Jártam én is így opellal,megnőtt az olaj nyomás,mert a szabályzó szelep megragadt egy kis fémreszeléktől.Kis állásidő után mikor visszacsurgott az olaj, pöccre indult,2-3másodpercig.
Kérdésem, hogy a Meriva A váltógombját hogyan lehet leszedni? A tetején lévő kerek lap - amin a sebességfokozatok vannak feltüntetve - szélénél kitöredezett. Egyúttal a váltó szoknyát is cserélném.
Sziasztok! Köszönöm a válaszokat. Nemet rendszámos. Megnézem azt a támogatást. Igen tudom a matrica nem létét is buntetik...De eddig még "csak " 2x voltunk kénytelenek igy bűnözni... Eddig megusztuk :) De ha valamelyik rendszer TÜV vagy dekra az nekem jó lehet itt kint nem?
Még valami... magyar vagy német rendszámos a kocsi? Mert lehet hogy csak németországi autókra érvényes a támogatás.
Amúgy ezzel a matricás dologgal vigyázz,nemcsak a piros vagy sárga matricát büntetik egyes városokban,hanem azt is ha nincs matricád(és nem is kevésre).
Nézz rá erre az oldalra,itt részletesen leírja mit kell tenned, 260 eurót tudsz visszaigényelni összesen.Èrdemes idöben megpályázni,mert hamar elfogy a keretösszeg általában.
Ez a szolgaltatas azokra az autokra vonatkozik, amik forgalmi alapjan teljesitik a kovetelmenyeket.
Azt az atepitest elobb el is kell ismertetni es be kell jegyeztetni... (Van ra egy fogadasom, hogy ha TÜV-szakvelemeny nelkuli DPF-kitet rak be valaki, cseszheti az egeszet.)
ALE motorkoddal kapsz csak zold matricat, ALH-ra csak sargat.
Magyarorszagi beepitest elfelejtheted, mert ABE es TÜV-szakvelemeny kell a bejegyzeshez (egyebkent sem a beszereles a draga). Magyarorszagon raadasul allami tamogatas sincs ra.
Az alábbi kérdésemre szeretnék valaszt kapni a hozzáértők-től:
Van nekem egy VW sharan 1.9 Tdi '97-es évjáratú autóm.
Németországban használom családi autoként, viszont az a probléma, hogy "piros" matricás, kvázi nem tudunk bizonyos városokba behajtani ahol zöld matrica kizárólag a megengedett. (Na jo ez ebben a formában nm igaz, mivel nincs kiragasztva a matrica illetve hátul nincs kint a Tdi írás, igy illegálban megoldható ) Tehát felmerült az igény egy utólagosan beépített részecskeszűrő beszerzésére.
Viszont itt kint eleve horror áron mérik, illetve azt mondják, hogy bizonyos kilométer állás után már nem is szerelnek be semmilyen rendszert.
Otthon is számít hány kilométert futott a jármű?
Melyik rendszer a legjobb szerintetek, mennyibe kerül (Hol érdemes beszereltetni )?
Ha otthon beszerelik ahhoz megkapom a német hatóság altal elfogadott papírokat, esetleg matricát?
Sziasztok!Ha valaki látott már ilyet és ért hozzá.A pumpák közvetlenül a porlasztóba nyomják a gázolajat pumpák végén állítási leheőtségel mit lehet szabályozni a csavarokkal.?Ha valaki tudja kérem segitsen,ez a blokk egy ligier ambra 500 köbcsentis kéthengeres dizelben van.Van megy mindkét henger de nem mindig mikor elkapja felpörög és nekiáll rohadtul füstölni.Esetleg porlasztot kell cserélni.?