előzmény: d.jocov (153799)
d.jocov Creative Commons License 2016.09.30 0 0 153799

érdekes, ez a kezdettől szar volt.... hogy gondolta ezt a gyártó?

Előzmény: cam aro (153771)
Quattroman Creative Commons License 2016.09.30 0 0 153798

szar gumi, rossz lengéscsillapító, repedt jeladótárcsa a kerékagyban, sok oka lehet

Előzmény: Lilliana1 (153796)
Quattroman Creative Commons License 2016.09.30 0 0 153797

azok B4 ek voltak.

valójában az említett sem lehetett '94es B3 mert azokat '87-'91ig gyártották,

'92-'96ig az A4 megjelenéséig gyártottak B4eket

Előzmény: mica-r (153795)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!