Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hyuing Creative Commons License 2016.03.09 0 0 149809

Jó Reggelt!     Megszólalt az akusztikus jelző?!?!

cam aro Creative Commons License 2016.03.09 0 0 149808

kellene merni egy olajnyomast. 

aztan leturni a kartert, kitakaritani a felszivo szurojet.

rakni bele minosegi olajszurot, uj olajal. 

 

ha szelepszar lenne, a hangja helyett - denverek azok ott a szervizben ? -  az egeskimaradas lenne feltuno. 

 

> szerintem < 

Előzmény: dstr (149803)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.03.08 0 0 149807

koszonom

Előzmény: mica-r (149806)
mica-r Creative Commons License 2016.03.08 0 0 149806

Abba bele merném rakni a nem túl drága cuccot. Nem olyan finnyás.

 

Előzmény: no_holy_shit (149804)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.03.08 0 0 149805

vezszijbol van skf keszlet is. ill. lemförder szij + skf gorgo, de az dragabb. nem tudom mi

lesz a kocsival. 12evet allt, igy nem merem mozgatni, de tul sokat invesztalni sem akarok

Előzmény: no_holy_shit (149801)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.03.08 0 0 149804

koszonom

 

mazda mx5 na 1.6 16V

Előzmény: mica-r (149802)
dstr Creative Commons License 2016.03.08 0 0 149803

Sziasztok!

 

Zafira Z18XE. Hidegen kopogó hangot ad ki a motor. Napi első indításnál hangos, mire bemelegszik elcsendesül. Ha visszahűl ismét előjön a kopogás - akkor is, ha nem napi első indítás, csak nem olyan hangosan. Nem főtengely, és nem hidrotőke. Hibakódot nem dob. Tapasztalt már ilyet valaki? Merre induljunk?

(Ismerős autója, évjáratot elfelejtettem, de utána kérdezhetek ha fontos. Szerviz szelepszár vezetőket akar cserélni.)

mica-r Creative Commons License 2016.03.08 0 0 149802

Valami jobb nincs a kínálatban? Nem írtad milyen autó!

Szelepfedélhez általában gyárit veszek, azzal nincs annyi gond.

Előzmény: no_holy_shit (149801)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.03.08 0 0 149801

japanparts milyen minoseg?

 

kellene vezszijkeszlet. Dayco es japanparts ugyanannyiba kerul. melyiket erdemes venni.

 

szelepfedeltomites is kene. Elringet vagy japanparts-t vegyek? (szorzo 1,5x)

cam aro Creative Commons License 2016.03.08 0 0 149800

a furoszar , es a menetfuro miatt vagyok bajban. (kell a furoszar is, bar az talan oldhato  ) 

betekerot csinalok, az nem problem. 

 

co van, meg kezi flex. 

ennyibol neki merek fogni egy kommersz meret toldasahoz, de ez nem az. 

vagyis - ha lesz- egy menetfurom lesz amit faragni lehet... szvsz tevedes kizarva. 

ja,.. es ez x10 lukba

 

v-coil, re-coil,. egyeb klonok vannak hosszuban. 

de nem ismerem/ nem bizok bennuk. 

 

(igazabol az a baj, - ami itt van normal meret kit-  

abban az osszes menetvago hajtoszara nevleges atmeron van.. (but way :@ ) es nem magatmero alatt. 

na most 60mm-t vegig koszorulni ugy, hogy az jo is legyen..plusz hajtany is kell a vegibe.. ahh.  

 

nu mindegy. 

gepmuhely jonne. csinalna.. 120e huf.

a szerszam hozza amerikabol detto, es akkor azzal meg dolgozni is kell.  

nu mindegy.

majd lehet megy a kukaba, azt kiss. 

 

 

 

 

 

Előzmény: 409 (149799)
409 Creative Commons License 2016.03.08 0 0 149799

"helicoilban nem talaltam ilyen hosszu szerszamot."

 

Mármint menetfúrót, vagy betekerőt? De mindegy is, javítottam már hfcsavar menetet heli coil-lal úgy, hogy nem vettem le a hengerfejet. Az mélyebb volt jóval mint 80mm. A menetfúróhoz hozzáhegesztettem egy hosszú csavart..... betekerőnek meg megteszi egy magméretű pálca a végében bevágással. Ilyen lyukban nem kell az a menetes cső hozzá.

Előzmény: cam aro (149792)
diagnet Creative Commons License 2016.03.07 0 0 149798

Elsősorban Tiborhoz és a többi diótörőhöz lenne egy kérdéssem:

 

Citroen DS3 5FR turbo motorra mennyire jellemző a szelep megragadás és kátrányosodás?

 

1-4 henger hidegen kihagy, melegen döcög. Keverékillesztés hiba is volt benne, 3000 alatt erőtlen, lassan pörög fel.

Gyertya, trafók jók. 

Érdemes folytatni? 

diagnet Creative Commons License 2016.03.07 0 0 149797

Előfordul, hogy a kevés, vagy hiányzó gázmennyiség miatt hidegben annyira leesik a nyomás, hogy nem engedi bekapcsolni.

Előzmény: BoFe24 (149786)
cam aro Creative Commons License 2016.03.07 0 0 149796

nem jatszik. 

10 centi melyen nem kalimpalhatok holmi gorbe furokal,

foleg nem ugy,.. hogy esetleg benne marad. 

 

ha meg gepmuhely, akkor az ára viszi.. 

Előzmény: Paco155 (149793)
mica-r Creative Commons License 2016.03.07 0 0 149795

1.6 150 lóerős nem fog sokáig tartani használat módjától függetlenül :)

A másik kettő biztosan jobb. Rendszeres szervízelés (nem long life), valamint autóoályás használat ajánlott :)

Előzmény: Elizabet79 (149794)
Elizabet79 Creative Commons License 2016.03.07 0 0 149794

Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni!

peugeot 207 cc vel szemezek 2007-2010 évjarat között, de tanácstalan vagyok a motorral kapcsolatban! Véleményeteket szeretném kérni az 1.6 os 1.6 vti és az 1.6 Hdi ha Disel akkor mire figyeljék leginkább hogy minnél tartósabb legyen??? Köszönöm a tippeket!!! 

Paco155 Creative Commons License 2016.03.07 0 0 149793

CO? :P

Előzmény: cam aro (149792)
cam aro Creative Commons License 2016.03.07 0 0 149792

M11x1.5-os menetet kellene javitanom.

szamszerint tizet .

 (toyota hf csavarok ) 

 

a problem, hogy 80mm melyen kezdodik a menet. 

timesert-nek van ra megoldasa, nem occso, de legalabb nem is kapni.

helicoilban nem talaltam ilyen hosszu szerszamot. 

 

ha van otlet valakinek, koszonom. 

cam aro Creative Commons License 2016.03.07 0 0 149791

koszonjuk. :)

Előzmény: Lacika71 (149785)
jeepy Creative Commons License 2016.03.07 0 0 149790

Sziasztok!

 

a Peugeot  1.4 16 v

valoszínű azért nem indult mert a tartalék kulcsal indítottuk?

azóta mindenféle módon indul szerencsére!

 

 

loganos Creative Commons License 2016.03.07 0 0 149789

Leszerelt állapotban, másik csatlakozóval kábellel ha 230v-ot adsz neki, azt nem szereti :)
De ez a topic a javításról szól. Szóval ez után ki kell cseréltetni garanciában egy új jóra :) (pár napig, hétig áll az autó miatta)

Előzmény: Törölt nick (149782)
hazafia Creative Commons License 2016.03.07 0 0 149788

4 mm.-es fúróval fúrj bele a két csavarba, és kihajtószerszámmal ki tudod őket hajtani,  a kulcsfelismerést szerintem nem az a nagy szürke doboz végzi ami az izzítást is de ebben nem vagyok biztos...

Előzmény: vezeték (149781)
xmbela Creative Commons License 2016.03.07 0 0 149787

Ha a hópehely be van nyomva, akkor kapcsolnia kellene.

Előzmény: BoFe24 (149786)
BoFe24 Creative Commons License 2016.03.07 0 0 149786

Hali! A digitklimanak minden esetben be kellene kapcsolnia a kompresszort? 16 fokig lehet levenni ugye, de most van 10 fok, ilyenkor okos, es nem kapcsol, vagy vmi baj van? Alfa 147

Lacika71 Creative Commons License 2016.03.07 0 0 149785

A többiek és saját nevemben köszönjük!

Gyönyörű képek!

Előzmény: cam aro (149779)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.07 0 0 149784

szerintem nem találkoztam még ilyennel.

De megvan legalább, mi zabálta a vez.szíjat...

Előzmény: cam aro (149725)
cam aro Creative Commons License 2016.03.07 0 0 149783

 A gyakoribb, hogy sajnos szarakodik a szelep. Még az új is. ""

 

pelda ? 

de tenyleg..

nem javul meg tole  szuro hiba, nem javul tole nagynyomasu.. meg stb..

..de hogyan szarokodik egy uj szelep ?  

 

megsutod bzmg mert melle diagnosztalsz ? 

...

vegulis.... HA alapitvanyba belefer... :(

====================================

Előzmény: loganos (149780)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.06 0 0 149782

Kisütni azt meg hogy amugy most volt cserélve eredeti Delphi és 31000huf volt

 

Előzmény: loganos (149780)
vezeték Creative Commons License 2016.03.06 0 0 149781

Renault Safrane 2.2DT( G8TW)1999.Kp.zár nem működik,adagoló is tiltásban van,nem indul.

Kp.zár modul merre lehet benne?Ülések alatt nem találom,bár lógnak ott gazdátlan csatik.

Kulcsfelismerést a motortérben lévő elektronika csinálhatja,ami -többek közt-az izzítást is vezérli?

Ha máshogy nem megy,lehámozom a páncélt az adagolóról,hogy rákössek a mágnesszelepre,de nem sok kedvem van hozzá,kemény anyag.

 

loganos Creative Commons License 2016.03.06 0 0 149780

Egy próbát megérne az az O gyűrű csere, hátha. Mondjuk ez a ritkábbik eset. A gyakoribb, hogy sajnos szarakodik a szelep. Még az új is. És amíg részben működik, nem akarják garanciában cserélni. (ezért kell kisütni :) )

Előzmény: Törölt nick (149766)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!