Még mindig c vectra, z19dth, 6seb kézi váltó, váltókód F40.
Van valakinek nem datás infója váltóolaj mennyiségre, mert a data 2,2litert ír, én 3,2-t engedtem le belőle, opeles emberek 3-3,5l-re emlékeznek, persze ez lehet fals infó is, szintellenőrző furat meg nincs a váltón, csak betöltő.
Gyári diagnosztikát rá, aztán pontosan megmondja mi a gond. Így saccra amúgy semmi köze az izzításhoz, annak a visszajelzője a befecskendezési problémákra is utal. Amivel meg is érkeztünk a ,,jó" Delphi befecskendezőkhöz (ezzel lesz a gondod), és az ősrégi cooler nélküli 1.5dci Thaliákhoz/Cliokhoz.
Sziasztok! Adott egy Daewoo Matiz 2001-es évjárat, 0.8-as F8CV motorkóddal. Az autón komplett gyújtásmodul lett cserélve rotorostól fedelestől, mert ha beindult nem sok idő múlva erős rángatás után leállt majd utána csak tekert. Ha sokat vártál akkor pöcre indult majd gondolt egyet és megállt újból. Azt mondták a gyújtásmodul megy tönkre, matiznál ez megszokott betegség. A check engine lámpa folyamatosan világított, a computer szerint is ez az alkatrész volt rossz. Most, hogy ki lett cserélve, be sem indul, de a cuccnak jónak kell lennie. Teljesen új lett vásárolva, szikra van, gyertyák jók, benzin van, és a check engine lámpa is kialszik gyújtás ráadást követően. De nem csinál mást, csak teker és teker. Én még holtpontjeladóra tudok gondolni , mi a véleményetek? Hol található a matízban, cserélt esetleg már valaki?
mostanra sikerűlt!!megköszönném ha mhamarabb megnéznéd mert nagyon rossz így menni vele annak ellenére,h a szaki azt mondta ő ezt a garantált 110e km-s érintetlen ,szinte új motort nem piszkálná turbó kiszereléssel/tisztítással ,mert lehet felesleges is ,hogy hőre változik.
Ha csak egy órát hűl vissza, újból lentről(1000-1200fordulattól) húz hibátlanúl pár(kb 5-10)km-n mig felmelegszik,utána végig csak 1900-tól lódúl meg hirtelen.