Sziasztok! Autószerelőt felveszünk Budapest, Kőbányán működő szervizünkbe. Jelentkezni az adatlapomon olvasható e-mail címen lehet. Küldj telefonos elérhetőséget és ha van, akkor önéletrajzot is!
""Sziasztok! Francia autókban aki otthon van!? Ezzel a hibakóddal ki találkozott már? "Vezérműtengely (Bank1) szinkronizáció forgattyús tengelyhez nem elfogadható jel" csak jeladó hiba lehet?""
fent a fejlecben zold es piros kiemelesel all, hogy mit kerunk a kerdezotol.
Azistennyilát, erre nem is gondoltam! Főtengelyhez volt csapom, "9"-est meg legyártottam laposvasból co-val, de nincs más hátra, a "14"-est megrendelem...
Egyébként már szétkaptam a motort, de a vezérlést nem bontottam még meg, hogy azt a teringettét neki aki kitalálta azt az egyik bizonyos csavart ami a vezérmű műanyag fedelét fogja... Maj' kitört a kezem mire kiszedtem, persze az asszony meg jókat hahotázott rajtam hogy félóráig hasaltam a motoron egy nyavajás 6-os csavar miatt...
Francia autókban aki otthon van!? Ezzel a hibakóddal ki találkozott már? "Vezérműtengely (Bank1) szinkronizáció forgattyús tengelyhez nem elfogadható jel"
Hát csak megpróbáltunk egy olajcserét még a szivattyúcsere előtt,brutális szutykos olaj volt benne,mint a fáradtolaj csak szűrkés,finom porszemcsés,és sajnos apró fémreszelékeket is fog a mágnes benne.
Kimosattuk tisztára de csak olyan maradt,hogy 800-as fordulaton(alapjáraton) megy a szervó,de már 1000-re emelve megragad a kormány.'
ilyen olaj után örülök ha megúsztam egy szivattyú cserével
Sziasztok!audi a6 2'5 tdi v6 2003 nagy esőzès utàn a tűzfalnàl alig làtszott ki az akksi a vìzből...az akksrol aegy plusz vezetèk belelógott a vìzbe ès leszìvta az akksit.ez mar orvosolva van...azóta ha ràteszem a sarut az akksira vilàgìt mind a 6index làmpa ès nem reagàl sem az index kapcsolóra sem az vèszvillogó kapcsolóra...ès a navigàció safe módba tette magàt...segìtsèget vàrok koszonom elore is!!
azt mondja a szerelő,hogy érintetlen gyári minden az autón kivétel a légrugó aminek a kompresszorja ott van a motortében amibő össze-vissza szaladnak a csövek
ha gyári a csövezése a szervónak??akkor felesleges csövet cserélni.De ha gyártott valamelyik cső akkor lehet kihagytak valamelyik szűkítőt ami bele van dolgozva a csőbe.
boccs,hogy ennyiszer piszkállak titeket a crafter kormányszervójával kapcs,már meg is van rendelve a szervószivattyú,,csak lett még egy észrevétel.
szóval azt vettük észre,hogy alapjáraton megy a szervó legtöbbször,de ahogy emelem a fordulatot pl. kanyarodáskor úgy megy el,ahogy visszaesik alapjáratra úgy visszajön.
én kicserélem egy szóra a szivattyút de nem lenne érdemes először simán csak egy olajcserével próbálkozni,,esetleg a nyomócsővet is kicserélni ami megy a kormányszervóhoz??
Nem a legfrísebb az információ, de a behajtani tilos tábla 40 éve ott van, (anno orosz katonai lőtér volt ott) rendőrt én még nem láttam ott, az út minősége nagyon rossz ,a táj csodálatos , száguldozni nem ajánlatos, nem szabványos út. A királyházi vendégház ,több panzió ,camping,tábor az út fekszik az út mellet .
1.4 pdti skoda 250000 km.rel BNM motor ., második vezérlés szett csere. Érdemes cserélni az olaj szivattyú meg hajtó láncot ,esetleg mást is (komplett szett,vagy csak fogaskerék és lánc) ? Még azt szeretném kérdezni,hogy a főtengely vezérmű fogaskerék lehúzása előtt,hogyan kell rögzíteni a főtengelyt, és az új lánc fölszerelésekor hogyan kell összehangolni a kiegyensúlyozó ellensúly tengelyét és a főtengely lánckerekét.