Hibakódokkal okosabbak lennénk.A kijelzőt azért vonalazza ki,mert nem komunikál az óracsoport a CAN hálózaton az ABS-el.Akkut feltölteni,utána ha nem javul diag. De pl. lehet egy kis éhes rágcsáló járt arra.
Haver autójával az alábbi hiba áll fenn,szerviz csak jövő hét közepétől fogadná,otthontól 200km-re van és szerelő ismerőse ott nincs:
"6 hetet állt az autó a szabadban. Ford Fusion 1.4 Tdci 2006 szürke. Akku enyhén lemerült kissé tovább kellett indítózni,indítózás közben relékattogást hallott. Kb 15 másodpercig semmi hiba nincs. Utána az ABS lámpa és a piros felkiáltó jel kigyullad. A megtett és teljes megtett km szaggatott vonalsorokká válnak. A gázpedálra nem reagál, csak normál alapjárat van. Újra indítások újabb 15 másodpercig jó minden utána újból hiba van."
Gondolom itt egy akku ki-feltölt-berak nem segít.Létezhet hogy indítózáskor annyira leesett a fesz,hogy az generált hibát?Ilyen esetben a hibakódok törlése után esetleg akár még jó is lehet?
Zafira Z18XE. Hidegen kopogó hangot ad ki a motor. Napi első indításnál hangos, mire bemelegszik elcsendesül. Ha visszahűl ismét előjön a kopogás - akkor is, ha nem napi első indítás, csak nem olyan hangosan. Nem főtengely, és nem hidrotőke. Hibakódot nem dob. Tapasztalt már ilyet valaki? Merre induljunk?
(Ismerős autója, évjáratot elfelejtettem, de utána kérdezhetek ha fontos. Szerviz szelepszár vezetőket akar cserélni.)