Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sunny65 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148910

Még egy dolgot szeretnék kérdezni.

Ha netán valamikor is lengőkarra és egyéb futómű alkatrészre lesz szükségen, csak gyárit érdemes beszerelni?

Netán van jó ár/érték arányú gyári beszállító?

Előzmény: mica-r (148908)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148909

Ok!:-)

 

Szóba került még az EGR membrán légzőfurat, hogy esetleg onnan is megy ki trutyi.

A membrán nem szakadt, a trutyinak a szelepszár mellet (de ezt csak én gondolom), van útja felmenni abba a térbe ahol a furatok vannak.

Nem tudom, hogy milyen a műszaki megoldás, még nem szedtem szét, annyira meg lehet kopva a tengely/perselye vagy ilyesmi? Létezik?

Vagy egészen másképp kerülhet oda a trutyi? Én jelenleg csak így tudom elképzelni, előbb szokott tönkremenni a membrán, mint ilyen mértékű kopás lenni.

A hétvégén szedek szét mindet, addig csak találgatok, infókat, tanácsokat kérek.

Előzmény: mica-r (148908)
mica-r Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148908

Gyári tömítést vegyél.  Ne lepődj meg, ha a kartertömítés fogkrém alakú csomagolásban lesz!

Előzmény: Sunny65 (148906)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148907

banalis kerdes:

 

16V HF-nel a gyertya feszket mivel lehet normalisan pucolni?

 

(z12xe, gyertya tomitese alatt a felulet nem tiszta. 3 hengernel ok. 4. hengernel nem. iskolai ecsettel es pici levegovel ugy ahogy megpucoltam. de nem lehet kapni vmi ekkora meretu kerek drotkefet, ami egyben a gyertyanyilast is eltomiti (hogy ne kulljon be a szemet)

Sunny65 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148906

Igen, erre én is gondoltam, de nem ott jön.

Nagyon úgy néz ki, hogy megnyertem egy EGR cserét és az olajhűtő tömítéseit, de veszek karter és szelepfedél tömítés, úgyis le akartam venni a kartert kitakarítani...

 

 

Előzmény: Allehandró (148894)
vezeték Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148905

Köszönöm!

Előzmény: Törölt nick (148903)
cam aro Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148904

itt mennyi az elektroda hezag ?! :D 

 

https://www.youtube.com/watch?v=1MM9cIfhX3o

Előzmény: cam aro (148902)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148903

Igen, modulon belul van.

http://www.re-electronics.de/dokumente/Reparaturanleitung_Grundmodul_E46_Z4_X3.pdf

 

LSZ-t kodolni kell es az alvazszamot beleirni.

Előzmény: vezeték (148899)
cam aro Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148902

ez csak azert van, mert tul sokat tudsz roluk.   :))

bezzeg en semmit, szvsz nekem lehet le/szet huzogatni kabeleket/trafokat. .. ::D  

(hopp, van is egy videjom. yutub gyanus :)) 

 

(nem neztem utana, a felvetett 0.2 mm kulonbsegre reagaltam (0.8vs1.0 ). es yaris eseteben, nem ford, meg csigas bizgengyuk.. ;) 

---------------

Előzmény: kormi07 (148867)
Quattroman Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148901

passz.

Előzmény: kormi07 (148900)
kormi07 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148900

Mester, ha már itt vagy.

 

Toledo 1L, '96.

 

Nem tudom kinyitni a bal hátsó ajtót.Központi zár működik, gomb megy fel-le, de nem nyílik, se bentről, se kintről.

WD40, kilincs/gomb mozgatás, ráolvasás, stb. túlvagyok, a jobb ajtózár helyzete alapján hajtottam egy szál drótot, amivel lenyomnám a kisreteszt, ami a zárpatkót vagy mit tartja(első ajtót már nyitottam ki így), de nem találok oda, szar helyen van:-((, kivettem a külső vízvetőt az üvegek alól, onnan is spréztem, semmi.

 

kétésfél órát szoptam vele, mit próbáljak még?(vigyem el hozzáértőhöz?)

 

 

Előzmény: Quattroman (148897)
vezeték Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148899

Bmw 1998 320d.Központi zár nem működik semmivel sem,a távirányítóval  csak a csomagteret lehet nyitni.

Hibakód:29 "központi zár relé nyitás -létező"Ez a relé a zke  modulon belül található?

 

Ugyanezen autónál,ha kicserélem a világítás kapcsoló mögötti LCM modult bontottra,kell valamit programozni?

novothauto Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148898

Csak halkan, ha jó, akkor ne basztasd :)

 

 

Előzmény: technikman (148893)
Quattroman Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148897

fujkálj bele wd40et

hátha kioldja a belekövült koszt

Előzmény: sasi1 (148896)
sasi1 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148896

Sziasztok.91-es A vectrámon a csomagtér ajtóban nem tudom elfordítani a kulcsot. Nyitott állapotban van, és nem tudom bezárni, egyszerűen benne van a kulcs, de nem fordul. Mit tegyek? Lehet ilyen zárbetétet kapni valahol, vagy van más megoldás is?

 

Köszönöm.

xmbela Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148895

Ha az eredeti Sanden kompresszor van fent, akkor 35X55X20.

Előzmény: berci 2 (148888)
Allehandró Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148894

Az olajsáros hűtőbordás részhez.

Nézd meg, hogy nem a felette lévő vastag fekete műanyag levegőcső összetoldásától csöpög-e rá az olaj.

Ennyi km-nél már a turbó simán továbbíthat egy kis olajat a levegővel együtt ami ott hajlamos kicsepegni.

 

 

 

Előzmény: Sunny65 (148880)
technikman Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148893

vagyis:

"Törlés után teljesen normálisan működtek a szondák, amikor a "CAN" jelzésű vezérlőhöz tartozó diagot akartam futtatni akkor torpant meg a motor és beírta a hibakódokat."

 

Ezt lepróbáltam kétszer is, tehát biztosan a diag. precedúra okozta!

Előzmény: technikman (148891)
novothauto Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148892

Kösz!

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (148887)
technikman Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148891

Szia!

 

 120E km van a motorban, be van ütemezve a vezérléscsere, ill. mivel fesztelenítve lesznek a vez.tengelyek, le tudom bontani a  felső részt és  rálátok a tengely kopásra...remélem.

Olajat és szűrőt cseréltem, semmi problémát nem láttam a szűrőn, (sima henger ) a motor egyébként szépen megy , jól indul.  A lambda szondára utaló kódok benne voltak, ill. a hozott munkalapon szerepeltek.

Törlés után teljesen normálisan működtek a szondák, amikor a "CAN" jelzésű vezérlőhöz tartozó diagot akartam futtatni akkor torpant meg a motor és beírta a hibakódokat.

Mintha egy pillanatra ( vagy többre ) kikapcsolta volna a befecskendezést, és a megszűnő üzag. miatt reklamálna.

A szakszerviz talán azért akart szondát cserélni, mert azt spekuzták ki hogy a lambda jelszál időnként testelődik a negatív fűtésszálhoz, fene tudja. ( a munkalapon szonda fűtés hibát tüntettek fel )

 

Az autó tudtommal csak  az aktuális műszaki vizsga miatt ment  a szervizbe átvizsgálásra.

Közben az is felmerült, hogy : városi bevásárló kocsi volt sokáig, aztán elkezdték hajtani autópályán. Ha volt benne sok lerakódás a jó olaj, üzemmeleg kemény járatás belemoshatta a trutymót  a karterbe ami eltömhette a szívókosarat. (+ Cam ) Ezenkivűl friss termosztátcsere nyomai látszanak. Ilyen üzem miatt én már cseréltem szétdőlt motort Mazdában.

 

 

Köszönöm a segítséget, Neked, és a többieknek is!

 

 

 

Előzmény: novothauto (148884)
kicsinelly Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148890

Üdv Szakik,

 

sötétszürke VW Polo 9N, 1.4 16V 2003-ból. AUA motorkód.

Egyenletes tempónál - ez lehet 60, 90, 130 akármennyi - 5-8 másodpercig 3 hengerezik a gép. Gyertyák, gyertyakábelek (NGK) trafó (valami noname) újak, ezek voltak az előző szerelő ötletei. Én a légszűrőház-pillangószelepház közti gumigyűrűt cseréltem gyárira, mert kővé volt keményedve, tuti hogy ott falsot szívott. Ha már ott jártam, leszedtem és kipucoltam a tökretkes pillangószelepet.

Annyit értem el, hogy ritkábban és "csak" 1-2 másodpercig tart a 3 hengerezés.

Hogyan tovább?

Köszi előre is!

mica-r Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148889

kompresszor száma alapján lehet keresni klímaalkatrészes cégeknél

Előzmény: berci 2 (148888)
berci 2 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148888

Sziasztok ! Van egy peugeot 106 . 1.5 D . A klímaszíjtàrcsa csapàgya tönkrement . Tud valaki hozzà csapàgyat , vagy komplett tàrcsàt ?? Köszi

mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148887

kint van harasztiban

holnap küldöm, de leginkább beadom valamelyik reggel.

Előzmény: novothauto (148885)
409 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148886

A data szerint a sebességjeladó és a gyújtásmodul kap róla tápot. (7.5A)

Előzmény: vajda karesz (148868)
novothauto Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148885

Halló Balázs! Át tudnád küldeni a motorvezérlőn lévő alvázszám utolsó

hét karakterét?

Vagy egy fotót, mindegy.

 

Kösz!

 

 

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (148882)
novothauto Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148884

Először vizsgáld meg, hogy nem-e kuka a motor? Lógass bele kompressziómérőt,

ha kell, mérj veszteséget is, utána döntsetek, hogy cseréltek-e valamit!

Nálunk NFU volt szétkopott veztengellyel, meg házzal, de az sok kilométeres volt.

És ha már föl van nyitva a motorháztető, megnézném a vezérlést is.

A szondát meg nézd meg, hogy működik-e, akár egy multiméterrel. Gázfröccsökre

átmegy dúsba? Motorfékre (üresben) szegénybe?

 

 

Előzmény: technikman (148853)
409 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148883

"Irányváltó kar végén..."

 

Mozdonyon van irányváltó....  :-P

Irányjelzőkar lesz az, a kapcsolók a tempomat kezelői.

Ha az EGR kis lyukán jön a trutyi, akkor elérkezett a csere ideje. Nem javítható.

Az olajhűtőhöz, amennyiben tömítéseket cserélsz és biztosra akarsz menni, vedd meg a müa. fedelet  (14) is.

Előzmény: Sunny65 (148876)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148882

amikben összetört olajszűrőt találtam, csak alapjáraton nem volt olajnyomás.

órával mérve is ugyanez volt a helyzet, konkrét számokra már nem emlékszem, de fordulaton elfogadható értéket produkált.

alapjáraton meg nem nagyon akar állítani az semmit, szóval nem fog feltűnni az ecunak az olajnyomáshiba a vezkerék helyzetéből.

Előzmény: cam aro (148861)
Sunny65 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 148881

Kicsit még visszatérve az egr membránra, levettem a vákuum csövet és egy másik csősegítségével szívtam, úgy éreztem, nincs membránszakadás, mert gyanakodtam, hogy abból a lyukakból jön a trutyi, de hát nem, pedig ott az egr háza kívülről jó olajos volt. Gyanús volt még az olajbetöltő sapka tömítése is, onnan is mehetett talán.

Előzmény: mica-r (148879)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!