Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kisa Creative Commons License 2016.04.03 0 0 150169

Igen, valószínű ABS egység hibája lesz.

Nekem van két zsákfuratos anyám, amit rátekerek a bemenő fékcsövekre a kockánál. Így betonkemény a pedál és ha tényleg jól lelégtelenítetted, más nem lehet.

Sokszor hallatszik is, hogy a hidraulikus egységben szörcsög valami, mikor pumpálod.

Előzmény: Btr80gyver (150168)
Btr80gyver Creative Commons License 2016.04.03 0 0 150168

Sziasztok! Érdekes problémával fordulok hozzátok. (Magam is autószerelő vagyok de inkább teherautóban vagyok otthon. :)) A nejem 2007-es Suzuki Swift-jéről van szó. Egyik este hazafelé fékezett vele egy hatalmasat hogy ne üsse el az előtte átrohanó szarvasokat. Azóta a fékpedál járó motornál teljesen benyomható. Van fékhatás megáll az autó de felkoppan a pedál. Gondoltam felforrt a fékfolyadék...folyadék csere...légtelenítés...semmi nem változott. Ezután már a főfékhengerre gyanakodtam...új megrendel...csere...légtelenítés...ugyan az a hibajelenség. Na most azt hallottam hogy az ABS kocka mágnesszelepjeinek a hibája okozhat ilyen jellegű problémát...! De mielőtt még azt is megrendelném a segítségeteket szeretném kérni, hátha találkoztatok már ilyennel?! 

lacipécs Creative Commons License 2016.04.02 0 0 150167

Igen,de ti a 2000 utáni transitról beszéltek,ez meg 99-es régi kasznis.Ott tudtommal nincs ilyen varia.Valamint azt írta vészvillogóval megy a bal oldala.

Előzmény: 409 (150165)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.04.02 0 0 150166

Megmelegitettem holegfuvoval, leegett a muanyag es forog. Auto uj kora ota nalunk van. Elso 4evben en hasznaltam. Addig nem volt fekfolyadek cserelve. Utanna szuleimnel az elso feknyergek szet voltak szedve. Hatul eddig csak egy pofacsere volt. 

 

De lattam sokkal feketebb fekfolyadekot is. (Ebben igazabol nem volt fekete)

 

 

Előzmény: Törölt nick (150163)
409 Creative Commons License 2016.04.02 0 0 150165

Én relékre emlékszem ott, a többi stimmel. Szétrohad a sáros mocsoktól.

Előzmény: Kisa (150164)
Kisa Creative Commons License 2016.04.02 0 0 150164

Típushiba, de már régen csináltam, így nem emlékszem pontosan.

A motortérben a doblemeznél van egy csatlakozó doboz, valami műanyag fedél alatt, az szokott telemenni dzsuvával és ott kontaktos. Motortér baloldala rémlik, azaz szemben állsz az autóval jobb oldalon.

Előzmény: movano76 (150160)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.02 0 0 150163

Általában a kicsike fix szakasz a gumicső után simán cserélhető. És mivel úgyis kuka, elvág és simán ki lehet tekerni a tuloldalát a gumicsőből.

 

Ha oda-vissza tekerted már, vagy 1-2 centin belül tekeredett 60fokot, cserét javaslok.

Nagyon sokat kibírnak, de az ördög nem alszik.

 

Az autó hiába új  relative, ha pl 8-10 éves, és világéletében csesztek fékfolyadékot cserélni.

Nemtudom mi lett a hengerrel ,de nézz bele, ha teli van mocsokkal-rozsdás, akkor körben mindehol ott az időzített mumus.

 

 

 

Előzmény: no_holy_shit (150155)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.02 0 0 150162

Oszcilloszkóp.

Csodák nincsenek, ez egy univerzális olcsó valami, nem hiszem, hogy midenféle digitális kommunikációt végezne egy targoncában.

Előzmény: Transitász (150141)
lacipécs Creative Commons License 2016.04.02 0 0 150161

Indexkapcsoló? Esetleg elakadásjelző kapcsoló.Bár ha jól emlékszem ez a kettő ennél még ugyanaz.

Előzmény: movano76 (150160)
movano76 Creative Commons License 2016.04.02 0 0 150160

Sziasztok.

ford tranzit 1999,2.5 balra nincs index,égők jók elakadasjelzonél működnek,biztosíték jo. Mi lehet a hiba? Koszonom

cam aro Creative Commons License 2016.03.31 0 0 150159

patent fogo csoret furtam meg 4.5mm-es furoval ily celra. 

hollander mellett rakattint. hollandert lazit. 

nem old meg mindent, de meg egy esely. 

Előzmény: no_holy_shit (150158)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.03.31 0 0 150158

köszönöm! holnap reggel megprobalom...

 

remelem hosszutavu kihatasok nelkulk tulelte a csö a tekergetest... sajnos mar kb 60°-t tekertem amikor eszrevettem, hogy a csö is tekeredik vele :-(

 

nem cserelem heti rendszeressegel a hatso munkahengereket, de nem is az elsö... daig meg nem jartam igy. (foleg hogy kivülröl nem latszott rozda stb. na meg ez a legFIATalabb auto a csaladban...

Előzmény: Quattroman (150157)
Quattroman Creative Commons License 2016.03.31 0 0 150157

melegítsd meg

Előzmény: no_holy_shit (150155)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.03.31 0 0 150156

renyöt nem ismerem, de opel es VW-nal a gyujtas(15-s kapocs)) es az allando tap (30-s kapocs) fel van cserelve a standard mezei utangyartott radiohoz kepest.

 

 

valszin a 7-st es a 4-st kell megcserelni

Előzmény: vape82 (150151)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.03.31 0 0 150155

fiat panda 2006 1.3 mjet ABS hatul  dob

 

problema:

fekmunkahengert akartam cserelni, de hollander nem forog a csövön. muanyaggal van bevonva a fekcsö es a muanyag ala oxidalodott.

 

regi munkahengert leszedtem (munkahengert tekertem)

 

hogyan tudnam ujra forgasra birni a hollandert? (hö?)

 

elöre is koszonom.

Quattroman Creative Commons License 2016.03.31 0 0 150154

bármi előfordulhat és az ellenkezője is.

akkor több minden nem működne, ezeket nem szokták önállóan biztosítani.

Előzmény: vape82 (150153)
vape82 Creative Commons License 2016.03.31 0 0 150153

Köszi a választ! Előfordulhat az, hogy biztosíték hiba miatt nincs feszültség a memória szálban?

Quattroman Creative Commons License 2016.03.31 0 0 150152

leveszi a programtartó áramkörről a feszültséget.

nem indításkor nulláz hanem mikor leveszed a gyujtást

Előzmény: vape82 (150151)
vape82 Creative Commons License 2016.03.31 0 0 150151

Sziasztok! Van egy 1993as renault twingom amibe rádió csere történt. A csere óta minden indításnál lenullázódik a gyári óra az autóban. Mi lehet a probléma? Váaszokat előre is köszönöm.

cam aro Creative Commons License 2016.03.30 0 0 150150

csapszeg illesztesre gondolsz ? 

0.02mm korul szokott lenni. 

Előzmény: kicsinelly (150148)
cam aro Creative Commons License 2016.03.30 0 0 150149

...de azert javulnak tole az aranyok. :)) 

Előzmény: Paco155 (150146)
kicsinelly Creative Commons License 2016.03.30 0 0 150148

Üdv Urak,

 

50 ccm-es robogónál mennyi az illesztési hézag a hajtókar felső szem és a tűgörgős kosár közt?

loganos Creative Commons License 2016.03.30 0 0 150147

Így elég hamar el is ment a kedvem tőle.
Veszek az árából inkább tolólapot :)

Előzmény: cam aro (150145)
Paco155 Creative Commons License 2016.03.30 0 0 150146

"..annyi 40 meterbol meg ugye nem veszi eszre hogy epp alszik a belso savban, te meg haladnal.."

 

Ötből sem.

Előzmény: cam aro (150145)
cam aro Creative Commons License 2016.03.30 0 0 150145

merci, vw,  hutoracs emblema mogott, tenyernyi  radar teknolodzsi.  

tobbnyire kek plexi mogott.

(ez szín ilyen 'majusi eso jo a lucernanak'  jellegu megfigyeles, szvsz nem biztos helytallo  ) 

...azt nem fogod - szerintem - felintegralni semmire, mert nagyon komoly visszacsatolasi rendszere van. 

(olvastam valahol ) 

 

(SK a velemeny, szerintem xart se er / brake assistant nelkul /, ha cseppet is sietnel. 

ha autopalyan megall elotted a redneck 110-el. .azt te koveted 110-el. 

ha leakarod turni, kikell kapcsolni a funkciot, mert 40 meternel kozelebb nem enged, (110nel ) 

..annyi 40 meterbol meg ugye nem veszi eszre hogy epp alszik a belso savban, te meg haladnal..  

 

akko' meg minek ? 

-------

tegyel fel harom tukrot, meg egy kave fozot. 

..tobbet ersz vele mint egy takolt 'elore tolatok radar'-al.. 

 

sK. :) 

 

Előzmény: loganos (150143)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.29 0 0 150144

Nem fogsz erre hazilagos megoldast talalni, ez nagyon nem ugyanaz, mint pl egy tolatoradar.

Meg a gyarit sem epitheti be akarki, celszerszammal es teszterrel kell kalibralni.

Előzmény: loganos (150143)
loganos Creative Commons License 2016.03.29 0 0 150143

Nem mókerolt valaki még otthon tempomathoz távolságtartós automatikát/szabályzót? Ma már egy Suzukiban is van ilyen. AP500-as tempomatom van (Doover Kft.-től) mindegyik autómba utólag beépítve, hibátlanul működnek sok éve. Jó lenne azonban valahogy fejleszteni a rendszert, és gyári megoldás nem létezik hozzá. Netet böngészve se lettem okosabb.

Azt tudom, hogy radaros elven működnek, de nyílván sokkal nagyobb és pontosabb, mint pl. egy tolató radar szenzorja. Ilyen szenzort (még életemben nem láttam) előbb-utóbb gondolom a magyarországi Audi, Suzuki, vagy Mercedes gyár ,,támogatásával" be lehet majd szerezni a netről is. Csak valami önálló elektronika kellene, ami feldolgozza a szenzor jelét, és kapcsoló-szabályzó jelet állít elő belőle távolság függvényében.

loganos Creative Commons License 2016.03.29 0 0 150142

Kell az üzemanyag otthonra? :)

Diák és kezdő dolgozó koromban ilyenből ,,kaszáltam" egy csomó pénzt. Még nem volt a rakodógépken a GPS-es technológia, ami mindent figyelt, cseppre pontosan figyelte a gázolaj mennyiséget. Viszont a gyári üzemóra számlálójuk már ,,bonyolultabb" volt, nem csak 12V kellett neki.
JVC rakodógépekre csináltam őket (16 éve). Egy bonyolultabb, IC vezérléses astabil multivibrátor hajtotta, negatívos vezérléssel. frekvenciára és feszültségre már sajnos nem emlékszem.
Rá kellene aggatni arra a targonca műszeregységre egy szkópot, aztán kiderülne ,,mihajcsa" :) Utána neten meg millió kapcsolási rajzot találni mindenre.

Nem írtad milyen targonca (nem is vagyok tisztában a típusokkal) de erős a gyanúm, hogy a mai világban már nem egy sima generátorról vett jellel oldják meg. Gondolom van motorvezérlője, és befecskendezési időből, főtengely impulzus jelből stb. számolgat.

Előzmény: Transitász (150139)
Transitász Creative Commons License 2016.03.29 0 0 150141

Először én is erre gondoltam, de ebben az esetben valamelyik vezetéken kéne mérnem a töltésjelzőt, ennek ellenére semmit nem mérek, illetve a visszajelző sem klasszik lámpa, hanem ledekkel van minden megoldva.

Előzmény: automágusBp (150140)
automágusBp Creative Commons License 2016.03.29 0 0 150140

Töltéslámpa drótjáról szedi a jelet....

Előzmény: Transitász (150139)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!