Zafira Z18XE. Hidegen kopogó hangot ad ki a motor. Napi első indításnál hangos, mire bemelegszik elcsendesül. Ha visszahűl ismét előjön a kopogás - akkor is, ha nem napi első indítás, csak nem olyan hangosan. Nem főtengely, és nem hidrotőke. Hibakódot nem dob. Tapasztalt már ilyet valaki? Merre induljunk?
(Ismerős autója, évjáratot elfelejtettem, de utána kérdezhetek ha fontos. Szerviz szelepszár vezetőket akar cserélni.)
"helicoilban nem talaltam ilyen hosszu szerszamot."
Mármint menetfúrót, vagy betekerőt? De mindegy is, javítottam már hfcsavar menetet heli coil-lal úgy, hogy nem vettem le a hengerfejet. Az mélyebb volt jóval mint 80mm. A menetfúróhoz hozzáhegesztettem egy hosszú csavart..... betekerőnek meg megteszi egy magméretű pálca a végében bevágással. Ilyen lyukban nem kell az a menetes cső hozzá.
peugeot 207 cc vel szemezek 2007-2010 évjarat között, de tanácstalan vagyok a motorral kapcsolatban! Véleményeteket szeretném kérni az 1.6 os 1.6 vti és az 1.6 Hdi ha Disel akkor mire figyeljék leginkább hogy minnél tartósabb legyen??? Köszönöm a tippeket!!!
Leszerelt állapotban, másik csatlakozóval kábellel ha 230v-ot adsz neki, azt nem szereti :) De ez a topic a javításról szól. Szóval ez után ki kell cseréltetni garanciában egy új jóra :) (pár napig, hétig áll az autó miatta)
4 mm.-es fúróval fúrj bele a két csavarba, és kihajtószerszámmal ki tudod őket hajtani, a kulcsfelismerést szerintem nem az a nagy szürke doboz végzi ami az izzítást is de ebben nem vagyok biztos...
Hali! A digitklimanak minden esetben be kellene kapcsolnia a kompresszort? 16 fokig lehet levenni ugye, de most van 10 fok, ilyenkor okos, es nem kapcsol, vagy vmi baj van? Alfa 147
Egy próbát megérne az az O gyűrű csere, hátha. Mondjuk ez a ritkábbik eset. A gyakoribb, hogy sajnos szarakodik a szelep. Még az új is. És amíg részben működik, nem akarják garanciában cserélni. (ezért kell kisütni :) )