Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BusLine HU Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149395

Sziasztok! Autószerelőt felveszünk Budapest, Kőbányán működő szervizünkbe. Jelentkezni az adatlapomon olvasható e-mail címen lehet. Küldj telefonos elérhetőséget és ha van, akkor önéletrajzot is!

hazafia Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149394

Jó-jó...

Igazad van.

:))

Előzmény: cam aro (149393)
cam aro Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149393

ha rébuszokban beszélsz nem érti mindenki...""

detto. 

 

""Sziasztok! 
Francia autókban aki otthon van!?  
Ezzel a hibakóddal ki találkozott már? 
"Vezérműtengely (Bank1) szinkronizáció  forgattyús tengelyhez nem elfogadható jel"
csak jeladó hiba lehet?""

 

fent a fejlecben zold es piros kiemelesel all, hogy mit kerunk a kerdezotol. 

szvsz ki beszel rebuszokban ? 

--------------

 

Írd le érthetőbben neki""

 

MIT ?? 

Előzmény: hazafia (149392)
hazafia Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149392

Írd le érthetőbben neki, ha rébuszokban beszélsz nem érti mindenki...

Te PROFI vagy "itt", a kérdező nem biztos hogy az...

Előzmény: cam aro (149391)
cam aro Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149391

"Vezérműtengely (Bank1) szinkronizáció  forgattyús tengelyhez -képest- nem elfogadható jel"

 

igy mar értheto ? 

 

 

 

 

Előzmény: Atesz26 (149390)
Atesz26 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149390

Végén ott van, hogy " nem elfogadható jel" .

Előzmény: cam aro (149387)
Allehandró Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149389

Hát ezt én is így szívtam be.

1. Komfortelektronika a szőnyeg alatt valószínű vízben áll. Víz kimer, kiszárít, aztán valószínű újat vesz:(

2. Motorvezérlőhőz talán nem ment be a víz de meg kell nézni.

3. A vályú lefolyóját ki kell tisztítani, hogy ne történjen meg újra.

Előzmény: Csirkésfiú (149382)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149388

Azistennyilát, erre nem is gondoltam! Főtengelyhez volt csapom, "9"-est meg legyártottam laposvasból co-val, de nincs más hátra, a "14"-est megrendelem...

Egyébként már szétkaptam a motort, de a vezérlést nem bontottam még meg, hogy azt a teringettét neki aki kitalálta azt az egyik bizonyos csavart ami a  vezérmű műanyag fedelét fogja... Maj' kitört a kezem mire kiszedtem, persze az asszony meg jókat hahotázott rajtam hogy félóráig hasaltam a motoron egy nyavajás 6-os csavar miatt...

Előzmény: cam aro (149385)
cam aro Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149387

Vezérműtengely (Bank1) szinkronizáció  forgattyús tengelyhez""

 

jelado hibanak tunik ? 

Előzmény: Atesz26 (149384)
cam aro Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149386

me, a tobbinek van ? :D 

Előzmény: TraguAre (149377)
cam aro Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149385

mindket vezermu tengelyt zarod a hatso '9' sablonnal. 

igy a ket kerek kozt nem tudsz szijat fesziteni ha nem lazitod fel a vez.tengely szijkerekeket . 

(azt meg csak ugy tudod, hogy fent a '14' rogzito sablon, mert cefetul megvannak huzva, ezt a hatso sablonra nem lehet bizni. )

 

esely van ra hogy ennek ellenere megis jo lesz, de biztosabb ha felvannak lazitva. 

szvsz ez a te dontesed.

 

amellett fotengelyt nem rogziti semmi. 

ezert - en- alul szoktam elobb fixre huzni, aztan igazitok fent a vezermu kerekeken.

igy egyszerubb, es 100% nincs hiba. 

----------------- 

Előzmény: Törölt nick (149373)
Atesz26 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149384

Sziasztok!

Francia autókban aki otthon van!? 
Ezzel a hibakóddal ki találkozott már?
"Vezérműtengely (Bank1) szinkronizáció  forgattyús tengelyhez nem elfogadható jel"

csak jeladó hiba lehet?

Törölt nick Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149383

Hát csak megpróbáltunk egy olajcserét még a szivattyúcsere előtt,brutális szutykos olaj volt benne,mint a fáradtolaj csak szűrkés,finom porszemcsés,és sajnos apró fémreszelékeket is fog a mágnes benne.

 

Kimosattuk tisztára de csak olyan maradt,hogy 800-as fordulaton(alapjáraton) megy a szervó,de már 1000-re emelve megragad a kormány.'

 

ilyen olaj után örülök ha megúsztam egy szivattyú cserével

Előzmény: BandiBp (149380)
Csirkésfiú Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149382

Sziasztok!audi a6 2'5 tdi v6 2003 nagy esőzès utàn a tűzfalnàl alig làtszott ki az akksi a vìzből...az akksrol aegy plusz vezetèk belelógott a vìzbe ès leszìvta az akksit.ez mar orvosolva van...azóta ha ràteszem a sarut az akksira vilàgìt mind a 6index làmpa ès nem reagàl sem az index kapcsolóra sem az vèszvillogó kapcsolóra...ès a navigàció safe módba tette magàt...segìtsèget vàrok koszonom elore is!!

lacipécs Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149381

És a praktikusságát a kép is jól mutatja:ha a mért 30A-es másik oldalán egy relé lenne?

Mert az a 100-as számu relé miért ne lehetne egy hellyel hátrébb???

Előzmény: TraguAre (149379)
BandiBp Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149380

Szia!

 

A szivattyúban lévő nyomás korlátozó szelep lehet, hogy tud ilyen jelenséget produkálni.

Előzmény: Törölt nick (149374)
TraguAre Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149379

Az ára leverte a biztosítékot...:)

Előzmény: hazafia (149378)
hazafia Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149378

A cikk végén olvasható a lényege:  "vagy el akarja kápráztatni az ügyfelét a profizmusával"

:))

Előzmény: TraguAre (149377)
TraguAre Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149377

Ennek csak én látom kevés értelmét?

Törölt nick Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149376

azt mondja a szerelő,hogy érintetlen gyári minden az autón kivétel a légrugó aminek a kompresszorja ott van a motortében amibő össze-vissza szaladnak a csövek

Előzmény: bambi942 (149375)
bambi942 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149375

ha gyári a csövezése a szervónak??akkor felesleges csövet cserélni.De ha gyártott valamelyik cső akkor lehet kihagytak valamelyik szűkítőt ami bele van dolgozva a csőbe.

Előzmény: Törölt nick (149374)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149374

boccs,hogy ennyiszer piszkállak titeket a crafter kormányszervójával kapcs,már meg is van rendelve a szervószivattyú,,csak lett még egy észrevétel.

 

szóval azt vettük észre,hogy alapjáraton megy a szervó legtöbbször,de ahogy emelem a fordulatot pl. kanyarodáskor úgy megy el,ahogy visszaesik alapjáratra úgy visszajön.

 

én kicserélem egy szóra a szivattyút de nem lenne érdemes először simán csak egy olajcserével próbálkozni,,esetleg a nyomócsővet is kicserélni ami megy a kormányszervóhoz??

 

köszi előre

Törölt nick Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149373

Köszönöm válaszod!

Még az lenne a kérdésem hogy egy sima szíjcseréhez feltétlen szükséges a "14"-es vagy elég ha rögzítem a "3"-assal és a "9"-essel a tengelyeket?

Előzmény: cam aro (149367)
mica-r Creative Commons License 2016.02.19 0 0 149372

Nézd meg a lánchajtás állapotát. Ha normál előélete volt, akkor még jó lesz bőven. A segédtengelyen 12ó felé kell nézzen a jel.

Előzmény: urbi74 (149369)
cam aro Creative Commons License 2016.02.19 -1 0 149371

nem volt arra loter sohasem..tudtomal. 

nogradon, orosziban igen.. mondjuk loveszetkor tenyleg lezartak.. :o 

 

anno az az ut olyan volt, hogy ha egy bélast leejtettel zavoznal,  az elgurult volna kemenceig. 

s raadasul minden ivkulso faszan  magasra huzva. (az osszes kanyarban volt buktam, szvsz ismerem :) 

aztan jott a patak.. odebb tett itt ott par metert belole. 

megcsinaltak.. na azota nem tudom milyen. 

viszont ha cimbi irja buntetnek behajtasert.. akkor az nem fals adat. 

 

mindegyno. 

1.4 pdhez nem tudok hozzaszolni. 

=================

 

 

Előzmény: urbi74 (149370)
urbi74 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 149370

 Nem a legfrísebb az információ, de a behajtani tilos tábla 40 éve ott van, (anno orosz katonai lőtér volt ott)  rendőrt én még nem láttam ott, az út minősége nagyon rossz ,a táj csodálatos , száguldozni nem ajánlatos, nem szabványos út. A királyházi vendégház ,több panzió ,camping,tábor az út fekszik az út mellet .

Előzmény: cam aro (149350)
urbi74 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 149369

Sziasztok! 

 

1.4 pdti skoda 250000 km.rel BNM motor .,  második vezérlés szett csere. Érdemes cserélni az olaj szivattyú meg hajtó láncot ,esetleg mást is (komplett szett,vagy csak fogaskerék és lánc) ? Még azt szeretném kérdezni,hogy a  főtengely vezérmű fogaskerék lehúzása előtt,hogyan kell rögzíteni a főtengelyt, és az új lánc fölszerelésekor hogyan kell összehangolni a kiegyensúlyozó  ellensúly  tengelyét  és a főtengely lánckerekét.

cam aro Creative Commons License 2016.02.19 0 0 149368

:)

Előzmény: C20NE (149358)
cam aro Creative Commons License 2016.02.19 0 0 149367

a '14'-es nelkul felesleges neki fogni. 

a '3' '9' meg ugyahogy potolhato. 

 

a fotengely szijkerek nincs éken. 

a veztengelyek sem. 

 

Előzmény: Törölt nick (149365)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.19 0 0 149366

Hopsza! Egy 0 kimaradt a 7-es és a 8-as közül!

Előzmény: Törölt nick (149365)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!