Urak! Elkelne egy kis segítség. Swift 1.0 nincs injektor jel. Ott van a táp de nincs jel. A vezeték hibátlan már az ecu ból nem jön az inger. Az immó rendben (szerintem az injektort nem tiltja) a kulcsot felismeri. Utólagos beszerelésű riasztót vagy valami egyebet nem látok. Néha spontán beindul és megy. Lehet hogy találkoztam az első agyhalottal?
Jó Estét Urak! Szerintetek a suzuki swift 1.0 2001 ből tud olyat hogy injektor hiba miatt az ecu nem ad ki jelet addig amíg a hiba nincs elhárítva és hiba kód törölve?
105. oldaltol kezdodik, de mivel nem az adott tipust, hanem a motorcsaladot kezeli.. ezert minden egyes tipusnal leirja a muveleti sorrendet. ...egymas utan..
...ami ugyanaz.. csak a hezagolas helye valtozik. (henger alatt/ hf alatt. )
2 mm-es merohuzalt ir elo..dugotetore. hengerfej vissza huz, fotengelyt atforgat,
megnyomott merohuzalt a legvékonyabb részén meg mér, adott tipusra vonatkozo erteket 'specification data' ban megnez.
szerintem ez az emlitett 18. oldal, ahol 1.2, es 1.3 mm van emlitve.
Udv. Toyota Yaris 1.0 16V 65hp/2003 nagyon leengedi az alapjaratot, szinte remeg a motor. Ovatos gazadasra alapjaratrol linearisan emelkedik a fordulat, viszont hirtelen gazadasra 'rantva' pordul fel. Ha peldaul egy 'lassits' tablas keresztezodeshez erek es kettesbol mennek tovabb nagyon lassan porog fel, csak vonszolja magat, nemegyszer ledudaltak miatta, hogy huzzak mar. Nem tetszik ahogy megy, tavasz ota romlott az allapota. 2000 fordulat folott nem rosszalkodik, bar ugy altalaban is lomhabb mint volt. Uj gyertyakat kapott Februarban, olajat eggyaltalan nem eszik, talan 1 decit potoltam 10000km alatt a sajat megnyugtatasom miatt . Van itt egy Toyota guru a varosban, de hetekre elore van elojegyzese. Nyaron voltam nala soron kivul diagnosztikan, de nem tudta befejezni, mert lemerult a teszter-nem vart hogy megyek-, viszont mar akkor szolt, hogy alacsony az alapjarat. Hibakod nem volt tarolva egy szal se. Mivel azota romlott a helyzet nem szeretnem kivarni a sorom es inkabb magam nezek utana. Otlete valakinek? Elore is koszonom.
Segítsetek.Adott egy Magirus tgk.Deutz F8L 413 motorja .Főtengely törés után össze legoztam kettőből egyet ,új csapágyazással ,régi dugó,henger,hengerfej párosítással.Be kellene állítani a hengertalp hézagolásával a dugattyú túlnyúlást, de itt elakadtam.Hogyan,mennyire?
Én a paraszti logikámmal összeadtam a nyolc henger hézagolóit,majd elosztottam 8 olyan kupacra,hogy hengerenként azonos hézag legyen.így hengerenként kb. 0.9mm lett.
Az eredmény;egy henger fordulatonként pöffen ,abbol a hengersorból fehér go. füst pöfög,a másikból semmi!
Hosszas gondolkodás után bevillant,hogy a hengerállvány is cserés,tehát elbactam.