Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hyuing Creative Commons License 2016.09.21 0 0 153499

Kivillogtattam, hiba kód nincs.

hyuing Creative Commons License 2016.09.21 0 0 153498

2001-es

Előzmény: hyuing (153497)
hyuing Creative Commons License 2016.09.21 0 0 153497

Urak!       Elkelne egy kis segítség.   Swift  1.0  nincs injektor jel. Ott van a táp de nincs jel.  A vezeték hibátlan már az ecu ból nem jön az inger.   Az immó rendben (szerintem az injektort  nem tiltja) a kulcsot felismeri.  Utólagos beszerelésű riasztót vagy valami egyebet nem látok.  Néha spontán beindul és megy.  Lehet hogy találkoztam az első agyhalottal?

cam aro Creative Commons License 2016.09.20 0 0 153496

https://www.youtube.com/watch?v=Yy2xqS1lfz8

 

5:20-tol indul a teged erdeklo. 

video nem yaris.

de jogos.. 5 fogu torx (T20-25?) valoszinu kelleni fog ha elektromagnest leakarod venni. 

Előzmény: cam aro (153495)
cam aro Creative Commons License 2016.09.20 0 0 153495

nem tudom hogy mennyi az eleg.

 

azt tudom hogy mikor jo. :) 

 

jaro motornal kicsi drumdrum kozben szoktam megetetni az alapjarati csatornan keresztul. 

ha ez nem segit, akkor marad a szetszedes. 

 

ha van eleg hely hogy levedd az elektromagnest ,akkor nem kell bontani a hazat. 

onnan attudod forgatni a szabalyzo hengert,  mig akadas nelkul fordul. 

 

ne kompresszorozd, ha fent a magnes. 

Előzmény: tractorsound (153493)
hyuing Creative Commons License 2016.09.20 0 0 153494

Ha ez ziher akkor jó, nem keresem tovább miért indult be végre. köszi!

Előzmény: barbon1 (153492)
tractorsound Creative Commons License 2016.09.20 0 0 153493

A tisztitashoz szet kell szednem, vagy eleg ha lokakon feltoltom a szerrel es hagyom azni kifujas elott?

Előzmény: cam aro (153476)
barbon1 Creative Commons License 2016.09.20 0 0 153492

Igen

Előzmény: hyuing (153491)
hyuing Creative Commons License 2016.09.20 0 0 153491

Jó Estét Urak!   Szerintetek a suzuki swift 1.0   2001 ből tud olyat hogy injektor hiba miatt az ecu nem ad ki jelet addig amíg a hiba nincs elhárítva és hiba kód törölve?

mica-r Creative Commons License 2016.09.20 0 0 153490

Ki tudja milyen élete volt eddig. Azért gondoltam, mert pl a régebbieknél néha vezérműház kikopik.

Előzmény: diagnet (153489)
diagnet Creative Commons License 2016.09.20 0 0 153489

Az még a régi. Meg kellene mérni? Az durva lenne ha már az otosgolfon is főtengelyt kellene koszorulni...

Előzmény: mica-r (153471)
cam aro Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153488

105. oldaltol kezdodik, de mivel nem az adott tipust, hanem a motorcsaladot kezeli.. ezert minden egyes tipusnal leirja a muveleti sorrendet. ...egymas utan.. 

...ami ugyanaz.. csak a hezagolas helye valtozik. (henger alatt/ hf alatt. )

2 mm-es merohuzalt ir elo..dugotetore.  hengerfej vissza huz, fotengelyt atforgat,

megnyomott merohuzalt a legvékonyabb részén meg mér, adott tipusra vonatkozo erteket 'specification data' ban megnez. 

 

szerintem ez az emlitett 18. oldal, ahol 1.2, es 1.3 mm van emlitve.

motor fuggoen . 

 

meg egy help. 

 

http://www.jarmuszotar.hu/

 

good luck. 

 

======

 

 

 

 

Előzmény: tigronca (153486)
Quattroman Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153487

0,5 mm átmérőkülönbségnél az nem fog akkora változást okozni.

azért csak találnál egy referencia pontot ami minden dugón ugyanaz

Előzmény: tigronca (153485)
tigronca Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153486

Köszi Cam, ezt reggelre átnyálazom.

Előzmény: cam aro (153484)
tigronca Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153485

miért lenne más?-Mert ferde a széle.

Előzmény: Quattroman (153483)
cam aro Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153484

http://www.foleyengines.com/sites/default/files/DeutzBFL413FW.WorkshopManual.Complete.Reduced_0.pdf

 

 

621 oldal. pdf file. 

a 18.-on azt irja,  > tavolsag a dugo, es a hengerfej kozt 1.2mm  < 

 

a meres modja meg nincs meg, de ezt atis engednem neked. :) 

az abrakbol biztos kiderul . 

Előzmény: tigronca (153480)
Quattroman Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153483

miért lenne más?

ok, akkor mondok mást

kell készíteni egy "hidat" ami feltámaszkodik a hüvely élén és a rajta lévő furatba indikátor óra...

Előzmény: tigronca (153482)
tigronca Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153482

És azt hol mérnéd? Pl .oválisra kopott dugón?.A csapszeg felett?Létezik hozzá túlméretes dugó,akkor ott más a kiállás méret?

Előzmény: Quattroman (153481)
Quattroman Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153481

dugattyúperem....

Előzmény: tigronca (153480)
tigronca Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153480

Az úgy más.Nálam nincs mit mérni ,fej nélkűl ,mert domború a

tető ,és a legjellemzőbb pontja , ami a legmagasabb lenne,az épp egy gödör.igy csak a maradékból átlagolni lehet.

Előzmény: Quattroman (153473)
tigronca Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153479

igen

Előzmény: cam aro (153477)
Quattroman Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153478

két külön módot írtam le :)

Előzmény: tigronca (153474)
cam aro Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153477

 jol ertem, az a tipp, hogy kompresszio miatt nem gyujt ? 

Előzmény: tigronca (153474)
cam aro Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153476

 

 

van a fojto oldalan egy ilyen szelep. 

megprobalhatod megfujkalni jaro motornal, vagy lekell bontani, es ugy kitakaritani. 

(ne fektisztitoval. vannak karburator/szivosor tisztitok., )

 

ha tiszta, ujra tanitani nem kell, de kell neki ido mig nullaza magat. ) 

Előzmény: tractorsound (153475)
tractorsound Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153475

Udv. Toyota Yaris 1.0 16V 65hp/2003 nagyon leengedi az alapjaratot, szinte remeg a motor. Ovatos gazadasra alapjaratrol linearisan emelkedik a fordulat, viszont hirtelen gazadasra 'rantva' pordul fel. Ha peldaul egy 'lassits' tablas keresztezodeshez erek es kettesbol mennek tovabb nagyon lassan porog fel, csak vonszolja magat, nemegyszer ledudaltak miatta, hogy huzzak mar. Nem tetszik ahogy megy, tavasz ota romlott az allapota. 2000 fordulat folott nem rosszalkodik, bar ugy altalaban is lomhabb mint volt. Uj gyertyakat kapott Februarban, olajat eggyaltalan nem eszik, talan 1 decit potoltam 10000km alatt a sajat megnyugtatasom miatt .  Van itt egy Toyota guru a varosban, de hetekre elore van elojegyzese. Nyaron voltam nala soron kivul diagnosztikan, de nem tudta befejezni, mert lemerult a teszter-nem vart hogy megyek-, viszont mar akkor szolt, hogy alacsony az alapjarat. Hibakod nem volt tarolva egy szal se. Mivel azota romlott a helyzet nem szeretnem kivarni a sorom es inkabb magam nezek utana. Otlete valakinek? Elore is koszonom.

tigronca Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153474

Hengerfej nélkül ,nincs ami összenyomja az ólom golyót.

Nekem nincs ólom golyóm, van forrasztó ónom, avval lapítottam a 0,9 mm-ert.

Az is lehet ,hogy a mérésem ott hibádzik,hogy nem fektettem teljes átmérőben a dugóra az ónt!

Előzmény: Quattroman (153473)
Quattroman Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153473

hengerfejek nélkül kell belőni a dugattyúmagasságot

anno a Csepeleknél ólomgolyót tettünk a dugó tetejére és mértük mennyire nyomja össze a hengerfej alatt...

Előzmény: tigronca (153472)
tigronca Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153472

Segítsetek.Adott egy Magirus tgk.Deutz F8L 413 motorja .Főtengely törés után össze legoztam kettőből egyet ,új csapágyazással ,régi dugó,henger,hengerfej párosítással.Be kellene állítani a hengertalp hézagolásával a dugattyú túlnyúlást, de itt elakadtam.Hogyan,mennyire?

Én a paraszti logikámmal összeadtam  a nyolc henger hézagolóit,majd elosztottam 8 olyan kupacra,hogy hengerenként azonos hézag legyen.így hengerenként  kb. 0.9mm  lett.

Az eredmény;egy henger fordulatonként pöffen ,abbol a hengersorból fehér go. füst pöfög,a másikból semmi! 

Hosszas gondolkodás után bevillant,hogy a hengerállvány is cserés,tehát elbactam.

Most mit javasoltok?

mica-r Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153471

Csapágyazások alul-felül?

Előzmény: diagnet (153470)
diagnet Creative Commons License 2016.09.19 0 0 153470

Üdv!

 

Nem tudja valaki 1.4 16V VW BUD motoroknak mi szokott lenni az olajnyomás esés oka?

Alapjáraton 0.3bar alá esik, 2500 fordulaton 2 bar, de üzemmelegen használat közben mindig becsipog.

 

Gyári olaj+pumpa+szűrő cserélve.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!