nem tudom hogy lehet egy váltót kínozni,de ezt a tipust kicsit "komótosan" kell kapcsolni az biztos,én meg emlékszem az előző tulaj mikor próbáltuk eléggé hirtelen-gyorsan tolta a fokozatokba.
lehet ezért vmi baja hosszútávon?esetleg megelőzni a komolyabb bajt lehetne vhogy?
Könnyen indul hidegen, melegen, de gázadásra befullad, 2000-ig felpörög de felette besokall és lefullad, rotort, elosztófejet cseréltem mert eléggé vacak állapotban voltak de nem javult, vezérlés a helyén van, üza nyomás jó, van valakinek valami tippje hogy merre keresgéljek még a hiba után? Bosch Mono Jetronic...
Swift 2007 M15A, 111k km, csak én használom 0. km óta, az összes előírt szervizt megkapta a 105k km-es gyertyacsere kivételével.
Ma hazafelé (elővárosi forgalom, dugó nincs, csak néhány piros lámpa) 4x állt le úgy, hogy fokozatosan esett vissza a fordulatszám, gázra/visszaváltásra nem reagált, elment az erő és kész.
Ilyenkor nagy nehezen (sok forgatásra, kb 4-5. kísérletre) beindult újra, aztán később megint leállt. Hazajöttem vele végül, itt megpróbáltam kiíratni vele hibakódot, de az általam ismert módszerrel (lámpa 3x, ajtónyitás 3x stb) nem vezetett eredményre.
Volt vkinek hasonló "élménye"? Mi lehet ez?
Ha megy, rendesen működik, gyorsul, stb. Benzin szokásos, évek óta egy helyen tankolok.
Van egy Erdőgép Lady utánfutóm, amin csapágyakat cserélnék. Az a kérdésem ,hogy a tengelyanyákat hány Nm-rel kell meghúzni? Skoda agy van rajta, Skoda 120l felnije megy rá, annak ha jól tudom hátul 200Nm, elől meg 5+15Nm. De ennek?